Denk je heus?quote:Op zondag 27 september 2009 21:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Strati? Rijp voor het circus, als je het mij vraagt.
Maar goed, lekker in rond blijven wandelen. Ooit word ook jij volwassen.
Een huispakquote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef Rauw. het volgende:
Wat een bullshit, zo'n huispak heb ik ook.
Op je lanterfantende zondag trek jij ook geen 3delig aan denk ik?quote:Op zondag 27 september 2009 21:40 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Een huispak. Is dat iets in de gayscene?
Nee, maar het ging me meer om de terminologie.quote:Op zondag 27 september 2009 21:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op je lanterfantende zondag trek jij ook geen 3delig aan denk ik?
Is het ook, loop jij niet in vrouwenkleren dan in het weekend?quote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Nee, maar het ging me meer om de terminologie.
Ik heb geen idee wat een huispak moet voorstellen om eerlijk te zijn, maar het klinkt behoorlijk verwijfd.
Die riem kan echt niet.quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef gold-rush het volgende:
volgens mij is die wigger look juist wel in trek bij de vrouwen tegenwoordig als ik zo om me heen kijk.
hier is mij inbreng,beetje gare foto kwalieit, het is een bruine vest met roze overhemd en bruine schoenen
[ afbeelding ]
tofquote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef gold-rush het volgende:
volgens mij is die wigger look juist wel in trek bij de vrouwen tegenwoordig als ik zo om me heen kijk.
hier is mij inbreng,beetje gare foto kwalieit, het is een bruine vest met roze overhemd en bruine schoenen
[ afbeelding ]
Je mag wel ff in mn fotoalbum kijken.. http://s614.photobucket.com/albums/tt225/loqdawq/quote:Op zondag 27 september 2009 21:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Strati? Rijp voor het circus, als je het mij vraagt.
Maar goed, lekker in rond blijven wandelen. Ooit word ook jij volwassen.
we hebben dezelfde sb'squote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Je mag wel ff in mn fotoalbum kijken.. http://s614.photobucket.com/albums/tt225/loqdawq/
gelukkig ben ik nog jong genoeg om dit soort kleding te dragen
Verder hoef ik mezelf niet te verdedigen natuurlijk
Is je camera kapot?quote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Je mag wel ff in mn fotoalbum kijken.. http://s614.photobucket.com/albums/tt225/loqdawq/
"Oeehh, ik kleed mij lekker gek, dus maak ik m'n foto's ook zo!"quote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Jong of oud, er zijn altijd grenzen.quote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
Jouw fascinatie is pas fascinerend gekquote:Op zondag 27 september 2009 22:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
"Oeehh, ik kleed mij lekker gek, dus maak ik m'n foto's ook zo!".
Vent, echt. Wat bezielt je om er zo bij te gaan lopen. Is het een hunkering naar het neger-zijn? Leef je in de waan dat je in Compton woont? Probeer je respect - van wie dan ook - af te dwingen? Ik vind het in ieder geval fascinerend.
Past om de een of andere manier goed bij je stijl van kleden. Niks mis mee. Niet iedereen draagt 't zelfde mensen. En de stijl die jezelf hebt hoef je niet af te dwingen op anderen. Schijnt dat dat bij veel mensen hier wel eens vaker in hun geschreeuwd mag worden!quote:Op zondag 27 september 2009 22:28 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Gastquote:Op zondag 27 september 2009 22:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
"Oeehh, ik kleed mij lekker gek, dus maak ik m'n foto's ook zo!".
Vent, echt. Wat bezielt je om er zo bij te gaan lopen. Is het een hunkering naar het neger-zijn? Leef je in de waan dat je in Compton woont? Probeer je respect - van wie dan ook - af te dwingen? Ik vind het in ieder geval fascinerend.
Dit inderdaad.. laat iedereen lekker dragen wat die zelf wiltquote:Op maandag 28 september 2009 00:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Past om de een of andere manier goed bij je stijl van kleden. Niks mis mee. Niet iedereen draagt 't zelfde mensen. En de stijl die jezelf hebt hoef je niet af te dwingen op anderen. Schijnt dat dat bij veel mensen hier wel eens vaker in hun geschreeuwd mag worden!
En mijn trainingsbroek + oud shirt om de zondag in de tuin door te kunnen brengen staan gelukkig niet op de foto
jaquote:Op maandag 28 september 2009 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
GastEen hunkering naar het 'neger' zijn? Dus als je een pet een t-shirt en een broek met sneakers draagt ben je meteen een wigger?
quote:Veel mensen kleden zich naar hun muzieksmaak hij waarschijnlijk ook, en daar is niets mis mee.
neequote:Hij heeft zijn eigen stijl.
Een muziekstijl die gedomineerd wordt door ghetto negers?quote:Op maandag 28 september 2009 08:54 schreef Armand88 het volgende:
[..]
ja
[..]
een muziekstijl die gedomineerd wordt door ghetto negers toevallig?
[..]
nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |