Ikkequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik wakker was geweest en als ik het had gezien, dan had ik je gered
Hier is het bewolkt. Strange...
Ik word achterna gezeten door een hele enge man op Hyves... Wie wil een PM om hem terug te pakken?
* Ynske voelt zich aan de kant geschovenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey now, uit welk bouwjaar was jij ook alweer?
daar komen Loveless' dromen naar bovenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Smoesjes! Je wil gewoon Isdatzo sandwichen met Ynske
Ocharme toch, moet loveless je troostenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske voelt zich aan de kant geschoven
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme toch, moet loveless je troosten?
Nou, dan sturen we Loveless die kant nu op.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet wel een manier om me te troosten
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 19 september 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dan sturen we Loveless die kant nu op.
Hij heeft wel knoflookbrood gehad en marmotten gebakken in de oven, maar dat geeft verder niets toch?
Oooooh, nou die heeft geen knoflookbrood gehad volgens mij...jij bofbipsquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
t ging om iets wat Isdatzo kan doen voor me
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
ik had de lapo
SC 187 waar we ynske en isdatzo sandwichen
niet onderhandelbaar?quote:
mail is uit, sms is inquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet onderhandelbaar?
je wilt me gewoon helemaal niet zeker he
* Ynske gaat al zitten wachten op afwijzingsemail
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet wel een manier om me te troosten
quote:
welke weerquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben ik weer niet goed genoeg?
quote:
jamaar jamaar 1 okt is nog zo ver wegquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo wijselijk z'n mond houdt.
quote:
Helemaal in dit topicquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]wist je dat niet? Je kunt je ook opgeven voor een reactie sms. Als ik bv nu wegga, en ik wil op de hoogte gehouden worden van dit topic dan kan ik een reactie sms krijgen. Kost wel klauwen vol met geld, maar dan blijf je wel op de hoogte!
plaaggeest!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
1 oktober hè? Volgens mij ben ik dan nét op vakantie.
Hopelijk valt er straks in de stad nog iemand voor je garlicbreathquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga maar dan, jullie hebben elkaar helemaal gevonden
waarom denk je dat ik extra om ging rijden voor hemquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ga maar dan, jullie hebben elkaar helemaal gevonden
STFUquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hopelijk valt er straks in de stad nog iemand voor je garlicbreath
Vandaar dat jullie te laat warenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik extra om ging rijden voor hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sssssssssttttquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie te laat waren
Wat een stomme SC is ditquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie te laat waren
Dan komt het helemaal goed straks, have funquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens heeft de gebakken marmot de knoflookgeur verdreven
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan komt het helemaal goed straks, have fun![]()
Ik ga de bank es opzoeken, komt zo visite
*Tergugzwaait*quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zijn jullie![]()
Ik heb een bierdiscussie gemist en B&H van Muse.
Die klinkt in het Wembley zoooo vreselijk gaaf![]()
Bierdiscussie doek nie aan mee, ik haal voor meneer I. altijd Warsteiner, want iets anders wil ie niet.
Ik ga eens kijken of ze slaap hebben in mijn bed, morgen om 06.00 opquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat eens kijken of ze nog bier verkopen in de stad
Die staan hier nu op de tafelquote:
Hier dus ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die staan hier nu op de tafel
Pfoe, moeilijk!quote:Op zondag 20 september 2009 @ 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nu je er toch bent, heb je misschien een tip voor mij?
[Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #9!
Ik heb volgens mij maar heel weinig opties en zeker geen rennend mannetjequote:Op zondag 20 september 2009 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pfoe, moeilijk!
Zit er misschien een sportstand (rennend mannetje) op je camera? Dan zou ik die pakken, dat is voor snel bewegende dingen. Als je echt aan je instellingen wilt zitten (als dat kan) moet je een zo kort mogelijke sluitertijd nemen en een laag F-getal. En misschien je ISO omhoog, anders worden de foto's te donker.
Veel succes iig
Dan zit er wel een sportmodus opquote:Op zondag 20 september 2009 @ 00:49 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dpreview.com/news/0708/07083005nikons700.asp
Dit
Zit misschien ergens in een menu verstopt dan. Ik zou die stand gebruikenquote:Scene modes Face-priority AF, Portrait, Landscape, Sports, Night Portrait, Party/indoor, Beach/Snow, Sunset, Dusk/Dawn, Night Landscape, Close up, Museum, Fireworks show, Copy, Back Light, Panorama Assist
Maakt ie heel veel foto's achter elkaar.quote:Continuous shooting Single, Continuous (approx.1.1fps), Multi-shot 16 (approx.1.4fps), Interval timer shooting (TBD)
doe eens m,sn jijquote:Op zondag 20 september 2009 01:37 schreef Greys het volgende:
Oh, Haartje is er!
Ik had het kunnen weten, queen of the night!
Lief baasje voor schildpadpoes gezochtquote:Op zondag 20 september 2009 10:18 schreef Pagan het volgende:
Swetzenegger houdt niet van ons.
Zeg dat Flora & Fauna he
Good morning too, JJH.
Senesta heeft het er maar druk mee. Was Geniaal in ieder geval.quote:Op zondag 20 september 2009 11:00 schreef bigbird het volgende:
Die is alweer bijgewerkt. Goedemorgen
Geen mirror zeker?quote:Op zondag 20 september 2009 11:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Senesta heeft het er maar druk mee. Was Geniaal in ieder geval.
Mogguh bb!![]()
Mannenhuishouden for the win!quote:Op zondag 20 september 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
De koffie was op dus ik heb het rest filterkoffie aangevuld met oploskoffie (in het koffiezetapparaat).
Ben benieuwd of het te pruimen is
Hij post zelf in OUD, nou daar zou ik geen voet binnen durven zetten. En je hebt inderdaad in elk subfrum zeikerds zitten.quote:Op zondag 20 september 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ach hij heeft ergens best een punt hoor, soms zie ik hier ook reactie dat ik denk 'je moet wel reeel blijven' En de een heeft nu eenmaal meer over voor zn huisdieren dan de ander. Maar zo kan je over ieder forum wat roepen, dus idd beetje zinloze discussie verder.
En de koffie is best te pruimen
Heb jij kids dan?quote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef Ynske het volgende:
* Ynske voelt zich schuldig, post in OUD en F&F
nee, moet dat dan?quote:
quote:
Volgens mij wel hoor.quote:
Welneequote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar OUD is natuurlijk wel heel specifiek voor ouders. F&F vind ik dan bv. toch iets algemener, dat je wel van dieren houdt maar ze niet hebt ofzo. Ik weet t niet. Ik kom er nooit eigenlijk, dus wellicht is het ook als niet-ouder prima toeven daar
dat valt reuze mee, word daar gewoon vriendelijk behandeld, en ga graag naar meets toe om leuke foto's te maken, en te genieten van die kleintjesquote:Op zondag 20 september 2009 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor.![]()
En een goedemorgen allen!
Mijn kattehuishouden is teruggebracht to drie. Mooi aantal.
quote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef Ynske het volgende:
Yups, jij hebt 'm gevonden. Knapperdquote:Op zondag 20 september 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo?
Is dit het lege langwerpige vak?
Staat-tie aan?
*klopklop*
en bedanktquote:
Mooi, des te meer is er voor mijquote:Op zondag 20 september 2009 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Of wacht die eitjes wil ik wel.
De rest niet, het ziet er ook nogal plastic uit
En ik schuif mee aan.quote:Op zondag 20 september 2009 11:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, des te meer is er voor mij
Ik schuif graag aan Ynske
Gelukkig maar; ik miste het alquote:Op zondag 20 september 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
Oeh.. Elies, zitten we weer samen een maaltijd te nuttigen!
tis zondagquote:Op zondag 20 september 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik schuif mee aan.Waar hebben we dit aan te danken?
Oeh.. Elies, zitten we weer samen een maaltijd te nuttigen!
Ligt eraan. In een boek of op tv?quote:Op zondag 20 september 2009 12:11 schreef Cat22 het volgende:
Dat is het ook.*draagt grote pan tomatensoep binnen*
Is het heel erg als ik intussen met een schuin oog naar Poirot kijk?
Whehehehequote:Op zondag 20 september 2009 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt eraan. In een boek of op tv?
Is er nog een banaan voor me of zo?
ach, zo word er ook over FOT gevallen, dat t niet toegankelijk is, kliekjes zijn etcquote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik te laat voor krwassantjes?![]()
Mijn hemel, die Swets kan zeiken om niets...en dan een beetje Elisa aanvallen![]()
Kunnen jullie je dat gezeik in OUD nog herrinneren in 2e streepjes-topic?
Iets met Morretje en die was toch zo maar in 1 maand zwanger, what was she thinking!
Nu al? Ik ben net wakker...quote:
Idd...en als je je ergert dan lees je het toch niet? Of selectief lezenquote:Op zondag 20 september 2009 12:29 schreef Ynske het volgende:
ac
[..]
ach, zo word er ook over FOT gevallen, dat t niet toegankelijk is, kliekjes zijn etc
en in alle drie de fora vind ik dat de verhalen die erover gaan niet van deze tijd zijn
Ik ookquote:Op zondag 20 september 2009 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu al? Ik ben net wakker...
Eerst koffie en straks verjaardag --> taaaaaart!
Wat? Net wakker of ga je ook taaaaaart eten straks?quote:
Essent al langs geweest ivm verdenking gaslekkage?quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef nokwanda het volgende:
Moet er niet aan denken, frituurhapjes. Ik ben de hachee met verschrikkelijk veel uien van gisteravond nog aan het verteren.
Lekker, dank je...nu hoef ik niet meer te kauwenquote:
Net wakker, maar ik heb gister niet echt goed booschappen gedaan, de koffie was al op dus had ik een blend van filter- en oploskoffie, en dus ook niet echt lekkers ter ontbijt. Dus dan maar Vlammetjes.quote:Op zondag 20 september 2009 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat? Net wakker of ga je ook taaaaaart eten straks?![]()
[..]
Essent al langs geweest ivm verdenking gaslekkage?
Oeh, ik ga van de week ook maar weer ff hachee maken...goddelijk![]()
Gemarineerd met nog wat opboerend bier en daarachter de knoflookresten van gisterochtendquote:Op zondag 20 september 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus nu vlammetjes met marmottensmaak?![]()
Ik heb hongerrrr, maar geen zin om iets klaar te maken![]()
Dus 2e rondje koffie gaat erin
Wil je een Vlammetje?quote:Op zondag 20 september 2009 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zin een croissantje met jam, maar ik heb geen croissantjes en geen jam
Nee dank je...er staat een pistoletje in de oven en daar gooi ik zo honing opquote:
Had je wel bakstenen op de hoeken van je dekbed?quote:Op zondag 20 september 2009 12:56 schreef nokwanda het volgende:
Vlammetjes, dat lijkt me nou wel een leuk gerecht met mijn huidige gassige conditie
alleen uit de trein van Rotterdam naar Nijmegenquote:
quote:
Lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Ik heb weer wat gemist zie ik, met Swets!
Onzin natuurlijk dat heel F&F dan maar afgezonken moet worden, maar zelfs ik als F&F poster (al kom ik ook wel buiten deze 'sekte') heb bij sommige reacties ook opgetrokken wenkbrauwen. Alleen jammer dat een páár 'fundi's' zoals Swets ze noemt voor hem dan gelijk staan aan heel F&F. Da's veel te kortzichtig natuurlijk en dat weet hij ook best, maar is hij gewoon met zijn relbeen uit bed gestapt. That happens.
Oh ja, ik heb ontbeten met mini-appelflappies en een vers frambozen-sinasappelsapje
In elk forum heb je mensen die erg heftig kunnen zijn over onderwerpen die hen aan het hart gaan hoor, daar is F&F echt niet uniek in.quote:Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Ik heb weer wat gemist zie ik, met Swets!
Onzin natuurlijk dat heel F&F dan maar afgezonken moet worden, maar zelfs ik als F&F poster (al kom ik ook wel buiten deze 'sekte') heb bij sommige reacties ook opgetrokken wenkbrauwen. Alleen jammer dat een páár 'fundi's' zoals Swets ze noemt voor hem dan gelijk staan aan heel F&F. Da's veel te kortzichtig natuurlijk en dat weet hij ook best, maar is hij gewoon met zijn relbeen uit bed gestapt. That happens.
Oh ja, ik heb ontbeten met mini-appelflappies en een vers frambozen-sinasappelsapje
Mijn teennagels zijn nog steeds groenquote:Op zondag 20 september 2009 13:10 schreef Muis006 het volgende:
Even een egopost. Mijn moedah heeft mijn nagels gelakt en nu zijn ze felroze.
Booquote:Op zondag 20 september 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Muizel!
Ging wel hoor Ing! Het was in elk geval fijn dat we geen seconde binnen hebben gezeten. Was rond half twee thuis en het kado viel in de smaak (al was het dan geen KS voor the elderly, maar een Shabu-bon).
Tisda?quote:Op zondag 20 september 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Muizel!
Ging wel hoor Ing! Het was in elk geval fijn dat we geen seconde binnen hebben gezeten. Was rond half twee thuis en het kado viel in de smaak (al was het dan geen KS voor the elderly, maar een Shabu-bon).
nee maar t is wel vermoeiend dat t t ene weekend FOT is, volgend weekend OUD, dan weer R&P* vul verder in. en dat er altijd gezeikt word over dingen die nu helemaal niet dienenquote:Op zondag 20 september 2009 13:12 schreef senesta het volgende:
[..]
In elk forum heb je mensen die erg heftig kunnen zijn over onderwerpen die hen aan het hart gaan hoor, daar is F&F echt niet uniek in.
Tjah, welkom op FOK!quote:Op zondag 20 september 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee maar t is wel vermoeiend dat t t ene weekend FOT is, volgend weekend OUD, dan weer R&P* vul verder in. en dat er altijd gezeikt word over dingen die nu helemaal niet dienen
Zeker weten, we zijn het ook eens Senes, zo bedoelde ik het ook!quote:Op zondag 20 september 2009 13:12 schreef senesta het volgende:
[..]
In elk forum heb je mensen die erg heftig kunnen zijn over onderwerpen die hen aan het hart gaan hoor, daar is F&F echt niet uniek in.
Mogguh ouwe vreetschuurmop!quote:
www.shabushabu.nlquote:
Je reinste discriminaaaaasie! Ik kan mijn wenkbrauwen niet optrekkenquote:Op zondag 20 september 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten, we zijn het ook eens Senes, zo bedoelde ik het ook!
Ik kan diverse voorbeelden noemen, maar dat leek me niet nodig, want iedereen kent in alle subfora wel een aantal users waarbij ze de wenkbrauwen steeds weer optrekken
Ik vind dat sommigen in F&F érg fel kunnen reageren en TS vaak aan een soort derdegraads kruisverhoor onderwerpen (daar kan Swets zelf ook wat van, soms) ipv positief meedenken, maar die heb je overal. Dus om dan een steen aan F&F te binden en het maar te laten afzinken...
[..]
Mogguh ouwe vreetschuurmop!
Nah veel te groot, er zijn leukere tentjes met sushi en dan wat kleinschaliger.quote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
www.shabushabu.nl
(Toevallig ook een favoriet van Swets!)
Laten we daar vooral ook een keer een meet houden!
Zal ik er een klaagtopic over openenquote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je reinste discriminaaaaasie! Ik kan mijn wenkbrauwen niet optrekken
Mja, en dan schetst hij het beeld dat er elke week een topic totaal ontspoort én hij vergeet voor het gemak ook maar alle positieve dingen ui F&F... De petjesactie voor Klonk, de asielactie, alle dieren die hier wél een goed baasje vinden.. Das toch juistquote:Op zondag 20 september 2009 @ 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan diverse voorbeelden noemen, maar dat leek me niet nodig, want iedereen kent in alle subfora wel een aantal users waarbij ze de wenkbrauwen steeds weer optrekken
Ik vind dat sommigen in F&F érg fel kunnen reageren en TS vaak aan een soort derdegraads kruisverhoor onderwerpen (daar kan Swets zelf ook wat van, soms) ipv positief meedenken, maar die heb je overal. Dus om dan een steen aan F&F te binden en het maar te laten afzinken...
Kan ik zeker weer helemaal die kant op knallen....hier in de buurt zit ook wel een chineesquote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
www.shabushabu.nl
(Toevallig ook een favoriet van Swets!)
Laten we daar vooral ook een keer een meet houden!
Oke, maar als je (en dat is NIET alleen in F&F!) soms een onschuldige vraag wilt komen stellen en je krijgt meteen het vuur aan je schenen door sommigen is dat niet echt uitnodigend natuurlijk. Op dat vlak kan ik het dan nog wel met hem eens zijnquote:Op zondag 20 september 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis nu eenmaal makkelijker om iemand af te zeiken als je veilig achter je pctje zit.
En daarom zijn er subfora, kun je posten in degene die je aanspreekt
Dat denk ik ook, dat zal ook gewoon wel blijven denk ik.quote:
Helemaal waarquote:Op zondag 20 september 2009 13:16 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, het is altijd wel rellen op Fok omdat iemand het ergens niet mee eens is. Ik lees die topics gewoon niethoef ik me er ook niets van aan te trekken.
Precies, ik zou uit bijna alle forums op FOK! wel een voorbeeld kunnen noemen denk ik.quote:Op zondag 20 september 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Mogguh ouwe vreetschuurmop!
Pardon? Dan ben je nog nooit in Shabu Zoetermeer geweest!quote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah veel te groot, er zijn leukere tentjes met sushi en dan wat kleinschaliger.
Shabu Shabu is net een grote vreetschuur
Die toko naast Hofplein, hoe heet 't ook alweer, die is leuk! Ook sushi
dat wat oud betreft zo is niet heel oud, das dat topic,quote:Op zondag 20 september 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, maar als je (en dat is NIET alleen in F&F!) soms een onschuldige vraag wilt komen stellen en je krijgt meteen het vuur aan je schenen door sommigen is dat niet echt uitnodigend natuurlijk. Op dat vlak kan ik het dan nog wel met hem eens zijn
Net als dat wij weer net zo hard uit OUD werden gejaagd toen we voor Morrie kwamen juichen.
Dat hou je toch altijd. Er is altijd wel iemand met zijn of haar verkeerde been uit bed gestapt en met zoveel duizenden users is de kans groot dat er altijd eentje bij zit. Alleen jammer om dan meteen maar heel F&F verrot te noemen, da's dan weer niet eerlijk.
F&F is gewoon een heerlijk forum met geweldige users en natuurlijk ElisaBquote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, en dan schetst hij het beeld dat er elke week een topic totaal ontspoort én hij vergeet voor het gemak ook maar alle positieve dingen ui F&F... De petjesactie voor Klonk, de asielactie, alle dieren die hier wél een goed baasje vinden.. Das toch juist
Nah ik ben wel echt van mening dat in OUD en FOT, maar zeker OUD echt een vervelende kliekjessfeer hangt, als je er zo maar es random wat topics kijkt, het is allemaal afgunst en concurrentie, om niks. iedereen zorgt op zijn/haar manier goed voor z'n kindquote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wat oud betreft zo is niet heel oud, das dat topic,
maar de opmerkingen dat mensen niet durven om in F&F/FOT een topic durven te openen want de users zijn zo eng (en ja dat hoor ik ook in oud) dat vind ik echt de grootste kul
En vergeet Senesta nietquote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef senesta het volgende:
[..]
F&F is gewoon een heerlijk forum met geweldige users en natuurlijk ElisaB
Dikke vette nee dus! Ik ben het beste in Eternal Flame, daar heb ik lead singer, maar voor de rest is het ehquote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Muis!!!!
We hebben vannacht weer heerlijk gesingstard...en als ik heeeeel vaak Rijzende Ster krijg wil ik een keertje duetje doen met jou
wat een kulquote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah ik ben wel echt van mening dat in OUD en FOT, maar zeker OUD echt een vervelende kliekjessfeer hangt, als je er zo maar es random wat topics kijkt, het is allemaal afgunst en concurrentie, om niks. iedereen zorgt op zijn/haar manier goed voor z'n kind
Dat laatste lees je juist in OUD wel vaker. Dan zegt een mod bijvoorbeeld van: Dit past beter in R&P en dan zegt de OUD-user: Oh nee, dat vind ik eng! Ik post alleen in OUDquote:Op zondag 20 september 2009 @ 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wat oud betreft zo is niet heel oud, das dat topic,
maar de opmerkingen dat mensen niet durven om in F&F/FOT een topic durven te openen want de users zijn zo eng (en ja dat hoor ik ook in oud) dat vind ik echt de grootste kul
Ok.quote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een kul
OUD, is een aparte groep, dat klopt, maar tis geen afgunst en concurrentie, trotse ouders dat wel ja
en FOT, rot toch op met t kliekjes gedoe daar, de ene kliek is er niet meer en de andere kliekheeft altijd open gestaan voor anderen, hebben zelfs beginnersmeets georganiseerd, en nog, word iedereen daar gewoon geholpen
Mijn versie van Total Eclipse of the Heart is ook om te huilenquote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dikke vette nee dus! Ik ben het beste in Eternal Flame, daar heb ik lead singer, maar voor de rest is het ehmatig.
Nou vooruitquote:Op zondag 20 september 2009 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn versie van Total Eclipse of the Heart is ook om te huilen![]()
Poison ging me aardig af, het klinkt werkelijk waar nergens na, maar ik volg gewoon het balkje.
/wil met Muis zingen
Shitquote:Op zondag 20 september 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou vooruitik heb met mijn doofheid tenminste nog een excuus om vals te zingen
Ehm Yns, ik vind dit 'kul' en 'rot toch op' nou ook niet echt een toonbeeld van 'laten we er eens normaal over praten' hoor!quote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een kul
OUD, is een aparte groep, dat klopt, maar tis geen afgunst en concurrentie, trotse ouders dat wel ja
en FOT, rot toch op met t kliekjes gedoe daar, de ene kliek is er niet meer en de andere kliekheeft altijd open gestaan voor anderen, hebben zelfs beginnersmeets georganiseerd, en nog, word iedereen daar gewoon geholpen
maar zoals altijd, zolang jij je geen moeite doet om er eens te posten en mee te lezen en te reageren, moet je niet oordelen over iemand/iets
Yep en yep!quote:Op zondag 20 september 2009 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shit![]()
Kan toch online? Hebbie de PS3-versie?
Nou post ik weinig in OUD, ik heb een aantal topics die al lurkend volg, maar de reacties op de zwangerschap van Morrie en op onze felicitaties aan haar waren beneden elk peilquote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een kul
maar zoals altijd, zolang jij je geen moeite doet om er eens te posten en mee te lezen en te reageren, moet je niet oordelen over iemand/iets
nee dat klopt, maar t word altijd en eeuwig maar steeds op de "kliekjes" gegooidquote:Op zondag 20 september 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm Yns, ik vind dit 'kul' en 'rot toch op' nou ook niet echt een toonbeeld van 'laten we er eens normaal over praten' hoor!Jij kunt toch niet oordelen over wat voor gevoel anderen bij sommige subfora hebben? Wat jij er bij voelt is toch niet meteen wat een ander er bij voelt?
nee die reacties sloegen echt nergens op, dat ben ik volkomen met je eens.quote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou post ik weinig in OUD, ik heb een aantal topics die al lurkend volg, maar de reacties op de zwangerschap van Morrie en op onze felicitaties aan haar waren beneden elk peil![]()
Verder geen aanval ofzo heur...en FOT kom ik nooit.
Ik heb de NL-versie dan zeker? Hij prijst mij in het Nederlandsquote:Op zondag 20 september 2009 13:30 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens Ing, soms zing ik een zin heel vals en daar moet ik dan keihard om lachen en dan is dat lachen precies op de goede toonhoogteen dan zegt ie "good!"
Daar heb je gelijk in, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat er bij de felicitaties naar Mor toe ook werd gereageerd met "wat doen jullie hier jullie komen zomaar binnen en feliciteren en nemen het topic over etc". Dus het komt wel degelijk van 2 kanten.quote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar t word altijd en eeuwig maar steeds op de "kliekjes" gegooid
en door wie?? juist door de mensen die zich de moeite niet nemen om de ander te keren kennen, eens mee te posten en te ervaren hoe er op hen gereageerd word
bij mijn weten was dat met namen 1 persoon die toen echt heel stom reageerde, en helaas gingen daar anderen in mee.quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat er bij de felicitaties naar Mor toe ook werd gereageerd met "wat doen jullie hier jullie komen zomaar binnen en feliciteren en nemen het topic over etc". Dus het komt wel degelijk van 2 kanten.
You're Super!!!quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de NL-versie dan zeker? Hij prijst mij in het Nederlands![]()
Meneer I. verzint vaak andere teksten op de juiste toonhoogte en dan issie ook Super.
Die hebben we gisteravond gedownload! Love me for a reasonquote:Op zondag 20 september 2009 13:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You're Super!!!
Ik hoop dat er meer liedjes van Boyzone komenlekker meebleren.
'Bublie'?quote:Op zondag 20 september 2009 13:36 schreef Pagan het volgende:
Hmmm, mini croissantjes en broodjes, 'k had zin in een glaasje bublie erbij, maar er komt zo bezoek (beetje onverwacht), dus dat komt wel een andere zondag.
Jaaaaa die moet ik nog downloaden!!! Wat voor score had jequote:Op zondag 20 september 2009 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben we gisteravond gedownload! Love me for a reason![]()
Ik was niezogoe
sorry, voor mijn reactie, je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
EDIT: laat ook maar.
Ik ga me er ook niet druk meer om maken
-mosterd, maaltijdquote:Op zondag 20 september 2009 @ 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar t word altijd en eeuwig maar steeds op de "kliekjes" gegooid
en door wie?? juist door de mensen die zich de moeite niet nemen om de ander te keren kennen, eens mee te posten en te ervaren hoe er op hen gereageerd word
Is niet nodig hoor, ik snap wel dat je moe word van al 't gedoe om die fora. Maar tjah zeker over OUD heb ik een vrij uitgesproken mening. FOT idd wat ongefundeerder zoals ik al zei.quote:Op zondag 20 september 2009 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, voor mijn reactie, je hebt gelijk.
loveless, ook voor jou mn excuses
* Ynske gaat maar een blokje om
Yns, je had al aangegeven dat je niet helemaal lekker in je vel zit en dan reageer je nou eenmaal wat feller dan anders. Heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 20 september 2009 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, voor mijn reactie, je hebt gelijk.
loveless, ook voor jou mn excuses
* Ynske gaat maar een blokje om
Neuh, ik sta niet snel op mijn kop, maar ik wil d'r ff lekker voor zitten, nu moet ik de toko nog een beetje opruimen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
'Bublie'?
En hoezo kan dat niet dan als er bezoek komt? Of sta je op je kop na een glaasje?
Zeg ik nietquote:Op zondag 20 september 2009 13:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaaa die moet ik nog downloaden!!! Wat voor score had je?
Ah zo. Ja dan zit je inderdaad niet lekker.quote:Op zondag 20 september 2009 13:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, ik sta niet snel op mijn kop, maar ik wil d'r ff lekker voor zitten, nu moet ik de toko nog een beetje opruimen.
Halloquote:Op zondag 20 september 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dan zit je inderdaad niet lekker.
Fijn dat ik niet de enige ben die altijd eerst nog moet opruimen en niet zomaar altijd visite kan ontvangen!
Nee.quote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je 'k heb de heeeeeele nacht liggen dromen ook?
Oh god, dat vind ik zo'n leuk meeblèr nummer. Vooral het kontgedeelte. Hoe oppervlakkigquote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je 'k heb de heeeeeele nacht liggen dromen ook?
And I never know girlquote:Op zondag 20 september 2009 13:50 schreef Muis006 het volgende:
But just a pastime foooooooor youuuuuuu Iiii could neeeeever beeeeeeeeeeeeeeeee
Koop ook Singstar, kunnen we lekker triootje doen met Muisquote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, dat vind ik zo'n leuk meeblèr nummer. Vooral het kontgedeelte. Hoe oppervlakkig
quote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koop ook Singstar, kunnen we lekker triootje doen met Muis
Mooi, dan hebben we straks al een kwartetjequote:Op zondag 20 september 2009 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er hier 5 of 6 in de kast liggen, maar ik speel het nooooooooit
Jaaa! Dies moeilijk!quote:Op zondag 20 september 2009 13:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Heb je Celebration? Ik ben altijd the Gang, want ik ben heel slecht in Kool
quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oke, even wat praktische vragen dan:
- Wat IS Singstar?
Een spel waarbij je zo goed mogelijk binnen de lijntjes moet zingen
- Waar speel je dat op? Moet je dan een Wii hebben ofzo?
Kweenie waar het nog meer op kan, maar wij spelen via de PS3
- Hoe vinden jullie buren het?
Buurman is weinig thuis.
Dan wil ik het eventueel wel overwegen
quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
- Wat IS Singstar?
Een zingspel
Ik heb de PS3 versie
Ik heb maar aan 1 kant een buurvrouw en die mag niet klagen want haar hondje keft de godsganse dag door![]()
Luke Wilson > Owen Wilson!quote:Op zondag 20 september 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
Oh, er is een chickflick net begonnen op RTL4, Alex en Emma.
Met Luke Wilson en Kate Hudson. Als ik man was viel ik op Kate! Hell, ik val nu zelfs al een beetje op d'r!![]()
Tis best leuk jaquote:Op zondag 20 september 2009 13:58 schreef senesta het volgende:
Ik heb voor Samara Singstar studio 100 in preorder staan
Dat heb ik oooook!quote:Op zondag 20 september 2009 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik heb trouwens ook een bloedhekel aan onverwachts bezoek...zelfs als het huis aan kant is
Ik ben Wii loos en Singstarloos, dus tevens tvpding hier.quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
- Wat IS Singstar?
Er staan hier regelmatig twee meisjes van 6 vol overgave in het engels mee te zingen, ik vind het echt geweldigquote:Op zondag 20 september 2009 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis best leuk ja![]()
Hier doen we het heel af en toe als er minstens een fles wijn in zit en de nodige biertjes (bij meneer I. dan)...en dan hebben we een lol samen
We hebben een wii, een gamecube, een PS 2, Nintendo DS (meerdere) en een PSPquote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Maar wij hebben heul geen spelcomputer in huis
* Niet aanbelt, maar omdraait en huiswaarts keertquote:Op zondag 20 september 2009 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo![]()
Ik heb trouwens ook een bloedhekel aan onverwachts bezoek...zelfs als het huis aan kant is
Wij hebben ook nog een PS1, een PS3, een Nintendo64, 4 gameboys en een Snesquote:Op zondag 20 september 2009 14:03 schreef senesta het volgende:
We hebben een wii, een gamecube, een PS 2, Nintendo DS (meerdere) en een PSP
SNES heb ik laatst gekochtquote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog een PS1, een PS3, een Nintendo64, 4 gameboys en een Snes
quote:Op zondag 20 september 2009 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben een wii, een gamecube, een PS 2, Nintendo DS (meerdere) en een PSP
Ik ben het overigens niet hoor; mijn beeb is van de consolesquote:Op zondag 20 september 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
SNES heb ik laatst gekocht
OldschoolZiet er wel grappig uit op een Full HD scherm en dan de mario geluidjes in 5.1 over de surround
Dan doe je het niet; de zooi loopt niet weg heurquote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
ik moet stofzuigen en dweilen. Maar ik wil niet
Heb ik gisteren al gedaan en nu kan het alweer maar ik doe het lekker nietquote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het dweilen al veel te lang uitgesteld, en het stofzuigen moet ook wel, die 2 poezen maken aardig wat rommelquote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan doe je het niet; de zooi loopt niet weg heur
Ik moet een stapel post doornemen van anderhalve maand ongeveer.quote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 14:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik merk op dat de spelcomputerverdeling bij de users van dit subforum zwaar onder de maat is.
*gaat KLB topic openen*
uuuuh morgenavond misschien iemand te eten, en moet gewoon werken natuurlijk.. Dus heb er dan geen tijd voorquote:Op zondag 20 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet een stapel post doornemen van anderhalve maand ongeveer.
Wat doen we, gaan we het doen of zijn we rebels en doen we het niet?
(Oke, krijg je visite vanavond of morgen? Zo niet, waarom zou je dan in vredesnaam stofzuigen en dweilen? Dat kan toch ook best morgen of overmorgen? Zondag is rustdag. Zo, schuldgevoel weggewerkt?)
Of plak je aan de vloer vast?quote:Op zondag 20 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet een stapel post doornemen van anderhalve maand ongeveer.
Wat doen we, gaan we het doen of zijn we rebels en doen we het niet?
(Oke, krijg je visite vanavond of morgen? Zo niet, waarom zou je dan in vredesnaam stofzuigen en dweilen? Dat kan toch ook best morgen of overmorgen? Zondag is rustdag. Zo, schuldgevoel weggewerkt?)
Oke, tussenoplossing: alleen stofzuigen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
uuuuh morgenavond misschien iemand te eten, en moet gewoon werken natuurlijk.. Dus heb er dan geen tijd voor
Mooi he?quote:
Hoe kan je nou geen kaartje hebben?quote:Op zondag 20 september 2009 @ 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi he?![]()
United States of Eurasia vind ik ook zooooo mooi...
Waarom heb ik nou geen kaartje?
Lekker buiten he?quote:Op zondag 20 september 2009 14:38 schreef Ynske het volgende:
blokje om doet goed
gaat er ook iemand die nieuwe serie van net5 kijken? was volgens mij van de zelfde makers als die van coldcase
Waar heb je die mee gewonnen?quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een beeeeeeeeeeker. Een troooooffeeeeeeee beeeeeeeker.
Met komen opdagen. Net zoals de andere 30 mensen.quote:
Ik was te laat en toen was alles al uitverkochtquote:Op zondag 20 september 2009 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen kaartje hebben?
Kwam je er niet doorheen?
Hihihi!quote:Op zondag 20 september 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met komen opdagen. Net zoals de andere 30 mensen.
Ieuw!quote:Op zondag 20 september 2009 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok op record hardgekookte eieren eten
quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een beeeeeeeeeeker. Een troooooffeeeeeeee beeeeeeeker.
De honden kregen wel een ei!quote:Op zondag 20 september 2009 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok op record hardgekookte eieren eten
quote:Op zondag 20 september 2009 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ze zijn allemaal 'gekeurd', want dat vonden ze leuk. 30 honden keuren
Keruverslag van Charlie
Reu met mooi hoofd en goed pigment + voor + achterhand
goed bone? mooi hals + rug belijning
Goed ontwikkeld voor zijn leeftijd.
Goede reu
Dat werd dus inderdaad gezegd, dat ie zo mooi gespierd was ed terwijl t ook nog eens zon broekie is,.
EN WE HEBBEN EEN BEKER!!
Maar die kreeg iedereen.
Niet eens. En mijn hond heet Crarlie volgens het keuverslag. En Lex heet Leksquote:Op zondag 20 september 2009 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zit er ook een plaatje op met jouw naam?
quote:Op zondag 20 september 2009 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet eens. En mijn hond heet Crarlie volgens het keuverslag. En Lex heet Leks
Charming hé, een echte dame, dat zie je zoquote:Op zondag 20 september 2009 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat ligt ze er euhm....gewillig bij Loveless![]()
![]()
En wat leuk Hara....wel gezellig met al die hondjes zeker
Nohquote:Op zondag 20 september 2009 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar goed gedaan door Crarlie en Leks!![]()
Wat is eigenlijk een keuverslag? Moesten ze biljarten of zo?
Hoe maak je sowieso Crarlie van Charlie, wtf is datquote:Op zondag 20 september 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Hihihi, de kattenblokkade!
En Hara, wat stom dat ze dan die namen niet eens goed kunnen schrijven
Herkenbaar...voor de stofzuiger rennen ze bang weg, dus dan heb ik vrij spel.quote:Op zondag 20 september 2009 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh dweilen met katten![]()
Buffy zat veilig op de kast maar Mips wilde weleens kijken wat er nou allemaal gebeurde. Maar uiteraard was ook best eng, resultaat;
Een kat die weg probeert te rennen op een net gedweilde vloer. Zag er een beetje zo uit als die spastische katten bij DTH, hoop geglij en vol op d'r plaat. En daarna van ellende maar in het hor klimmen![]()
Veel plezierquote:Op zondag 20 september 2009 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedouched en in feestkleding...nu nog ff m'nhoofd zoeken en wachten tot meneer I. klaar is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |