Het is ook bah, en ik kan me niet voorstellen dat je er als weldenkend mens aan begintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele kleine denk ik...die kun jij best hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben pauwen wel een piem0l dan?
Hou op, ik pies in mijn broekquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik je gvd je hasses inmeppen met m'n basje
Hoe denk je dat papa en mamma pauw beebiepauwtjes maken dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben pauwen wel een piem0l dan?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook bah, en ik kan me niet voorstellen dat je er als weldenkend mens aan begint
ZiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
[/quote][/url]quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook bah, en ik kan me niet voorstellen dat je er als weldenkend mens aan begint
]http://nl.wikipedia.org/wiki/SlimmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel heel geëmancipeerd dat vrouwen de keuzevrijheid hebben.quote:
Please, do tell!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat papa en mamma pauw beebiepauwtjes maken dan?
Wat is er mis met mijn kat?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Dit word niks, die Ingetje heeft de kapsones van Geer en Goor bij elkaar![]()
Ze onderdrukt mijn artistieke zoektocht naar mijzelf
Tante Cat vertelt:quote:
Ego schmego!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
Dit word niks, die Ingetje heeft de kapsones van Geer en Goor bij elkaar![]()
Ze onderdrukt mijn artistieke zoektocht naar mijzelf
Dan weet je echt niet meer welke veer bij welke staart hoort volgens mijquote:
OH MY GOD WHAT A TURN ON YOU MAKE ME SPIN RIGHT ROUNDquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan zelfs de geile pappapauwenkreet nadoen.
Ohhhhhhquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan zelfs de geile pappapauwenkreet nadoen.
*is René F. en negeert ruzie*
Jou is bekend dat alleen pappa pauwen zo'n lange pronkstaart hebben?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan weet je echt niet meer welke veer bij welke staart hoort volgens mij
That's me, a box full of surprises.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH MY GOD WHAT A TURN ON YOU MAKE ME SPIN RIGHT ROUND![]()
![]()
![]()
Ik ben verloren, ik moet gelijk aan "dat ene clipje" denken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH MY GOD WHAT A TURN ON YOU MAKE ME SPIN RIGHT ROUND![]()
![]()
![]()
*zit te giechelen achter pc*quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh
Ik reed een keer met twee vriendinnen door ehm... wat was het nou... Elburg! Want we waren op weg naar de zus van een van die meiden. En toen elke keer als we in de auto langs een fietser reden hing een van ons uit het raam om een pauw na te doen. Een schorre!
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Ik zie al drie van die dames, in Elburg (!) schreeuwend half uit een auto hangen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh
Ik reed een keer met twee vriendinnen door ehm... wat was het nou... Elburg! Want we waren op weg naar de zus van een van die meiden. En toen elke keer als we in de auto langs een fietser reden hing een van ons uit het raam om een pauw na te doen. Een schorre!
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Poke it with a stickquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[partypooper]
Ik ga maar naar bed geloof ik![]()
Niet omdat jullie niet leuk zijn, mag van mij nog uren duren, maar Heer G ligt er al drie kwartier in en ... nou wacht, ik ga gewoon even kijken of ie al slaaptsnurkt.
Ja, dan wordt het niets meerquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[partypooper]
Ik ga maar naar bed geloof ik![]()
Niet omdat jullie niet leuk zijn, mag van mij nog uren duren, maar Heer G ligt er al drie kwartier in en ... nou wacht, ik ga gewoon even kijken of ie al slaaptsnurkt.
Naja....sliep ie nog niet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb Bink vast naar boven gedaan, kan ie daar een goed gesprek mee gaan voeren![]()
Ik drink mooi nog even mijn wodkaatje op. Hmpf...
/chaggo
Nou!quote:
Ga jij ff lekker buiten voelen, groetjes aan de Pauwen....quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
En morgen nog beter!
Ik ga even voelen hoe het buiten is momenteel!
En daarna naar bed. Sorry voor mijn gemopperTot morgen liefjes!
Dat doen we...quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:46 schreef Greys het volgende:
Nee.
Maar laten we er maar over ophouden![]()
Jajaquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:51 schreef Greys het volgende:
Als ik pauwenpiem0ls spot buiten zal ik ze op de foto zetten!
Voor jullie! Want zo ben ik!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:51 schreef Greys het volgende:
Als ik pauwenpiem0ls spot buiten zal ik ze op de foto zetten!
Voor jullie! Want zo ben ik!
Dat zou zonde zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar tukken
Oh nee heb nog half biertje staan![]()
Dan lig ik hopelijk nogquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn![]()
Ik neem er nog eeeeentje en dan ga ik er ook in.
Morgenvroeg om half 10 moet de koffie hier klaar staan hoorde ik vanavond
De katten (kerels in mijn geval) beginnen al te eikelen rond half 7.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan lig ik hopelijk nog![]()
Als het mag van de poezen tenminste![]()
OMG ben je single heb je nog 2 vrouwen die de dienst uitmaken
Buffy was vroegah altijd superrelaxed, die kwam gewoon bovenop je liggen en dan slapen, echt cutequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De katten (kerels in mijn geval) beginnen al te eikelen rond half 7.
Baileys gaat meestal boven op meneer I. staan bleeren...en laat ik daar nou altijd net naast liggen
M-I-N-I-P-I-E-M-E-Lquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buffy was vroegah altijd superrelaxed, die kwam gewoon bovenop je liggen en dan slapen, echt cute![]()
In het begin wel wennen, maar op een gegeven moment word je gewoon s'ochtends wakker en ligt er een poes bovenop je![]()
Maar nu Mips is er is durft ze niet, want die springt meteen bovenop drEn Mips is te onrustig om ff te komen liggen. Plus speelt ze graag met m'n haar (
) en das vrij irritant en daar word ik wel wakker van
OMG, kom je me nu helemaal van KLB hierna toe achtervolgen om dat te zeggenquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok wacht, als jij dan ruilt met Ingetje dan doen we die op bas, jij vocals met muis.
En ik zat als naam aan 'The Amazing Meows' te denken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |