De korte spijkerbroek maakt het vrouwelijk genoeg, ik vind het leukquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
wow wat heb jij lang haar![]()
vandaag lekker simpel want het is te warm:
[ afbeelding ]
watidaquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef Mirjam het volgende:
zo, opgeschoond.
kan het gezeur en gegraaf achterwege blijven vanaf hier?
dank u
Ah die blouse is van Insight of niet? Ik heb die andere kleuren versie ervan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
wow wat heb jij lang haar![]()
vandaag lekker simpel want het is te warm:
[ afbeelding ]
Ja van Insight. Oh die roze toch, ik geloof dat ik hem wel een keer gezien heb op een van je foto's..quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:09 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ah die blouse is van Insight of niet? Ik heb die andere kleuren versie ervan.
Leuk om die is te zien, staat echt leuk! Leuke outfit.
Jaaa klopt, haha.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja van Insight. Oh die roze toch, ik geloof dat ik hem wel een keer gezien heb op een van je foto's..
dat vind ik er juist echt raar uitzienquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind het heel leuk als je het overhemd half uit je broek laat hangen oid.
Cutequote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wat is het vies warm zeg.
is er op dit moment weer uit hehequote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:17 schreef LSD.tv het volgende:
Jammer van je piercing, haalt je cuteheidsfactor omlaag
Ik vind het superstijlvol.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind de outfit echt minder, terwijl ik je anders er vaak best leuk uit vind zien.
Dat mag je vinden,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:51 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ik vind het superstijlvol.
En ik vind 'best leuk' een beetje een understatement.
Wat zit je haar mooi!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit jouw hard-to-get methode?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:15 schreef nout72 het volgende:
Ehm...hoe leuk, schattig en knap Pumpkinsoup ook moge zijn, het begint nu wel erg klef te worden met al die complimentjes
Stoppen met die veren...
Vind het een tof tuniekje, maar te kort om zonder "onderstuk" te dragen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er een broekje onderaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind het een tof tuniekje, maar te kort om zonder "onderstuk" te dragen.
[ afbeelding ]
En zwarte bandjes teenslipper sandaaltjes. Het bovenstuk van het jurkje is geribbeld trouwens.
Dan is het sowieso al beter!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik had er een broekje onderaan
Leuk!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nope, reageer soms wel eens als ik hier en daar wat leuks tegenkom, maar (niet om lullig te zijn) ik kom gewoon niet zo veel leuks tegen in dit topic. Vond WhatSheSaid er altijd wel leuk uitzien, en Sietske, maar verder vind ik het eerlijk gezegd allemaal een beetje standaard en doe ik gewoon waar het topic voor is, een foto plaatsen van mijn outfit van vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:45 schreef Debsterr het volgende:
Overigens niet om naar complimentjes te vissen Pumpkinsoup; nee, echt niet! je krijgt zelf altijd zoveel reacties.. maar ik zie je nooit op andere meisjes reageren! Of ben ik zo scheel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |