quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, en dan gooi ik alle vrouwen wel door naar jou.
Hopelijk wil Elisa niet meedoen, want dan moet je ze delen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef Cat22 het volgende:
Stuur es wat zon deze kant uit.Wolken, grijs, blegh.
En vandaag gaat Streepie verhuizen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
Nee JJH, aan werken doe ik niet op zaterdag
Cat, heb je zijn rugzakje al klaargemaakt voor onderweg?
Ow!quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt mijn tearjerker voor de afscheidsreportage verklapt!
![]()
Ik moet zijn tasje nog pakken. Arm baasje, die komt hier half dood aan. Vannacht teruggekomen van vakantie en vandaag zo'n 6 uur in totaal treinen om hem te betalen bij het asiel en hier op te halen.
Da's een 'kijk het hier ff zonnig wezen' fotoquote:
Ik laat mijn webcam altijd omhoog wijzen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een 'kijk het hier ff zonnig wezen' foto![]()
Straight out of tha webcam. Charming 'ey?![]()
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je die webcam die ingebouwd zit in je laptopje gebruikt om een foto te maken en dat je daarna heel de tijd het gevoel hebt dat je bekeken wordt en 100x checkt of dat ding wel uit staat![]()
Weert- Den Haag, reken maar uit. Ik denk een uur of 3. Maar hij is zo relaxed, die gaat lekker slapen. Of uit het raampje staren naar de buitenwereld en oohs en aahs van medepassagiers ontlokken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow!En hoe lang moet Streepske dan weer terug in de trein?
Thanks!quote:
Hij is 'al' 9 weken. Normaal vertrekken ze met 8 weken bij Redcat. Maar hij gaat het prima doen. Yumi is woensdag vertrokken en doet het ook heel goed.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh!
Werken doe ik door de week en vandaag dus lekker niet![]()
Streepje, nu al?
quote:
Ja maar bij mij zit ie in het randje van mijn beeldscherm, dus als ik zit te typen dan wijst ie automatisch op me. Als ik hem omhoog laat wijzen moet ik dat klepje verder schijn zetten en dan zie ik niets meerquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat mijn webcam altijd omhoog wijzen.
Nou, en dat dus. Andere mensen kunnen niet zomaar besluiten om jouw cam aan te doen, dat moet je nog wel zelf accepteren.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:41 schreef Ynske het volgende:
je krijgt een melding wanneer iemand een request doet voor jouw webcam
maar je kunt in msn ook aanzetten dat de webcam niet gebruikt mag worden
Werksequote:Op zaterdag 19 september 2009 10:52 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen bad.![]()
Dames, ik ga aan 't werk. Später!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een TR van Ll gelezen en ik snap er geen hol van
Zou het niet prachtig weer worden vandaag? Waar dan
*NOT*quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, en dat dus. Andere mensen kunnen niet zomaar besluiten om jouw cam aan te doen, dat moet je nog wel zelf accepteren.
Nee, ik werd om 08u wakker omdat Mips dus met dr pootjes in m'n haar gaat zitten vlooienquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Loveless![]()
Hebben de poezen zich gedragen vanochtend?
Dat is echt onzin, je webcam kan prima OPGENOMEN worden, als je hem zélf heb aangezet oid. Maar het is echt niet peanuts om even hardware in iemand anders zijn/haar PC in te schakelen zónder dat diegene dat merkt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
*NOT*
Webcams kunnen prima gehached worden, hier gaat de stekker eruit na gebruik.
Ook goedemorgen overigens, in Groningen is het kortebroekenzondershirtweer.
Dat kneden (zo noem ik het, anderen noemen het melktrappelen) doen poezen inderdaad als ze heel tevreden zijn. Kittens doen dat ook als ze bij moeder drinken. Trappelen tegen de melkklieren stimuleert de afgifte van melk. Ik zal eens kijken of ik een filmpje kan vinden in mijn collectie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik werd om 08u wakker omdat Mips dus met dr pootjes in m'n haar gaat zitten vlooien![]()
Waarom doen die beesten dat enniewee, Buffy die deed zoiets soms wel als ze op je lag ofzo, en aan het spinnen was, zo met dr klauwtjes beetje heen en weer, om en om, nageltjes beetje eruit. Ooit weleens opgezocht en schijnt volgens mij te betekenen dat ze het fijn vinden en iets wat ze normaal gesproken bij de moederpoes zouden doen ofzo.
Maar ik ben heul geen moederpoes en ik heb ook geen lang hoor ofzo
Dat kan op zich heel kjoet zijn, maar niet als je wilt slapenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik werd om 08u wakker omdat Mips dus met dr pootjes in m'n haar gaat zitten vlooien![]()
Waarom doen die beesten dat enniewee, Buffy die deed zoiets soms wel als ze op je lag ofzo, en aan het spinnen was, zo met dr klauwtjes beetje heen en weer, om en om, nageltjes beetje eruit. Ooit weleens opgezocht en schijnt volgens mij te betekenen dat ze het fijn vinden en iets wat ze normaal gesproken bij de moederpoes zouden doen ofzo.
Maar ik ben heul geen moederpoes en ik heb ook geen lang hoor ofzo
Ik heb ook heel geen melkklierenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kneden (zo noem ik het, anderen noemen het melktrappelen) doen poezen inderdaad als ze heel tevreden zijn. Kittens doen dat ook als ze bij moeder drinken. Trappelen tegen de melkklieren stimuleert de afgifte van melk. Ik zal eens kijken of ik een filmpje kan vinden in mijn collectie.
Wat is de officiele naam ook alweer?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kneden (zo noem ik het, anderen noemen het melktrappelen) doen poezen inderdaad als ze heel tevreden zijn. Kittens doen dat ook als ze bij moeder drinken. Trappelen tegen de melkklieren stimuleert de afgifte van melk. Ik zal eens kijken of ik een filmpje kan vinden in mijn collectie.
*RIGHT*quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, je webcam kan prima OPGENOMEN worden, als je hem zélf heb aangezet oid. Maar het is echt niet peanuts om even hardware in iemand anders zijn/haar PC in te schakelen zónder dat diegene dat merkt.
Ja dat doet Mips ook, de meest debiele plaatsen likken, oogleden, neus, mijn lippen als ik wat gegeten heb.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan op zich heel kjoet zijn, maar niet als je wilt slapen![]()
Baileys doet het hier; die kruipt in je oksel om daar vervolgens een complete kledinguitzet te breien.
Of oogleden likken...doet best zeer na een minuutje of wat
Mogge. Je spreekt jezelf een beetje tegen. Als je de pech hebt om een kwaadwillend progje binnen te krijgen lukt dat echt wel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, je webcam kan prima OPGENOMEN worden, als je hem zélf heb aangezet oid. Maar het is echt niet peanuts om even hardware in iemand anders zijn/haar PC in te schakelen zónder dat diegene dat merkt.
Ben je met gel in je haar op bed gegaan? Katten schijnen haargel ook heerlijk te vinden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook heel geen melkklieren![]()
Maar goed dat doet Mips dus in m'n haar![]()
Doe maar bij Pagan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah jij gaat even een demo geven? Je hebt m'n MSN ik zie de fillumpjes zo wel
Ten eerste zijn DRM en de OV chipkaart heel wat anders dan een stukje hardware. Bij beide daar gaat het om bepaalde versleuteling van gegevens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mogge. Je spreekt jezelf een beetje tegen. Als je de pech hebt om een kwaadwillend progje binnen te krijgen lukt dat echt wel.
DRM is gehacked, de OV chipkaart idem dito. Waarom een webcam dan niet?
Helaas.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara op de wepkem?
*pakt nog een bakje en gaat klaar zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |