Beschuitje?quote:
Nee, dank je...ik had Macaroni gemaakt door schoonpaps.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beschuitje?
Tukkie-Ing!
Ik ga zo eens even douchen en net zo lang tegen Heer G zeiken tot ie de verwarming bij vult (dat belooft ie al een keer of 37) en dan komt zometeen Popstars!
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry.
Als je je er beter door voelt, Whitney schrok wel!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
normaal is bedje idd lekker maar ik ben zo moe maar kan niet slapen omdat ik niet kan ademen. Zelfs de vicks ruik ik niet.
14 kinderen ik moet er niet aan denken.
En ook nog regelmatig aanwezig alhier, dus alleen hoef je je ook niet te voelen tijdens de vakantie van je familiequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
En dan post Loveless straks nog even een apenpiem0l voor je. Hatsekidee. Vrolijkheid FTW!
En dan post Loveless straks nog even een apenpiem0l voor je. Hatsekidee. Vrolijkheid FTW!
Ja doe maar, ik ben nu al benieuwd!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb nog een foto van een neukend apenstelletje en eentje van een stokstaartje dat ligt te zonnen
wacht ff ga ff zoeken
Dit zinnetje moest ik eerst drie keer lezen, ik dacht echt 'Hè??? Ieuw!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef Ynske het volgende:
bij bovenstaande actie, beeld je in een kindje staat voor je tegen t hek aangedrukt
"PAPA!!!! wat doen die nou???"
maar nu dacht ik hem eerst ook zoquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zinnetje moest ik eerst drie keer lezen, ik dacht echt 'Hè??? Ieuw!!!'.
Maar gelukkig stond er niet wat ik dacht![]()
The Rose?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
Hee Ing, ik kende een liedje van Westlife maar half en ik heb daarnet geoefend en nu kom ik in mijn eentje op 6800 punten
Dan heb ik die ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht serieus dat ik een verknipte kronkel had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |