Welneequote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef Ynske het volgende:
* Ynske voelt zich schuldig, post in OUD en F&F
quote:Op zondag 20 september 2009 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar OUD is natuurlijk wel heel specifiek voor ouders. F&F vind ik dan bv. toch iets algemener, dat je wel van dieren houdt maar ze niet hebt ofzo. Ik weet t niet. Ik kom er nooit eigenlijk, dus wellicht is het ook als niet-ouder prima toeven daar
dat valt reuze mee, word daar gewoon vriendelijk behandeld, en ga graag naar meets toe om leuke foto's te maken, en te genieten van die kleintjesquote:Op zondag 20 september 2009 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor.![]()
En een goedemorgen allen!
Mijn kattehuishouden is teruggebracht to drie. Mooi aantal.
quote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef Ynske het volgende:
* Ynske voelt zich schuldig, post in OUD en F&F
Yups, jij hebt 'm gevonden. Knapperdquote:Op zondag 20 september 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo?
Is dit het lege langwerpige vak?
Staat-tie aan?
*klopklop*
en bedanktquote:
Mooi, des te meer is er voor mijquote:Op zondag 20 september 2009 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Of wacht die eitjes wil ik wel.
De rest niet, het ziet er ook nogal plastic uit
En ik schuif mee aan.quote:Op zondag 20 september 2009 11:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, des te meer is er voor mij
Ik schuif graag aan Ynske
Gelukkig maar; ik miste het alquote:Op zondag 20 september 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
Oeh.. Elies, zitten we weer samen een maaltijd te nuttigen!
tis zondagquote:Op zondag 20 september 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik schuif mee aan.Waar hebben we dit aan te danken?
Oeh.. Elies, zitten we weer samen een maaltijd te nuttigen!
Ligt eraan. In een boek of op tv?quote:Op zondag 20 september 2009 12:11 schreef Cat22 het volgende:
Dat is het ook.*draagt grote pan tomatensoep binnen*
Is het heel erg als ik intussen met een schuin oog naar Poirot kijk?
Whehehehequote:Op zondag 20 september 2009 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt eraan. In een boek of op tv?
Is er nog een banaan voor me of zo?
ach, zo word er ook over FOT gevallen, dat t niet toegankelijk is, kliekjes zijn etcquote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik te laat voor krwassantjes?![]()
Mijn hemel, die Swets kan zeiken om niets...en dan een beetje Elisa aanvallen![]()
Kunnen jullie je dat gezeik in OUD nog herrinneren in 2e streepjes-topic?
Iets met Morretje en die was toch zo maar in 1 maand zwanger, what was she thinking!
Nu al? Ik ben net wakker...quote:
Idd...en als je je ergert dan lees je het toch niet? Of selectief lezenquote:Op zondag 20 september 2009 12:29 schreef Ynske het volgende:
ac
[..]
ach, zo word er ook over FOT gevallen, dat t niet toegankelijk is, kliekjes zijn etc
en in alle drie de fora vind ik dat de verhalen die erover gaan niet van deze tijd zijn
Ik ookquote:Op zondag 20 september 2009 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu al? Ik ben net wakker...
Eerst koffie en straks verjaardag --> taaaaaart!
Wat? Net wakker of ga je ook taaaaaart eten straks?quote:
Essent al langs geweest ivm verdenking gaslekkage?quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef nokwanda het volgende:
Moet er niet aan denken, frituurhapjes. Ik ben de hachee met verschrikkelijk veel uien van gisteravond nog aan het verteren.
Lekker, dank je...nu hoef ik niet meer te kauwenquote:
Net wakker, maar ik heb gister niet echt goed booschappen gedaan, de koffie was al op dus had ik een blend van filter- en oploskoffie, en dus ook niet echt lekkers ter ontbijt. Dus dan maar Vlammetjes.quote:Op zondag 20 september 2009 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat? Net wakker of ga je ook taaaaaart eten straks?![]()
[..]
Essent al langs geweest ivm verdenking gaslekkage?
Oeh, ik ga van de week ook maar weer ff hachee maken...goddelijk![]()
Gemarineerd met nog wat opboerend bier en daarachter de knoflookresten van gisterochtendquote:Op zondag 20 september 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus nu vlammetjes met marmottensmaak?![]()
Ik heb hongerrrr, maar geen zin om iets klaar te maken![]()
Dus 2e rondje koffie gaat erin
Wil je een Vlammetje?quote:Op zondag 20 september 2009 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zin een croissantje met jam, maar ik heb geen croissantjes en geen jam
Nee dank je...er staat een pistoletje in de oven en daar gooi ik zo honing opquote:
Had je wel bakstenen op de hoeken van je dekbed?quote:Op zondag 20 september 2009 12:56 schreef nokwanda het volgende:
Vlammetjes, dat lijkt me nou wel een leuk gerecht met mijn huidige gassige conditie
alleen uit de trein van Rotterdam naar Nijmegenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |