quote:Op zondag 20 september 2009 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben een wii, een gamecube, een PS 2, Nintendo DS (meerdere) en een PSP
Ik ben het overigens niet hoor; mijn beeb is van de consolesquote:Op zondag 20 september 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
SNES heb ik laatst gekocht
OldschoolZiet er wel grappig uit op een Full HD scherm en dan de mario geluidjes in 5.1 over de surround
Dan doe je het niet; de zooi loopt niet weg heurquote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
ik moet stofzuigen en dweilen. Maar ik wil niet
Heb ik gisteren al gedaan en nu kan het alweer maar ik doe het lekker nietquote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het dweilen al veel te lang uitgesteld, en het stofzuigen moet ook wel, die 2 poezen maken aardig wat rommelquote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan doe je het niet; de zooi loopt niet weg heur
Ik moet een stapel post doornemen van anderhalve maand ongeveer.quote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 14:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik merk op dat de spelcomputerverdeling bij de users van dit subforum zwaar onder de maat is.
*gaat KLB topic openen*
uuuuh morgenavond misschien iemand te eten, en moet gewoon werken natuurlijk.. Dus heb er dan geen tijd voorquote:Op zondag 20 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet een stapel post doornemen van anderhalve maand ongeveer.
Wat doen we, gaan we het doen of zijn we rebels en doen we het niet?
(Oke, krijg je visite vanavond of morgen? Zo niet, waarom zou je dan in vredesnaam stofzuigen en dweilen? Dat kan toch ook best morgen of overmorgen? Zondag is rustdag. Zo, schuldgevoel weggewerkt?)
Of plak je aan de vloer vast?quote:Op zondag 20 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet een stapel post doornemen van anderhalve maand ongeveer.
Wat doen we, gaan we het doen of zijn we rebels en doen we het niet?
(Oke, krijg je visite vanavond of morgen? Zo niet, waarom zou je dan in vredesnaam stofzuigen en dweilen? Dat kan toch ook best morgen of overmorgen? Zondag is rustdag. Zo, schuldgevoel weggewerkt?)
Oke, tussenoplossing: alleen stofzuigen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
uuuuh morgenavond misschien iemand te eten, en moet gewoon werken natuurlijk.. Dus heb er dan geen tijd voor
Mooi he?quote:
Hoe kan je nou geen kaartje hebben?quote:Op zondag 20 september 2009 @ 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi he?![]()
United States of Eurasia vind ik ook zooooo mooi...
Waarom heb ik nou geen kaartje?
Lekker buiten he?quote:Op zondag 20 september 2009 14:38 schreef Ynske het volgende:
blokje om doet goed
gaat er ook iemand die nieuwe serie van net5 kijken? was volgens mij van de zelfde makers als die van coldcase
Waar heb je die mee gewonnen?quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een beeeeeeeeeeker. Een troooooffeeeeeeee beeeeeeeker.
Met komen opdagen. Net zoals de andere 30 mensen.quote:
Ik was te laat en toen was alles al uitverkochtquote:Op zondag 20 september 2009 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen kaartje hebben?
Kwam je er niet doorheen?
Hihihi!quote:Op zondag 20 september 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met komen opdagen. Net zoals de andere 30 mensen.
Ieuw!quote:Op zondag 20 september 2009 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok op record hardgekookte eieren eten
quote:Op zondag 20 september 2009 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een beeeeeeeeeeker. Een troooooffeeeeeeee beeeeeeeker.
De honden kregen wel een ei!quote:Op zondag 20 september 2009 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok op record hardgekookte eieren eten
quote:Op zondag 20 september 2009 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ze zijn allemaal 'gekeurd', want dat vonden ze leuk. 30 honden keuren
Keruverslag van Charlie
Reu met mooi hoofd en goed pigment + voor + achterhand
goed bone? mooi hals + rug belijning
Goed ontwikkeld voor zijn leeftijd.
Goede reu
Dat werd dus inderdaad gezegd, dat ie zo mooi gespierd was ed terwijl t ook nog eens zon broekie is,.
EN WE HEBBEN EEN BEKER!!
Maar die kreeg iedereen.
Niet eens. En mijn hond heet Crarlie volgens het keuverslag. En Lex heet Leksquote:Op zondag 20 september 2009 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zit er ook een plaatje op met jouw naam?
quote:Op zondag 20 september 2009 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet eens. En mijn hond heet Crarlie volgens het keuverslag. En Lex heet Leks
Charming hé, een echte dame, dat zie je zoquote:Op zondag 20 september 2009 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat ligt ze er euhm....gewillig bij Loveless![]()
![]()
En wat leuk Hara....wel gezellig met al die hondjes zeker
Nohquote:Op zondag 20 september 2009 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar goed gedaan door Crarlie en Leks!![]()
Wat is eigenlijk een keuverslag? Moesten ze biljarten of zo?
Hoe maak je sowieso Crarlie van Charlie, wtf is datquote:Op zondag 20 september 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Hihihi, de kattenblokkade!
En Hara, wat stom dat ze dan die namen niet eens goed kunnen schrijven
Herkenbaar...voor de stofzuiger rennen ze bang weg, dus dan heb ik vrij spel.quote:Op zondag 20 september 2009 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh dweilen met katten![]()
Buffy zat veilig op de kast maar Mips wilde weleens kijken wat er nou allemaal gebeurde. Maar uiteraard was ook best eng, resultaat;
Een kat die weg probeert te rennen op een net gedweilde vloer. Zag er een beetje zo uit als die spastische katten bij DTH, hoop geglij en vol op d'r plaat. En daarna van ellende maar in het hor klimmen![]()
Veel plezierquote:Op zondag 20 september 2009 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedouched en in feestkleding...nu nog ff m'nhoofd zoeken en wachten tot meneer I. klaar is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |