Alleen Big American's zijn te klein en vullen niet. En zijn smerig.quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Kneusje, je kunt beter bij de appie een paar Big Americans halen. Fractie van de prijs en eten wanneer je wilt, in plaats van uren wachten.
En dan de Bacon smaakquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Kneusje, je kunt beter bij de appie een paar Big Americans halen. Fractie van de prijs en eten wanneer je wilt, in plaats van uren wachten.
EN niet te krijgen met shoarma. De enige reden dat ik heel af en toe nog een pizza laat thuisbezorgen: pizza shoarma is niet meer te krijgen in de supermarkt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Alleen Big American's zijn te klein en vullen niet. En zijn smerig.
wtfquote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Alleen Big American's zijn te klein en vullen niet.
Echte italiaanse pizza's zijn niet zo bijzonder. Een heel dun laagje deeg, beetje tomatensaus en beetje kaas.quote:Op zondag 20 september 2009 19:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
wtf
Je krijgt een 'pizza' met zo'n dikke bodem () dan vind je die nog te klein en niet vullend?
![]()
Misschien moet je er dan 2 op elkaar leggen joh, dan zie je Amerika misschien nog liggen als je erop gaat staan![]()
Nee, dan zou ik als ik jou was ook nooit een echte Italiaanse pizza eten, want dan moet je er zeker nog 6 bij bestellen
Maar zó verschrikkelijk veel minder lekker. Casa di Mama's zijn dan wel weerquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Zoals een pizza hoortquote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Echte italiaanse pizza's zijn niet zo bijzonder. Een heel dun laagje deeg, beetje tomatensaus en beetje kaas.
Tja, wie bepaalt of dat 'hoort'?quote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef J.Herrer het volgende:
wtf hoort een ananas bijvoorbeeld op een warm gerecht
Ikquote:
Tosti met ham, kas en een halve ring ananasquote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik
Ananas hoort niet warmje eet toch ook geen warm ijs
Zelf pizza maken is het lekkerste inderdaad! heb je een goed recept hiervoor?quote:Op zondag 20 september 2009 20:28 schreef leolinedance het volgende:
Domino's![]()
Big Americans![]()
Twee keer pizza eten in drie dagen_!
Zelf bakplaatpizza maken FTW![]()
![]()
Nadeel, sinds ik dat doe lust ik die diepvriesrommel echt niet meer![]()
Je zou je culinaire horizon eens moeten verbreden. Warm ijs smaakt prima.quote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik
Ananas hoort niet warmje eet toch ook geen warm ijs
Maar wel beter en lekkerder dan die Big American-troepquote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Echte italiaanse pizza's zijn niet zo bijzonder. Een heel dun laagje deeg, beetje tomatensaus en beetje kaas.
Niet echt. Zijn wel recepten te vinden op internet. De bodem zelf maken is het allerlekkers maar duurt ook het langst. De pakjes voor bodems zijn ook wel goed te pruimen. Verder tomatensaus, geraspte kaas, mozerella, anjovis, gehakt, tomaat, salami ananas etc.quote:Op zondag 20 september 2009 20:29 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Zelf pizza maken is het lekkerste inderdaad! heb je een goed recept hiervoor?
Of z'n vrouw is gaan lopen of hij werkt aan de love handles?quote:Op zondag 20 september 2009 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
2 keer in de week pizza bestellen Flash?![]()
Dat wordt dus 3 x pizza in één weekquote:Op zondag 20 september 2009 22:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoax!
Bij Domino's krijg je korting als de pizza te laat is. En een nieuwe als de pizza koud is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |