Leuk jurkjequote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
Vol goeie moed een beetje zomers
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
toen werd het wat kouder en werd het toch maar
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
Jij bent echt bloedmooi.quote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
Jij bent echt zo'n meisje die een gat vult in iemands levenquote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
quote:Op zondag 20 september 2009 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n meisje die een gat vult in iemands leven
quote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook lang bezig geweest om het matchend te krijgen. Ik zou het ook niet zomaar naar school of zoiets dragen, dit is echt voor speciale gelegenheden.
sowieso beste setje van het topicquote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk zo moet een jurkjequote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
die jurkjes zijn altijd leuk, alleen het bovenstuk met een hotpants is ook sexyquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Omdat het mijn favoriete jurkje is:
[ afbeelding ]
Nou, nou, wat een statistisch onverantwoorde uitspraak.quote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dr lichaam, de vorm van haar hoofdje, het haar. Dan heeft ze vast ook mooie ogen.
je hebt gewoon geen mensenkennisquote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een statistisch onverantwoorde uitspraak.
Oh ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen mensenkennis
preciesquote:Op zondag 20 september 2009 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n meisje die een gat vult in iemands leven
Ooh dat H&M jurkje is geweldig.quote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
quote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, volgens mij is die van 1 of zelfs 2 jaar geleden...quote:Op maandag 21 september 2009 02:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ooh dat H&M jurkje is geweldig.Maar vast al weer van een oudere collectie en nu niet meer te krijgen?
Je zou rechtstreeks uit Kill Bill kunnen komenquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
pumpkin wat doe je nu? vind het maar niks hoor dat blous die kleurenquote:
Stoer.quote:Op maandag 21 september 2009 11:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat jurkje is fijn ja, heb 'm zelf in het creme
Leuk blousje Pumpkin!
[ afbeelding ]
jah wel goedquote:
Oeh je kleren zijn leuk, ik zou het zelf niet dragen maar 't staat je colquote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
@Jazzmaster: Leuk vest! Wat een grote handen heb jij btw
Cutequote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:
Mooie outfitquote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
Monita ligt goed in de groepquote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
Dudes, ik was eerst met haar e-hosselen dus sluit maar achteraan in de rij.
Dit is al veel beter.quote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Debsterr het volgende:
Basic met bodyblousje en jeans
[ afbeelding ]
Eerste werkdag na vakantie.
Mooiquote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
Ik vind m'n gele panty gewoon heel mooi jaquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind m'n gele panty gewoon heel mooi ja.
Als jij nog thuis woont zal je moeder toch niet blij zijn.. gemiddeld 2 outfits per dagquote:
Anders laat je die balkjes gewoon weg, het stoort mateloos.quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
school- en thuishang-outfit
[ afbeelding ]
jasje H&M
tshirt Newlook
broek Esprit
[ afbeelding ]
truitje klein winkeltje china
tshirt H&M
jeans UNI QLO
Ik vind je zonnebril niet bij je outfit passenquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
jasje H&M
tshirt Newlook
broek Esprit
[ afbeelding ]
tshirt H&M
jeans UNI QLO
quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef Monita het volgende:
bedankt voor alle leuke reacties trouwens, heel leuk om te lezen
Inderdaad, of je knipt je hoofd eraf, of je laat ze weg.quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Anders laat je die balkjes gewoon weg, het stoort mateloos.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vind je zonnebril niet bij je outfit passen
Heb jij geen outfit die je thuis draagt dan? als ik thuis kom doe ik gewoon lekker wijde kleren aan, gewoon, omdat dat best fijn zit, maar het is eigenlijk geen gezichtquote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als jij nog thuis woont zal je moeder toch niet blij zijn.. gemiddeld 2 outfits per dag. De eerste vind ik wel leuk trouwens!
Ja, een roze troetelbeertjes pyama broek en een tshirtjequote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb jij geen outfit die je thuis draagt dan? als ik thuis kom doe ik gewoon lekker wijde kleren aan, gewoon, omdat dat best fijn zit, maar het is eigenlijk geen gezicht
die tweede outfit vind ik inderdaad niet zo'n 'chill thuis hangen outfit'quote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, een roze troetelbeertjes pyama broek en een tshirtje.Het leek niet op thuis kleren, met een riem om kan ik niet chillen op de bank. En ik kan niet lezen.
Gezocht!quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
jasje H&M
tshirt Newlook
broek Esprit
[ afbeelding ]
tshirt H&M
jeans UNI QLO
okee zal ik doen in't vervolg, ik wist niet dat het of of was.quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, of je knipt je hoofd eraf, of je laat ze weg.
(het 2e is leuker denkik)
[..]
Is het ook niet, gewoon dat balkje weghalenquote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef Monita het volgende:
[..]
okee zal ik doen in't vervolg, ik wist niet dat het of of was.
Het was meer om de witte broek uit te doen, zodat die niet vies zou worden. ik zit nu gewoon op de bank met de laptop met mijn jeans & riem aan, zit perfect..quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als jij nog thuis woont zal je moeder toch niet blij zijn.. gemiddeld 2 outfits per dag. De eerste vind ik wel leuk trouwens!
Dat ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje, en pumpkinsoup ook trouwens. En die handen valt volgens mij (?) wel mee, komt denk ik door de foto.quote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
ah wel minder gewaagd dan je gele pantyquote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind beidde setjes schoolwaardigquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
jasje H&M
tshirt Newlook
broek Esprit
[ afbeelding ]
tshirt H&M
jeans UNI QLO
wat mij betreft set van de dagquote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag, niet zo heel bijzonder maar toch.
[ afbeelding ]
Echt mooi!quote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag, niet zo heel bijzonder maar toch.
[ afbeelding ]
Hey dat is in Okura Amsterdam.. Japans aan de tafel.. jihaaaquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
wauw !quote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
Insightquote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat blousje.![]()
![]()
Waar heb je die vandaan?
'Japans aan de tafel'quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef draaijer het volgende:
Hey dat is in Okura Amsterdam.. Japans aan de tafel.. jihaaa
Zo zie je er leuk uit! zou zo verliefd op je wordenquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
tshirt H&M
jeans UNI QLO
quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef ASroma het volgende:
[..]
wat mij betreft set van de dagStoere kleding keuze maar wel gewoon elegant! Echt gaaf
Dank jullie wel!quote:
Mij niet, ik zie hierdoor én een kapsel én het gezicht qua vorm, eventuele make-upquote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Anders laat je die balkjes gewoon weg, het stoort mateloos.
eenhoornsquote:Op woensdag 23 september 2009 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Heb je nou iets van dinosaurus oorbellen in? Of zie ik dat verkeerd?
Leuk rokje!quote:
VERSCHRIKKELIJK.quote:
Ben ik het, of heeft die broek niet zo'n goeie pasvorm? Hetzelfde geldt voor die trui, tenzij het komt omdat je raar staat.quote:
H&M? Ik zag ze trouwens ook nog bij de Vilaquote:
H&M ja, hij heeft eigenlijk zo'n band eromheen zodat ik hem kan vaststrikken, maar die heb ik er afgehaald, want die vond ik lelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
H&M? Ik zag ze trouwens ook nog bij de Vila
Ga eens ontopic jij!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie 't al, een nieuw dieptepunt is bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |