Hier dus ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die staan hier nu op de tafel
Pfoe, moeilijk!quote:Op zondag 20 september 2009 @ 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nu je er toch bent, heb je misschien een tip voor mij?
[Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #9!
Ik heb volgens mij maar heel weinig opties en zeker geen rennend mannetjequote:Op zondag 20 september 2009 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pfoe, moeilijk!
Zit er misschien een sportstand (rennend mannetje) op je camera? Dan zou ik die pakken, dat is voor snel bewegende dingen. Als je echt aan je instellingen wilt zitten (als dat kan) moet je een zo kort mogelijke sluitertijd nemen en een laag F-getal. En misschien je ISO omhoog, anders worden de foto's te donker.
Veel succes iig
Dan zit er wel een sportmodus opquote:Op zondag 20 september 2009 @ 00:49 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dpreview.com/news/0708/07083005nikons700.asp
Dit
Zit misschien ergens in een menu verstopt dan. Ik zou die stand gebruikenquote:Scene modes Face-priority AF, Portrait, Landscape, Sports, Night Portrait, Party/indoor, Beach/Snow, Sunset, Dusk/Dawn, Night Landscape, Close up, Museum, Fireworks show, Copy, Back Light, Panorama Assist
Maakt ie heel veel foto's achter elkaar.quote:Continuous shooting Single, Continuous (approx.1.1fps), Multi-shot 16 (approx.1.4fps), Interval timer shooting (TBD)
doe eens m,sn jijquote:Op zondag 20 september 2009 01:37 schreef Greys het volgende:
Oh, Haartje is er!
Ik had het kunnen weten, queen of the night!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |