ik vind ze niet mooi. maar dat gewoon omdat het niet mijn smaak is..quote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
Misschien een klein beetje off-topic maar ik ben toch benieuwd.
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht maar ben er nog niet helemaal zeker van, wil graag nog wat meningen horen voordat ik beslis ze te houden.
[ afbeelding ]
Ze zijn dus donkerblauw (wat je nu best veel ziet in de winkels).
Wat vinden jullie?
Ik vind het echt gruweltjes. En die kleur is echt oncombineerbaar.quote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht maar ben er nog niet helemaal zeker van, wil graag nog wat meningen horen voordat ik beslis ze te houden.
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Waar twijfel je aan, de kleur of het model? Ik vind de kleur wel mooi, staat volgens mij heel leuk met een spijkerbroek en iets bruins of grijs erbovenquote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
ik denk dat ze mij wel prima zouden staan.quote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
JIj moet het aan hoorquote:Op maandag 28 september 2009 19:40 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Laarzen passen niet zo bij de rest. Of andersom natuurlijk, als je fan bent van de laarzen...quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, ik vind het net niksmaar hoe moet ik deze panty + laarzen dan combineren?
Ik vind de laarzen meer voor bij een donkerblauw spijkerrokje ofzo.. en bij het rokje pumps of ballerina'squote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat een zwarte panty er beter onder staat met leuke hakjes.quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk nietquote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd, maar een donker overhemd onder een donker jasje vind ik niet zo mooi. En een overhemd hoort natuurlijk in de broek en niet er overheen.quote:
Blauw spijker rokje + zwarte panty al geprobeerd?quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je die schoenen vrijdag ook aan?quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit, maar een spijkerrok zou er beter bij staan naar mijn mening.quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Chilet erbij, anders is je shirt zo.. zo.. en een andere rok, deze past net niet.quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef Mylene het volgende:
Mensen, wat minder zeiken alsjeblieft. Ik blijf niet aan het opschonen.
Ontopic: Ik vind de kleding van loqdawq ook wel leuk.
komt het omdat het geen skinny jeans zijn en wat hoger is of iets anders?quote:Op maandag 28 september 2009 19:09 schreef electronique het volgende:
[..]
wel prima opzich, maar die broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |