Echt wel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg ehm, dit ging toch niet over mij he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd, wat je zegt, het is maar een serie, maar die emotie! Breed lachen bij bep. dingen en dan daarna weer helemaal meesippen... Tis niet goed voor mn hart
Groetjes aan Re doe ik vanavond, want hij is er niet! Naar een reunie van zn oude studie en hij smste dat het heel leuk was!
Jullie ook veel plezier vanavond en probeer eens niet het topic vol te posten zodat ik niet zo achterlijk veel hoef bij te lezen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wat leuk en lief!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:52 schreef MissBliss het volgende:
En ik wil nog even zeggen dat ik nok zo'n schat vind, want ze gaat helemaal hierheen komen om Ziggy te komen bekijken en meemaken en dan gaat ze z'n mooi schilderij voor me maken vanmijn Ziggy
/emo
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel de promo's gezien maar nog niet de eerste 5 minutenWant
JUIST die eerste vijf minuten brachten me weer volledig aan het twijfelen terwijl ik het zo zeker dacht te weten hoe het zit met de dodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd, wat je zegt, het is maar een serie, maar die emotie! Breed lachen bij bep. dingen en dan daarna weer helemaal meesippen... Tis niet goed voor mn hart
Groetjes aan Re doe ik vanavond, want hij is er niet! Naar een reunie van zn oude studie en hij smste dat het heel leuk was!
Jullie ook veel plezier vanavond en probeer eens niet het topic vol te posten zodat ik niet zo achterlijk veel hoef bij te lezen![]()
Oh en jullie strandfoto in US is hilarisch en lief!Tomeeeeeto tomaaaaato!
En Nok is geweldig! Maar ze doet het ook gewoon uit eigenbelang hoor, want wie wil Ziggy nou niet van dichtbij meemaken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Niet meteen na het kijken het er hier over hebben hoor! Want ik kijk met een paar uur vertraging, moet op subs wachten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk ben ik volgende week het uur vóór de seasons premiere net zo nerveus als het uur voor het Eurovisie Songfestival
FAIL
Beloofd! Ik doe het meestal toch pas een dag later downloaden ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet meteen na het kijken het er hier over hebben hoor! Want ik kijk met een paar uur vertraging, moet op subs wachten.
epic failquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk ben ik volgende week het uur vóór de seasons premiere net zo nerveus als het uur voor het Eurovisie Songfestival
FAIL
Een dag later? Ik ga de hele dag op f5 rammen om hem GELIJK te kunnen downenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd! Ik doe het meestal toch pas een dag later downloaden ofzo
Anders duurt het eeuwen.
Het komt toch online in de nacht van donderdag op vrijdag?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een dag later? Ik ga de hele dag op f5 rammen om hem GELIJK te kunnen downen
Okee!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd! Ik doe het meestal toch pas een dag later downloaden ofzo
Anders duurt het eeuwen.
dat kan niet. Mijn moeder heeft een wesp gedood met mijn mitella. En die zit nu onder de wespen stukken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Trutje!![]()
Moet jij niet met je arm in een mitella ofzo?
Heb je geen EHBO doos? Daar zit meestal een cheap ass mitella in. Of anders een theedoek of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat kan niet. Mijn moeder heeft een wesp gedood met mijn mitella. En die zit nu onder de wespen stukken.en die zit in de was thuis, terwijl ik in DH ben
Ja! En ik heb de promo's gezien en we gaan zéker hysterisch PM-en!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee!!
Kunnen we volgende week weer hysterisch PMen
No way dat ik op die kalender gaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
We doen die kalender volgend jaar al bij MB en Re!
Ik ben er vandaag geweest en heb ze niet gezien!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Of een sjawl of whatever, je kan vrij veel als mitella gebruiken hoor!
Cat, ik was net boodschappen doen bij de Aldi, drie keer raden wat ze daar hadden, waxmelts en branders!
De melts ruiken niet echt nergens naar maar er zat een heel leuk brandertje bij en het kostte maar 3.49 per setje!
We gaan gewoon ook een zuidelijke foto meet doen. Misschien wil Ynske wel foto's maken. *kijkt heel lief*quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:Doe het maar weer op een oh-oh onvriendelijke plek
![]()
Ik ga wandelen en mn bedje in!
Heb de hele avond geworsteld met 100 of meer foto's voor op mn blog, t ging steeds mis, moest een deel drie keer opnieuw doen,wat een ellende
Hoe krijgen we daar onze aanhangers en bestelbusjes naartoe?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend jaar een opvang op Kreta? Lieve poessies en hondjes genoeg daar![]()
[ afbeelding ]
Ik zei 'ook'.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga niet weer helemaal naar het Zuiden, kom allemaal hier maar es heen
Zo'n groot ding met vleugels enzo....der zitten piloten inquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe krijgen we daar onze aanhangers en bestelbusjes naartoe?
Zo. Heb je je F&F harem een beetje gemist vanavond?quote:
Ah ja dat was me net al ff duidelijk dat jij zo ging tukken:quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga eens slapen, feestbeest dat ik er ben.
Het duurde láááááángggggquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Trusten Muizelientje!
[..]
Zo. Heb je je F&F harem een beetje gemist vanavond?
goed he!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja dat was me net al ff duidelijk dat jij zo ging tukken:
muis valt de hele tijd uit
Nou, succes...quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Truste Muis!
Idd Cat, dit was een ideaal startsetje geweest en een leuk kadootje.
Allemaal verschillende brandertjes hadden ze, ik heb een fuchsia roze![]()
Mn boeddabrander staat op de eettafel en de nieuwe op de salontafel.
Ik hoop alleen dat ik die cheap ass niet ruikende melt dr een beetje handig uit ga krijgen...
Ik zie het al voor me: 7500 euro ingezameld voor de actie... geheel bedrag gespendeerd aan vervoerskosten voor de organisatie. Komen er 20 fokkers aanzetten met een cheque van een tientje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n groot ding met vleugels enzo....der zitten piloten in
Trusten Muizepluis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |