Omdat jij het bent zal ik er eentje in de OP zetten? Goed?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:
TT valt me tegen!
Geen eens een geilerukbaardaap dr in
Kwark en alle andere zuivelprodukten inclusief kaas worden van melk gemaakt mop.quote:
Ja nee dat snap ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwark en alle andere zuivelprodukten inclusief kaas worden van melk gemaakt mop.
Dat groeit heul nie in t koelvak bij de super
quote:
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben 'Droomhuis in de zon' aan het kijken en er wil een Engels stel een verkansiehuis in de VS. Zegt de vrouw van dat stel: iehhh nee ik wil geen wilde dieren dus niet bij een moeras of bij alligators in de buurt.
Tip van flip: ga dan niet in Mississippi zoeken.
Ja belachelijk. Of ze gaan in een Engelse enclave ergens in het zuiden daar wonen want "it feels like home"quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Oh Muis, wat vind je dan van die stellen die bv van Engeland naar Spanje willen verhuizen en dan nog niet eens tot drie kunnen tellen in het Spaans? En daar pas ter plaatse aan denken?
En dan kopen ze uiteindelijk een appartement in Orlando.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Wacht, dus eerst klagen ze over dat groene houten huis want "dat is van hout en veel onderhoud bla bla bla" en nu zeggen ze dat ze dat gele houten huis zo geweldig vinden.
OIC.
Rare jongens, die Britten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan kopen ze uiteindelijk een appartement in Orlando.
ik dacht dat ze voor de rust en de natuur ginngen?
Kan ze wel mooi een voetbalelftalletje, mét reserves, opzetten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Er zit nu een jongedame bij Dr. Phil, alleenstaand met zes kindjes.
Die kinderen kan ze al niet alles geven wat ze zou willen, want daar heeft ze geen geld voor.
Toen dacht deze snuggere jongedame 'Ik ga me nog een keer laten bevruchten! Dat lijkt me leuk!'.
En toen werd het ene 'extra' kindje een achtling. Dus nu heeft ze er 14![]()
Ze leeft volledig buiten de realiteit. Die acht zijn nog niet thuis, prematuurtjes uiteraard, en ze kan die zes al niet eens aan. What was she thinking?
Dat is Octomom!! Nadya Sulejmani. Die is beroemd/berucht in de VSquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Er zit nu een jongedame bij Dr. Phil, alleenstaand met zes kindjes.
Die kinderen kan ze al niet alles geven wat ze zou willen, want daar heeft ze geen geld voor.
Toen dacht deze snuggere jongedame 'Ik ga me nog een keer laten bevruchten! Dat lijkt me leuk!'.
En toen werd het ene 'extra' kindje een achtling. Dus nu heeft ze er 14![]()
Ze leeft volledig buiten de realiteit. Die acht zijn nog niet thuis, prematuurtjes uiteraard, en ze kan die zes al niet eens aan. What was she thinking?
Dat doet Mudhle 's nachts en dan gaat ze net zolang door tot ze geprezen wordt. Heel soms gunt ze me mijn slaap en legt ze de prooi bij me op bed en gaat dan naast me liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.
Villa in veilige gemeenschap?![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat ze van de houten vakantiehuisjes gaan vinden.![]()
Yoko heeft haar catnip banaan weer gevangen. En wil dat graag delen met de hele buurt. Man, wat kan dat beest gillen!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet Mudhle 's nachts en dan gaat ze net zolang door tot ze geprezen wordt. Heel soms gunt ze me mijn slaap en legt ze de prooi bij me op bed en gaat dan naast me liggen.
@muis, er zijn wel meer mensen bang voor muizen die zich dan weg laten jagen. Zoals je ziet ben ik een dapper meisje
Je roept het over je af!!! (Je hebt toch wel even teruggelonkt hé) Stregaquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Net een wandeling hier in de buurt gemaakt. We kwamen hierachter op het industrieterrein waar hele stukken natuur tussen te vinden zijn. Alleen nu ook een heel apart stukje kunstmatige natuur. Vanuit een ogenschijnlijk verlaten pand stond op een trapje een she-male met een enorme tampeloeris naar ons te lonken. Echt.... dit geloof je toch niet. WHY ME!!!!!!!!
Eerst gister die aap en nu dit weer
Mij niet want ik kende hem alquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga even iedereen wegjagen met een foto van Octomum [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga even iedereen wegjagen met een foto van Octomum [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb breed gelachen en vrolijk teruggezwaaidquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je roept het over je af!!! (Je hebt toch wel even teruggelonkt hé) Strega
(Dit komt er van visualiseren)
Jammer.quote:
Beschuitje?quote:
Nee, dank je...ik had Macaroni gemaakt door schoonpaps.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beschuitje?
Tukkie-Ing!
Ik ga zo eens even douchen en net zo lang tegen Heer G zeiken tot ie de verwarming bij vult (dat belooft ie al een keer of 37) en dan komt zometeen Popstars!
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry.
Als je je er beter door voelt, Whitney schrok wel!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
normaal is bedje idd lekker maar ik ben zo moe maar kan niet slapen omdat ik niet kan ademen. Zelfs de vicks ruik ik niet.
14 kinderen ik moet er niet aan denken.
En ook nog regelmatig aanwezig alhier, dus alleen hoef je je ook niet te voelen tijdens de vakantie van je familiequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
En dan post Loveless straks nog even een apenpiem0l voor je. Hatsekidee. Vrolijkheid FTW!
En dan post Loveless straks nog even een apenpiem0l voor je. Hatsekidee. Vrolijkheid FTW!
Ja doe maar, ik ben nu al benieuwd!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb nog een foto van een neukend apenstelletje en eentje van een stokstaartje dat ligt te zonnen
wacht ff ga ff zoeken
Dit zinnetje moest ik eerst drie keer lezen, ik dacht echt 'Hè??? Ieuw!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef Ynske het volgende:
bij bovenstaande actie, beeld je in een kindje staat voor je tegen t hek aangedrukt
"PAPA!!!! wat doen die nou???"
maar nu dacht ik hem eerst ook zoquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zinnetje moest ik eerst drie keer lezen, ik dacht echt 'Hè??? Ieuw!!!'.
Maar gelukkig stond er niet wat ik dacht![]()
The Rose?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
Hee Ing, ik kende een liedje van Westlife maar half en ik heb daarnet geoefend en nu kom ik in mijn eentje op 6800 punten
Dan heb ik die ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht serieus dat ik een verknipte kronkel had!
Echt wel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg ehm, dit ging toch niet over mij he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd, wat je zegt, het is maar een serie, maar die emotie! Breed lachen bij bep. dingen en dan daarna weer helemaal meesippen... Tis niet goed voor mn hart
Groetjes aan Re doe ik vanavond, want hij is er niet! Naar een reunie van zn oude studie en hij smste dat het heel leuk was!
Jullie ook veel plezier vanavond en probeer eens niet het topic vol te posten zodat ik niet zo achterlijk veel hoef bij te lezen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wat leuk en lief!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:52 schreef MissBliss het volgende:
En ik wil nog even zeggen dat ik nok zo'n schat vind, want ze gaat helemaal hierheen komen om Ziggy te komen bekijken en meemaken en dan gaat ze z'n mooi schilderij voor me maken vanmijn Ziggy
/emo
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel de promo's gezien maar nog niet de eerste 5 minutenWant
JUIST die eerste vijf minuten brachten me weer volledig aan het twijfelen terwijl ik het zo zeker dacht te weten hoe het zit met de dodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd, wat je zegt, het is maar een serie, maar die emotie! Breed lachen bij bep. dingen en dan daarna weer helemaal meesippen... Tis niet goed voor mn hart
Groetjes aan Re doe ik vanavond, want hij is er niet! Naar een reunie van zn oude studie en hij smste dat het heel leuk was!
Jullie ook veel plezier vanavond en probeer eens niet het topic vol te posten zodat ik niet zo achterlijk veel hoef bij te lezen![]()
Oh en jullie strandfoto in US is hilarisch en lief!Tomeeeeeto tomaaaaato!
En Nok is geweldig! Maar ze doet het ook gewoon uit eigenbelang hoor, want wie wil Ziggy nou niet van dichtbij meemaken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Niet meteen na het kijken het er hier over hebben hoor! Want ik kijk met een paar uur vertraging, moet op subs wachten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk ben ik volgende week het uur vóór de seasons premiere net zo nerveus als het uur voor het Eurovisie Songfestival
FAIL
Beloofd! Ik doe het meestal toch pas een dag later downloaden ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet meteen na het kijken het er hier over hebben hoor! Want ik kijk met een paar uur vertraging, moet op subs wachten.
epic failquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk ben ik volgende week het uur vóór de seasons premiere net zo nerveus als het uur voor het Eurovisie Songfestival
FAIL
Een dag later? Ik ga de hele dag op f5 rammen om hem GELIJK te kunnen downenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd! Ik doe het meestal toch pas een dag later downloaden ofzo
Anders duurt het eeuwen.
Het komt toch online in de nacht van donderdag op vrijdag?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een dag later? Ik ga de hele dag op f5 rammen om hem GELIJK te kunnen downen
Okee!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd! Ik doe het meestal toch pas een dag later downloaden ofzo
Anders duurt het eeuwen.
dat kan niet. Mijn moeder heeft een wesp gedood met mijn mitella. En die zit nu onder de wespen stukken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Trutje!![]()
Moet jij niet met je arm in een mitella ofzo?
Heb je geen EHBO doos? Daar zit meestal een cheap ass mitella in. Of anders een theedoek of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat kan niet. Mijn moeder heeft een wesp gedood met mijn mitella. En die zit nu onder de wespen stukken.en die zit in de was thuis, terwijl ik in DH ben
Ja! En ik heb de promo's gezien en we gaan zéker hysterisch PM-en!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee!!
Kunnen we volgende week weer hysterisch PMen
No way dat ik op die kalender gaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
We doen die kalender volgend jaar al bij MB en Re!
Ik ben er vandaag geweest en heb ze niet gezien!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Of een sjawl of whatever, je kan vrij veel als mitella gebruiken hoor!
Cat, ik was net boodschappen doen bij de Aldi, drie keer raden wat ze daar hadden, waxmelts en branders!
De melts ruiken niet echt nergens naar maar er zat een heel leuk brandertje bij en het kostte maar 3.49 per setje!
We gaan gewoon ook een zuidelijke foto meet doen. Misschien wil Ynske wel foto's maken. *kijkt heel lief*quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:Doe het maar weer op een oh-oh onvriendelijke plek
![]()
Ik ga wandelen en mn bedje in!
Heb de hele avond geworsteld met 100 of meer foto's voor op mn blog, t ging steeds mis, moest een deel drie keer opnieuw doen,wat een ellende
Hoe krijgen we daar onze aanhangers en bestelbusjes naartoe?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend jaar een opvang op Kreta? Lieve poessies en hondjes genoeg daar![]()
[ afbeelding ]
Ik zei 'ook'.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga niet weer helemaal naar het Zuiden, kom allemaal hier maar es heen
Zo'n groot ding met vleugels enzo....der zitten piloten inquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe krijgen we daar onze aanhangers en bestelbusjes naartoe?
Zo. Heb je je F&F harem een beetje gemist vanavond?quote:
Ah ja dat was me net al ff duidelijk dat jij zo ging tukken:quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga eens slapen, feestbeest dat ik er ben.
Het duurde láááááángggggquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Trusten Muizelientje!
[..]
Zo. Heb je je F&F harem een beetje gemist vanavond?
goed he!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja dat was me net al ff duidelijk dat jij zo ging tukken:
muis valt de hele tijd uit
Nou, succes...quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Truste Muis!
Idd Cat, dit was een ideaal startsetje geweest en een leuk kadootje.
Allemaal verschillende brandertjes hadden ze, ik heb een fuchsia roze![]()
Mn boeddabrander staat op de eettafel en de nieuwe op de salontafel.
Ik hoop alleen dat ik die cheap ass niet ruikende melt dr een beetje handig uit ga krijgen...
Ik zie het al voor me: 7500 euro ingezameld voor de actie... geheel bedrag gespendeerd aan vervoerskosten voor de organisatie. Komen er 20 fokkers aanzetten met een cheque van een tientje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n groot ding met vleugels enzo....der zitten piloten in
Trusten Muizepluis![]()
Worden we wel flitsend bruin ende seksay!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, succes...![]()
[..]
Ik zie het al voor me: 7500 euro ingezameld voor de actie... geheel bedrag gespendeerd aan vervoerskosten voor de organisatie. Komen er 20 fokkers aanzetten met een cheque van een tientje.
Ben ik al!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Worden we wel flitsend bruin ende seksay!
Ik kan wel weer een zonnebankje gebruikenquote:
Maar je hebt een Clio...dat dan weer welquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar je hebt een Clio...dat dan weer wel
Plan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een idee:
We starten gewoon een metalband, en verdienen we miljoenen, geven we de helft aan de beestjes, en houden we nog genoeg voor onszelf en alle vrouwen die ons aanbidden en zich voor mijn onze voeten werpen
Ik heb het idee dat ik er helemaal niet bruin van word.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es een zonnebank gehad maar daar heeft Chico beduidend meer plezier aan beleefd dan ik, ik was blij dat ie weer weg was. Ik vind dat ook zo lelijk, dat zonnebankbruin...
Joaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een idee:
We starten gewoon een metalband, en verdienen we miljoenen, geven we de helft aan de beestjes, en houden we nog genoeg voor onszelf en alle vrouwen die ons aanbidden en zich voor mijn onze voeten werpen
Wat was mijn plan ook weer?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:02 schreef Cat22 het volgende:
En als dat niet lukt kunnen we wellicht aan de slag gaan met Greys haar voorstel.
Kortom, eigenlijk is het gewoon een kutplan!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa![]()
Maar dan moet Guitar Hero op de achtergrond wel aanstaan, anders kan ik niets.
En leer en spijkers staan me vast niet
Eigenlijk wel he?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, eigenlijk is het gewoon een kutplan!
*kuch* Egypte *kuch*quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was mijn plan ook weer?
(Ik heb wodka redbull, valt het op?).
/alco
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was mijn plan ook weer?
(Ik heb wodka redbull, valt het op?).
/alco
Proost he.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
Tip: laten we nou eerst maar eens een normale Nederlandse meeting organiseren en door laten gaan
Nou ja....na Popstars gezien te hebben kan ik volgens mij ook best aardig zingenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Tjah, het kwam van Loveless. Need I say more?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
Boeken we daarna wel een weekje Egypte ofzo
Eind oktober heb ik weer vakantiequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Nou dames, serieus... ik ben nooit zo van de 'we blijven een week op 1 plek en doen geen ruk' vakantie.
Maar ik was vorig jaar november een weekje met mijn zussie in Egypte. Totaal geen behoefte om dat park af te gaan met al die enge Egyptenaren buiten het hek, maar OMG! Blauwe baaien waar je zo in kunt lopen, Nemo's all over tha place while snorkeling, eten en drinken wat je wilt en er niet eens ziek van worden, geweldige kamers, enorm betaalbaar... wanneer gaan we? Ik heb nog vakantiedagen genoeg!
Oke, jij 2e gitaar, en dan Muis alleen als vocalist. Ook prima.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Vocals? Ja joh....
Ik wil drums of gitaar![]()
Herrie maken kan iig wel
Shit...ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Drums Greys.
Uhuh. Oefenmateriaal genoeg hier. Vijf drumstellen op zolder
Ing, oktober haal ik niet hoor, qua bikiniproof
Wodka is prima en mijn redbull is light (quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shit...ik ook niet.
Eerst moet het "ikhebopvakantiealleenlopenvretenenzuipen-vetlaagje" er nog af
Probeer drank via slimming tot je te nemen, scheelt calorieenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wodka is prima en mijn redbull is light () dus als ik daar nou een week of twee op ga leven dan moet het goed komen!
Oh ja vast...je neus is dan iig al roodquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wodka is prima en mijn redbull is light () dus als ik daar nou een week of twee op ga leven dan moet het goed komen!
Kan ik mijn bas inruilen voor vocals? Doe ik al twee keer per week, dan kan een band er best nog bij.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oke, jij 2e gitaar, en dan Muis alleen als vocalist. Ook prima.
Je bent ook echt een engel he?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik mijn bas inruilen voor vocals? Doe ik al twee keer per week, dan kan een band er best nog bij.
Inspiratie- en oefensessie in Egypte lijkt me een goed plan. Alles voor de beestjes!
Ok wacht, als jij dan ruilt met Ingetje dan doen we die op bas, jij vocals met muis.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik mijn bas inruilen voor vocals? Doe ik al twee keer per week, dan kan een band er best nog bij.
Inspiratie- en oefensessie in Egypte lijkt me een goed plan. Alles voor de beestjes!
Durf ik te Googlen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Probeer drank via slimming tot je te nemen, scheelt calorieen
Hallo?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok wacht, als jij dan ruilt met Ingetje dan doen we die op bas, jij vocals met muis.
En ik zat als naam aan 'The Amazing Meows' te denken ofzo?
Ik dacht meer aan Loveless Whinies!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok wacht, als jij dan ruilt met Ingetje dan doen we die op bas, jij vocals met muis.
Dat was toch dé rage? Niks van gelezen? Waren er laatst geloof ik zelfs 2 op feest in Bloemendaal afgevoerd na zoiets geloof ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te Googlen?
En nou Ing! Wat een heldin, die Cat! De ópoffering die ze wil maken!![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo?
Ik jengel al op de gitaar terwijl ik het drumstel molesteer...het moet niet gekker worden zeg.
Bas....ik ben verdomme John Deacon niet
Volkomen toegewijd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent ook echt een engel he?
Muis weet niet wat ze ziet als ze morgen terugleest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Vuige Bleiswijkse Pauwenpijpersquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Loveless Whinies!
Zal ik je gvd je hasses inmeppen met m'n basjequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nu al kapsones?
Het is bassen of niks ja!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Vuige Bleiswijkse Pauwenpijpers
Die uitdrukking 'alles voor de beestjes' kún je ook te letterlijk nemen......quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Vuige Bleiswijkse Pauwenpijpers
Het is ook bah, en ik kan me niet voorstellen dat je er als weldenkend mens aan begintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele kleine denk ik...die kun jij best hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben pauwen wel een piem0l dan?
Hou op, ik pies in mijn broekquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik je gvd je hasses inmeppen met m'n basje
Hoe denk je dat papa en mamma pauw beebiepauwtjes maken dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben pauwen wel een piem0l dan?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook bah, en ik kan me niet voorstellen dat je er als weldenkend mens aan begint
ZiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
[/quote][/url]quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook bah, en ik kan me niet voorstellen dat je er als weldenkend mens aan begint
]http://nl.wikipedia.org/wiki/SlimmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel heel geëmancipeerd dat vrouwen de keuzevrijheid hebben.quote:
Please, do tell!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat papa en mamma pauw beebiepauwtjes maken dan?
Wat is er mis met mijn kat?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Dit word niks, die Ingetje heeft de kapsones van Geer en Goor bij elkaar![]()
Ze onderdrukt mijn artistieke zoektocht naar mijzelf
Tante Cat vertelt:quote:
Ego schmego!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Dit word niks, die Ingetje heeft de kapsones van Geer en Goor bij elkaar![]()
Ze onderdrukt mijn artistieke zoektocht naar mijzelf
Dan weet je echt niet meer welke veer bij welke staart hoort volgens mijquote:
OH MY GOD WHAT A TURN ON YOU MAKE ME SPIN RIGHT ROUNDquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan zelfs de geile pappapauwenkreet nadoen.
Ohhhhhhquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan zelfs de geile pappapauwenkreet nadoen.
*is René F. en negeert ruzie*
Jou is bekend dat alleen pappa pauwen zo'n lange pronkstaart hebben?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan weet je echt niet meer welke veer bij welke staart hoort volgens mij
That's me, a box full of surprises.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH MY GOD WHAT A TURN ON YOU MAKE ME SPIN RIGHT ROUND![]()
![]()
![]()
Ik ben verloren, ik moet gelijk aan "dat ene clipje" denken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH MY GOD WHAT A TURN ON YOU MAKE ME SPIN RIGHT ROUND![]()
![]()
![]()
*zit te giechelen achter pc*quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh
Ik reed een keer met twee vriendinnen door ehm... wat was het nou... Elburg! Want we waren op weg naar de zus van een van die meiden. En toen elke keer als we in de auto langs een fietser reden hing een van ons uit het raam om een pauw na te doen. Een schorre!
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Ik zie al drie van die dames, in Elburg (!) schreeuwend half uit een auto hangen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh
Ik reed een keer met twee vriendinnen door ehm... wat was het nou... Elburg! Want we waren op weg naar de zus van een van die meiden. En toen elke keer als we in de auto langs een fietser reden hing een van ons uit het raam om een pauw na te doen. Een schorre!
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Poke it with a stickquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[partypooper]
Ik ga maar naar bed geloof ik![]()
Niet omdat jullie niet leuk zijn, mag van mij nog uren duren, maar Heer G ligt er al drie kwartier in en ... nou wacht, ik ga gewoon even kijken of ie al slaaptsnurkt.
Ja, dan wordt het niets meerquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[partypooper]
Ik ga maar naar bed geloof ik![]()
Niet omdat jullie niet leuk zijn, mag van mij nog uren duren, maar Heer G ligt er al drie kwartier in en ... nou wacht, ik ga gewoon even kijken of ie al slaaptsnurkt.
Naja....sliep ie nog niet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb Bink vast naar boven gedaan, kan ie daar een goed gesprek mee gaan voeren![]()
Ik drink mooi nog even mijn wodkaatje op. Hmpf...
/chaggo
Nou!quote:
Ga jij ff lekker buiten voelen, groetjes aan de Pauwen....quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
En morgen nog beter!
Ik ga even voelen hoe het buiten is momenteel!
En daarna naar bed. Sorry voor mijn gemopperTot morgen liefjes!
Dat doen we...quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:46 schreef Greys het volgende:
Nee.
Maar laten we er maar over ophouden![]()
Jajaquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:51 schreef Greys het volgende:
Als ik pauwenpiem0ls spot buiten zal ik ze op de foto zetten!
Voor jullie! Want zo ben ik!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:51 schreef Greys het volgende:
Als ik pauwenpiem0ls spot buiten zal ik ze op de foto zetten!
Voor jullie! Want zo ben ik!
Dat zou zonde zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar tukken
Oh nee heb nog half biertje staan![]()
Dan lig ik hopelijk nogquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn![]()
Ik neem er nog eeeeentje en dan ga ik er ook in.
Morgenvroeg om half 10 moet de koffie hier klaar staan hoorde ik vanavond
De katten (kerels in mijn geval) beginnen al te eikelen rond half 7.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan lig ik hopelijk nog![]()
Als het mag van de poezen tenminste![]()
OMG ben je single heb je nog 2 vrouwen die de dienst uitmaken
Buffy was vroegah altijd superrelaxed, die kwam gewoon bovenop je liggen en dan slapen, echt cutequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De katten (kerels in mijn geval) beginnen al te eikelen rond half 7.
Baileys gaat meestal boven op meneer I. staan bleeren...en laat ik daar nou altijd net naast liggen
M-I-N-I-P-I-E-M-E-Lquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buffy was vroegah altijd superrelaxed, die kwam gewoon bovenop je liggen en dan slapen, echt cute![]()
In het begin wel wennen, maar op een gegeven moment word je gewoon s'ochtends wakker en ligt er een poes bovenop je![]()
Maar nu Mips is er is durft ze niet, want die springt meteen bovenop drEn Mips is te onrustig om ff te komen liggen. Plus speelt ze graag met m'n haar (
) en das vrij irritant en daar word ik wel wakker van
OMG, kom je me nu helemaal van KLB hierna toe achtervolgen om dat te zeggenquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en dan gooi ik alle vrouwen wel door naar jou.
Hopelijk wil Elisa niet meedoen, want dan moet je ze delen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef Cat22 het volgende:
Stuur es wat zon deze kant uit.Wolken, grijs, blegh.
En vandaag gaat Streepie verhuizen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
Nee JJH, aan werken doe ik niet op zaterdag
Cat, heb je zijn rugzakje al klaargemaakt voor onderweg?
Ow!quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt mijn tearjerker voor de afscheidsreportage verklapt!
![]()
Ik moet zijn tasje nog pakken. Arm baasje, die komt hier half dood aan. Vannacht teruggekomen van vakantie en vandaag zo'n 6 uur in totaal treinen om hem te betalen bij het asiel en hier op te halen.
Da's een 'kijk het hier ff zonnig wezen' fotoquote:
Ik laat mijn webcam altijd omhoog wijzen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een 'kijk het hier ff zonnig wezen' foto![]()
Straight out of tha webcam. Charming 'ey?![]()
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je die webcam die ingebouwd zit in je laptopje gebruikt om een foto te maken en dat je daarna heel de tijd het gevoel hebt dat je bekeken wordt en 100x checkt of dat ding wel uit staat![]()
Weert- Den Haag, reken maar uit. Ik denk een uur of 3. Maar hij is zo relaxed, die gaat lekker slapen. Of uit het raampje staren naar de buitenwereld en oohs en aahs van medepassagiers ontlokken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow!En hoe lang moet Streepske dan weer terug in de trein?
Thanks!quote:
Hij is 'al' 9 weken. Normaal vertrekken ze met 8 weken bij Redcat. Maar hij gaat het prima doen. Yumi is woensdag vertrokken en doet het ook heel goed.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh!
Werken doe ik door de week en vandaag dus lekker niet![]()
Streepje, nu al?
quote:
Ja maar bij mij zit ie in het randje van mijn beeldscherm, dus als ik zit te typen dan wijst ie automatisch op me. Als ik hem omhoog laat wijzen moet ik dat klepje verder schijn zetten en dan zie ik niets meerquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat mijn webcam altijd omhoog wijzen.
Nou, en dat dus. Andere mensen kunnen niet zomaar besluiten om jouw cam aan te doen, dat moet je nog wel zelf accepteren.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:41 schreef Ynske het volgende:
je krijgt een melding wanneer iemand een request doet voor jouw webcam
maar je kunt in msn ook aanzetten dat de webcam niet gebruikt mag worden
Werksequote:Op zaterdag 19 september 2009 10:52 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen bad.![]()
Dames, ik ga aan 't werk. Später!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een TR van Ll gelezen en ik snap er geen hol van
Zou het niet prachtig weer worden vandaag? Waar dan
*NOT*quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, en dat dus. Andere mensen kunnen niet zomaar besluiten om jouw cam aan te doen, dat moet je nog wel zelf accepteren.
Nee, ik werd om 08u wakker omdat Mips dus met dr pootjes in m'n haar gaat zitten vlooienquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Loveless![]()
Hebben de poezen zich gedragen vanochtend?
Dat is echt onzin, je webcam kan prima OPGENOMEN worden, als je hem zélf heb aangezet oid. Maar het is echt niet peanuts om even hardware in iemand anders zijn/haar PC in te schakelen zónder dat diegene dat merkt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
*NOT*
Webcams kunnen prima gehached worden, hier gaat de stekker eruit na gebruik.
Ook goedemorgen overigens, in Groningen is het kortebroekenzondershirtweer.
Dat kneden (zo noem ik het, anderen noemen het melktrappelen) doen poezen inderdaad als ze heel tevreden zijn. Kittens doen dat ook als ze bij moeder drinken. Trappelen tegen de melkklieren stimuleert de afgifte van melk. Ik zal eens kijken of ik een filmpje kan vinden in mijn collectie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik werd om 08u wakker omdat Mips dus met dr pootjes in m'n haar gaat zitten vlooien![]()
Waarom doen die beesten dat enniewee, Buffy die deed zoiets soms wel als ze op je lag ofzo, en aan het spinnen was, zo met dr klauwtjes beetje heen en weer, om en om, nageltjes beetje eruit. Ooit weleens opgezocht en schijnt volgens mij te betekenen dat ze het fijn vinden en iets wat ze normaal gesproken bij de moederpoes zouden doen ofzo.
Maar ik ben heul geen moederpoes en ik heb ook geen lang hoor ofzo
Dat kan op zich heel kjoet zijn, maar niet als je wilt slapenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik werd om 08u wakker omdat Mips dus met dr pootjes in m'n haar gaat zitten vlooien![]()
Waarom doen die beesten dat enniewee, Buffy die deed zoiets soms wel als ze op je lag ofzo, en aan het spinnen was, zo met dr klauwtjes beetje heen en weer, om en om, nageltjes beetje eruit. Ooit weleens opgezocht en schijnt volgens mij te betekenen dat ze het fijn vinden en iets wat ze normaal gesproken bij de moederpoes zouden doen ofzo.
Maar ik ben heul geen moederpoes en ik heb ook geen lang hoor ofzo
Ik heb ook heel geen melkklierenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kneden (zo noem ik het, anderen noemen het melktrappelen) doen poezen inderdaad als ze heel tevreden zijn. Kittens doen dat ook als ze bij moeder drinken. Trappelen tegen de melkklieren stimuleert de afgifte van melk. Ik zal eens kijken of ik een filmpje kan vinden in mijn collectie.
Wat is de officiele naam ook alweer?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kneden (zo noem ik het, anderen noemen het melktrappelen) doen poezen inderdaad als ze heel tevreden zijn. Kittens doen dat ook als ze bij moeder drinken. Trappelen tegen de melkklieren stimuleert de afgifte van melk. Ik zal eens kijken of ik een filmpje kan vinden in mijn collectie.
*RIGHT*quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, je webcam kan prima OPGENOMEN worden, als je hem zélf heb aangezet oid. Maar het is echt niet peanuts om even hardware in iemand anders zijn/haar PC in te schakelen zónder dat diegene dat merkt.
Ja dat doet Mips ook, de meest debiele plaatsen likken, oogleden, neus, mijn lippen als ik wat gegeten heb.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan op zich heel kjoet zijn, maar niet als je wilt slapen![]()
Baileys doet het hier; die kruipt in je oksel om daar vervolgens een complete kledinguitzet te breien.
Of oogleden likken...doet best zeer na een minuutje of wat
Mogge. Je spreekt jezelf een beetje tegen. Als je de pech hebt om een kwaadwillend progje binnen te krijgen lukt dat echt wel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, je webcam kan prima OPGENOMEN worden, als je hem zélf heb aangezet oid. Maar het is echt niet peanuts om even hardware in iemand anders zijn/haar PC in te schakelen zónder dat diegene dat merkt.
Ben je met gel in je haar op bed gegaan? Katten schijnen haargel ook heerlijk te vinden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook heel geen melkklieren![]()
Maar goed dat doet Mips dus in m'n haar![]()
Doe maar bij Pagan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah jij gaat even een demo geven? Je hebt m'n MSN ik zie de fillumpjes zo wel
Ten eerste zijn DRM en de OV chipkaart heel wat anders dan een stukje hardware. Bij beide daar gaat het om bepaalde versleuteling van gegevens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mogge. Je spreekt jezelf een beetje tegen. Als je de pech hebt om een kwaadwillend progje binnen te krijgen lukt dat echt wel.
DRM is gehacked, de OV chipkaart idem dito. Waarom een webcam dan niet?
Helaas.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara op de wepkem?
*pakt nog een bakje en gaat klaar zitten
*Gaat snel zijn haar kammen*quote:
Als ik wakker was geweest en als ik het had gezien, dan had ik je geredquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ik werd het halve forum over achtervolgd door Zhe-devillll en ik wilde dat jij me kwam redden![]()
![]()
Maar, mogguh damesss
Als ik gel in mijn haar heb, likt Pluim het er altijd uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben je met gel in je haar op bed gegaan? Katten schijnen haargel ook heerlijk te vinden.
Als meneer I. de katten z'n gang laat gaan hoeft ie z'n haar nooit te wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |