Omdat jij het bent zal ik er eentje in de OP zetten? Goed?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:
TT valt me tegen!
Geen eens een geilerukbaardaap dr in
Kwark en alle andere zuivelprodukten inclusief kaas worden van melk gemaakt mop.quote:
Ja nee dat snap ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwark en alle andere zuivelprodukten inclusief kaas worden van melk gemaakt mop.
Dat groeit heul nie in t koelvak bij de super
quote:
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben 'Droomhuis in de zon' aan het kijken en er wil een Engels stel een verkansiehuis in de VS. Zegt de vrouw van dat stel: iehhh nee ik wil geen wilde dieren dus niet bij een moeras of bij alligators in de buurt.
Tip van flip: ga dan niet in Mississippi zoeken.
Ja belachelijk. Of ze gaan in een Engelse enclave ergens in het zuiden daar wonen want "it feels like home"quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Oh Muis, wat vind je dan van die stellen die bv van Engeland naar Spanje willen verhuizen en dan nog niet eens tot drie kunnen tellen in het Spaans? En daar pas ter plaatse aan denken?
En dan kopen ze uiteindelijk een appartement in Orlando.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Wacht, dus eerst klagen ze over dat groene houten huis want "dat is van hout en veel onderhoud bla bla bla" en nu zeggen ze dat ze dat gele houten huis zo geweldig vinden.
OIC.
Rare jongens, die Britten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan kopen ze uiteindelijk een appartement in Orlando.
ik dacht dat ze voor de rust en de natuur ginngen?
Kan ze wel mooi een voetbalelftalletje, mét reserves, opzetten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Er zit nu een jongedame bij Dr. Phil, alleenstaand met zes kindjes.
Die kinderen kan ze al niet alles geven wat ze zou willen, want daar heeft ze geen geld voor.
Toen dacht deze snuggere jongedame 'Ik ga me nog een keer laten bevruchten! Dat lijkt me leuk!'.
En toen werd het ene 'extra' kindje een achtling. Dus nu heeft ze er 14![]()
Ze leeft volledig buiten de realiteit. Die acht zijn nog niet thuis, prematuurtjes uiteraard, en ze kan die zes al niet eens aan. What was she thinking?
Dat is Octomom!! Nadya Sulejmani. Die is beroemd/berucht in de VSquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Er zit nu een jongedame bij Dr. Phil, alleenstaand met zes kindjes.
Die kinderen kan ze al niet alles geven wat ze zou willen, want daar heeft ze geen geld voor.
Toen dacht deze snuggere jongedame 'Ik ga me nog een keer laten bevruchten! Dat lijkt me leuk!'.
En toen werd het ene 'extra' kindje een achtling. Dus nu heeft ze er 14![]()
Ze leeft volledig buiten de realiteit. Die acht zijn nog niet thuis, prematuurtjes uiteraard, en ze kan die zes al niet eens aan. What was she thinking?
Dat doet Mudhle 's nachts en dan gaat ze net zolang door tot ze geprezen wordt. Heel soms gunt ze me mijn slaap en legt ze de prooi bij me op bed en gaat dan naast me liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.
Villa in veilige gemeenschap?![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat ze van de houten vakantiehuisjes gaan vinden.![]()
Yoko heeft haar catnip banaan weer gevangen. En wil dat graag delen met de hele buurt. Man, wat kan dat beest gillen!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet Mudhle 's nachts en dan gaat ze net zolang door tot ze geprezen wordt. Heel soms gunt ze me mijn slaap en legt ze de prooi bij me op bed en gaat dan naast me liggen.
@muis, er zijn wel meer mensen bang voor muizen die zich dan weg laten jagen. Zoals je ziet ben ik een dapper meisje
Je roept het over je af!!! (Je hebt toch wel even teruggelonkt hé) Stregaquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Net een wandeling hier in de buurt gemaakt. We kwamen hierachter op het industrieterrein waar hele stukken natuur tussen te vinden zijn. Alleen nu ook een heel apart stukje kunstmatige natuur. Vanuit een ogenschijnlijk verlaten pand stond op een trapje een she-male met een enorme tampeloeris naar ons te lonken. Echt.... dit geloof je toch niet. WHY ME!!!!!!!!
Eerst gister die aap en nu dit weer
Mij niet want ik kende hem alquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga even iedereen wegjagen met een foto van Octomum [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga even iedereen wegjagen met een foto van Octomum [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb breed gelachen en vrolijk teruggezwaaidquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je roept het over je af!!! (Je hebt toch wel even teruggelonkt hé) Strega
(Dit komt er van visualiseren)
Jammer.quote:
Beschuitje?quote:
Nee, dank je...ik had Macaroni gemaakt door schoonpaps.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beschuitje?
Tukkie-Ing!
Ik ga zo eens even douchen en net zo lang tegen Heer G zeiken tot ie de verwarming bij vult (dat belooft ie al een keer of 37) en dan komt zometeen Popstars!
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 @ 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry.
Als je je er beter door voelt, Whitney schrok wel!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
normaal is bedje idd lekker maar ik ben zo moe maar kan niet slapen omdat ik niet kan ademen. Zelfs de vicks ruik ik niet.
14 kinderen ik moet er niet aan denken.
En ook nog regelmatig aanwezig alhier, dus alleen hoef je je ook niet te voelen tijdens de vakantie van je familiequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
En dan post Loveless straks nog even een apenpiem0l voor je. Hatsekidee. Vrolijkheid FTW!
En dan post Loveless straks nog even een apenpiem0l voor je. Hatsekidee. Vrolijkheid FTW!
Ja doe maar, ik ben nu al benieuwd!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb nog een foto van een neukend apenstelletje en eentje van een stokstaartje dat ligt te zonnen
wacht ff ga ff zoeken
Dit zinnetje moest ik eerst drie keer lezen, ik dacht echt 'Hè??? Ieuw!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef Ynske het volgende:
bij bovenstaande actie, beeld je in een kindje staat voor je tegen t hek aangedrukt
"PAPA!!!! wat doen die nou???"
maar nu dacht ik hem eerst ook zoquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zinnetje moest ik eerst drie keer lezen, ik dacht echt 'Hè??? Ieuw!!!'.
Maar gelukkig stond er niet wat ik dacht![]()
The Rose?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
Hee Ing, ik kende een liedje van Westlife maar half en ik heb daarnet geoefend en nu kom ik in mijn eentje op 6800 punten
Dan heb ik die ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht serieus dat ik een verknipte kronkel had!
Echt wel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg ehm, dit ging toch niet over mij he?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd, wat je zegt, het is maar een serie, maar die emotie! Breed lachen bij bep. dingen en dan daarna weer helemaal meesippen... Tis niet goed voor mn hart
Groetjes aan Re doe ik vanavond, want hij is er niet! Naar een reunie van zn oude studie en hij smste dat het heel leuk was!
Jullie ook veel plezier vanavond en probeer eens niet het topic vol te posten zodat ik niet zo achterlijk veel hoef bij te lezen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wat leuk en lief!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:52 schreef MissBliss het volgende:
En ik wil nog even zeggen dat ik nok zo'n schat vind, want ze gaat helemaal hierheen komen om Ziggy te komen bekijken en meemaken en dan gaat ze z'n mooi schilderij voor me maken vanmijn Ziggy
/emo
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel de promo's gezien maar nog niet de eerste 5 minutenWant
JUIST die eerste vijf minuten brachten me weer volledig aan het twijfelen terwijl ik het zo zeker dacht te weten hoe het zit met de dodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd, wat je zegt, het is maar een serie, maar die emotie! Breed lachen bij bep. dingen en dan daarna weer helemaal meesippen... Tis niet goed voor mn hart
Groetjes aan Re doe ik vanavond, want hij is er niet! Naar een reunie van zn oude studie en hij smste dat het heel leuk was!
Jullie ook veel plezier vanavond en probeer eens niet het topic vol te posten zodat ik niet zo achterlijk veel hoef bij te lezen![]()
Oh en jullie strandfoto in US is hilarisch en lief!Tomeeeeeto tomaaaaato!
En Nok is geweldig! Maar ze doet het ook gewoon uit eigenbelang hoor, want wie wil Ziggy nou niet van dichtbij meemaken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Niet meteen na het kijken het er hier over hebben hoor! Want ik kijk met een paar uur vertraging, moet op subs wachten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk ben ik volgende week het uur vóór de seasons premiere net zo nerveus als het uur voor het Eurovisie Songfestival
FAIL
Beloofd! Ik doe het meestal toch pas een dag later downloaden ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet meteen na het kijken het er hier over hebben hoor! Want ik kijk met een paar uur vertraging, moet op subs wachten.
epic failquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk ben ik volgende week het uur vóór de seasons premiere net zo nerveus als het uur voor het Eurovisie Songfestival
FAIL
Een dag later? Ik ga de hele dag op f5 rammen om hem GELIJK te kunnen downenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd! Ik doe het meestal toch pas een dag later downloaden ofzo
Anders duurt het eeuwen.
Het komt toch online in de nacht van donderdag op vrijdag?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een dag later? Ik ga de hele dag op f5 rammen om hem GELIJK te kunnen downen
Okee!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd! Ik doe het meestal toch pas een dag later downloaden ofzo
Anders duurt het eeuwen.
dat kan niet. Mijn moeder heeft een wesp gedood met mijn mitella. En die zit nu onder de wespen stukken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Trutje!![]()
Moet jij niet met je arm in een mitella ofzo?
Heb je geen EHBO doos? Daar zit meestal een cheap ass mitella in. Of anders een theedoek of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat kan niet. Mijn moeder heeft een wesp gedood met mijn mitella. En die zit nu onder de wespen stukken.en die zit in de was thuis, terwijl ik in DH ben
Ja! En ik heb de promo's gezien en we gaan zéker hysterisch PM-en!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee!!
Kunnen we volgende week weer hysterisch PMen
No way dat ik op die kalender gaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
We doen die kalender volgend jaar al bij MB en Re!
Ik ben er vandaag geweest en heb ze niet gezien!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Of een sjawl of whatever, je kan vrij veel als mitella gebruiken hoor!
Cat, ik was net boodschappen doen bij de Aldi, drie keer raden wat ze daar hadden, waxmelts en branders!
De melts ruiken niet echt nergens naar maar er zat een heel leuk brandertje bij en het kostte maar 3.49 per setje!
We gaan gewoon ook een zuidelijke foto meet doen. Misschien wil Ynske wel foto's maken. *kijkt heel lief*quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:Doe het maar weer op een oh-oh onvriendelijke plek
![]()
Ik ga wandelen en mn bedje in!
Heb de hele avond geworsteld met 100 of meer foto's voor op mn blog, t ging steeds mis, moest een deel drie keer opnieuw doen,wat een ellende
Hoe krijgen we daar onze aanhangers en bestelbusjes naartoe?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend jaar een opvang op Kreta? Lieve poessies en hondjes genoeg daar![]()
[ afbeelding ]
Ik zei 'ook'.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga niet weer helemaal naar het Zuiden, kom allemaal hier maar es heen
Zo'n groot ding met vleugels enzo....der zitten piloten inquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe krijgen we daar onze aanhangers en bestelbusjes naartoe?
Zo. Heb je je F&F harem een beetje gemist vanavond?quote:
Ah ja dat was me net al ff duidelijk dat jij zo ging tukken:quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga eens slapen, feestbeest dat ik er ben.
Het duurde láááááángggggquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Trusten Muizelientje!
[..]
Zo. Heb je je F&F harem een beetje gemist vanavond?
goed he!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja dat was me net al ff duidelijk dat jij zo ging tukken:
muis valt de hele tijd uit
Nou, succes...quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Truste Muis!
Idd Cat, dit was een ideaal startsetje geweest en een leuk kadootje.
Allemaal verschillende brandertjes hadden ze, ik heb een fuchsia roze![]()
Mn boeddabrander staat op de eettafel en de nieuwe op de salontafel.
Ik hoop alleen dat ik die cheap ass niet ruikende melt dr een beetje handig uit ga krijgen...
Ik zie het al voor me: 7500 euro ingezameld voor de actie... geheel bedrag gespendeerd aan vervoerskosten voor de organisatie. Komen er 20 fokkers aanzetten met een cheque van een tientje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n groot ding met vleugels enzo....der zitten piloten in
Trusten Muizepluis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |