Dit dusquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Kneusje, je kunt beter bij de appie een paar Big Americans halen. Fractie van de prijs en eten wanneer je wilt, in plaats van uren wachten.
so true.quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Kneusje, je kunt beter bij de appie een paar Big Americans halen. Fractie van de prijs en eten wanneer je wilt, in plaats van uren wachten.
Amerikaanse rommel dat zich pizza noemt? goed idee jaquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Kneusje, je kunt beter bij de appie een paar Big Americans halen.
Niet zeuren, als ik zin heb in vies en vet eten, dan kan ik met big americans goed uit de voeten. En sowieso, waarom zou ik me druk maken over het culinaire gehalte van junkfood.quote:Op zondag 20 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Amerikaanse rommel dat zich pizza noemt? goed idee ja
Breng voerquote:Op zondag 20 september 2009 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
TS is verslaafd aan WoW en eet alleen breng-voer?
Mag je denkenquote:Op zondag 20 september 2009 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
TS is verslaafd aan WoW en eet alleen breng-voer?
Altijd is nooit niet hč.quote:Op zondag 20 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Je moet gewoon pizza al tonno halen, dan zit je ALTIJD goed![]()
Af en toe? Afgelopen vrijdag ook al! En dan hebben we het alleen nog maar over de pizza's die gebracht worden.quote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je denkenMaar nee. Zo af en toe laat ik eens wat brengen. Maar ja, komend jaar dus niet
quote:Op zondag 20 september 2009 19:36 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Af en toe? Afgelopen vrijdag ook al! En dan hebben we het alleen nog maar over de pizza's die gebracht worden.
Alleen Big American's zijn te klein en vullen niet. En zijn smerig.quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
En dan de Bacon smaakquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
EN niet te krijgen met shoarma. De enige reden dat ik heel af en toe nog een pizza laat thuisbezorgen: pizza shoarma is niet meer te krijgen in de supermarkt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Alleen Big American's zijn te klein en vullen niet. En zijn smerig.
wtfquote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Alleen Big American's zijn te klein en vullen niet.
Echte italiaanse pizza's zijn niet zo bijzonder. Een heel dun laagje deeg, beetje tomatensaus en beetje kaas.quote:Op zondag 20 september 2009 19:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
wtf
Je krijgt een 'pizza' met zo'n dikke bodem () dan vind je die nog te klein en niet vullend?
![]()
Misschien moet je er dan 2 op elkaar leggen joh, dan zie je Amerika misschien nog liggen als je erop gaat staan![]()
Nee, dan zou ik als ik jou was ook nooit een echte Italiaanse pizza eten, want dan moet je er zeker nog 6 bij bestellen
Maar zķ verschrikkelijk veel minder lekker. Casa di Mama's zijn dan wel weerquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Zoals een pizza hoortquote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Echte italiaanse pizza's zijn niet zo bijzonder. Een heel dun laagje deeg, beetje tomatensaus en beetje kaas.
Tja, wie bepaalt of dat 'hoort'?quote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef J.Herrer het volgende:
wtf hoort een ananas bijvoorbeeld op een warm gerecht
Ikquote:
Tosti met ham, kas en een halve ring ananasquote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik
Ananas hoort niet warmje eet toch ook geen warm ijs
Zelf pizza maken is het lekkerste inderdaad! heb je een goed recept hiervoor?quote:Op zondag 20 september 2009 20:28 schreef leolinedance het volgende:
Domino's![]()
Big Americans![]()
Twee keer pizza eten in drie dagen_!
Zelf bakplaatpizza maken FTW![]()
![]()
Nadeel, sinds ik dat doe lust ik die diepvriesrommel echt niet meer![]()
Je zou je culinaire horizon eens moeten verbreden. Warm ijs smaakt prima.quote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik
Ananas hoort niet warmje eet toch ook geen warm ijs
Maar wel beter en lekkerder dan die Big American-troepquote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Echte italiaanse pizza's zijn niet zo bijzonder. Een heel dun laagje deeg, beetje tomatensaus en beetje kaas.
Niet echt. Zijn wel recepten te vinden op internet. De bodem zelf maken is het allerlekkers maar duurt ook het langst. De pakjes voor bodems zijn ook wel goed te pruimen. Verder tomatensaus, geraspte kaas, mozerella, anjovis, gehakt, tomaat, salami ananas etc.quote:Op zondag 20 september 2009 20:29 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Zelf pizza maken is het lekkerste inderdaad! heb je een goed recept hiervoor?
Of z'n vrouw is gaan lopen of hij werkt aan de love handles?quote:Op zondag 20 september 2009 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
2 keer in de week pizza bestellen Flash?![]()
Dat wordt dus 3 x pizza in één weekquote:Op zondag 20 september 2009 22:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoax!
Bij Domino's krijg je korting als de pizza te laat is. En een nieuwe als de pizza koud is.
Die luchtige bodem vult inderdaad niet. Doe mij maar een dikke pizza shoarma van de lokale pizzaboer, die krijg je tenminste met moeite weg als je 10 uur hebt gewerkt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
wtf
Je krijgt een 'pizza' met zo'n dikke bodem () dan vind je die nog te klein en niet vullend?
![]()
Misschien moet je er dan 2 op elkaar leggen joh, dan zie je Amerika misschien nog liggen als je erop gaat staan![]()
Nee, dan zou ik als ik jou was ook nooit een echte Italiaanse pizza eten, want dan moet je er zeker nog 6 bij bestellen
Wel bij C1000 en Super de Boer...quote:Op zondag 20 september 2009 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
EN niet te krijgen met shoarma. De enige reden dat ik heel af en toe nog een pizza laat thuisbezorgen: pizza shoarma is niet meer te krijgen in de supermarkt.
De drukste tijd van de week is:quote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Domino's is kennelijk niet uit op wat goodwill. Vrijdag besteld, ging prima, hete pizza, maar 2 minuten te laat (okee da's niks)Gisteren meteen een lovende waardering achtergelaten op de site. Vandaag weer besteld. Wat denk je? Half uur te laat, lauwe hap, en geen knoflooksaus bij de shoarmapizza
![]()
Waar zijn die lui mee bezig joh![]()
Klacht: kut domino's
Kosten die nog?quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Al die pizzabakker ketens zijn kut. NYP en Domino's bijvoorbeeld. De lokale pizzabakker is goedkoper, sneller en lekkerder.quote:Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik wacht nu al 47 minuten op me verdome kutpizza en ik heb honger. Volgende keer weer NYP.
Muah, we hebben hier heel veel lokale, goedkoper, ja, sneller, soms, lekkerder dan NYP? No way.quote:Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Al die pizzabakker ketens zijn kut. NYP en Domino's bijvoorbeeld. De lokale pizzabakker is goedkoper, sneller en lekkerder.
Zo'n Big American vult gewoon bijna niet.quote:Op zondag 20 september 2009 19:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
wtf
![]()
Big Amercans zijn ook helemaal niet lekker vergeleken met pizzabakkers of zelf pizza maken.quote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo'n Big American vult gewoon bijna niet.![]()
Is gewoon een feit.
Als je er zo uitziet niet neequote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo'n Big American vult gewoon bijna niet.![]()
Is gewoon een feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |