Lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Ik heb weer wat gemist zie ik, met Swets!
Onzin natuurlijk dat heel F&F dan maar afgezonken moet worden, maar zelfs ik als F&F poster (al kom ik ook wel buiten deze 'sekte') heb bij sommige reacties ook opgetrokken wenkbrauwen. Alleen jammer dat een páár 'fundi's' zoals Swets ze noemt voor hem dan gelijk staan aan heel F&F. Da's veel te kortzichtig natuurlijk en dat weet hij ook best, maar is hij gewoon met zijn relbeen uit bed gestapt. That happens.
Oh ja, ik heb ontbeten met mini-appelflappies en een vers frambozen-sinasappelsapje
In elk forum heb je mensen die erg heftig kunnen zijn over onderwerpen die hen aan het hart gaan hoor, daar is F&F echt niet uniek in.quote:Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Ik heb weer wat gemist zie ik, met Swets!
Onzin natuurlijk dat heel F&F dan maar afgezonken moet worden, maar zelfs ik als F&F poster (al kom ik ook wel buiten deze 'sekte') heb bij sommige reacties ook opgetrokken wenkbrauwen. Alleen jammer dat een páár 'fundi's' zoals Swets ze noemt voor hem dan gelijk staan aan heel F&F. Da's veel te kortzichtig natuurlijk en dat weet hij ook best, maar is hij gewoon met zijn relbeen uit bed gestapt. That happens.
Oh ja, ik heb ontbeten met mini-appelflappies en een vers frambozen-sinasappelsapje
Mijn teennagels zijn nog steeds groenquote:Op zondag 20 september 2009 13:10 schreef Muis006 het volgende:
Even een egopost. Mijn moedah heeft mijn nagels gelakt en nu zijn ze felroze.
Booquote:Op zondag 20 september 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Muizel!
Ging wel hoor Ing! Het was in elk geval fijn dat we geen seconde binnen hebben gezeten. Was rond half twee thuis en het kado viel in de smaak (al was het dan geen KS voor the elderly, maar een Shabu-bon).
Tisda?quote:Op zondag 20 september 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
Muizel!
Ging wel hoor Ing! Het was in elk geval fijn dat we geen seconde binnen hebben gezeten. Was rond half twee thuis en het kado viel in de smaak (al was het dan geen KS voor the elderly, maar een Shabu-bon).
nee maar t is wel vermoeiend dat t t ene weekend FOT is, volgend weekend OUD, dan weer R&P* vul verder in. en dat er altijd gezeikt word over dingen die nu helemaal niet dienenquote:Op zondag 20 september 2009 13:12 schreef senesta het volgende:
[..]
In elk forum heb je mensen die erg heftig kunnen zijn over onderwerpen die hen aan het hart gaan hoor, daar is F&F echt niet uniek in.
Tjah, welkom op FOK!quote:Op zondag 20 september 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee maar t is wel vermoeiend dat t t ene weekend FOT is, volgend weekend OUD, dan weer R&P* vul verder in. en dat er altijd gezeikt word over dingen die nu helemaal niet dienen
Zeker weten, we zijn het ook eens Senes, zo bedoelde ik het ook!quote:Op zondag 20 september 2009 13:12 schreef senesta het volgende:
[..]
In elk forum heb je mensen die erg heftig kunnen zijn over onderwerpen die hen aan het hart gaan hoor, daar is F&F echt niet uniek in.
Mogguh ouwe vreetschuurmop!quote:
www.shabushabu.nlquote:
Je reinste discriminaaaaasie! Ik kan mijn wenkbrauwen niet optrekkenquote:Op zondag 20 september 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten, we zijn het ook eens Senes, zo bedoelde ik het ook!
Ik kan diverse voorbeelden noemen, maar dat leek me niet nodig, want iedereen kent in alle subfora wel een aantal users waarbij ze de wenkbrauwen steeds weer optrekken
Ik vind dat sommigen in F&F érg fel kunnen reageren en TS vaak aan een soort derdegraads kruisverhoor onderwerpen (daar kan Swets zelf ook wat van, soms) ipv positief meedenken, maar die heb je overal. Dus om dan een steen aan F&F te binden en het maar te laten afzinken...
[..]
Mogguh ouwe vreetschuurmop!
Nah veel te groot, er zijn leukere tentjes met sushi en dan wat kleinschaliger.quote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
www.shabushabu.nl
(Toevallig ook een favoriet van Swets!)
Laten we daar vooral ook een keer een meet houden!
Zal ik er een klaagtopic over openenquote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je reinste discriminaaaaasie! Ik kan mijn wenkbrauwen niet optrekken
Mja, en dan schetst hij het beeld dat er elke week een topic totaal ontspoort én hij vergeet voor het gemak ook maar alle positieve dingen ui F&F... De petjesactie voor Klonk, de asielactie, alle dieren die hier wél een goed baasje vinden.. Das toch juistquote:Op zondag 20 september 2009 @ 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten, we zijn het ook eens Senes, zo bedoelde ik het ook!
Ik kan diverse voorbeelden noemen, maar dat leek me niet nodig, want iedereen kent in alle subfora wel een aantal users waarbij ze de wenkbrauwen steeds weer optrekken
Ik vind dat sommigen in F&F érg fel kunnen reageren en TS vaak aan een soort derdegraads kruisverhoor onderwerpen (daar kan Swets zelf ook wat van, soms) ipv positief meedenken, maar die heb je overal. Dus om dan een steen aan F&F te binden en het maar te laten afzinken...
Kan ik zeker weer helemaal die kant op knallen....hier in de buurt zit ook wel een chineesquote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
www.shabushabu.nl
(Toevallig ook een favoriet van Swets!)
Laten we daar vooral ook een keer een meet houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |