Dankje, en pumpkinsoup ook trouwens. En die handen valt volgens mij (?) wel mee, komt denk ik door de foto.quote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
@Jazzmaster: Leuk vest! Wat een grote handen heb jij btw
ah wel minder gewaagd dan je gele pantyquote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef Debsterr het volgende:
Basic met bodyblousje en jeans
[ afbeelding ]
Eerste werkdag na vakantie.
Ik vind beidde setjes schoolwaardigquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
school- en thuishang-outfit
[ afbeelding ]
jasje H&M
tshirt Newlook
broek Esprit
[ afbeelding ]
truitje klein winkeltje china
tshirt H&M
jeans UNI QLO
wat mij betreft set van de dagquote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag, niet zo heel bijzonder maar toch.
[ afbeelding ]
Echt mooi!quote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag, niet zo heel bijzonder maar toch.
[ afbeelding ]
Hey dat is in Okura Amsterdam.. Japans aan de tafel.. jihaaaquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Omdat het mijn favoriete jurkje is:
[ afbeelding ]
wauw !quote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Aotearoa het volgende:
[ afbeelding ]
@Jazzmaster: Leuk vest! Wat een grote handen heb jij btw
Insightquote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat blousje.![]()
![]()
Waar heb je die vandaan?
'Japans aan de tafel'quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef draaijer het volgende:
Hey dat is in Okura Amsterdam.. Japans aan de tafel.. jihaaa
Zo zie je er leuk uit! zou zo verliefd op je wordenquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Monita het volgende:
[ afbeelding ]
truitje klein winkeltje china
tshirt H&M
jeans UNI QLO
quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef ASroma het volgende:
[..]
wat mij betreft set van de dagStoere kleding keuze maar wel gewoon elegant! Echt gaaf
Dank jullie wel!quote:
Mij niet, ik zie hierdoor én een kapsel én het gezicht qua vorm, eventuele make-upquote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Anders laat je die balkjes gewoon weg, het stoort mateloos.
eenhoornsquote:Op woensdag 23 september 2009 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Heb je nou iets van dinosaurus oorbellen in? Of zie ik dat verkeerd?
Leuk rokje!quote:
VERSCHRIKKELIJK.quote:
Ben ik het, of heeft die broek niet zo'n goeie pasvorm? Hetzelfde geldt voor die trui, tenzij het komt omdat je raar staat.quote:
H&M? Ik zag ze trouwens ook nog bij de Vilaquote:
H&M ja, hij heeft eigenlijk zo'n band eromheen zodat ik hem kan vaststrikken, maar die heb ik er afgehaald, want die vond ik lelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
H&M? Ik zag ze trouwens ook nog bij de Vila
Ga eens ontopic jij!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie 't al, een nieuw dieptepunt is bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |