laat me nou even op de vroege ochtend, ik heb mn lolletje nu gehad, ik zal stoppen met zeuren.quote:Op maandag 28 september 2009 08:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een muziekstijl die gedomineerd wordt door ghetto negers?Jij hebt een totaal verkeerd beeld van de hiphop scene.
En stop met mensen in hokjes te plaatsen.
Chapeau. Je betoog begon goed, je had een punt, maar met je laatste zin maak je jezelf natuurlijk in een klap volstrekt ongeloofwaardig. Goed bezig.quote:Op maandag 28 september 2009 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
GastEen hunkering naar het 'neger' zijn? Dus als je een pet een t-shirt en een broek met sneakers draagt ben je meteen een wigger? Als je dat nou zou zeggen tegen iemand die 20 kilo aan kettingen zou dragen etc zou ik het begrijpen. Veel mensen kleden zich naar hun muzieksmaak hij waarschijnlijk ook, en daar is niets mis mee. Als hij het toch mooi vind is het toch goed? Het staat hem goed. Hij heeft zijn eigen stijl. Ik weet niet of jij hier foto's hebt geplaatst maar kan vast raden dat jij geen eigen stijl hebt.
Inderdaad, goed idee.quote:Op maandag 28 september 2009 08:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Open er een topic over in klaagbaak!
Mooi blousje! Ik vind je broek dan eigenlijk wel weer een beetje te groot voor de rest van je outfit.quote:
Excuusquote:Op maandag 28 september 2009 10:27 schreef Duvel86 het volgende:
jasje zit prima maar ga eens normaal staan!
nee ik denk toch echt dat het komt doordat je als een hark staatquote:Op maandag 28 september 2009 10:27 schreef uithangbord het volgende:
Dank, het is de smalste spijkerbroek die ik op het moment heb.
[..]
Excuus, zou ook kunnen komen doordat de foto vanuit een erg laag standpunt is geschoten, zeg maar kniehoogte.
Haha, damn XD. Zodra het om een foto gaat weet ik me slecht houding te geven (wees blij dat mijn hoofd er niet bij op staat).quote:Op maandag 28 september 2009 10:59 schreef Armand88 het volgende:
[..]
nee ik denk toch echt dat het komt doordat je als een hark staat
'Blousje'.quote:Op maandag 28 september 2009 10:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mooi blousje! Ik vind je broek dan eigenlijk wel weer een beetje te groot voor de rest van je outfit.
Echt zo'nquote:
qftquote:Op maandag 28 september 2009 14:50 schreef PolkaDots het volgende:
Ik vind de kleding van loqdawq veel leuker dan de saaie nette schoenen, overhemden en jasjesDat kan je wel doen als je een jaar of 40 bent.
Sorry ik vind er niet zoveel aan..quote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Monita het volgende:
Vanmorgen in winterjas en zonder :
[ afbeelding ]
wel prima opzich, maar die broekquote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je een betere outfits gezien, vooral die zomerjurkquote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk in de Roemeniėbak.quote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En het hoort natuurlijk in de broek. Dit is geen porem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |