Worden we wel flitsend bruin ende seksay!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, succes...![]()
[..]
Ik zie het al voor me: 7500 euro ingezameld voor de actie... geheel bedrag gespendeerd aan vervoerskosten voor de organisatie. Komen er 20 fokkers aanzetten met een cheque van een tientje.
Ben ik al!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Worden we wel flitsend bruin ende seksay!
Ik kan wel weer een zonnebankje gebruikenquote:
Maar je hebt een Clio...dat dan weer welquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar je hebt een Clio...dat dan weer wel
Plan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een idee:
We starten gewoon een metalband, en verdienen we miljoenen, geven we de helft aan de beestjes, en houden we nog genoeg voor onszelf en alle vrouwen die ons aanbidden en zich voor mijn onze voeten werpen
Ik heb het idee dat ik er helemaal niet bruin van word.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es een zonnebank gehad maar daar heeft Chico beduidend meer plezier aan beleefd dan ik, ik was blij dat ie weer weg was. Ik vind dat ook zo lelijk, dat zonnebankbruin...
Joaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een idee:
We starten gewoon een metalband, en verdienen we miljoenen, geven we de helft aan de beestjes, en houden we nog genoeg voor onszelf en alle vrouwen die ons aanbidden en zich voor mijn onze voeten werpen
Wat was mijn plan ook weer?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:02 schreef Cat22 het volgende:
En als dat niet lukt kunnen we wellicht aan de slag gaan met Greys haar voorstel.
Kortom, eigenlijk is het gewoon een kutplan!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa![]()
Maar dan moet Guitar Hero op de achtergrond wel aanstaan, anders kan ik niets.
En leer en spijkers staan me vast niet
Eigenlijk wel he?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, eigenlijk is het gewoon een kutplan!
*kuch* Egypte *kuch*quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was mijn plan ook weer?
(Ik heb wodka redbull, valt het op?).
/alco
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was mijn plan ook weer?
(Ik heb wodka redbull, valt het op?).
/alco
Proost he.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
Tip: laten we nou eerst maar eens een normale Nederlandse meeting organiseren en door laten gaan
Nou ja....na Popstars gezien te hebben kan ik volgens mij ook best aardig zingenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Tjah, het kwam van Loveless. Need I say more?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
Boeken we daarna wel een weekje Egypte ofzo
Eind oktober heb ik weer vakantiequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Nou dames, serieus... ik ben nooit zo van de 'we blijven een week op 1 plek en doen geen ruk' vakantie.
Maar ik was vorig jaar november een weekje met mijn zussie in Egypte. Totaal geen behoefte om dat park af te gaan met al die enge Egyptenaren buiten het hek, maar OMG! Blauwe baaien waar je zo in kunt lopen, Nemo's all over tha place while snorkeling, eten en drinken wat je wilt en er niet eens ziek van worden, geweldige kamers, enorm betaalbaar... wanneer gaan we? Ik heb nog vakantiedagen genoeg!
Oke, jij 2e gitaar, en dan Muis alleen als vocalist. Ook prima.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Vocals? Ja joh....
Ik wil drums of gitaar![]()
Herrie maken kan iig wel
Shit...ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Drums Greys.
Uhuh. Oefenmateriaal genoeg hier. Vijf drumstellen op zolder
Ing, oktober haal ik niet hoor, qua bikiniproof
Wodka is prima en mijn redbull is light (quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shit...ik ook niet.
Eerst moet het "ikhebopvakantiealleenlopenvretenenzuipen-vetlaagje" er nog af
Probeer drank via slimming tot je te nemen, scheelt calorieenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wodka is prima en mijn redbull is light () dus als ik daar nou een week of twee op ga leven dan moet het goed komen!
Oh ja vast...je neus is dan iig al roodquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wodka is prima en mijn redbull is light () dus als ik daar nou een week of twee op ga leven dan moet het goed komen!
Kan ik mijn bas inruilen voor vocals? Doe ik al twee keer per week, dan kan een band er best nog bij.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oke, jij 2e gitaar, en dan Muis alleen als vocalist. Ook prima.
Je bent ook echt een engel he?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik mijn bas inruilen voor vocals? Doe ik al twee keer per week, dan kan een band er best nog bij.
Inspiratie- en oefensessie in Egypte lijkt me een goed plan. Alles voor de beestjes!
Ok wacht, als jij dan ruilt met Ingetje dan doen we die op bas, jij vocals met muis.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik mijn bas inruilen voor vocals? Doe ik al twee keer per week, dan kan een band er best nog bij.
Inspiratie- en oefensessie in Egypte lijkt me een goed plan. Alles voor de beestjes!
Durf ik te Googlen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Probeer drank via slimming tot je te nemen, scheelt calorieen
Hallo?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok wacht, als jij dan ruilt met Ingetje dan doen we die op bas, jij vocals met muis.
En ik zat als naam aan 'The Amazing Meows' te denken ofzo?
Ik dacht meer aan Loveless Whinies!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok wacht, als jij dan ruilt met Ingetje dan doen we die op bas, jij vocals met muis.
Dat was toch dé rage? Niks van gelezen? Waren er laatst geloof ik zelfs 2 op feest in Bloemendaal afgevoerd na zoiets geloof ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te Googlen?
En nou Ing! Wat een heldin, die Cat! De ópoffering die ze wil maken!![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo?
Ik jengel al op de gitaar terwijl ik het drumstel molesteer...het moet niet gekker worden zeg.
Bas....ik ben verdomme John Deacon niet
Volkomen toegewijd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent ook echt een engel he?
Muis weet niet wat ze ziet als ze morgen terugleest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Vuige Bleiswijkse Pauwenpijpersquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Loveless Whinies!
Zal ik je gvd je hasses inmeppen met m'n basjequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nu al kapsones?
Het is bassen of niks ja!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Vuige Bleiswijkse Pauwenpijpers
Die uitdrukking 'alles voor de beestjes' kún je ook te letterlijk nemen......quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Vuige Bleiswijkse Pauwenpijpers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |