Omdat jij het bent zal ik er eentje in de OP zetten? Goed?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:
TT valt me tegen!
Geen eens een geilerukbaardaap dr in
Kwark en alle andere zuivelprodukten inclusief kaas worden van melk gemaakt mop.quote:
Ja nee dat snap ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwark en alle andere zuivelprodukten inclusief kaas worden van melk gemaakt mop.
Dat groeit heul nie in t koelvak bij de super
quote:
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben 'Droomhuis in de zon' aan het kijken en er wil een Engels stel een verkansiehuis in de VS. Zegt de vrouw van dat stel: iehhh nee ik wil geen wilde dieren dus niet bij een moeras of bij alligators in de buurt.
Tip van flip: ga dan niet in Mississippi zoeken.
Ja belachelijk. Of ze gaan in een Engelse enclave ergens in het zuiden daar wonen want "it feels like home"quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Oh Muis, wat vind je dan van die stellen die bv van Engeland naar Spanje willen verhuizen en dan nog niet eens tot drie kunnen tellen in het Spaans? En daar pas ter plaatse aan denken?
En dan kopen ze uiteindelijk een appartement in Orlando.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Wacht, dus eerst klagen ze over dat groene houten huis want "dat is van hout en veel onderhoud bla bla bla" en nu zeggen ze dat ze dat gele houten huis zo geweldig vinden.
OIC.
Rare jongens, die Britten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan kopen ze uiteindelijk een appartement in Orlando.
ik dacht dat ze voor de rust en de natuur ginngen?
Kan ze wel mooi een voetbalelftalletje, mét reserves, opzetten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Er zit nu een jongedame bij Dr. Phil, alleenstaand met zes kindjes.
Die kinderen kan ze al niet alles geven wat ze zou willen, want daar heeft ze geen geld voor.
Toen dacht deze snuggere jongedame 'Ik ga me nog een keer laten bevruchten! Dat lijkt me leuk!'.
En toen werd het ene 'extra' kindje een achtling. Dus nu heeft ze er 14![]()
Ze leeft volledig buiten de realiteit. Die acht zijn nog niet thuis, prematuurtjes uiteraard, en ze kan die zes al niet eens aan. What was she thinking?
Dat is Octomom!! Nadya Sulejmani. Die is beroemd/berucht in de VSquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Er zit nu een jongedame bij Dr. Phil, alleenstaand met zes kindjes.
Die kinderen kan ze al niet alles geven wat ze zou willen, want daar heeft ze geen geld voor.
Toen dacht deze snuggere jongedame 'Ik ga me nog een keer laten bevruchten! Dat lijkt me leuk!'.
En toen werd het ene 'extra' kindje een achtling. Dus nu heeft ze er 14![]()
Ze leeft volledig buiten de realiteit. Die acht zijn nog niet thuis, prematuurtjes uiteraard, en ze kan die zes al niet eens aan. What was she thinking?
Dat doet Mudhle 's nachts en dan gaat ze net zolang door tot ze geprezen wordt. Heel soms gunt ze me mijn slaap en legt ze de prooi bij me op bed en gaat dan naast me liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.
Villa in veilige gemeenschap?![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat ze van de houten vakantiehuisjes gaan vinden.![]()
Yoko heeft haar catnip banaan weer gevangen. En wil dat graag delen met de hele buurt. Man, wat kan dat beest gillen!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doet Mudhle 's nachts en dan gaat ze net zolang door tot ze geprezen wordt. Heel soms gunt ze me mijn slaap en legt ze de prooi bij me op bed en gaat dan naast me liggen.
@muis, er zijn wel meer mensen bang voor muizen die zich dan weg laten jagen. Zoals je ziet ben ik een dapper meisje
Je roept het over je af!!! (Je hebt toch wel even teruggelonkt hé) Stregaquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Net een wandeling hier in de buurt gemaakt. We kwamen hierachter op het industrieterrein waar hele stukken natuur tussen te vinden zijn. Alleen nu ook een heel apart stukje kunstmatige natuur. Vanuit een ogenschijnlijk verlaten pand stond op een trapje een she-male met een enorme tampeloeris naar ons te lonken. Echt.... dit geloof je toch niet. WHY ME!!!!!!!!
Eerst gister die aap en nu dit weer
Mij niet want ik kende hem alquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga even iedereen wegjagen met een foto van Octomum [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga even iedereen wegjagen met een foto van Octomum [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb breed gelachen en vrolijk teruggezwaaidquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je roept het over je af!!! (Je hebt toch wel even teruggelonkt hé) Strega
(Dit komt er van visualiseren)
Jammer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |