quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef Beauregard het volgende:
ASroma, wat een praat sla jij uit in dit topic, man.
Ik krijg er een beetje een 'Bastiaan van Schaik'-gevoel bij.
Dat is al een keer eerder gezegd, en heb ik ook al uitgelegd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Valt me op dat Pumpkinsoup nooit commentaar heeft op andere mensen hier..
Is dat een grap?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:59 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze vindt de kleding die hier geshowd wordt niet mooi.
Jammer van die schoenen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
heb je nou 2 cardigans over elkaar aan?
[ afbeelding ]
opzich goed setjequote:
wortelbroeken en sneakersquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
blauw staat je goed, alleen ook hier geldt dat die riem ietwat te is imho, het creeert wel je taille maar misschien een slagje kleiner de riemquote:
Volgens mij is dat één cardigan en is die binnenste grijze in de zwarte gedaan. Tenminste..als dit dezelfde is als die van mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind de riem iets te goedkoop staan, zou eerder kiezen voor een lint of dun riempje.quote:
Kun je dat colbertje ook omrollen? zodat je dat shirt eronder beter ziet, vind dat vaak wat vlotter staan.. deze manier:quote:
si, heb ik normaal ook. maar die had ik niet hier. dus dan maar ander alternatief.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:14 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Vind de riem iets te goedkoop staan, zou eerder kiezen voor een lint of dun riempje.
[..]
Kun je dat colbertje ook omrollen? zodat je dat shirt eronder beter ziet, vind dat vaak wat vlotter staan.. deze manier:
[ afbeelding ]
Dan vind het mooier staan in combinatie met die schoenen denk ik
Ja ik rol hem normaal ook om, alleen ik heb nu een 3/4 mouw shirt aan, dus dan zou je het niet zienquote:Op woensdag 16 september 2009 19:14 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Vind de riem iets te goedkoop staan, zou eerder kiezen voor een lint of dun riempje.
[..]
Kun je dat colbertje ook omrollen? zodat je dat shirt eronder beter ziet, vind dat vaak wat vlotter staan.. deze manier:
[ afbeelding ]
Dan vind het mooier staan in combinatie met die schoenen denk ik
Correctement.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat één cardigan en is die binnenste grijze in de zwarte gedaan. Tenminste..als dit dezelfde is als die van mij.
mooie tasquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf je benen zou je zo voor een vent door kunnen gaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zeg kruisje.quote:
ik zeg geslaagdquote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik ook maar eens mee doen!
Mijn outfit van vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag.
[ afbeelding ]
Jammer van de schoenen! Bovenkant vind ik heel leuk, onderkant wat minder :p (Misschien een iets ruimere broek? lijkt me niet zo comfortabel zitten, maar misschien is het alleen de foto :p)quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Mijn outfit van vandaag.
[ afbeelding ]
haha ja dat is namelijk mijn broek die ik zo van m'n kont kan trekken omdat die te groot isquote:Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Jammer van de schoenen! Bovenkant vind ik heel leuk, onderkant wat minder :p (Misschien een iets ruimere broek? lijkt me niet zo comfortabel zitten, maar misschien is het alleen de foto :p)
ik wil je gezicht zien ....quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:45 schreef electronique het volgende:
vanmorgen geen zin om iets leuks aan te trekken
rare foto, en niet duidelijk
heb de vlek op mn shirtje weggepaint![]()
[ afbeelding ]
ik heb over mn broek een beetje een tutu achtig rokje aan, en mn broek is veeeeel lichter dan het lijkt op de foto
Dank je! Zit niets in, ooit eens bij de H&M gekocht, hij kan wel open trouwens, dus als ik me verveel zit ik heel de tijd open *klik* dicht *klik* open *klik* dicht *klik*.. vervelend voor mensen op het werkquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een gaaf hangertje, Debsterr!![]()
Zit er ook iets in? Mn oma had vroeger zo'n medaillon en daar speelden mn zus en ik altijd mee
Leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat hangertje is inderdaad cute!
[ afbeelding ]
zozo the debster in een sexy strakke broekquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigenzinnige stijl dit setje, het siert je welquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:45 schreef electronique het volgende:
vanmorgen geen zin om iets leuks aan te trekken
rare foto, en niet duidelijk
heb de vlek op mn shirtje weggepaint![]()
[ afbeelding ]
ik heb over mn broek een beetje een tutu achtig rokje aan, en mn broek is veeeeel lichter dan het lijkt op de foto
casual nazomer outfitje, moet kunnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Erg leuk, maar ben nog niet uit over de schoentjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Lief.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Cool, deze!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind die schoenen echt niets.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Jazzmaster het volgende:
[..]
Cool, deze!
[ afbeelding ]
Van gister overigens.
de schoenen, en de kleuren van het jasje en het shirt zo gecombineerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ik vind die schoenen echt niets.
[ afbeelding ]
leuk, lekker simpel. cardigans blijvenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
Gemaakt toen ik op het punt stond om weg te gaan, vandaar de tas
Tas ziet er, voor zover zichtbaar op de foto, wel netjes uit. Welk merk en model?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
Nice!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij simpele tas van Puma, lijkt hierop;quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:12 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Tas ziet er, voor zover zichtbaar op de foto, wel netjes uit. Welk merk en model?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
messenger bags die je om je schouders moet dragenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
I like! Alleen dan wel zonder tas en allstarsquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
leuk!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
I like! Alleen dan wel zonder tas en allstars
[ afbeelding ]
Thnx! Wat voor schoenen adviseer je dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Krijg best het gevoel dat je weet waar je mee bezig bent, alleen de schoenen zijn dubieusquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Jazzmaster het volgende:
[..]
Cool, deze!
[ afbeelding ]
Van gister overigens.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
vindt dit wel een sexy setje zo met die schoenen en bijna hotpants, beetje rommelig dat creeert dat het niet als casual door kan gaan. Lijkt mij prima in ordequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
basic maar prima in orde, dat houthakkers motief geeft het toch nog de extra flairquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:09 schreef leipeshitouwess het volgende:
[ afbeelding ]
Basic, want ik moet werken.
konijn in kamer!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je blouse is te lang..quote:Op zondag 20 september 2009 01:05 schreef MiguelSavantos het volgende:
1st Post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M
Ralph Lauren
Emporio Armani
Levi's 501 STF
Clarks
Schattig!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
afterzomer look
[ afbeelding ]
toen het kouder werd
http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC03665.jpg
en de kleuren/motiefje wat duidelijker.
Vind t niet mooi, iets té.quote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
Met zwarte ballerina's (as usual)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het geen goede combinatie.quote:
Ik denk dat een jeans er wat mooier onder gestaan hadquote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je die panty weg had gelaten had het leuk kunnen zijn, die panty maakt het nu téquote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2009 01:05 schreef MiguelSavantos het volgende:
1st Post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M
Ralph Lauren
Emporio Armani
Levi's 501 STF
Clarks
Ik zal zoiets zelf nooit dragen, maar met het vest erbij vind ik het wel erg leuk staan!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
afterzomer look
[ afbeelding ]
toen het kouder werd
Zonder de panty vind ik het een mooie outfit hoor!quote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
All Stars
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
avec uggs
-nu heb ik wat anders aan..-
hele dag binnengebleven?quote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het best een gewaagd setje! Vooral de schoenen maken het af.quote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik ben ook lang bezig geweest om het matchend te krijgen. Ik zou het ook niet zomaar naar school of zoiets dragen, dit is echt voor speciale gelegenheden.quote:Op zondag 20 september 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het best een gewaagd setje! Vooral de schoenen maken het af.
Leuk, staat je goed!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
afterzomer look
[ afbeelding ]
toen het kouder werd
leuk, dat jurkje heb ik ook in het donkergroenquote:Op zondag 20 september 2009 21:07 schreef Monita het volgende:
1e outfit op fok:
Vol goeie moed een beetje zomers
[ afbeelding ]
Jurkje H&M
toen werd het wat kouder en werd het toch maar
[ afbeelding ]
jasje Vero Moda
shirt Newlook
jeans UNI QLO
wow wat is er met je kin gebeurdquote:Op zondag 20 september 2009 21:24 schreef SEMTEX het volgende:
Omdat het mijn favoriete jurkje is:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |