nee die reacties sloegen echt nergens op, dat ben ik volkomen met je eens.quote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou post ik weinig in OUD, ik heb een aantal topics die al lurkend volg, maar de reacties op de zwangerschap van Morrie en op onze felicitaties aan haar waren beneden elk peil![]()
Verder geen aanval ofzo heur...en FOT kom ik nooit.
Ik heb de NL-versie dan zeker? Hij prijst mij in het Nederlandsquote:Op zondag 20 september 2009 13:30 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens Ing, soms zing ik een zin heel vals en daar moet ik dan keihard om lachen en dan is dat lachen precies op de goede toonhoogteen dan zegt ie "good!"
Daar heb je gelijk in, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat er bij de felicitaties naar Mor toe ook werd gereageerd met "wat doen jullie hier jullie komen zomaar binnen en feliciteren en nemen het topic over etc". Dus het komt wel degelijk van 2 kanten.quote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar t word altijd en eeuwig maar steeds op de "kliekjes" gegooid
en door wie?? juist door de mensen die zich de moeite niet nemen om de ander te keren kennen, eens mee te posten en te ervaren hoe er op hen gereageerd word
bij mijn weten was dat met namen 1 persoon die toen echt heel stom reageerde, en helaas gingen daar anderen in mee.quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat er bij de felicitaties naar Mor toe ook werd gereageerd met "wat doen jullie hier jullie komen zomaar binnen en feliciteren en nemen het topic over etc". Dus het komt wel degelijk van 2 kanten.
You're Super!!!quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de NL-versie dan zeker? Hij prijst mij in het Nederlands![]()
Meneer I. verzint vaak andere teksten op de juiste toonhoogte en dan issie ook Super.
Die hebben we gisteravond gedownload! Love me for a reasonquote:Op zondag 20 september 2009 13:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You're Super!!!
Ik hoop dat er meer liedjes van Boyzone komenlekker meebleren.
'Bublie'?quote:Op zondag 20 september 2009 13:36 schreef Pagan het volgende:
Hmmm, mini croissantjes en broodjes, 'k had zin in een glaasje bublie erbij, maar er komt zo bezoek (beetje onverwacht), dus dat komt wel een andere zondag.
Jaaaaa die moet ik nog downloaden!!! Wat voor score had jequote:Op zondag 20 september 2009 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben we gisteravond gedownload! Love me for a reason![]()
Ik was niezogoe
sorry, voor mijn reactie, je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
EDIT: laat ook maar.
Ik ga me er ook niet druk meer om maken
-mosterd, maaltijdquote:Op zondag 20 september 2009 @ 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar t word altijd en eeuwig maar steeds op de "kliekjes" gegooid
en door wie?? juist door de mensen die zich de moeite niet nemen om de ander te keren kennen, eens mee te posten en te ervaren hoe er op hen gereageerd word
Is niet nodig hoor, ik snap wel dat je moe word van al 't gedoe om die fora. Maar tjah zeker over OUD heb ik een vrij uitgesproken mening. FOT idd wat ongefundeerder zoals ik al zei.quote:Op zondag 20 september 2009 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, voor mijn reactie, je hebt gelijk.
loveless, ook voor jou mn excuses
* Ynske gaat maar een blokje om
Yns, je had al aangegeven dat je niet helemaal lekker in je vel zit en dan reageer je nou eenmaal wat feller dan anders. Heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 20 september 2009 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, voor mijn reactie, je hebt gelijk.
loveless, ook voor jou mn excuses
* Ynske gaat maar een blokje om
Neuh, ik sta niet snel op mijn kop, maar ik wil d'r ff lekker voor zitten, nu moet ik de toko nog een beetje opruimen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
'Bublie'?
En hoezo kan dat niet dan als er bezoek komt? Of sta je op je kop na een glaasje?
Zeg ik nietquote:Op zondag 20 september 2009 13:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaaa die moet ik nog downloaden!!! Wat voor score had je?
Ah zo. Ja dan zit je inderdaad niet lekker.quote:Op zondag 20 september 2009 13:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, ik sta niet snel op mijn kop, maar ik wil d'r ff lekker voor zitten, nu moet ik de toko nog een beetje opruimen.
Halloquote:Op zondag 20 september 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dan zit je inderdaad niet lekker.
Fijn dat ik niet de enige ben die altijd eerst nog moet opruimen en niet zomaar altijd visite kan ontvangen!
Nee.quote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je 'k heb de heeeeeele nacht liggen dromen ook?
Oh god, dat vind ik zo'n leuk meeblèr nummer. Vooral het kontgedeelte. Hoe oppervlakkigquote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je 'k heb de heeeeeele nacht liggen dromen ook?
And I never know girlquote:Op zondag 20 september 2009 13:50 schreef Muis006 het volgende:
But just a pastime foooooooor youuuuuuu Iiii could neeeeever beeeeeeeeeeeeeeeee
Koop ook Singstar, kunnen we lekker triootje doen met Muisquote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, dat vind ik zo'n leuk meeblèr nummer. Vooral het kontgedeelte. Hoe oppervlakkig
quote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koop ook Singstar, kunnen we lekker triootje doen met Muis
Mooi, dan hebben we straks al een kwartetjequote:Op zondag 20 september 2009 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er hier 5 of 6 in de kast liggen, maar ik speel het nooooooooit
Jaaa! Dies moeilijk!quote:Op zondag 20 september 2009 13:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
Heb je Celebration? Ik ben altijd the Gang, want ik ben heel slecht in Kool
quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oke, even wat praktische vragen dan:
- Wat IS Singstar?
Een spel waarbij je zo goed mogelijk binnen de lijntjes moet zingen
- Waar speel je dat op? Moet je dan een Wii hebben ofzo?
Kweenie waar het nog meer op kan, maar wij spelen via de PS3
- Hoe vinden jullie buren het?
Buurman is weinig thuis.
Dan wil ik het eventueel wel overwegen
quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
- Wat IS Singstar?
Een zingspel
Ik heb de PS3 versie
Ik heb maar aan 1 kant een buurvrouw en die mag niet klagen want haar hondje keft de godsganse dag door![]()
Luke Wilson > Owen Wilson!quote:Op zondag 20 september 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
Oh, er is een chickflick net begonnen op RTL4, Alex en Emma.
Met Luke Wilson en Kate Hudson. Als ik man was viel ik op Kate! Hell, ik val nu zelfs al een beetje op d'r!![]()
Tis best leuk jaquote:Op zondag 20 september 2009 13:58 schreef senesta het volgende:
Ik heb voor Samara Singstar studio 100 in preorder staan
Dat heb ik oooook!quote:Op zondag 20 september 2009 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik heb trouwens ook een bloedhekel aan onverwachts bezoek...zelfs als het huis aan kant is
Ik ben Wii loos en Singstarloos, dus tevens tvpding hier.quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
- Wat IS Singstar?
Er staan hier regelmatig twee meisjes van 6 vol overgave in het engels mee te zingen, ik vind het echt geweldigquote:Op zondag 20 september 2009 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis best leuk ja![]()
Hier doen we het heel af en toe als er minstens een fles wijn in zit en de nodige biertjes (bij meneer I. dan)...en dan hebben we een lol samen
We hebben een wii, een gamecube, een PS 2, Nintendo DS (meerdere) en een PSPquote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Maar wij hebben heul geen spelcomputer in huis
* Niet aanbelt, maar omdraait en huiswaarts keertquote:Op zondag 20 september 2009 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo![]()
Ik heb trouwens ook een bloedhekel aan onverwachts bezoek...zelfs als het huis aan kant is
Wij hebben ook nog een PS1, een PS3, een Nintendo64, 4 gameboys en een Snesquote:Op zondag 20 september 2009 14:03 schreef senesta het volgende:
We hebben een wii, een gamecube, een PS 2, Nintendo DS (meerdere) en een PSP
SNES heb ik laatst gekochtquote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog een PS1, een PS3, een Nintendo64, 4 gameboys en een Snes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |