Oke, maar als je (en dat is NIET alleen in F&F!) soms een onschuldige vraag wilt komen stellen en je krijgt meteen het vuur aan je schenen door sommigen is dat niet echt uitnodigend natuurlijk. Op dat vlak kan ik het dan nog wel met hem eens zijnquote:Op zondag 20 september 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis nu eenmaal makkelijker om iemand af te zeiken als je veilig achter je pctje zit.
En daarom zijn er subfora, kun je posten in degene die je aanspreekt
Dat denk ik ook, dat zal ook gewoon wel blijven denk ik.quote:
Helemaal waarquote:Op zondag 20 september 2009 13:16 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, het is altijd wel rellen op Fok omdat iemand het ergens niet mee eens is. Ik lees die topics gewoon niethoef ik me er ook niets van aan te trekken.
Precies, ik zou uit bijna alle forums op FOK! wel een voorbeeld kunnen noemen denk ik.quote:Op zondag 20 september 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten, we zijn het ook eens Senes, zo bedoelde ik het ook!
Ik kan diverse voorbeelden noemen, maar dat leek me niet nodig, want iedereen kent in alle subfora wel een aantal users waarbij ze de wenkbrauwen steeds weer optrekken
Ik vind dat sommigen in F&F érg fel kunnen reageren en TS vaak aan een soort derdegraads kruisverhoor onderwerpen (daar kan Swets zelf ook wat van, soms) ipv positief meedenken, maar die heb je overal. Dus om dan een steen aan F&F te binden en het maar te laten afzinken...
[..]
Mogguh ouwe vreetschuurmop!
Pardon? Dan ben je nog nooit in Shabu Zoetermeer geweest!quote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah veel te groot, er zijn leukere tentjes met sushi en dan wat kleinschaliger.
Shabu Shabu is net een grote vreetschuur
Die toko naast Hofplein, hoe heet 't ook alweer, die is leuk! Ook sushi
dat wat oud betreft zo is niet heel oud, das dat topic,quote:Op zondag 20 september 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, maar als je (en dat is NIET alleen in F&F!) soms een onschuldige vraag wilt komen stellen en je krijgt meteen het vuur aan je schenen door sommigen is dat niet echt uitnodigend natuurlijk. Op dat vlak kan ik het dan nog wel met hem eens zijn
Net als dat wij weer net zo hard uit OUD werden gejaagd toen we voor Morrie kwamen juichen.
Dat hou je toch altijd. Er is altijd wel iemand met zijn of haar verkeerde been uit bed gestapt en met zoveel duizenden users is de kans groot dat er altijd eentje bij zit. Alleen jammer om dan meteen maar heel F&F verrot te noemen, da's dan weer niet eerlijk.
F&F is gewoon een heerlijk forum met geweldige users en natuurlijk ElisaBquote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, en dan schetst hij het beeld dat er elke week een topic totaal ontspoort én hij vergeet voor het gemak ook maar alle positieve dingen ui F&F... De petjesactie voor Klonk, de asielactie, alle dieren die hier wél een goed baasje vinden.. Das toch juist
Nah ik ben wel echt van mening dat in OUD en FOT, maar zeker OUD echt een vervelende kliekjessfeer hangt, als je er zo maar es random wat topics kijkt, het is allemaal afgunst en concurrentie, om niks. iedereen zorgt op zijn/haar manier goed voor z'n kindquote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wat oud betreft zo is niet heel oud, das dat topic,
maar de opmerkingen dat mensen niet durven om in F&F/FOT een topic durven te openen want de users zijn zo eng (en ja dat hoor ik ook in oud) dat vind ik echt de grootste kul
En vergeet Senesta nietquote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef senesta het volgende:
[..]
F&F is gewoon een heerlijk forum met geweldige users en natuurlijk ElisaB
Dikke vette nee dus! Ik ben het beste in Eternal Flame, daar heb ik lead singer, maar voor de rest is het ehquote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Muis!!!!
We hebben vannacht weer heerlijk gesingstard...en als ik heeeeel vaak Rijzende Ster krijg wil ik een keertje duetje doen met jou
wat een kulquote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah ik ben wel echt van mening dat in OUD en FOT, maar zeker OUD echt een vervelende kliekjessfeer hangt, als je er zo maar es random wat topics kijkt, het is allemaal afgunst en concurrentie, om niks. iedereen zorgt op zijn/haar manier goed voor z'n kind
Dat laatste lees je juist in OUD wel vaker. Dan zegt een mod bijvoorbeeld van: Dit past beter in R&P en dan zegt de OUD-user: Oh nee, dat vind ik eng! Ik post alleen in OUDquote:Op zondag 20 september 2009 @ 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wat oud betreft zo is niet heel oud, das dat topic,
maar de opmerkingen dat mensen niet durven om in F&F/FOT een topic durven te openen want de users zijn zo eng (en ja dat hoor ik ook in oud) dat vind ik echt de grootste kul
Ok.quote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een kul
OUD, is een aparte groep, dat klopt, maar tis geen afgunst en concurrentie, trotse ouders dat wel ja
en FOT, rot toch op met t kliekjes gedoe daar, de ene kliek is er niet meer en de andere kliekheeft altijd open gestaan voor anderen, hebben zelfs beginnersmeets georganiseerd, en nog, word iedereen daar gewoon geholpen
Mijn versie van Total Eclipse of the Heart is ook om te huilenquote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dikke vette nee dus! Ik ben het beste in Eternal Flame, daar heb ik lead singer, maar voor de rest is het ehmatig.
Nou vooruitquote:Op zondag 20 september 2009 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn versie van Total Eclipse of the Heart is ook om te huilen![]()
Poison ging me aardig af, het klinkt werkelijk waar nergens na, maar ik volg gewoon het balkje.
/wil met Muis zingen
Shitquote:Op zondag 20 september 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou vooruitik heb met mijn doofheid tenminste nog een excuus om vals te zingen
Ehm Yns, ik vind dit 'kul' en 'rot toch op' nou ook niet echt een toonbeeld van 'laten we er eens normaal over praten' hoor!quote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een kul
OUD, is een aparte groep, dat klopt, maar tis geen afgunst en concurrentie, trotse ouders dat wel ja
en FOT, rot toch op met t kliekjes gedoe daar, de ene kliek is er niet meer en de andere kliekheeft altijd open gestaan voor anderen, hebben zelfs beginnersmeets georganiseerd, en nog, word iedereen daar gewoon geholpen
maar zoals altijd, zolang jij je geen moeite doet om er eens te posten en mee te lezen en te reageren, moet je niet oordelen over iemand/iets
Yep en yep!quote:Op zondag 20 september 2009 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shit![]()
Kan toch online? Hebbie de PS3-versie?
Nou post ik weinig in OUD, ik heb een aantal topics die al lurkend volg, maar de reacties op de zwangerschap van Morrie en op onze felicitaties aan haar waren beneden elk peilquote:Op zondag 20 september 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een kul
maar zoals altijd, zolang jij je geen moeite doet om er eens te posten en mee te lezen en te reageren, moet je niet oordelen over iemand/iets
nee dat klopt, maar t word altijd en eeuwig maar steeds op de "kliekjes" gegooidquote:Op zondag 20 september 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm Yns, ik vind dit 'kul' en 'rot toch op' nou ook niet echt een toonbeeld van 'laten we er eens normaal over praten' hoor!Jij kunt toch niet oordelen over wat voor gevoel anderen bij sommige subfora hebben? Wat jij er bij voelt is toch niet meteen wat een ander er bij voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |