abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72893728
mijn muis valt de hele tijd uit. eerst was het om de 5 minuten nu gebeurt het al na 2 seconden tis geen draadloze muis maar gewoon usb. als ik m eruit haal en er weer in stop dan werkt ie weer heel ff.
iemand enig idee waar dit aan kan kiggen?

en bestaat er voor de tussen tijd misschien een programma om met de pijltjestoetsen de pointer te bewegen?
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:36:34 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72893782
Je kunt ook met je telefoon je computermuis bewegen door bluetooth of infrarood.

Maar goed, drivers updaten?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72893795
Kan aan een paar dingen liggen.

1. De usb poort waar je hem in duwt is gaar. Probeer es een ander.
2. De stroomoverdracht naar de laser (neem aan optische muis) is gaar... Nieuwe kopen.
3. Snoertje of usb aansluiting van de muis is gaar... Nieuwe kopen.

Ik ken verder niet zo'n programma helaas Misschien iemand anders?
Maar probeer ook ff om een andere muis te regelen en te kijken offie het daar mee ook doet. Zo ja, is het je pc, zo niet, nieuwe muis kopen! :p
pi_72893844
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef LasTeR het volgende:
Je kunt ook met je telefoon je computermuis bewegen door bluetooth of infrarood.

Maar goed, drivers updaten?
Drivers out of date doettie toch helemaal niks of ben ik nou scheef aan het denken?
pi_72893996
t ligt sowieso niet aan de usb poort, drivers updaten lijkt me niet logisch want daardoor gaat ie t toch niet opeens minder goed doen? en tis er gewoon een met een bal.
ben wel benieuwd naar je telefoon gebruiken als muis, heb je daar meer info over?
pi_72901919
koop gewoon voor een paar tientjes een nieuwe, scheelt je een hoop iritatie
------------_--------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')