quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef Beauregard het volgende:
ASroma, wat een praat sla jij uit in dit topic, man.
Ik krijg er een beetje een 'Bastiaan van Schaik'-gevoel bij.
Dat is al een keer eerder gezegd, en heb ik ook al uitgelegd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Valt me op dat Pumpkinsoup nooit commentaar heeft op andere mensen hier..
Is dat een grap?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:59 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze vindt de kleding die hier geshowd wordt niet mooi.
Jammer van die schoenen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
heb je nou 2 cardigans over elkaar aan?
[ afbeelding ]
opzich goed setjequote:
wortelbroeken en sneakersquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
blauw staat je goed, alleen ook hier geldt dat die riem ietwat te is imho, het creeert wel je taille maar misschien een slagje kleiner de riemquote:
Volgens mij is dat één cardigan en is die binnenste grijze in de zwarte gedaan. Tenminste..als dit dezelfde is als die van mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind de riem iets te goedkoop staan, zou eerder kiezen voor een lint of dun riempje.quote:
Kun je dat colbertje ook omrollen? zodat je dat shirt eronder beter ziet, vind dat vaak wat vlotter staan.. deze manier:quote:
si, heb ik normaal ook. maar die had ik niet hier. dus dan maar ander alternatief.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:14 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Vind de riem iets te goedkoop staan, zou eerder kiezen voor een lint of dun riempje.
[..]
Kun je dat colbertje ook omrollen? zodat je dat shirt eronder beter ziet, vind dat vaak wat vlotter staan.. deze manier:
[ afbeelding ]
Dan vind het mooier staan in combinatie met die schoenen denk ik
Ja ik rol hem normaal ook om, alleen ik heb nu een 3/4 mouw shirt aan, dus dan zou je het niet zienquote:Op woensdag 16 september 2009 19:14 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Vind de riem iets te goedkoop staan, zou eerder kiezen voor een lint of dun riempje.
[..]
Kun je dat colbertje ook omrollen? zodat je dat shirt eronder beter ziet, vind dat vaak wat vlotter staan.. deze manier:
[ afbeelding ]
Dan vind het mooier staan in combinatie met die schoenen denk ik
Correctement.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat één cardigan en is die binnenste grijze in de zwarte gedaan. Tenminste..als dit dezelfde is als die van mij.
mooie tasquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf je benen zou je zo voor een vent door kunnen gaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zeg kruisje.quote:
ik zeg geslaagdquote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik ook maar eens mee doen!
Mijn outfit van vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag.
[ afbeelding ]
Jammer van de schoenen! Bovenkant vind ik heel leuk, onderkant wat minder :p (Misschien een iets ruimere broek? lijkt me niet zo comfortabel zitten, maar misschien is het alleen de foto :p)quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag.
[ afbeelding ]
haha ja dat is namelijk mijn broek die ik zo van m'n kont kan trekken omdat die te groot isquote:Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Jammer van de schoenen! Bovenkant vind ik heel leuk, onderkant wat minder :p (Misschien een iets ruimere broek? lijkt me niet zo comfortabel zitten, maar misschien is het alleen de foto :p)
ik wil je gezicht zien ....quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:45 schreef electronique het volgende:
vanmorgen geen zin om iets leuks aan te trekken
rare foto, en niet duidelijk
heb de vlek op mn shirtje weggepaint![]()
[ afbeelding ]
ik heb over mn broek een beetje een tutu achtig rokje aan, en mn broek is veeeeel lichter dan het lijkt op de foto
Dank je! Zit niets in, ooit eens bij de H&M gekocht, hij kan wel open trouwens, dus als ik me verveel zit ik heel de tijd open *klik* dicht *klik* open *klik* dicht *klik*.. vervelend voor mensen op het werkquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een gaaf hangertje, Debsterr!![]()
Zit er ook iets in? Mn oma had vroeger zo'n medaillon en daar speelden mn zus en ik altijd mee
Leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat hangertje is inderdaad cute!
[ afbeelding ]
zozo the debster in een sexy strakke broekquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigenzinnige stijl dit setje, het siert je welquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:45 schreef electronique het volgende:
vanmorgen geen zin om iets leuks aan te trekken
rare foto, en niet duidelijk
heb de vlek op mn shirtje weggepaint![]()
[ afbeelding ]
ik heb over mn broek een beetje een tutu achtig rokje aan, en mn broek is veeeeel lichter dan het lijkt op de foto
casual nazomer outfitje, moet kunnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Erg leuk, maar ben nog niet uit over de schoentjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Lief.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Cool, deze!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind die schoenen echt niets.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Jazzmaster het volgende:
[..]
Cool, deze!
[ afbeelding ]
Van gister overigens.
de schoenen, en de kleuren van het jasje en het shirt zo gecombineerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ik vind die schoenen echt niets.
[ afbeelding ]
leuk, lekker simpel. cardigans blijvenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
Gemaakt toen ik op het punt stond om weg te gaan, vandaar de tas
Tas ziet er, voor zover zichtbaar op de foto, wel netjes uit. Welk merk en model?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
Nice!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij simpele tas van Puma, lijkt hierop;quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:12 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Tas ziet er, voor zover zichtbaar op de foto, wel netjes uit. Welk merk en model?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
messenger bags die je om je schouders moet dragenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
I like! Alleen dan wel zonder tas en allstarsquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
leuk!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
I like! Alleen dan wel zonder tas en allstars
[ afbeelding ]
Thnx! Wat voor schoenen adviseer je dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Krijg best het gevoel dat je weet waar je mee bezig bent, alleen de schoenen zijn dubieusquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Jazzmaster het volgende:
[..]
Cool, deze!
[ afbeelding ]
Van gister overigens.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
vindt dit wel een sexy setje zo met die schoenen en bijna hotpants, beetje rommelig dat creeert dat het niet als casual door kan gaan. Lijkt mij prima in ordequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
basic maar prima in orde, dat houthakkers motief geeft het toch nog de extra flairquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:09 schreef leipeshitouwess het volgende:
[ afbeelding ]
Basic, want ik moet werken.
konijn in kamer!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je blouse is te lang..quote:Op zondag 20 september 2009 01:05 schreef MiguelSavantos het volgende:
1st Post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M
Ralph Lauren
Emporio Armani
Levi's 501 STF
Clarks
Schattig!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
afterzomer look
[ afbeelding ]
toen het kouder werd
http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC03665.jpg
en de kleuren/motiefje wat duidelijker.
Vind t niet mooi, iets té.quote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
Met zwarte ballerina's (as usual)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het geen goede combinatie.quote:
Ik denk dat een jeans er wat mooier onder gestaan hadquote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je die panty weg had gelaten had het leuk kunnen zijn, die panty maakt het nu téquote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2009 01:05 schreef MiguelSavantos het volgende:
1st Post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M
Ralph Lauren
Emporio Armani
Levi's 501 STF
Clarks
Ik zal zoiets zelf nooit dragen, maar met het vest erbij vind ik het wel erg leuk staan!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
afterzomer look
[ afbeelding ]
toen het kouder werd
Zonder de panty vind ik het een mooie outfit hoor!quote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
avec uggs
-nu heb ik wat anders aan..-
hele dag binnengebleven?quote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het best een gewaagd setje! Vooral de schoenen maken het af.quote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik ben ook lang bezig geweest om het matchend te krijgen. Ik zou het ook niet zomaar naar school of zoiets dragen, dit is echt voor speciale gelegenheden.quote:Op zondag 20 september 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het best een gewaagd setje! Vooral de schoenen maken het af.
Leuk, staat je goed!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
afterzomer look
[ afbeelding ]
toen het kouder werd
leuk, dat jurkje heb ik ook in het donkergroenquote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
Vol goeie moed een beetje zomers
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
toen werd het wat kouder en werd het toch maar
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
wow wat is er met je kin gebeurdquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Omdat het mijn favoriete jurkje is:
[ afbeelding ]
quote:leuk, dat jurkje heb ik ook in het donkergroen
Leuk jurkjequote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
Jij bent echt bloedmooi.quote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
Jij bent echt zo'n meisje die een gat vult in iemands levenquote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
quote:Op zondag 20 september 2009 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n meisje die een gat vult in iemands leven
quote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook lang bezig geweest om het matchend te krijgen. Ik zou het ook niet zomaar naar school of zoiets dragen, dit is echt voor speciale gelegenheden.
sowieso beste setje van het topicquote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk zo moet een jurkjequote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
die jurkjes zijn altijd leuk, alleen het bovenstuk met een hotpants is ook sexyquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, nou, wat een statistisch onverantwoorde uitspraak.quote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dr lichaam, de vorm van haar hoofdje, het haar. Dan heeft ze vast ook mooie ogen.
je hebt gewoon geen mensenkennisquote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een statistisch onverantwoorde uitspraak.
Oh ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen mensenkennis
preciesquote:Op zondag 20 september 2009 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n meisje die een gat vult in iemands leven
Ooh dat H&M jurkje is geweldig.quote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
quote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, volgens mij is die van 1 of zelfs 2 jaar geleden...quote:Op maandag 21 september 2009 02:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ooh dat H&M jurkje is geweldig.Maar vast al weer van een oudere collectie en nu niet meer te krijgen?
Je zou rechtstreeks uit Kill Bill kunnen komenquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
pumpkin wat doe je nu? vind het maar niks hoor dat blous die kleurenquote:
Stoer.quote:Op maandag 21 september 2009 11:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat jurkje is fijn ja, heb 'm zelf in het creme
Leuk blousje Pumpkin!
[ afbeelding ]
jah wel goedquote:
Oeh je kleren zijn leuk, ik zou het zelf niet dragen maar 't staat je colquote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
@Jazzmaster: Leuk vest! Wat een grote handen heb jij btw
Cutequote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:
Mooie outfitquote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
Monita ligt goed in de groepquote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
Dudes, ik was eerst met haar e-hosselen dus sluit maar achteraan in de rij.
Dit is al veel beter.quote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Debsterr het volgende:
Basic met bodyblousje en jeans
[ afbeelding ]
Eerste werkdag na vakantie.
Mooiquote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
Ik vind m'n gele panty gewoon heel mooi jaquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind m'n gele panty gewoon heel mooi ja.
Als jij nog thuis woont zal je moeder toch niet blij zijn.. gemiddeld 2 outfits per dagquote:
Anders laat je die balkjes gewoon weg, het stoort mateloos.quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
school- en thuishang-outfit
[ afbeelding ]
jasje H&M
tshirt Newlook
broek Esprit
[ afbeelding ]
truitje klein winkeltje china
tshirt H&M
jeans UNI QLO
Ik vind je zonnebril niet bij je outfit passenquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
jasje H&M
tshirt Newlook
broek Esprit
[ afbeelding ]
tshirt H&M
jeans UNI QLO
quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef Monita het volgende:
bedankt voor alle leuke reacties trouwens, heel leuk om te lezen
Inderdaad, of je knipt je hoofd eraf, of je laat ze weg.quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Anders laat je die balkjes gewoon weg, het stoort mateloos.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vind je zonnebril niet bij je outfit passen
Heb jij geen outfit die je thuis draagt dan? als ik thuis kom doe ik gewoon lekker wijde kleren aan, gewoon, omdat dat best fijn zit, maar het is eigenlijk geen gezichtquote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als jij nog thuis woont zal je moeder toch niet blij zijn.. gemiddeld 2 outfits per dag. De eerste vind ik wel leuk trouwens!
Ja, een roze troetelbeertjes pyama broek en een tshirtjequote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb jij geen outfit die je thuis draagt dan? als ik thuis kom doe ik gewoon lekker wijde kleren aan, gewoon, omdat dat best fijn zit, maar het is eigenlijk geen gezicht
die tweede outfit vind ik inderdaad niet zo'n 'chill thuis hangen outfit'quote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, een roze troetelbeertjes pyama broek en een tshirtje.Het leek niet op thuis kleren, met een riem om kan ik niet chillen op de bank. En ik kan niet lezen.
Gezocht!quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
jasje H&M
tshirt Newlook
broek Esprit
[ afbeelding ]
tshirt H&M
jeans UNI QLO
okee zal ik doen in't vervolg, ik wist niet dat het of of was.quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, of je knipt je hoofd eraf, of je laat ze weg.
(het 2e is leuker denkik)
[..]
Is het ook niet, gewoon dat balkje weghalenquote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef Monita het volgende:
[..]
okee zal ik doen in't vervolg, ik wist niet dat het of of was.
Het was meer om de witte broek uit te doen, zodat die niet vies zou worden. ik zit nu gewoon op de bank met de laptop met mijn jeans & riem aan, zit perfect..quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als jij nog thuis woont zal je moeder toch niet blij zijn.. gemiddeld 2 outfits per dag. De eerste vind ik wel leuk trouwens!
Dat ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje, en pumpkinsoup ook trouwens. En die handen valt volgens mij (?) wel mee, komt denk ik door de foto.quote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
ah wel minder gewaagd dan je gele pantyquote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind beidde setjes schoolwaardigquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
jasje H&M
tshirt Newlook
broek Esprit
[ afbeelding ]
tshirt H&M
jeans UNI QLO
wat mij betreft set van de dagquote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag, niet zo heel bijzonder maar toch.
[ afbeelding ]
Echt mooi!quote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag, niet zo heel bijzonder maar toch.
[ afbeelding ]
Hey dat is in Okura Amsterdam.. Japans aan de tafel.. jihaaaquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
wauw !quote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
Insightquote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat blousje.![]()
![]()
Waar heb je die vandaan?
'Japans aan de tafel'quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef draaijer het volgende:
Hey dat is in Okura Amsterdam.. Japans aan de tafel.. jihaaa
Zo zie je er leuk uit! zou zo verliefd op je wordenquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
tshirt H&M
jeans UNI QLO
quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef ASroma het volgende:
[..]
wat mij betreft set van de dagStoere kleding keuze maar wel gewoon elegant! Echt gaaf
Dank jullie wel!quote:
Mij niet, ik zie hierdoor én een kapsel én het gezicht qua vorm, eventuele make-upquote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Anders laat je die balkjes gewoon weg, het stoort mateloos.
eenhoornsquote:Op woensdag 23 september 2009 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Heb je nou iets van dinosaurus oorbellen in? Of zie ik dat verkeerd?
Leuk rokje!quote:
VERSCHRIKKELIJK.quote:
Ben ik het, of heeft die broek niet zo'n goeie pasvorm? Hetzelfde geldt voor die trui, tenzij het komt omdat je raar staat.quote:
H&M? Ik zag ze trouwens ook nog bij de Vilaquote:
H&M ja, hij heeft eigenlijk zo'n band eromheen zodat ik hem kan vaststrikken, maar die heb ik er afgehaald, want die vond ik lelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
H&M? Ik zag ze trouwens ook nog bij de Vila
Ga eens ontopic jij!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie 't al, een nieuw dieptepunt is bereikt.
Staat [pics only]quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op of ik kom weer door de tuin van je buren rijden.
En dat wás ontopic.
't Is een Nudie Slim Jim.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:48 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Nice shoes and jeans. Merk jeans?
Dank jequote:Op zondag 27 september 2009 10:03 schreef Armand88 het volgende:
[..]
leuk, is dat donkere een vest of een jasje?
ok pcies, ziet er goed uitquote:Op zondag 27 september 2009 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Een vest, zonder sluiting. Valt rond naar de achterkant toe zeg maar.
Leuk! Maar je mag er wel iets meer ontspannen bij staan trouwensquote:
Dat kanquote:Op zondag 27 september 2009 11:47 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van jouw kledingstijl..
Dank je, maar ik sta ontspannen hoorquote:Op zondag 27 september 2009 13:00 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Leuk! Maar je mag er wel iets meer ontspannen bij staan trouwens![]()
En ik ben jaloers op het giletje van Pumpkin, die wil ik ook
Dat heb ik ook echt niet altijd hoor, kijk de foto's er maar op naquote:Op zondag 27 september 2009 13:03 schreef LSD.tv het volgende:
[..]
Eindelijk eens geen shirtje in je broek gestopt, staat imo veeeel beter!
kom stiekem ook net terug van avondje uitgaanquote:Op zondag 27 september 2009 13:27 schreef Kaasstengel het volgende:
Nice!
Vind het alleen niet echt een 'brakke dag' outfit :p
Meer iets voor een feestje ofzo, maar wel leuk!
quote:
Strati? Rijp voor het circus, als je het mij vraagt.quote:
Denk je heus?quote:Op zondag 27 september 2009 21:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Strati? Rijp voor het circus, als je het mij vraagt.
Maar goed, lekker in rond blijven wandelen. Ooit word ook jij volwassen.
Een huispakquote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef Rauw. het volgende:
Wat een bullshit, zo'n huispak heb ik ook.
Op je lanterfantende zondag trek jij ook geen 3delig aan denk ik?quote:Op zondag 27 september 2009 21:40 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Een huispak. Is dat iets in de gayscene?
Nee, maar het ging me meer om de terminologie.quote:Op zondag 27 september 2009 21:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op je lanterfantende zondag trek jij ook geen 3delig aan denk ik?
Is het ook, loop jij niet in vrouwenkleren dan in het weekend?quote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Nee, maar het ging me meer om de terminologie.
Ik heb geen idee wat een huispak moet voorstellen om eerlijk te zijn, maar het klinkt behoorlijk verwijfd.
Die riem kan echt niet.quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef gold-rush het volgende:
volgens mij is die wigger look juist wel in trek bij de vrouwen tegenwoordig als ik zo om me heen kijk.
hier is mij inbreng,beetje gare foto kwalieit, het is een bruine vest met roze overhemd en bruine schoenen
[ afbeelding ]
tofquote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef gold-rush het volgende:
volgens mij is die wigger look juist wel in trek bij de vrouwen tegenwoordig als ik zo om me heen kijk.
hier is mij inbreng,beetje gare foto kwalieit, het is een bruine vest met roze overhemd en bruine schoenen
[ afbeelding ]
Je mag wel ff in mn fotoalbum kijken.. http://s614.photobucket.com/albums/tt225/loqdawq/quote:Op zondag 27 september 2009 21:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Strati? Rijp voor het circus, als je het mij vraagt.
Maar goed, lekker in rond blijven wandelen. Ooit word ook jij volwassen.
we hebben dezelfde sb'squote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Je mag wel ff in mn fotoalbum kijken.. http://s614.photobucket.com/albums/tt225/loqdawq/
gelukkig ben ik nog jong genoeg om dit soort kleding te dragen
Verder hoef ik mezelf niet te verdedigen natuurlijk
Is je camera kapot?quote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Je mag wel ff in mn fotoalbum kijken.. http://s614.photobucket.com/albums/tt225/loqdawq/
"Oeehh, ik kleed mij lekker gek, dus maak ik m'n foto's ook zo!"quote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Jong of oud, er zijn altijd grenzen.quote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
Jouw fascinatie is pas fascinerend gekquote:Op zondag 27 september 2009 22:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
"Oeehh, ik kleed mij lekker gek, dus maak ik m'n foto's ook zo!".
Vent, echt. Wat bezielt je om er zo bij te gaan lopen. Is het een hunkering naar het neger-zijn? Leef je in de waan dat je in Compton woont? Probeer je respect - van wie dan ook - af te dwingen? Ik vind het in ieder geval fascinerend.
Past om de een of andere manier goed bij je stijl van kleden. Niks mis mee. Niet iedereen draagt 't zelfde mensen. En de stijl die jezelf hebt hoef je niet af te dwingen op anderen. Schijnt dat dat bij veel mensen hier wel eens vaker in hun geschreeuwd mag worden!quote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Gastquote:Op zondag 27 september 2009 22:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
"Oeehh, ik kleed mij lekker gek, dus maak ik m'n foto's ook zo!".
Vent, echt. Wat bezielt je om er zo bij te gaan lopen. Is het een hunkering naar het neger-zijn? Leef je in de waan dat je in Compton woont? Probeer je respect - van wie dan ook - af te dwingen? Ik vind het in ieder geval fascinerend.
Dit inderdaad.. laat iedereen lekker dragen wat die zelf wiltquote:Op maandag 28 september 2009 00:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Past om de een of andere manier goed bij je stijl van kleden. Niks mis mee. Niet iedereen draagt 't zelfde mensen. En de stijl die jezelf hebt hoef je niet af te dwingen op anderen. Schijnt dat dat bij veel mensen hier wel eens vaker in hun geschreeuwd mag worden!
En mijn trainingsbroek + oud shirt om de zondag in de tuin door te kunnen brengen staan gelukkig niet op de foto
jaquote:Op maandag 28 september 2009 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
GastEen hunkering naar het 'neger' zijn? Dus als je een pet een t-shirt en een broek met sneakers draagt ben je meteen een wigger?
quote:Veel mensen kleden zich naar hun muzieksmaak hij waarschijnlijk ook, en daar is niets mis mee.
neequote:Hij heeft zijn eigen stijl.
Een muziekstijl die gedomineerd wordt door ghetto negers?quote:Op maandag 28 september 2009 08:54 schreef Armand88 het volgende:
[..]
ja
[..]
een muziekstijl die gedomineerd wordt door ghetto negers toevallig?
[..]
nee
laat me nou even op de vroege ochtend, ik heb mn lolletje nu gehad, ik zal stoppen met zeuren.quote:Op maandag 28 september 2009 08:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een muziekstijl die gedomineerd wordt door ghetto negers?Jij hebt een totaal verkeerd beeld van de hiphop scene.
En stop met mensen in hokjes te plaatsen.
Chapeau. Je betoog begon goed, je had een punt, maar met je laatste zin maak je jezelf natuurlijk in een klap volstrekt ongeloofwaardig. Goed bezig.quote:Op maandag 28 september 2009 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
GastEen hunkering naar het 'neger' zijn? Dus als je een pet een t-shirt en een broek met sneakers draagt ben je meteen een wigger? Als je dat nou zou zeggen tegen iemand die 20 kilo aan kettingen zou dragen etc zou ik het begrijpen. Veel mensen kleden zich naar hun muzieksmaak hij waarschijnlijk ook, en daar is niets mis mee. Als hij het toch mooi vind is het toch goed? Het staat hem goed. Hij heeft zijn eigen stijl. Ik weet niet of jij hier foto's hebt geplaatst maar kan vast raden dat jij geen eigen stijl hebt.
Inderdaad, goed idee.quote:Op maandag 28 september 2009 08:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Open er een topic over in klaagbaak!
Mooi blousje! Ik vind je broek dan eigenlijk wel weer een beetje te groot voor de rest van je outfit.quote:
Excuusquote:Op maandag 28 september 2009 10:27 schreef Duvel86 het volgende:
jasje zit prima maar ga eens normaal staan!
nee ik denk toch echt dat het komt doordat je als een hark staatquote:Op maandag 28 september 2009 10:27 schreef uithangbord het volgende:
Dank, het is de smalste spijkerbroek die ik op het moment heb.
[..]
Excuus, zou ook kunnen komen doordat de foto vanuit een erg laag standpunt is geschoten, zeg maar kniehoogte.
Haha, damn XD. Zodra het om een foto gaat weet ik me slecht houding te geven (wees blij dat mijn hoofd er niet bij op staat).quote:Op maandag 28 september 2009 10:59 schreef Armand88 het volgende:
[..]
nee ik denk toch echt dat het komt doordat je als een hark staat
'Blousje'.quote:Op maandag 28 september 2009 10:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mooi blousje! Ik vind je broek dan eigenlijk wel weer een beetje te groot voor de rest van je outfit.
Echt zo'nquote:
qftquote:Op maandag 28 september 2009 14:50 schreef PolkaDots het volgende:
Ik vind de kleding van loqdawq veel leuker dan de saaie nette schoenen, overhemden en jasjesDat kan je wel doen als je een jaar of 40 bent.
Sorry ik vind er niet zoveel aan..quote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Monita het volgende:
Vanmorgen in winterjas en zonder :
[ afbeelding ]
wel prima opzich, maar die broekquote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je een betere outfits gezien, vooral die zomerjurkquote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk in de Roemeniëbak.quote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En het hoort natuurlijk in de broek. Dit is geen porem.
ik vind ze niet mooi. maar dat gewoon omdat het niet mijn smaak is..quote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
Misschien een klein beetje off-topic maar ik ben toch benieuwd.
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht maar ben er nog niet helemaal zeker van, wil graag nog wat meningen horen voordat ik beslis ze te houden.
[ afbeelding ]
Ze zijn dus donkerblauw (wat je nu best veel ziet in de winkels).
Wat vinden jullie?
Ik vind het echt gruweltjes. En die kleur is echt oncombineerbaar.quote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht maar ben er nog niet helemaal zeker van, wil graag nog wat meningen horen voordat ik beslis ze te houden.
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Waar twijfel je aan, de kleur of het model? Ik vind de kleur wel mooi, staat volgens mij heel leuk met een spijkerbroek en iets bruins of grijs erbovenquote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
ik denk dat ze mij wel prima zouden staan.quote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
JIj moet het aan hoorquote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Laarzen passen niet zo bij de rest. Of andersom natuurlijk, als je fan bent van de laarzen...quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, ik vind het net niksmaar hoe moet ik deze panty + laarzen dan combineren?
Ik vind de laarzen meer voor bij een donkerblauw spijkerrokje ofzo.. en bij het rokje pumps of ballerina'squote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat een zwarte panty er beter onder staat met leuke hakjes.quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk nietquote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd, maar een donker overhemd onder een donker jasje vind ik niet zo mooi. En een overhemd hoort natuurlijk in de broek en niet er overheen.quote:
Blauw spijker rokje + zwarte panty al geprobeerd?quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je die schoenen vrijdag ook aan?quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit, maar een spijkerrok zou er beter bij staan naar mijn mening.quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Chilet erbij, anders is je shirt zo.. zo.. en een andere rok, deze past net niet.quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef Mylene het volgende:
Mensen, wat minder zeiken alsjeblieft. Ik blijf niet aan het opschonen.
Ontopic: Ik vind de kleding van loqdawq ook wel leuk.
komt het omdat het geen skinny jeans zijn en wat hoger is of iets anders?quote:Op maandag 28 september 2009 19:09 schreef electronique het volgende:
[..]
wel prima opzich, maar die broek
Lis! Ik denk dat het leuker staat met jasje openquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Semi netjes voor werk. met leren jas, want tis koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |