abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72775426
Zwangerschap en geboorte deel 561

17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
pi_72775550
Voor het eerst een nieuw topic moeten maken, maar het is gelukt.

Laatste reactie uit het vorige deel:

Bedankt voor alle lieve berichtjes..Ik lees ze allemaal nu pas, want ik ben vanmiddag maar lekker weg gegaan van mijn werk....

Zie nu alleen wel op tegen donderdag, dan moet ik weer werken en heb ik dus mijn eigenlijke gesprek.

Morgen eerst maar eens een stickertje halen bij de vk, dat scheelt vast wel in mijn humeur.

Maar goed, nog 10,5 week (31 dagen) werken tot mijn verlof dus. Ik begin dan ook maar vast met aftellen. Ik schrik nu wel, 31 dagen is wel heel weinig eigenlijk, hahaaha
pi_72775856
Ik zei dus nog:

Oeh, allemaal gratis centimeters hier!
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

oplettende notaris. WIj met zn allen waren er ook niet opgekomen dat je vriend natuurlijk ook bij de bevalling is
Whehe

DJ randall lekker aftellen, veel plezier met aftellen Ik zat ook al een 'afknipsysteem' te bedenken voor op de WC oid
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Heb jij al harde buiken dan?
Ja
Bij Leander begon dat ook ongeveer rond deze tijd
Stom.
pi_72776161
Ik ben gewoon het dansen vergeten
Ik geef al 7 jaar les elke dinsdagavond. En had om 19.00 uur daar moeten zijn.
pi_72776177
Ja vond het ook een slimme zet van de notaris

DJRandall groot gelijk hoor dat je naar huis ben gegaan
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:35:50 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_72776561
Zwangerschapsdementie ymme
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72776812
Kan iemand mij vertellen waarvoor die namen zijn
pi_72776987
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Joshua. het volgende:
Dan begrijpt je kind dat je hem/haar bedoelt als je roept
pi_72777099
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik snap zijn vraagstelling ook niet helemaal.
pi_72777129
quote:
Dat zijn alle namen van de personen die meeposten in dit topic met hun vermoedelijke bevallings datum. tenminste, ik denk dat je dat met je vraag bedoelt....

Ohhh... ik lees al gratis centimeters voor Luna en Stiemie. Spannend

DJRandall wat een kl*te bericht zeg. Gelijk dat je lekker naar huis bent gegaan hoor.

Mefke, even een dikke kus. Je hebt het zwaar zo de laatste tijd hopen dat het niet al te lang meer duurt.

Xenia, slijmprop verloren, dan wordt het echt hoor benieuwd hoelang het nog duurt.

Ymme, leuk joh dat de spulletjes geleverd zijn. Wel vervelend dat het niet allemaal het goede is. Ik hoor dat wel vaker van de babydump. Maar je bent op tijd, dus komt vast allemaal goed.

Hier vandaag half uurtje eerder naar huis gegaan. Heb de hele dag al koppijn. Erg irritant. Gelukkig kan ik gewoon dat extra uurtje pauze opnemen wanneer het me uitkomt, dus nu lekker wat eerder weg. Morgen hopenlijk weer wat fitter.

Wat is er trouwens weer veel gekletst vandaag. Kan het allemaal niet helemaal bijhouden hoor. Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb.
pi_72777131
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef Troel het volgende:
Zwangerschapsdementie ymme
Dat gebruik ik wel als excuus.
Maar ik denk dat het komt, doordat zo in de wolken ben nu er een kinderwagen in onze woonkamer staat.
pi_72777483
Randall, wat een k*tbericht zeg! Vergeet je niet een goed getuigschrift te vragen en op tijd naar het UWV te gaan? Sterkte meid!

En kom zo maar een paar gratis centimeters, wat gerommel en links rechts een slijmprop tegen! Voor jou misschien iets te vroeg, Luna. Ff knijpen nog!

Fijn dat alles oké was, Tak! Dat wordt idd een minimensje! Ons meisje werd geschat op 6 pond en dat vond ik al weinig. De vk van vandaag dacht trouwens 6,5 pond. Da's alweer ietsje meer.

Trix ook alweer een kraampakket? Net echt hè? Dapper dat je toch naar yoga gaat. Succes vanavond!

Hier weinig nieuws te melden. Voel me prima zonder tekenen of gerommel oid. Vanmiddag bij de vk geweest. Alles oké, bloeddruk ook (weer) goed. Da's maar goed ook, want ik heb per ongeluk een zakje dubbelzoute drop gekocht...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 15-09-2009 21:58:28 ]
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:57:50 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72777646
quote:
Welke namen? Het is echt geen cryptogram, toch?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72777676
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef ymme het volgende:
Ik ben gewoon het dansen vergeten
Ik geef al 7 jaar les elke dinsdagavond. En had om 19.00 uur daar moeten zijn.
pi_72778162
DJRandall, wat klote zeg! Het is nooit leuk om geen verlenging te krijgen, maar nu is het echt extra vervelend.

Xenia, je slijmprop verloren! Spannend hoor! Dan moeten ze toch opschieten met het inplannen van de KS?

Ymme, jij hebt je kinderwagen dan ook optijd gekregen! Wij krijgen hem volgende week! ook de bruine mura, alleen de 3 wieler. Ook van de babydump, ben benieuwd of ze het in een keer goed kunnen doen...

Tak, fijn dat het een klein mensje wordt, en dat er verder niks ernstigs aan de hand is! Dat is dan toch weer een geruststelling! (en je hebt een excuus om extra maatje 50 in te slaan)

Pfff, ik begin een beetje op te raken. Ik heb het hartstikke druk op m'n werk, loop de benen uit m'n lijf. Het is pas dinsdag, en ik ben nu al kei moe... Ben benieuwd of ik het ga trekken tot week 36...
pi_72778415
Potverdorie, het wordt hier weer spannend! Meiden ik hoop dat het snel bij jullie mag beginnen..
nouja, luna misschien voor jou fijner als er nog een weekje of wat bij komen!

Hier lekker een dagje niets gedaan en dan morgen maar eens de prenatal onveilig maken.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:25:31 #17
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72779071
DJRandall, wat een klotesituatie

Ymme, leuk hè je kinderwagen. Bij ons staat ie al in huis te pronken en soms ben ik stiekem aan het oefenen Ook via babydump, alles goed gegaan hiero.

Aorika, vervelend dat je zo vermoeid bent. Maar je moet toch luisteren naar je lichaam (zegt de expert-niet-luisteren- naar-haar-lichaam)

Ik keek net in mijn eigen Ikke boek, zag dat ikzelf ook een minimens was. Mijn moeder was 12 dagen ot en ik woog 2870 gram en was 48 cm
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72779841
Heb de laatste paar dagen op momenten dat mijn onderbuik helemaal lijkt te verkrampen (net boven het schaambeen). Vervelend gevoel, vooral tijdens het autorijden
Herkent iemand dit?
pi_72781316
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef octopussy het volgende:
Heb de laatste paar dagen op momenten dat mijn onderbuik helemaal lijkt te verkrampen (net boven het schaambeen). Vervelend gevoel, vooral tijdens het autorijden
Herkent iemand dit?
Dat klinkt als een harde buik. Ik heb het tijdens het fietsen vooral en en moet daar dan heel nodig van plassen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72782873
En hier weer verder lurken, wachtend op de nieuwe baby-regen! Wie wordt de eerstvolgende?

Incantrix, dat klinkt nog maar heel kort zeg... wow (bijna jaloers). Maar wel jammer dat je rust zo lomp is verstoord, zeker met zo'n pakket (*steekt hoofd nog even in zand*)... maar goed dat je wel naar de yoga gaat.

Takkebam, wat fijn dat het toch weer beter blijkt te zijn. En inderdaad maar een klein frummeltje op komst. Ach, dat heeft wellicht ook weer voordelen...Toch een voor de zorgen!

Ymme, Wat is dat nou? Een beetje je dansles vergeten... maar kan met voorstellen dat je wat was afgeleid...

Hier lekker rustig nog even op de bank laatste proefexamens doornemen en dan naar bedje om uitgerust te zijn morgen. Heb wat van die zonnatura-thee ingeslagen (brandnetel en "goede nachtrust"), ben benieuwd of het wat is en helpt.
pi_72783434
Lijnloos, heb je de gewone brandnetel of die met een smaakje? Ik heb en gewone en brandnetel met kaneel tegen het vocht. Geen idee of het helpt, maar het smaakt me best.
Happy, hoofdpijn is ook niet alles...
Ymme, wat een kinderwagen al niet met je kan doen. Bandjes ook al opgepompt? Hier was er eentje lek, we hebben inmiddels al een nieuw binnenbandje binnen.
Octopussy, klinkt inderdaad als harde buik of als een kindje dat zich tegen de gordel aanwurmt. Doet die van mij nog steeds, al kan ie er eigenlijk niet meer bij.
Ssserpente, das mooi, weer een stickertje. En dat van die drop...ach, joh, tis nog maar effe!
Araoki, luisteren naar je lichaam he, die 36 weken halen is geen must, tis geen wedstrijdje.

Ik ga zo maar eens naar mijn bedje, kijken of ik nog wat kan slapen. Tot morgen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72784332
Heb zonder smaakje... (hou niets zo van kaneel, en dit was ook de enige die ik zag staan bij de C1000). Maar dat helpt toch ook tegen vocht? Ben echt alles een beetje aan het afzweren sinds gisteren... caffeine de deur uit, groene appels eten, brandnetel-thee, weinig zout... ik heb gewoon geen zin in gezeur aan mijn lijf, daar kan ik normaal ook niet tegen, maar nu zeker niet. Ik wil gewoon dat alles vlekkeloos verloopt! (Eigenwijs? Ja, beetje maar ).
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:38:21 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72785712
Wij zijn ook weer goedgekeurd vandaag.
Baarmoeder zit op navelhoogte en Harry lag met z'n koppie omhoog
Alleen doe ik teveel volgens de VK....
pi_72785810
Succes morgen Lijnloos, hopelijk slaap je ondanks de zenuwen wel goed! Waar gaat je examen over?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72785995
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:40 schreef Twinkly het volgende:
Succes morgen Lijnloos, hopelijk slaap je ondanks de zenuwen wel goed! Waar gaat je examen over?
TNX, het is een microsoft certificerings examen, (webbased applicaties en dat soort geneuzel, voor de geinteresseerden 70-547), de laatste die ik nog moest doen uit een reeks. En gezien alle omstandigheden en werk en zo, is het wel handig om het nu te halen... dus wie morgen tussen 10 en 12 duimpjes over heeft, draai gerust mee
  woensdag 16 september 2009 @ 03:09:38 #26
190853 RockabeIIa
pi_72791712
*checked*

succes straks Lijnloos!
pi_72791886
Ik zal duimen lijnloos!!
Wat is de lijst met zwangeren lang zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72791898
*duimen draait voor lijnloos*
en ik zit ook aan de brandnetelthee; en heb gister 2 voor de prijs van 1 gehaald bij trekpleister (zonnatura)
vind het ook best te drinken eigenlijk en bij mij helpt het wel tegen de dikke enkels....

@Ymme; typisch geval van zwangerschapsdementie denk ik haha ik moest er wel om lachen

@Happy, fijn dat ze soepel omgaan met die pauzeregeling...is je hoofdpijn nu weg???
.
@Octopussy,harde buik denk ik ook.... net of je ineens een bal onderin je buik hebt???

@Ssserpente; jeuj weer goedgekeurd!!

hoop dat de rest van de dames goed heeft geslapen??? ik heb weer een vroege dienst en ben al vanaf 3 uuur wakker en aan het draaien geweest.... beetje jammer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72791999
quote:
Op woensdag 16 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Happy, fijn dat ze soepel omgaan met die pauzeregeling...is je hoofdpijn nu weg???
Jaaaa hoofdpijn weg. Hopenlijk blijft het weg. Goede nachtrust gehad

Ssserpente en Asy weer goedgekeurd. Lekker hoor

BJ, werke, voordeel van een vroege dienst is dat je ook vroeg weer klaar bent hopenlijk was het niet té druk.

Hoe gaat het met Stiemie? Al vorderingen?

En Luna, 37 weken toch vandaag? Moeilijk hè tellen Gaat ie verder nog? Doe je rustig aan! Probeer het kleintje nog maar eventjes binnen te houden.

Sproet-je, have fun in Prenatal. Go get it all!

Natuurlijk gaan de duimen in de duimstand voor Lijnloos. Succes met je examen!

Ik ga me klaarmaken voor werk. Eens kijken wat de dag brengt vandaag.
  woensdag 16 september 2009 @ 07:25:07 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72792011
Oe, even duimen voor lijnloos strakjes...
pi_72792050
goedemorgen dames.

Rocka, weer aan het nachtbraken geweest meid tocch.

Ben benieuwd of er vandaag nog wat cm's bij gaan komen.

Ymme toch, dansles vergeten, achja, kan gebeuren. Wat voor dansles geef je?

Lijnloos, succes met je examen. Dat gaat je vast lukken!

Had ik al gezegd dat er hier een witte doos staat? Kraampakket, maar ik laat hem nog even dichtzitten. Volgens mij begin ik kei hard te janken als ik hem opendoe. Al die matrassen enzo

Dames, een hele fijne dag vandaag. Geniet van uw buiken en maak ze niet te hard. Ik ga lekker werken.
  woensdag 16 september 2009 @ 07:48:52 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72792108
Wie had er hier ook alweer katoenen inlegkruisjes? Waar kun je die krijgen?
pi_72792186
Ik ga zeker duimen Lijnloos! Ben je daarna ook klaar met je studie?

Nu snel douchen ik heb om half 9 een afspraak met de verloskundige
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72792189
Jullie zijn te gek meiden! Met jullie duimpjes moet het helemaal goed komen straks!
Werkze allemaal voor degene die dat nog doen en een voor de LLM's!
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:02 schreef Twinkly het volgende:
Ik ga zeker duimen Lijnloos! Ben je daarna ook klaar met je studie?

Nu snel douchen ik heb om half 9 een afspraak met de verloskundige
Nou, dit is voor mijn werk, studie is al een hele tijd geleden klaar... maar voorlopig is dit wel even het laatste wat ik doe aan opleiding voor het werk.

Jij succes bij de vk!
pi_72792839
Goeiemorgen!

Ymme, je dansles vergeten vind ik in jou geval dan wel een toppunt hoor! 7 jaar!
Lijnloos, succes met je examen! Komt goed!

Ik ben vandaag 25 weken zwanger! Het gaat zo snel!
Gister zijn we voor het eerst in ons nieuwe bad geweest. Heerlijk gebubbeld en gemasseerd Hij stond nog niet vastgekit en de bak zat er nog niet omheen, maar we konden nu eindelijk weer normaal haren wassen en zelf wassen, wat een ellende als je 3 weken met je kop in een teil moet
Nu installeren ze de douche en als het goed is is eind van de week de badkamer helemaal te gebruiken!

En dan is Tinus zn kamer ook bijna klaar (Die is ook verbouwd, dakkapel) en dan kunnen we daar ook eindelijk mee beginnen

Zometeen voor controle en uitslag van de ADCC test naar het ziekenhuis. Dus dat is wel weer een beetje spannend. Maar het zal wel allemaal goed zijn, want anders hadden ze me vast niet 3 weken in spanning laten zitten toch?

Fijne dag allemaal meiden!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72792932
Vindur! Succes in het ziekenhuis! En je bad klinkt heerlijk! Daar kun je mooi de tweede helft van de zwangerschap voor een groot deel in doorbrengen!

Ymme, handige Harry! Hebben ze wel zonder je gedanst?

BJ, Komende nacht maar even wat beter slapen? Werken is een stuk beter uit te houden na een fatsoenlijke nachtrust is mijn ervaring. En met jouw werk zal dat helemaal gelden..

Lijnloos ik zal ook nog even voor je duimen!

De rest krijgt zoals gebruikelijk een dikke vette van me!

Ik heb heerlijk geslapen en heb ongeveer tien keer meer energie dan gisteren. Heerlijk gevoel. Net gezegd dat hij nu toch eindelijk maar eens klossen voor ons bed moet gaan halen en een ondersteek. Dan zal ik ook braaf mijn vluchttas in orde maken enzo... allemaal an die dingen die nog veel te echt zijn, maar toch odnerhand eens moeten gebeuren. 36 weken en 5 dagen... hoe kan het toch dat die tweede helft van je zwangerschap ongeveer 100 keer zo snel gaat als de eerste helft?
pi_72793000
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Kotex heeft volgens mij een katoenen toplaag

En succes met rustiger aan doen
  woensdag 16 september 2009 @ 09:12:10 #38
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72793023
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik had je nog gebeld gister. had je gezien?

Lijnloos succes met je tentamen!

Vlindur, jij ook succes met de uitslag van de test. Hopeljik is het goed (zo goed mogelijk)!
En uiteraard gefeli met je mijlpaal! Over een paar dagen hebben we nog maar 100 dagen te gaan!

Asy, kotex kan je gewoon bij de drogist kopen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 16 september 2009 @ 09:14:50 #39
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72793067
OMG, Amaranta, jij ook al? Ik heb 'm meteen begraven diep in de kast, wat nou kraampakket?

Lijnloos, héél erg veel succes met je examen, ik zal zéker voor je duimen!! Zou toch mooi zijn als je die ook nog even binnensleept he?
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Dat was ik Het merk ervan is Natracare (net even gespiekt) en je kunt (bij ons in elk geval) kopen bij de natuurwinkel cq de bio-supermarkt

Vlindur 25 weken!! Ennehm, fijn dat jullie huis in gereedheid begint te raken, dat lijkt me echt een ongelooflijk fijn gevoel geven Succes strakjes!

Twinkly, als het goed is heb jij ondertussen je keuring gehad? Ik hoop op een mooi stickertje voor je

Rocka, vannacht was je echt alleen.. Zou toch wel eens mooi zijn als er wat nachtjes waren dat we allemáál doorslapen he?

En BJ Niet óók beginnen met spoken hoor, doe maar niet!

Randall, hoe voel jij je vandaag trouwens, gaat het al beter? En Happy, jij geen hoofdpijn meer?

En Ssserpente, jouw bloeddruk was wederom in orde he? Jeuj, da's toch wel fijn denk ik zo (En een drópje mag toch wel? Of heb je in één keer de zak leeggestofzuigerd? )

Nou mensen, zoals u ziet aan mijn eerste post-tijd: ik heb nogal een fijn nachtje slapen gedraaid De yoga was gisteren wel ok, ik ben blij dat ik ben gegaan zodat ik volgende week bij de partnerles alle ademhalingstechnieken al eens gehad heb. Heb een paar oefeningen op een stoel gedaan i.p.v. zittend op kussentjes en dan ging het nog wel. Daarna doodmoe mijn bedje ingeklapt, om 6 uur wakkergeworden en om een uur of 7 nog even in slaap gestort tot de wekker ging om negen

Next stop: zwembad en daarna meteen door naar de bedrijfsarts..

[edit]Sorbootje, fijn dat jij ook zo lekker hebt geslapen.. En whoooeee, official business hoor, vluchttas en klossen enzo! En je vraag: compléét mee eens! Het gaat echt belachelijk hard ja..[/edit]

En hey, trouwens, geen nieuwe beebjes vannacht! Maar wie weet wat de dag ons brengt..
3!
pi_72793155
Heerlijk Incantrix, het is je gegund een goede nacht
  woensdag 16 september 2009 @ 09:23:55 #41
95408 Incantrix
pi_72793279
Thnx Freecell Ik voel me ook echt zó energiek ineens
3!
pi_72793308
Ff een paar ertussen uit pikken;

@ Vlindur, succes in het ziekenhuis.

@ Lijnloos, jij succes met je examen.

@ Djrandall, klote zeg van je werk.
Wat ga je nu doen? Nu alvast solliciteren of straks?

@ TAkkembah, gelukkig niets ernstigs.

@ Xenia, jammer en klote van die draaipoging.
Succes met bespreken over verdere plan de campagne.
Ik ben zelf "vroeger" in stuit geboren, gewoon thuis en ging nog wel redelijk makkelijk volgens mij maar kan me ook voorstellen dat je een beetje zekerheid wil en op safe wil spelen.

@ De rest, jullie ook succes, sterkte etc. met alles

Hier rommel ik gewoon lekker beetje aan in en om het huis, niet veel zin om mega veel te ondernemen.
Vluchttas klaar, bedje enz. moet nog ff op worden gemaakt dan is dat ook klaar.
Buik/rugpijn blijft, vooral 's nachts.
Slapen is nog steeds klote en ik krijg last van mn gewrichten zo tegen de ochtend, vooral van mn heupen enzo, of dat de combi is van hypermobiliteit en verweking.....
Morgen weer controle bij de gyn, kijken of de frummel nog in kruinligging ligt.
Verder voel ik me btw wel gewoon oke hoor, had van de week heel veel energie en ik ben heel nieuwsgierig naar wat er in mijn buik zit.
pi_72793407
Niet bijgelezen, sorry, maar wil jullie wel succes en sterkte wensen

En morgen zijn er weer 3 LLM's uitgerekend!
#geen
pi_72793439
Vlindur 25 weken, gefeliciteerd! Gaat inderdaad heel snel Lekker dat jullie badkamer nu bijna helemaal klaar is. En succes zo in het ziekenhuis. Het is vast inderdaad goed.

voor Lijnloos. Succes!

Hoe was het bij de vk Twinkly? Hartje geluisterd?

HappyMe, fijn dat de hoofdpijn weg is. Ik vind hoofdpijn altijd zo'n zinloze pijn.

Amarante, heb je ook niet even gespiekt in je kraampakket of er nog een leuk hebbedingetje tussen zit? Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar de inhoud van dichte dozen

Takkembah, fijn dat het toch goed lijkt te zijn. Mijn vriend en ik zijn allebei niet heel groot en onze baby zal naar verwachting van de vk ook niet zo heel groot zijn. Misschien geldt dat voor jullie ook?

Aoraki, ik dacht zelf dat in het begin dat ik makkelijk door kon werken tot week 36, maar wat was ik blij dat ik toch in week 34 al met verlof kon. Petje af voor de meiden die dat wel kunnen (sorbootje ), maar luister wel goed naar je lichaam hoor. Zeker als het ook nog eens keidruk is op je werk. Bij mij op mijn werk was het zelfs nog heel rustig die laatste weken en toch viel het erg zwaar.

Ymme, wat voor dansles geef je? En ga je die verkeerd geleverde kinderwagen echt al die tijd laten staan? Ik zou hem zelf meteen retourneren, staat zo in de weg. En je gaat hem toch voorlopig nog niet gebruiken. Hoewel mijn katten al wel driftig gebruik proberen te maken van de wandelwagen (en de wieg en het ledikant en de maxicosi... heb alles nu achter een gesloten deur gezet). Maar in jouw geval zou dat helemaal onhandig zijn, want dan komt die vol met haren en hij moet nog terug en iemand anders moet zijn kindje daar ook ooit in gaan leggen.

Hier is alles gelukkig rustig gebleven. Het verliezen van die slijmprop kwam wellicht inderdaad wel door die draaipoging, weet niet of dat mogelijk is eigenlijk. Ik moet zo naar de gyn, zal het even vragen. Wel spannend, ben benieuwd of hij al meteen een datum gaat afspreken voor de KS.

Vandaag 37 weken
pi_72793555
Xenia, 37 weken da's wel een waard... op zijn minst!
pi_72793566
DuchessX Ik mis je wel een klein beetje in deze topicreeks hoor

het-is-mij, wat is kruinligging precies?

Incantrix, hopelijk is het zwemmen vandaag wel weer leuk. Veel plezier! En succes bij de bedrijfsarts.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, 37 weken da's wel een waard... op zijn minst!

En jij overmorgen ook!
pi_72793580
Goedemorgen allemaal! Zeekoe met baby in buik meldt zich Buik die trouwens sinds ik gister zei dat ik spierpijn had, niet helemaal normaal meer is geworden. Geen krampen ofzo, maar meer een constante zeurderige buikpijn, maar anders als normale buikpijn... naja, we zien wel! Gisteren onverwacht naar een babyverzorgingscursus geweest, maar men wat was ik daarna blij met mn eigen pufclub zeg. Wat een rare lui! Mensen uitlachen als ze iets vragen enzo en een leidster die alles als vraag deed. "Wat zijn de voordelen van borstvoeding?" En dan ook wachten op een antwoord, een minuut of 5. Als ze dat al zouden weten, dan waren ze toch niet naar die cursus gegaan? [/frustratie]

Trixie, wat fijn dat je zo goed hebt geslapen en dat de yoga toch meeviel! En veel plezier met je leuke zwemklasje.

Het-is-mij ook al helemaal voorbereid met klossen en tassen. Echt word het dan hè? En is het erg als je beebje in kruinligging ligt? (Dat is toch met het achterhoofd voor de uitgang?)

Vlindur 25 weken en Sorbo morgen alweer meldplicht

Xenia vandaag meldplicht Wanneer is de afspraak in het ziekenhuis met de gyn? Lezen Linda, lezen. Succes zo Xenia

Lijnloos, tussen 10 en 12 heb ik geen duimen over, dus dan nu alvast maar een voor je!

Zo, nu ga ik me klaarmaken voor mn yogaklasje en aansluitend physiotherapie. Morgen due-date In januari leek het allemaal nog zo ver weg en nu is er binnen 2 weken een baby in ons huis. Een BABY in ONS huis Dat kan toch helemaal niet?
Lotte!
Noah!
pi_72793624
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:39 schreef Linda2205 het volgende:
Sorbo morgen alweer meldplicht

Zo, nu ga ik me klaarmaken voor mn yogaklasje en aansluitend physiotherapie. Morgen due-date In januari leek het allemaal nog zo ver weg en nu is er binnen 2 weken een baby in ons huis. Een BABY in ONS huis Dat kan toch helemaal niet?
Overmorgen...toch?

Een baby in jullie huis? Nee hoor, dat kan inderdaad niet. Wie heeft je dat wijsgemaakt?

(spannend he??)
pi_72793655
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:41 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Overmorgen...toch?

Een baby in jullie huis? Nee hoor, dat kan inderdaad niet. Wie heeft je dat wijsgemaakt?

(spannend he??)
Owja Overmorgen. Naja, das ook goed

Enne...mja, kweet ook niet. Ik hou niet van practical jokes
Lotte!
Noah!
pi_72793687
Gek he Linda, binnen nu en 2 weken een baby in jullie huis. En niet eens een baby, maar JULLIE baby
Ik kan het me zelf ook nog heel moeilijk voorstellen.

Afspraak met de gyn is om 11.10 uur. Ik moet zo maar eens gaan douchen enzo. Tijd vliegt altijd achter de computer

Veel plezier met yoga!
pi_72793745
Xenia, je mag hoppa!

Linda: er komt heus een baby En de eerste weken was ik nog aldoor bang dat iemand hem zou komen ophalen
  woensdag 16 september 2009 @ 09:48:01 #52
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72793755
@Linda, apart is dat hè, dat de tijd dan ineens toch zo snel blijkt te zijn gegaan. Voor mij lijkt het ook nog eeuwen te duren, maar als ik eens nadenk heb ik als alles normaal verloopt binnen 13 tot 18 weken ook weer een baby. Die weken gaan zo snel straks met de feestdagen erbij
Over een maand is het herfstvakantie en vanaf dan vliegt de tijd gewoon (Sint Maarten, Sinterklaasweken, kerst, oud en nieuw) whaaah... ik krijg al plankenkoorts als ik er aan denk

@Vlindur, succes in het ziekenhuis, ik hoop voor je op een goede uitslag. En lekker hè zo'n nieuw bad.... Toen ik zwanger was van Junah had ik helemaal geen badkamer Moest ik steeds met mijn toilettasje naar de buren.... zo heerlijk toen ik eindelijk, 4 weken voor de bevaldatum een eigen bad had
pi_72793815
Vanavond om 18.45 naar de VK.

Ik ga dan vragen of hij wilt kijken ons baby mensje, een jongen of een meisje is.
Spannend...
pi_72793821
Zal ik even de depri-stemming er in gooien? Ik ben gewoon echtechtecht heel bang dat er iets gebeurd tijdens de bevalling. Ik kan me er zo niks van voorstellen dat ik straks een mama ben, van een heus echt babytje. Er moet haast wel iets gebeuren waardoor ze niet bij ons kan blijven. Ik bedoel, ik weet hoe je voor een baby zorgt en ik weet dat ze in mn buik zit en ergens in mn achterhoofd weet ik ook dat ze er ooit uit komt, maar dat ze echt bij ons blijft wil er nog niet helemaal in geloof ik. Is dat normaal
Lotte!
Noah!
pi_72793844
oh Tan, dán waardeer je je bad pas echt

Ik heb geen bad hier, ook geen plek voor een bad. Helaasch! Ik hoop ooit plaats te hebben voor een bad
pi_72793873
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:50 schreef Linda2205 het volgende:
Zal ik even de depri-stemming er in gooien? Ik ben gewoon echtechtecht heel bang dat er iets gebeurd tijdens de bevalling. Ik kan me er zo niks van voorstellen dat ik straks een mama ben, van een heus echt babytje. Er moet haast wel iets gebeuren waardoor ze niet bij ons kan blijven. Ik bedoel, ik weet hoe je voor een baby zorgt en ik weet dat ze in mn buik zit en ergens in mn achterhoofd weet ik ook dat ze er ooit uit komt, maar dat ze echt bij ons blijft wil er nog niet helemaal in geloof ik. Is dat normaal
Ik had dat ná de bevalling heel erg.
Het idee dat dit veel te mooi en te lief was voor ons en dat hij stuk zou gaan en/of weggehaald zou worden.
Daar heb ik echt om gehuild ook
pi_72793888
Ok, 1 down, nog een heleboel to go Zeg me dat dit gezond is, plies

Ow, enne, Free...vanaf wanneer mag je ze echt houden zeg maar, voor je gevoel? En ben je een echte mama geworden? Van JOUW babytje?
Lotte!
Noah!
pi_72793907
Vlindur succes straks in het ziekenhuis, hopelijk is de uitslag gewoon helemaal goed!
pi_72793947
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:53 schreef Linda2205 het volgende:
Ok, 1 down, nog een heleboel to go Zeg me dat dit gezond is, plies

Ow, enne, Free...vanaf wanneer mag je ze echt houden zeg maar, voor je gevoel? En ben je een echte mama geworden? Van JOUW babytje?
Mama voelde ik me wel meteen al en het gevoel dat we hem mochten houden werd steeds sterker. Ik weet niet precies wanneer dat compleet was
pi_72793978
Daar is waarschijnlijk ook niet echt een datum op te plakken...helaas. "Ja mevrouw, na 2 weken bent u volledig aan elkaar gewend. Niet goed, geld terug.."

En nu ga ik rennen. Dag bollies, tot vanmiddag
Lotte!
Noah!
  woensdag 16 september 2009 @ 09:57:27 #61
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72793981
Goedemorgend dames

Hier lekker geslapen.. ook al heb ik even liggen piekeren dat er nog zoveel gedaan moet worden...

Voor de mijlpaaldames

Succes bij de gyn Xenia...Vlindur... Ymme

Voor diegene die examen had ^ O ^

Linda... ken het gevoel wel.. bij zwangerschap van Jade was er iemand die door placenta loslating haar baby heeft verloren... en nu spookt dat regelmatig door mijn hoofd....
Maar probeer positief te denken.. het is tot nu toe zo lang al goed gegaan... je baby zal zich thuis voelen bij jullie...
pi_72794428
@ o.a. Xenia & Linda
Poppedein heeft Hier wat toegelicht over kruinligging.
Fijn zo'n expert op het forum haha en ach ja, we zien wel, t zal er vast uitkomen

@ Linda, dat gevoel had ik laatst ook een paar keer, ineens lijkt het wel heel echt enzo en dan komen er allemaal vragen in je op etc.
Maar ja zoals lunastar zegt, positief proberen te denken.
Succes ermee en lekker van je afschrijven als dat helpt,.
pi_72794807
walvis present!

Lijnloos succes met je examen en vlindur in het ziekenhuis. En de rest van dames ben ik even spontaan vergeten, sorry.

Ik heb zo'n rotnacht gehad dat even niet meer weet wat ik er mee aan moet. Gisteravond constant gerommel en toen ik ging liggen leken het zowaar regelmatige weeen te worden. Juh! Enig probleem, ze duurden geen 60 seconden en ik mag pas bellen met regelmatige weeen die 60 sec duren en dan 2 uur lang om de 5 minuten (oid). Dus kruikje gepakt en afwachten. UIteindelijk ben ik daarop toch in slaap gevallen...dus niks bevalling. Maar ja, nu dus wel nog steeds buikpijn, niet meer in golven, maar redelijk constant. Van de ene kant heb ik zoiets: het was weer voorwerk maar van de andere kant, ja hallo...kan er iemand effe checken of dit voorwerk ook wat doet? Dus ik zit in dubio of ik de vk moet bellen, vorige keer dat ik belde met pijn kreeg ik te horen dat ik een kruik moest pakken of een paracetamol....Ben dus een beetje bang om te bellen. Heb voor mezelf maar besloten dat ik nu wat ga doen en bij het eerste het beste tekentje dat het toch weer op echte weeen lijkt ga ik maar effe bellen ofzo...
pi_72795061
quote:
Hier ook nog steeds het gevoel dat er wel iets fout moet gaan, want ik kan me niet voorstellen dat ik volgend jaar moeder wordt. ik vrees ook dat ik dat ga houden tot de beeb geboren is. Best een vervelende angst, maar gelukkig is die niet constant aanwezig. Of het normaal is weet ik niet, maar ik heb er dus ook 'last' van. Durf denk daarom ook nog steeds niets te kopen voor de beeb.
pi_72795066
quote:
Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb het absoluut ook. Het is zoiets moois en zoiets onvoorstelbaars, kan dat wel echt zijn en goed gaan? Is dit mij echt gegund? Vanmorgen werd ik wakker met de gedachte dat het vast al helemaal mis is, dat het nooit goed kan gaan. Dat soort gedachtes schieten regelmatig door mijn hoofd. En bij mijn vriend hoef ik daar niet mee aan te kloppen, want voor hem is het allemaal nog onwerkelijker dan voor mij.
Ik denk wel dat veel meer het hebben. MissSly schreef ook regelmatig hoe onvoorstelbaar ze het vond om straks een baby te hebben. En ik herinner me nog dat iemand (volgens mij Rocka) ooit schreef dat het zo gek is dat je je baby meekrijgt uit het ziekenhuis en dat de enige voorwaarde is dat je een maxicosi bij je hebt. Het is al wel een half jaar geleden dat ze dat schreef, maar het is blijven hangen omdat ik het zelf ook zo moeilijk vind om voor te stellen. Het is gewoon te mooi om waar te zijn, lijkt het.
pi_72795199
Jaaaaaa!!!
Alles was helemaal perfect! Hij heeft nog helemaal nergens last van!
120/60 en hb was 7.4. Ook al helemaal perfect!
We zijn zo blij en opgelucht!!

Over 2 weken weer een ADCC test en over 3 weken weer terug komen.

Had ik al gezegd dat ik zo opgelucht ben?
pi_72795258
Oh Mefke en Xenia en Linda en al die andere die het even niet zien zitten

Mefke, ik zou wel gewoon bellen hoor.. Succes

Tan, We hadden geen bad en de badkamer was eerst ook te klein. We hebben een dakkapel laten plaatsen en toen paste er wel een bad! En het is zo lekker nu!
pi_72795342
Owja, ik wilde eigenlijk nog ff weten hoe het met didydoos is in deze spannende tijd
pi_72795420
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:35 schreef Xenia het volgende:

[..]

Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb het absoluut ook. Het is zoiets moois en zoiets onvoorstelbaars, kan dat wel echt zijn en goed gaan? Is dit mij echt gegund? Vanmorgen werd ik wakker met de gedachte dat het vast al helemaal mis is, dat het nooit goed kan gaan. Dat soort gedachtes schieten regelmatig door mijn hoofd. En bij mijn vriend hoef ik daar niet mee aan te kloppen, want voor hem is het allemaal nog onwerkelijker dan voor mij.
Ik denk wel dat veel meer het hebben. MissSly schreef ook regelmatig hoe onvoorstelbaar ze het vond om straks een baby te hebben. En ik herinner me nog dat iemand (volgens mij Rocka) ooit schreef dat het zo gek is dat je je baby meekrijgt uit het ziekenhuis en dat de enige voorwaarde is dat je een maxicosi bij je hebt. Het is al wel een half jaar geleden dat ze dat schreef, maar het is blijven hangen omdat ik het zelf ook zo moeilijk vind om voor te stellen. Het is gewoon te mooi om waar te zijn, lijkt het.
Mag ik me dan ook nog even tussen mengen.Ik heb het nog steeds dagelijks dat gevoel van "goh dat mij dit gegunt is" en de oudste is 5, de jongste wordt in december 2 en de volgende komt in januari. En vooral 's avonds wanneer ze zo zoet liggen te slapen, als ze lief aan het spelen zijn, tegen je aan hangen op de bank of gewoon je hand vast pakken buiten. Van de week was de jongste weer eens ziek en dan ligt hij bij mij in bed en dan slaat hij zijn armpjes om mijn nek tijdens het slapen, met zijn neusje in mijn nek en dan sta ik toch echt nog altijd versteld dat dit kleine ventje uit mijn buik is gekomen, al bijna 2 wordt en mij dagelijks laat zien hoeveel geluk ik heb dat hij deel uit maakt van mijn leven. Of wanneer mijn meisje van 5 thuis komt na een dag school en dan zegt dat ik de allerliefste mama van de hele wereld ben, mijn buik aait want daar zit haar kleinste broertje. Zo een wijs en lief grietje en dat is helemaal van mij (en der vader). Dat gevoel gaat nooit meer weg. Dat is onvoorwaardelijke liefde dames.
pi_72795931
Yaaaaah Vlindur! Gefeliciteerd!

Mefke: ik zou ook inderdaad even afleiding zoeken en zodra het weer wat begint de vlos bellen
Wanneer moet je weer op controle daar?
  woensdag 16 september 2009 @ 11:13:03 #71
190853 RockabeIIa
pi_72796178
Xenia, dat was ik inderdaad die dat schreef. En nog steeds ben ik er beduusd onder. Het is echt echt echt waar! Je gaat naar het ziekenhuis met een maxi cosi en je mag zo je kindje mee nemen. Heel raar!

Hier ook buik- en rugpijn trouwens. En ik kan weer es bijna niet lopen vandaag...
Ben vanochtend al op een fotoshoot bij de fotograaf geweest. 'Nee zulke grote buiken zie ik niet vaak!' Nee ik ben nog een paar weken verder dan de gemiddelde zwangere die er op bezoek komt Maar damn, hij had nog gelijk ook! Dikke witte bol (en dan zo'n heel klein blond hoofd erboven met een lachje ha ha ha) Maar er zat ook heel wat moois tussen. Als het goed is kan ik vrijdag showen
pi_72796609
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:40 schreef Vlindur het volgende:
Jaaaaaa!!!
Alles was helemaal perfect! Hij heeft nog helemaal nergens last van!
120/60 en hb was 7.4. Ook al helemaal perfect!
We zijn zo blij en opgelucht!!

Over 2 weken weer een ADCC test en over 3 weken weer terug komen.

Had ik al gezegd dat ik zo opgelucht ben?
voor je ventje!! Wat geweldig heerlijk goed nieuws! Oh en ook een voor je bloeddruk en ijzer
pi_72796817
Nou, hier ook even een update:

Net bij de verloskundige geweest om het hartje te luisteren. Gelukkig mag ik dat wat vaker, omdat ik zo'n angst heb dat het weer fout gaat. Alles was helemaal goed
Heb wel sinds gisteren steken in mijn buik, maar volgens de vk is dat dus de bandenpijn en moet ik gewoon rustig aan doen.

kwam me vanmorgen schattig wekken met een kopje thee op bed, dus hij is erg lief voor me!

Wat betreft werk: Ik weet nog niet goed of ik al ga solliciteren. Ik denk dat ik wel op hele leuke vacatures ga reageren, je weet maar nooit. Aan de andere kant is december geen foute maand om vrij te zijn toch?

Ik heb besloten dat ik vandaag mezelf en mag trakteren op het berenpak van H&M, dus ik ga zo maar gewoon ff shoppen. Doet een mens altijd goed!
pi_72796826
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Xenia, dat was ik inderdaad die dat schreef. En nog steeds ben ik er beduusd onder. Het is echt echt echt waar! Je gaat naar het ziekenhuis met een maxi cosi en je mag zo je kindje mee nemen. Heel raar!

Hier ook buik- en rugpijn trouwens. En ik kan weer es bijna niet lopen vandaag...
Ben vanochtend al op een fotoshoot bij de fotograaf geweest. 'Nee zulke grote buiken zie ik niet vaak!' Nee ik ben nog een paar weken verder dan de gemiddelde zwangere die er op bezoek komt Maar damn, hij had nog gelijk ook! Dikke witte bol (en dan zo'n heel klein blond hoofd erboven met een lachje ha ha ha) Maar er zat ook heel wat moois tussen. Als het goed is kan ik vrijdag showen
Klinkt als een geslaagde shoot. Is wel mooi zo een aandenken. Ik ga 5 december naar de fotograaf voor een dikke buik reportage.
pi_72797108
quote:
Ja, dat is normaal.

Ik ben dan weliswaar niet zwanger, maar heb dat bij andere "grote" momenten in mijn leven ook wel gehad. Afstuderen ("er móet ineens blijken dat ik een vak vergeten ben!"), trouwen ("het kán niet dat ik straks echt vrouw-van ben") en het kopen van een huis ("er zal vast blijken dat de hypotheker ons verkeerd heeft voorgelicht!").

Het is voor jezelf vervelend dat je je zoveel zorgen maakt, maar die bezorgdheid dient ook ergens voor. Het is een mechanisme dat ervoor zorgt dat je zorgvuldig met de situatie omgaat en risico's vermijdt. En natuurlijk zijn er altijd dingen die je niet uit kunt sluiten, maar dat zijn gelúkkig uitzonderingen en daar kun je nu helemaal niks aan veranderen door bezorgd te zijn. Het komt wel goed.
pi_72797175
* duim *
Vlindur 25 weken en met een blij beebje!!
Jaa eindelijk goed geslapen Icantrix
Xenia gefeliciteerd met je 37 weken!! En heel veel succes bij de gyneacoloog!!
Awh Mefke, ik snap heel goed dat je graag wilt weten of dat rommelen ook nut heeft Maar verweken is het halve werk he!!!
Happyme dat gevoel heb ik ook wel een beetje, ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik echt mama word, dat kan toch niet?!
Oh wat leuk dat je foto's hebt laten maken Rocka, ik ben heel benieuwd! Nu lekker rustig aan doen he!

Ik was vanmorgen bij de verloskundige en ik heb een dikke vette sticker want:
Hij is gedraaid!!!!!!!
Ik ben zooo opgelucht, ik moest er bijna van huilen (suffe hormonen)
Dat gevoel, alsof ik vanbinnen een schaafwond heb, wat ik al een week heb, komt dus doordat hij gedraaid is!!! (Ik vond zijn "hoofd" al zo gek voelen )
Hij is goed gegroeid, ze schatte hem echt wel op 7 pond bij 40 weken en hij is ook al ingedaald maar ligt nog niet vast.
Ze vroeg nog hoe zwaar ik was bij de geboorte omdat het gewicht van het eerste kind van je moeder een goede indicatie geeft. Ik ben met 34 weken geboren maar was toch wel al wel 5 pond.
Lief daarentegen was enormous (minstens 9 pond) maar hij was het tweede kind en het gewicht van de vader schijnt niet zo van belang te zijn.
Over 2 weken weer een afspraak en dan gaan we het hebben over het geboorteplan, ze raadde ons toch wel sterk aan een plan te maken. Ze gaf nog de tip om te kijken op de volgende website: www.cicli.nl

ikke:

Lief:

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 16-09-2009 11:50:00 ]
pi_72797304
Nou meiden, jullie duimen moeten wel helemaal kapot zijn van het draaien want het is gelukt! Woei, ben nu een echte nerd geworden!

Vlindur wat goed dat het zo goed gaat nog steeds met jullie kleine ventje! Helemaal top meid

mefke, een voor jou!
En ook een voor Linda kan me het gevoel goed voorstellen maar denk dat de impact bij mij nog even duurt maar ben nog steeds wel wat in ongeloof over de zwangerschap.

En nog een algemene jompel voor alle mijlpalen en meldplichtigen!

Zo nu weer aan den arbeid!
pi_72797548
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Lijnloos het volgende:
Nou meiden, jullie duimen moeten wel helemaal kapot zijn van het draaien want het is gelukt! Woei, ben nu een echte nerd geworden!
Wouw Lijnloos, super, we wisten allemaal dat je het kon. Gefeliciteerd!
pi_72797627
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Lijnloos het volgende:
Een echte!!! Gefeliciteerd!!
pi_72797801
Lijnloos, gefeliciteerd! En vlindur goed nieuws en Twinkly (en dat van die schaafwond komt me bekend voor, dat draaien heeft hier ook echt pijn opgelevert destijds).

Nou, actief worden (ahum, opstaan, eten en wat rondlopen) heeft me goed gedaan. Geen spoortje meer van krampen en de spierpijn valt nu ook mee. Zo maar weer eens douchen en aankleden en dan op de bank met een boekje. Ben gisteren nog effe snel naar de bieb geweest voor een nieuwe voorraad. Was wel 100 meter lopen totaal, ging net...
pi_72798199
Lijnnerd, gefeli!
pi_72798359
Gefeli Lijnloos!

*duimen van elkaar afhaalt..*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72798398
ah Twinkly wat een poppetje was jij zeg en wat een beer was je lief!

dat wist ik niet dat het gewicht van de eerstgeborene van je moeder zoveel zegt. Ikzelf (ben de oudste) was 4100 gram bij 41+3 en A. was 3765 bij 41 weken. Dus voor ons zit er in ieder geval een kern van waarheid in.

Rocks ik ben benieuwd naar je foto's!

*terug in lurkstand kruipt*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72798716
Gefeliciteerd Lijnloos!

Linda, ik had dat ook heel erg hoor. Ik geloofde gewoon niet dat zoiets moois mij (al zo snel) gegund was. Toen ik een positieve zwangerschapstest had, was ik ervan overtuigd dat hij vals positief was. Voor de eerste echo dacht ik echt dat er een leeg vruchtzakje te zien zou zijn of dat er uberhaupt niks te zien zou zijn, en dat ze me zou vragen waarom ik in godsnaam dacht dat ik zwanger was (ja wat zegt niets ongesteld worden en een positieve test nou he ). En na die eerste echo dacht ik dat het alsnog wel mis zou gaan. Ja op het moment van de echo klopte het hartje, maar wie zegt dat dat nu nog steeds zo is? Bij de 20 weken echo dacht ik ook dat het niet goed zou zijn, en daarna dacht ik ook weer dat het nog wel mis zou gaan. Zelfs bij het bevallen had ik nooit verwacht dat er écht een levend baby'tje uit mij zou komen. Ik was echt oprecht verbaast. En de eerste week had ik ook nog wel steeds dat gevoel. Wanneer zou het klaar zijn, wanneer zou het nu toch echt mis gaan? Maar gelukkig verdween dat al best snel. Komt dus helemaal goed, uiteindelijk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 16 september 2009 @ 12:28:41 #85
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72798728
Aaaah Twinkly, die foto's

Mefke... helaas weet ik wat je doorgemaakt hebt vannacht. Als je even in de FoKarchieven duikt (bij wijze dan) heb ik zulke verhalen nog wel van Junah's bevalling en die van Ayden Ik weet nog wel dat bij Junah het voorwerk zo echt leek dat ik heel wat pagina's vol bemoedigende en over me heen kreeg, maar steeds weer vals alarm Durfde op het laatst niks meer te melden.
Maar waarom bel je voor de zekerheid de VK niet? Bij mij deed dat voorwerk echt wel wat, zo'n 3 cm kreeg ik er mee. En als de VK even toucheert wil het soms wel doorzetten.

@Linda, die angsten zijn heel normaal, ik heb ze ook - iedere zwangerschap weer.
pi_72798850
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Lijnloos!

Linda, ik had dat ook heel erg hoor. Ik geloofde gewoon niet dat zoiets moois mij (al zo snel) gegund was. Toen ik een positieve zwangerschapstest had, was ik ervan overtuigd dat hij vals positief was. Voor de eerste echo dacht ik echt dat er een leeg vruchtzakje te zien zou zijn of dat er uberhaupt niks te zien zou zijn, en dat ze me zou vragen waarom ik in godsnaam dacht dat ik zwanger was (ja wat zegt niets ongesteld worden en een positieve test nou he ). En na die eerste echo dacht ik dat het alsnog wel mis zou gaan. Ja op het moment van de echo klopte het hartje, maar wie zegt dat dat nu nog steeds zo is? Bij de 20 weken echo dacht ik ook dat het niet goed zou zijn, en daarna dacht ik ook weer dat het nog wel mis zou gaan. Zelfs bij het bevallen had ik nooit verwacht dat er écht een levend baby'tje uit mij zou komen. Ik was echt oprecht verbaast. En de eerste week had ik ook nog wel steeds dat gevoel. Wanneer zou het klaar zijn, wanneer zou het nu toch echt mis gaan? Maar gelukkig verdween dat al best snel. Komt dus helemaal goed, uiteindelijk.
Bekend
Whehe

Ook bij de moeders voor moeders mevrouw, dat die test niet positief zou zijn
En bij de tweede nu is het iets minder, maar nog steeds wel aanwezig
  woensdag 16 september 2009 @ 12:38:52 #87
190853 RockabeIIa
pi_72799048
Onzekerheid hoort idd echt bij de zwangerschap Linda... Ik heb er ook gewoon last van. Ik wil gewoon dat het nu begint en dat ik dalijk een gezond kind in mijn armen heb Zoiets zeg maar... wat er allemaal fout kan gaan daar wil ik me helemaal niet mee bezig houden!

Lijnloos en Twinkly allebei van harte!
pi_72799462
Onzekerheid is heel herkenbaar. Ik had het bij beide zwangerschappen en bij de 2e nog een beetje erger omdat ik wat bloedverlies had.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72799544
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Lijnloos!

Allemaal heel herkenbaar, Voor Lief niet zo, die vond me een neurootje, ben ik ook wel
pi_72800173
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Bekend
Whehe

Ook bij de moeders voor moeders mevrouw, dat die test niet positief zou zijn
En bij de tweede nu is het iets minder, maar nog steeds wel aanwezig
Ik durfde niet eens mee te doen met MvM omdat ik dus bang was dat de test negatief zou zijn
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72800275
Grappig dat iedereen dat hetzelfde heeft, ik herken het ook wel.
Maar ik heb wel dat ik me er verder ook niet druk om maak eigenlijk. Ik heb wel de gedachten...maar niet echt een raar gevoel erbij. Is dat dan weer vreemd?

Ik vind mezelf sowieso veel te relaxed de laatste 4 maanden (beetje dat ach boeiuhhhh idee, maar dan net niet onverschillig)
Hormonen ook denk ik.
pi_72800301
Huh Davinia ik had helemaal geen gemiste oproepen gisteren Snap er niks van...

Xenia 37 weken

Vlindur wat fijn dat alles goed is

Pff het is net 13 uur en ik ben al doodop voor vandaag. Vanmorgen kwart voor 7 op. Linde om 8 uur naar de opvang gebracht. Door naar de notaris om de volmacht ook namens mijn te regelen. Die werd gebeld dat ie vandaag een vrije dag van zijn baas kreeg! Daarna dus samen door naar de verloskundige. Alles oke met beeb. En toen nog boodschappen gaan doen. Ik zat bij thuiskomst echt nog geen 2 seconden op de bank en toen belde de notaris weer. Of we nog langs konden komen om een restbedrag te pinnen (moeten ze morgen hebben ivm hypotheekoverdracht) . Gewoon meer dan 1600 euro Nou dat trek ik nu gewoon niet meer Dat moet mijn vriend dan maar gaan doen straks. Maar nu eerst maar uitzoeken hoe ze aand at bedrag komen...

Oh en vanmiddag ineens een beetje bloedverlis dus er is wel iets aan de gang...
pi_72800542
Spannend Stiemie!
pi_72800693
Pff ook steeds van die ongesteldheidspijn in mijn rug. Kan dat hypotheekgedoe er nu echt niet bijhebben, maar het moet gewoon nu opgelost worden anders gaat het morgen weeeeer niet door...

O ja de verloskundige schat ons meisje op zo'n 7 pond. Dus wel wat meer babyspek dan Linde.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:36:57 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72800905
Lijnloos gefeliciteerd!
Twinkly, fijn dat je beebje gedraaid is
En Vlindurtje met goed nieuws zowel verbouwingstechnisch als met Tinus
Rocks, ga jij 's nachts eens slapen
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:11 schreef freecell het volgende:
En succes met rustiger aan doen
Dank je. Jij ook ik zag al dat jij ook geen idee had hoe je nog rustiger aan moet doen)
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:14 schreef Incantrix het volgende:
Dat was ik Het merk ervan is Natracare (net even gespiekt) en je kunt (bij ons in elk geval) kopen bij de natuurwinkel cq de bio-supermarkt
Aah oke. Was je ze dan ook uit? Of is dat dan ook wegwerp? eens kijken of ze hier in de buurt zo'n soort winkel hebben

Ow, en over onrealistisch gesproken:
ik was gisteren bij de VK en ik dacht dus dat mijn baarmoeder nog maar net boven mijn schaambeen uitpiepte. VK gisteren: baarmoeder op navelhoogte en koppie is boven. Ik: gloep
Ik heb een heuse baby in mijn buik die ze gewoon van buitenaf al kunnen voelen en en en... Het is echt gewoon heus waar
Nou wil ik hem ook voelen
ik heel droog tegen VK: ik voel nog niks en jij voelt wel al een koppie, waarop zij heel droog zegt: ja maar daarom ben ik ook de VK

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 16-09-2009 13:38:43 (heel stomme typo schaam schaam) ]
  woensdag 16 september 2009 @ 13:38:08 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72800940
Stiemie, je maakt het wel spannend hoor!
pi_72801102
Tan, ze doen hier niet aan inwendig onderzoek zolang je geen weeen hebt of geen 41 weken bent. Stom he.
Stiemie, ja er is iets bezig! Zo moet ie. Als je em nou nog een uurtje of 11 binnenhoudt hoor je bij de 4% die op de uitgerekende datum bevalt (al kan ik me zo voorstellen dat je dat nu geen klap meer uitmaakt.).
En ongesteldheidspijn, check. It's back again. Voor de afwisseling nu echt onder in mijn buik, terwijl het vanacht eerder vanuit zijkant en rug kwam. Ik verwacht er gewoon helemaal niks meer van...dat lijkt me het verstandigste...

Oja en onzekerheid... de vorige keer (toen het dus mis was) was ik zo onzeker over echt alles dat het gewoon vervelend was. En deze keer is het echt zoveel minder dat het tegen onverschillig aan zit ja. ik ben gewoon te nuchter ofzo. Iemand had mijn moeder gevraagd of ik bang was voor de bevalling. Waarop mijn moeder antwoorde: nuh, ze weet niet wat er te wachten staat, dus ze kan er niet bang voor zijn. En dat is inderdaad precies hoe het voelt. Ik ben super nieuwsgierig, maar echt onzeker, nuh. Komt vast nog wel.
pi_72801115
Stiemie wat spannend. Nu wel proberen echt lekker rustig aan te doen vandaag.

Vlindur wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd

Faja, wat klinkt dat mooi

Rocka, ben benieuwd naar de foto's, leuk. Ik heb zelf geen foto's laten maken, maar wel zelf af en toe het toestel richting mijn buik gemikt. Voor in het plakboek later

Twinkly wat fijn dat hij gedraaid is! Ik kan me je opluchting enorm goed voorstellen. Echt goed nieuws. En wat een schattig popje was je als baby

Lijnloos gefeliciteerd, goed gedaan

Mefke lekker de rest van de dag met een boek en een konijn op de bank?

Ik kom net terug van de gyn. Een hele aardig man. Het ziekenhuis heeft zelf ook een voorkeur voor KS boven stuitbevalling, dus die beslissing was er heel snel door. Toen kwam de keuze voor ruggeprik of narcose. Narcose doen ze eigenlijk alleen als het echt niet anders kan, want het is toch minder goed voor zowel de baby als de moeder, dus het wordt een ruggeprik. Vind het wel een heel eng idee, maar toen ik hoorde dat narcose ook voor de baby extra risico met zich meebrengt, was de knoop heel snel doorgehakt. En bij narcose mag de papa er niet bij zijn, die moet dan door een raampje kijken.
De datum is ook meteen geprikt. Vrijdag 2 oktober word ik mama
pi_72801374
Pff Stiemie kan me voorstellen dat je nu geen zin hebt in hypotheekgedoe, alles tegelijk. Fijn dat er wat aan het gebeuren is!!

Nou Xenia, ondanks de opluchting voelde me wel direct schuldig tegenover jou Ik vind het echt helemaal niet leuk voor jou Heel erg fijn dat ze niet een stuitbevalling proberen door te drukken en zelf de KS ook als beste optie zien. Een ruggeprik is niet eng hoor, dat heb ik ook wel eens gehad toen ik geopereerd werd aan een beklemde liesbreuk, ik was alleen heel melig en naderhand had ik het ijskoud.
pi_72801561
Xenia, hier ook goede ervaringen met een ruggenprik. Dat melige herken ik wel ja, je ligt op een uitslaapkamer maar bent al wakker. En ik mocht daar pas weg als ik mijn heupen kon bewegen. In mijn beleving deed ik dat al na 10 minuten, maar in werkelijkheid bewoon er toen nog helemaal niets...Lijkt me wel raar om nu al te weten dat je dan mama wordt.
En inderdaad, ik ga even richting bank met boek. Konijnen lopen vooral rond, ze komen af en toe wel even kijken maar echt bij me liggen doet er maar 1 en dan moet ik echt wat te snoepen voor em hebben, dus een bordje met een boterham met hagelslag bijvoorbeeld....
  woensdag 16 september 2009 @ 13:59:13 #101
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72801635
Mefke, over die weeen die een minuut moeten aanhouden, ik heb het nooit verder geschopt dan 45sec per kramp (weeenstorm daargelaten, maar toen ik daaraan begon was ik al 6cm ontsloten, das vals spelen ). iedere 2 minuten 45sec kramp. en dat gedurende 3 uur of zo, heeft me toch mooi mijn eerste 3 cm's opgeleverd. daarna hebben we niet meer getimed, maar 3,5 uur later zat ik op 6 cm. dus die minuut is ook niet alles. Dat je weer in slaap bent gevallen zegt meer

Linda, wat je beschrijft is heel herkenbaar. toen het kind eruit was, was het eerste wat ik zei "wat hebben we nou gedaan? " Mijn god, das een echt kind wat daar ligt! Dat kan helemaal niet!?
en als je echt heel angstig bent, bespreek dat dan met de vlos, wellicht kunnen ze je dan tijdens de bevalling beter ondersteunen en geruststellen dat alles goed gaat.

Lijnloos, gefeli met je diploma!

Vlindur, wat een ontzettende opluchting, zeg! Wat fijn dat mini-me er geen last van heeft!

Xenia, dat lijkt me best raar om de datum al te weten. Fijn dat het een aardige man is. Dat helpt ook wel
pi_72801705
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef mefke79 het volgende:
ik ben gewoon te nuchter ofzo. Iemand had mijn moeder gevraagd of ik bang was voor de bevalling. Waarop mijn moeder antwoorde: nuh, ze weet niet wat er te wachten staat, dus ze kan er niet bang voor zijn. En dat is inderdaad precies hoe het voelt. Ik ben super nieuwsgierig, maar echt onzeker, nuh. Komt vast nog wel.
Dat dus inderdaad ook...heel herkenbaar!
pi_72801711
Xenia, lijkt me erg apart om te weten dat je op 2 oktober mama bent. Maar wel fijn dat die man zo aardig was en dat de knoop is doorgehakt. Denk dat je gewoon de dag zelf maar over je heen moet laten komen, en je mag uiteraard ook gewoon bang zijn. Lijkt me ook niet niks hoor zo een keizersnede. Maar denk wel dat het enigzins oplucht om je angst niet onder stoelen of banken te steken.

Stiemie, een hoop gedoe nog met de overdracht. Kan me goed voorstellen dat je daar nu geen zin in hebt.

Lijnloos was geslaagd!! Gefeliciteerd!

Twinkly fijn dat de kleine gedraaid is!
pi_72801714
Xenia, best raar om een datum te hebben.. maarruhh 2 oktober is al bijna!!
Stiemie, dat hypotheekgedoe word je niet vrolijk van.. ga maar gewoon lekker bevallen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72802011
Xenia, wat een gek idee zeker? Op 2 oktober heb jij je baby in je armen!

Lijnloos Goed gedaan meid!

Stiemie aan de serieuzere rommel? Laat idd je lief maar dat geld gaan brengen. Jij moet nu met je beentjes omhoog op de bank. Hoe zwaar was Linde bij de geboorte?

En fijn om te lezen dat die onzekerheid normaal is. Ik weet natuurlijk wel dat er niks gebeurd met dr (van het positieve uitgaan natuurlijk) maar op de een of andere manier denk ik dat het haast wel moet, omdat het haast niet kan dat we straks echt dat kleine drukke meiske uit mn buik bij ons thuis mogen hebben en dr kunnen zien, knuffelen enz.enz. Maar ik ben dus in ieder geval niet gek
Lotte!
Noah!
pi_72802056
Niet schuldig voelen hoor Twinkly. Ik ben er weliswaar verdrietig over, maar ik heb nu wel zoiets van het moet zo zijn en het heeft vast een goede reden. Jij moet gewoon heerlijk blij zijn met het goede nieuws dat hij gedraaid is.

Wel fijn om te lezen dat van de goede ervaringen met ruggeprik.
En melig... daar teken ik voor.
En zorgen dat ik snel mijn heupen weer kan bewegen dus. Mag ik wel mijn baby bij me houden in die wachtperiode tot mijn benen weer werken?

Het is wel gek inderdaad om de datum al te weten. 02-10-'09 -terwijl ik de afgelopen maanden zeker dacht te weten dat ik overtijd zou lopen en stiekem hoopte op 11-10-'09.

Mefke, boterham met hagelslag... wat een gekke nijn is dat, een zoetekauw
  woensdag 16 september 2009 @ 14:15:52 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72802186
Xenia, er is trouwens een keizersnede-topic. Mss is het handig als je die even doorkijkt.
Keizersnee-ervaringen
Keizersnee-ervaringen deel 2
Keizersnede-ervaringen deel 3

En Stiemie, wel irritant van dat geneuzel met de notais steeds... Ben je al aan de puf?
pi_72802230
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Xenia, er is trouwens een keizersnede-topic. Mss is het handig als je die even doorkijkt.
Dat wist ik niet, ik ga even zoeken. Bedankt voor de tip
  woensdag 16 september 2009 @ 14:21:19 #109
95408 Incantrix
pi_72802368
Nou lieve dames, daar is ik weer Zwemmen was weer súperfijn en de bedrijfsarts was een onwijs leuk mens. We hebben een beetje zitten kletsen over baby's en zwangerschap, ze heeft opgeschreven wat ik heb en vond dat de bestaande afspraken prima zijn en dat ik het advies van de VK maar moet volgen indien er iets aan moet veranderen. Ze hoopte dat ik mijn 4 uurtjes per dag zo vol kan blijven houden en ik hoef niet meer terug te komen. Heel erg fijn!

Lijnloos, jaaaahh,100 % nerd Gefeliciteerd!! Goed gedaan joh! Wel hip van die windows-examens dat je meteen de uitslag hoort (zo eentje was het toch? Mijn broertje heeft ze ook gedaan ooit).

Xenia, wat lijkt me het een raar idee om te weten wanneer je je kleine meiske in je armen zal houden, maar wel een geruststelling dat het een aardige gyn is en dat het ziekenhuis het met je voorkeur eens is betreffende de KS. En ja, als je dat zo hoort is een ruggenprik inderdaad toch beter, ik hoop dat het je mee zal vallen! Wel fijn dat je 'bij' de geboorte van je meissie zal zijn, denk ik?

Mefke, haha, een hagelnijn? Mogen die dat? Ik weet dat chocolade giftig is voor honden en katten, maar van nijnen weet ik het eigenlijk niet? Wel balen dat je zo'n baggernacht hebt gehad zeg

Randall, fijn he, dat hartje weer even horen? En dan zo'n lieve lief erbij, heel goed, dat had je verdiend

Rocka, voor de au..

En ook een voor de mensen die ik nu ben vergeten.. Ik ga zo maar eens iets nuttigs doen. Op de bank hangen met een boek ofzo
3!
pi_72802876
Incantrix, wat fijn dat je zo'n goed gesprek bij de bedrijfsarts hebt gehad... scheelt denk ik ook een heleboel in je gevoelens ten opzichte van je taken of wat je afstaat naar anderen.
En inderdaad wel relaxt om meteen de score van zo'n test te weten... in elk geval als het positief is

Xenia, wat apart dat je nu dus gewoon al weet wanneer je mama wordt... lijkt me heel raar maar ergens ook heel rustgevend. Dan kun je je ook rustig voorbereiden op de ruggeprik en het moment zelf allemaal. Hoop dat je je hier ook echt lekker bij voelt.

Stiemie, hoop dat het gedoe met die hypotheek en overdracht nou achter de rug is, dan kun je gewoon met een gerust gevoel (samen met ) gaan focussen op de komst van jullie beeb! Want het klinkt nu toch langzaamaan steeds serieuzer!

Twinkly wat goed dat de beeb is gedraaid!!! Beetje jammer van de pijn/schuurplekgevoel wat je eraan over hebt gehouden, maar wel goed dat die kleine dus ook klaar is voor de start (Nee hoor, hou nog maar even bij je )

Hmm, nog even een domme vraag... als ik 's avonds naar bed ga, is het nu regelmatig zo dat ik flinke pijn in mijn kont/heupen krijg. Niet altijd, maar steeds vaker wel. Overdag heb ik echter nergens last van... Is dit nou iets van bekkenklachten, of kan het zijn dat dit niks met de zwangerschap te maken heeft? Ik vind het in elk geval wel steeds irritanter worden, als ik naar bed ga wil ik lekker gaan slapen
  woensdag 16 september 2009 @ 14:43:34 #111
95408 Incantrix
pi_72803035
Ohja, in het kader van vergeten: Stiemie, dus toch wel iets aan het rommelen he? Ik vind het spannend hoor, ik zal aan je denken! En wat een gefrutsel bij de notaris zeg, bluh! Maakt niet uit wat er gebeurt, als je langs de notaris moet gaat het altijd moeizaam (is mijn ervaring tenminste). Hoop dat jullie er nu écht snel vanaf zijn..

En Twinkly, beeb gedraaid! Is vast toch een heel fijn gevoel!

En Lijnloos, het scheelt inderdaad heel veel nu ik weet dat ik tot aan mijn verlof de vrijheid heb om te doen wat goed voelt en rustig kan blijven werken zo lang het gaat, maar nergens tegen hoef te vechten wanneer het niet lukt. Vanaf hier zien we wel weer, zo lang het goed gaat, gaat het goed En ja, da's wel fijn (al is het na lang wachten ook niet leuk te horen als je gezakt bent), nu kun je meteen de rest van de dag blij doen De pijn die je omschrijft weet ik niet zo goed om eerlijk te zijn, bij mij doet op slechte dagen alles in die regio zeer zeg maar.. Maar wel balen voor je hoor, die nachtrust is zo belangrijk!
3!
pi_72803212
Dat heb ik ook Lijnloos...alsof mn lijf nu te zwaar is om zichzelf te dragen ofzo, als ik in bed lig. Geen idee waar het van komt, maar het is wel regelmatig een reden geweest om op te staan
Lotte!
Noah!
pi_72803569
Linda, Linde was 3230 gram. Dus het ontloopt elkaar niet eens zo heel veel

Van puffen is nog niet echt sprake hoor. Wel af en toe een wat sterker krampje tussendoor. Nou ja hoop maar dat dat ook nut heeft en alvast wat scheelt qua ontsluiting. Twijfel nu wel of we zullen vragen of Linde vannacht bij mijn ouders kan slapen. Op zich voor beiden geen probleem, tegendeel zelfs, dus waarom niet. Maar ja als er dan weer niks gebeurt is het voor iedereen zo'n teleurstelling

Linde vroeg gisteren trouwens heel lief of ze als de baby er is ook mocht kijken Dus ik vertelde dat ze natuurlijk mag kijken en misschien ook wel vasthouden en dat de baby misschien ook wel een cadeautje voor haar meeneemt (we hebben een duplo trein voor haar gekocht ). Ze was helemaal blij dat ze dan ook bij de baby mocht. Zo lief! Mijn meisje wordt gewoon grote zus
pi_72803742
Ik moest zojuist een traantje laten, toen ik eraan dacht dat ik vanavond weet, wie er precies in mjn buik groeit
Die hormonen ook.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:07:28 #115
95408 Incantrix
pi_72803846
Superschattig Stiemie! En een voorzichtige voor jou en het hopelijke voorwerk!!

En nog meer vergeten ! Vlindur, ik ben superblij voor je. Wat een geweldig nieuws!
3!
pi_72803960
Stiemie Zou het dan eindelijk zo ver zijn?? Spannend...

*F5-modus*

Ymme, veel plezier vanavond!
pi_72804460
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef mefke79 het volgende:
Tan, ze doen hier niet aan inwendig onderzoek zolang je geen weeen hebt of geen 41 weken bent. Stom he.
Stiemie, ja er is iets bezig! Zo moet ie. Als je em nou nog een uurtje of 11 binnenhoudt hoor je bij de 4% die op de uitgerekende datum bevalt (al kan ik me zo voorstellen dat je dat nu geen klap meer uitmaakt.).
En ongesteldheidspijn, check. It's back again. Voor de afwisseling nu echt onder in mijn buik, terwijl het vanacht eerder vanuit zijkant en rug kwam. Ik verwacht er gewoon helemaal niks meer van...dat lijkt me het verstandigste...

Oja en onzekerheid... de vorige keer (toen het dus mis was) was ik zo onzeker over echt alles dat het gewoon vervelend was. En deze keer is het echt zoveel minder dat het tegen onverschillig aan zit ja. ik ben gewoon te nuchter ofzo. Iemand had mijn moeder gevraagd of ik bang was voor de bevalling. Waarop mijn moeder antwoorde: nuh, ze weet niet wat er te wachten staat, dus ze kan er niet bang voor zijn. En dat is inderdaad precies hoe het voelt. Ik ben super nieuwsgierig, maar echt onzeker, nuh. Komt vast nog wel.
ik vind het anders niet zo stom dat ze je niet onnodig aan infectiegevaar blootstellen. het is gewoon een medische handeling die zonder goede reden ook z'n risico's, hoe klein dan ook, kent.
Wel enorm irritant dat het zo blijft rommelen zonder dat het goed doorzet. Ik kan me goed voorstellen dat je dat hartstikke zat wordt . Ik hoop echt dat de baby zich snel gaat aandienen in huize mefke!

Xenia wat bijzonder eigenlijk he, om gewoon te weten op welke dag je je baby gaat zien 02-10-2009, een weegschaal als ik me niet vergis

Lijnloos, gij nerd, gefeliciteerd!

Stiemie, spannend hoor! Het lijkt er op dat er iets aan het gebeuren is met bloedverlies en menstruatiepijn. Alvast een heeeeeeeele voorzichtige

Ymme, heb je vanavond de 20-wekenecho?

Ik heb net 'even' mijn rijbewijs gehaald
pi_72804683
Ymme, veel plezier vanavond!
Wup, gefeli!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72804822
wupwup, je hebt gelijk hoor, maar het is natuurlijk wel raar dat ze door de telefoon kunnen beoordelen dat het echt geen echte weeen zijn. Zeker als ik dan van Davina hoor dat ze die minuut nooit gehaald heeft.
Oe, je rijbewijs gehaald, dat is een waard!
Ymme, veel plezier bij de echo!
Stiemie, toch iets serieuzer dus. Hier verders niet, dus jij mag eerst.
Incantrix, fijne bedrijfsarts heb je. Lekker rustig aan blijven doen dus.
Pijn bij het in bed liggen. Nou gaan liggen niet, alleen draaien. Misschien toch maar eens met een extra kussen of een voedingskussen gaan slapen? Dan kan je precies ondersteunen wat je ondersteunen wilt en dat hielp bij mij op zich goed.
Oje en off-topic, konijnen horen geen chocolade te lusten, maar tja, tis zoet en dus lekker. En ze mogen heel weinig suiker en krijgen het dus ook nooit. Alleen wij hebben dus een raar konijn, want die komt hagelslag van je bord jatten als je op de bank zit te eten (trouwens ook chips uit de chipszak en pepernoten rechtstreeks uit de zak)
pi_72805036
Xenia, wat een gek idee dat jij al weet wanneer je mama wordt.... het lijkt me ook wel een gerust stellende gedachte, dan weet je wanneer alle klussen gedaan moeten zijn.
Stiemie, klinkt spannend hopelijk zet het door
Wup gefeliciteerd met je rijbewijs

Vanmiddag de kraam intake gehad, dat stelt ook weinig voor zeg. Had ook telefonisch gekund wat mij betreft. Kwam ze ook nog eens een uur te vroeg, dus ik had nog niks op orde... was nog bezig met de kasten in te ruimen ( alle spullen stonden nog in de baby kamer omdat we de vloeren hadden geschuurd en gelakt dit weekend). Boxmobile opgehangen, ziet er echt super lief uit... alleen mn mannetje moet er nog in
pi_72805523
Wup wat goed! Gefeliciteerd, gij automobilist!
pi_72806125
hellow dames!

jeuj Vlinder 25 weken!!! en goed nieuws over je kleintje.... wat ontzettend fijn voor je!!
en wat gaat de tijd snel he??? 25 weken klinkt ineens wel al een heel eind... en nog maar 15 te gaan..(uitgaande van 40 weken dan...)
ik ben morgen ook 25 weken en ik vind het ineens zooooo snel gaan! het is alweer half sept... OMG!

@Icantrix; fijn dat het goed ging bij de bedrijfsarts

@Xenia, dus 2 oktober is het zover! bijzonder dat je dat al weet he? maar ook een leuk en spannend vooruitzicht... je kunt gewoon gaan aftellen tot het moment dat je je beebje in je armen mag gaan sluiten... heerlijk

@Stiemie; succes met het rommelen

Ymme had de echo toch niet vandaag? of heb ik het verkeerd begrepen??

ik ben dus weer thuis, en ik ben zoals verwacht, maar heb de dag goed volgehouden...
Ga proberen wakker te blijven, want morgen weer vroege dienst... en anders slaap ik van8 niet.
pi_72806373
Jeej, het berenpak gescoord. Was de laatste, maatje 56. Mijn moeder vroeg meteen of het voor carnaval was, dus ik was al meteen gepikeerd, hahahaha.

Kon het helaas niet lang volhouden in de stad ivm harde buiken. Maar heb net lekker op de bank gelegen. Tot de bel ging en de bloemist voor de deur stond met een gigantische bos bloemen. VOOR MIJ! Ahhh, toch een heerlijk dagje zo!
pi_72806519
Wat een goed nieuws lees ik allemaal!! Positieve dag (overwegend) vandaag dus dat is erg fijn om te lezen.

Ymme had vanavond bezoek aan de VK en ging vragen of ze een echo kon krijgen om het gelacht te weten. De 20 weken echo was pas volgende week ergens geloof ik.

Hier zo lekker afsluiten. Werkdagje zit er al weer bijna op. Tot laterzzzz
pi_72806717
Als ons kindje lacht is natuurlijk helemaal mooi

Inderdaad vanavond gewoon naar de VK.
20 weken echo is 30 september om 12.00 uur. Over 2 weken dus.
pi_72807113
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef happyme28 het volgende:
Wat een goed nieuws lees ik allemaal!! Positieve dag (overwegend) vandaag dus dat is erg fijn om te lezen.

Ymme had vanavond bezoek aan de VK en ging vragen of ze een echo kon krijgen om het gelacht te weten. De 20 weken echo was pas volgende week ergens geloof ik.

Hier zo lekker afsluiten. Werkdagje zit er al weer bijna op. Tot laterzzzz
maar waarom een extra echo, als de 20wk echo al gepland is? duurt nog maar een weekje toch?? snap het niet zo goed denk ik???
pi_72807299
Omdat ik bij de VK om de 4 weken langs moet komen.
En de 20 weken echo in het ziekenhuis is, en niet bij de VK.

En om deze echo ga ik zelf vragen. Heb al 20 twintig euro klaar liggen. Wat soms moet je er voor betalen en soms niet (hoor ik van verschillende mensen om mij) Mijn laaste echo was met 10 weken. Ben dus wel heel benieuwd nu.
  woensdag 16 september 2009 @ 16:36:48 #128
190853 RockabeIIa
pi_72807493
Da's wel mooi goedkoop en ook wel handig zo'n vk
Veel plezier dan maar Ymme!

Mij lukt het niet om B af te halen op het kdv vandaag. Ik zie er zo tegenop zo'n eind te fietsen of met de bus te gaan en dan 5 min te lopen... Mijn vriend haalt em gelukkig nu op. Ben geloof ik wel een grensje over wat vragen om hulp betreft

Geboorteplan ligt hier klaar Da's dan wel weer mooi. En ik heb de bedden verschoond (omg wat een hel) en een zeiltje eronder gelegd. Dat wordt niks! Dat zag ik zo wel, maar ik moest wel wat omdat ik het overtrek met plastic onderkantje nog niet terug had gevonden (en inmiddels wel dus die gaat zo de was in en dan slapen we vast lekkerder morgen!)
pi_72807582
Geboorteplan. Wat is dit eigenlijk?
Je kunt zoiets toch niet 'plannen'
  woensdag 16 september 2009 @ 16:42:12 #130
190853 RockabeIIa
pi_72807719
Je maakt lange dagen zo, BJ. Gelukkig schiet het al aardig op met de weken.

Zo ook voor Vlindur!!! 25 wk! Nog 4 maandjes max! Dan heb je je knurpske!

wup van harte met je rijbewijs!
En Incantrix met je arts

En Mefke & Stiemers, hopelijk zet het vandaag nog lekker door. Iets meer zekerheid is wel lekker voor jullie beiden toch?

En ik las dat Xenia een mooie datum heeft. Dat geeft vast een geruststellend gevoel als je alles op een rijtje zet en er over na denkt. Fijn hoor, nog ietsje meer dan 2 weekjes!

Hier wat minder 'leven' vandaag zoals men dat noemt. Net wel effe de vk gebeld, die wil je dan gelijk naar het ziekenhuis heen hebben om een ctg te laten maken maar ik had met de doppler het beebje al wel gehoord dus ik wacht nog een paar uurtjes af.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 16-09-2009 16:50:03 ]
pi_72807770
Rocka, goed zo! Je kan jezelf wel gaan dwingen om B. toch te gaan halen, maar ja, daar heb je alleen jezelf mee. Tis ook niet leuk om hulp te moeten vragen (daar ben ik inmiddels ook achter).
Ymme, jij hebt echt geluk met je VK. Hier krijg je niet zomaar een extra echo, ook niet als je er voor betaald. Maar eerlijk gezegd zie ik het nut er ook niet echt van in, die twee weken. Ik had tussen week 13 (nekplooi) en de 20 weken echo ook geen echo's.

Ik heb nog even zitten nadenken...ik merk dat ik me gewoon begin te ergeren aan mijn eigen vk's. Ergens hangt er gewoon irritatie. Ik heb gewoon niet het gevoel dat ik serieus genomen wordt. Ik ben geen zeur, heb tijdens die hele periode maar 3 keer gebeld, waarvan 1 keer naar de spoedlijn (want weekend en gemerkt dat je kunt wachten tot je een ons weegt als je inspreekt op het antwoordapparaat) en toch schepen ze je elke keer af met: hoort erbij, maakt niet uit. Joh, al zouden ze maar een keer zeggen: kom maar effe langs of we komen effe langs, kijken we even. Dat zou al veel verschil maken. Ik moet dit effe goed onthouden voor mezelf voor een eventuele volgende keer, lijkt me wel verstandig.
pi_72807859
Zo'n reactie als Rocka krijgt...die verwacht ik dus van een vk!
Rocka, fijn dat je em zelf nog gehoord hebt...o en ik ga er niet vanuit dat mijn gerommel doorzet, Stiemie mag eerst. Of Linda of Takkembah of Sserpente of...jijzelf!
  woensdag 16 september 2009 @ 16:48:27 #133
190853 RockabeIIa
pi_72808018
mefke, misschien moet je dat bij het volgende gesprek echt eens aangeven. Tuurlijk hebben ze veel ervaring maar jij hebt dat niet en dan is het wel heel vervelend als men daar dan niks mee doet... En nu je met hen ook nog een bevalling gaat doen op korte termijn denk ik zelf dat je dat echt effe van tevoren met hen moet bespreken (maarja dat zou ik doen... en ik heb een k**bevalling achter de rug omdat diegene van wie ik dacht dat me niet verder zou helpen als het k** zou gaan, dat niet zou doen en ik daar in gelijk kreeg ook nog).
Van tevoren afkaderen wie je wel of niet bij de bevalling wenst te hebben helpt denk ik ook wel maar dan moeten ze dat daar wel weten natuurlijk.

Ymme, misschien eens de search gebruiken of google voor geboorteplan? Vandaag is al eerder een link langsgekomen waar veel info op staat. Misschien heb je er overheen gelezen?
Heb em al gevonden: http://www.cicli.nl/
pi_72808043
Xenia-beeb wordt op 2 oktober gehaald! Wow dat is al zó snel! Spannend Xenia!

Ymme veel plezier vanaaf

Stiemie aan het rommelen...oeh spannend!!!

Ik ben niet veel op internet, vandaar dat ik ook maar heel weinig hier ben. Maar ik probeer wel een beetje te volgen hoe het met jullie gaat hoor

Ter aanmoediging:
Evispam

Jaaaah hier doen jullie het voor ladies!

Zet 'm op dames!
#geen
pi_72808072
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, goed zo! Je kan jezelf wel gaan dwingen om B. toch te gaan halen, maar ja, daar heb je alleen jezelf mee. Tis ook niet leuk om hulp te moeten vragen (daar ben ik inmiddels ook achter).
Ymme, jij hebt echt geluk met je VK. Hier krijg je niet zomaar een extra echo, ook niet als je er voor betaald. Maar eerlijk gezegd zie ik het nut er ook niet echt van in, die twee weken. Ik had tussen week 13 (nekplooi) en de 20 weken echo ook geen echo's.

Ik heb nog even zitten nadenken...ik merk dat ik me gewoon begin te ergeren aan mijn eigen vk's. Ergens hangt er gewoon irritatie. Ik heb gewoon niet het gevoel dat ik serieus genomen wordt. Ik ben geen zeur, heb tijdens die hele periode maar 3 keer gebeld, waarvan 1 keer naar de spoedlijn (want weekend en gemerkt dat je kunt wachten tot je een ons weegt als je inspreekt op het antwoordapparaat) en toch schepen ze je elke keer af met: hoort erbij, maakt niet uit. Joh, al zouden ze maar een keer zeggen: kom maar effe langs of we komen effe langs, kijken we even. Dat zou al veel verschil maken. Ik moet dit effe goed onthouden voor mezelf voor een eventuele volgende keer, lijkt me wel verstandig.
Ik ben gewoon heel nieuwschierig.

Misschien je ergenis bespreken met je vk's?
pi_72808096
@Rocka; idd ik maak best lange dagen en is ook best zwaar af en toe... maar kan het tnt wel redelijk volhouden, maar merk wel dat ik na zo'n dag veel vermoeider ben dan normaal...
en ik houd wel rekening met bepaalde werkzaamheden; zo loop ik niet meer als reanimatiedienst op de afdelingen (alleen reanimatie op eigen IC doe ik nog aan mee).
gelukkig heb ik in deze periode ook een aantal kantoordagen (voor mijn beademingswerkgroep en mijn scholingscommissie) en toevallig ook wat cursussen en symposia/ klinische bijeenkomsten, dus dat breekt wel een beetje de werkdagen.
Ook druk ,maar zo krijgt mijn lichaam wel iets meer rust...

@ymme; jij hebt idd geluk met je VK dan... hier worden ook niet zomaar (ook niet tegen betaling) extra echo's gemaakt...maar leuk voor je dat het daar wel kan.
pi_72808154
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef DuchessX het volgende:
Xenia-beeb wordt op 2 oktober gehaald! Wow dat is al zó snel! Spannend Xenia!

Ymme veel plezier vanaaf

Stiemie aan het rommelen...oeh spannend!!!

Ik ben niet veel op internet, vandaar dat ik ook maar heel weinig hier ben. Maar ik probeer wel een beetje te volgen hoe het met jullie gaat hoor

Ter aanmoediging:
Evispam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaah hier doen jullie het voor ladies!

Zet 'm op dames!
Dank je, en dat plezier zal wel lukken

Wat een mooi meisje is Evi tochl.
  woensdag 16 september 2009 @ 16:52:44 #138
190853 RockabeIIa
pi_72808243
Nah, denk je net dat je er goed aan hebt gedaan te bellen omdat je em al de hele dag bijna niet voelt blubberen en bubbelen begint ie weer
Eigenzinnig pruttelke

Ymme voor je er weer overheen leest
quote:
Ymme, misschien eens de search gebruiken of google voor geboorteplan? Vandaag is al eerder een link langsgekomen waar veel info op staat. Misschien heb je er overheen gelezen?
Heb em al gevonden: http://www.cicli.nl/
Evi, ze kijkt zo gelukkig <3
pi_72808264
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef ymme het volgende:
Geboorteplan. Wat is dit eigenlijk?
Je kunt zoiets toch niet 'plannen'
Ik had ook zo'n plan, ook wel bevallingsplan genoemd. Daar kan je inzetten wat je wel en niet wilt, wat je wensen zijn.

bv dat je op de baarkruk wilt bevallen, of dat je niet ingeknipt wil worden, of dat je wil kunnen rondlopen om je weeën op te vangen, wie de navelstreng doorknipt, dingen mbt pijnstilling, dingen mbt sfeer (sommige vrouwen willen rustgevende muziek of zo'n rustgevend olietje ofzo). Hoe een bevalling uiteindelijk verloopt weet je van te voren niet, maar waar mogelijk wordt er wel rekening gehouden met eventuele wensen/verzoeken. Plan bespreek je vantevoren met je gyn, dan gaat het in je dossier en bij de bevalling weet men er van af.
#geen
pi_72808315
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef ymme het volgende:

[..]

Dank je, en dat plezier zal wel lukken

Wat een mooi meisje is Evi tochl.
Ik ben erg benieuwd, je gaat toch wel pics plaatsen hé?
#geen
pi_72808410
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Nah, denk je net dat je er goed aan hebt gedaan te bellen omdat je em al de hele dag bijna niet voelt blubberen en bubbelen begint ie weer
Eigenzinnig pruttelke

Ymme voor je er weer overheen leest
[..]

Gelukkig maar dat ie weer aan het bubbelen is

En thanks voor de link. Staat nuttige info in inderdaad.
pi_72808785
Wup gefeliciteerd met rijbewijs

Mefke ik zou toch eens het gesprek met je vk aangaan. Straks ga je bevallen en dan moet je ze wel helemaal kunnen vertrouwen en op ze kunnen rekenen. Ik was blij dat de verloskundige gisteren langskwam om de vliezen te checken. Dat stelde me echt gerust en dat is juist heel belangrijk. Overigens is er hier ook nooit inwendig onderzoek (behalve dan zoals gisteren toen ik dacht dat mijn vliezen gebroken waren) en ik moet zeggen dat ik dat wel prima vind. Het geeft extra kans op infecties en dus risico voor de baby en eigenlijk maakt het weinig uit of je al wat ontsluiting hebt want dat merk je dan snel genoeg als je echt begonnen bent (dan gaan ze wel kijken namelijk)

Nou hier is het gerommel bij vlagen iets heftiger (maar nog niet zoals ik me de echte weeen herinner ) en dan ineens weer een half uurtje rustig. Dus echt gerommel en het zet niet door. Uiteindelijk zijn we de hele middag bezig geweest met het regelen van die @#$@$-hypotheekkosten en mijn vriend is nu naar de notaris om te pinnen. Pff vind het echt idioot veel geld dat we bij moeten betalen, maar "zo zijn de regels nu eenmaal" en meer van dat soort ge-bla-bla-bla.

Mijn haalt Linde straks ook meteen op van de opvang. Het is dan wel dichtbij, maar ik heb echt geen puf om te gaan. Sta je daar in dat smalle, drukke halletje schoentjes en jasje aan te wurmen en dat gaat nu echt heel lastig, dus ik ben erg blij dat hij wilde gaan.

Evi Kijk dames daar doen we het nou voor
pi_72808988
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd, je gaat toch wel pics plaatsen hé?
Ik ga zeker met de camera foto's van de foto's maken
En volgens mij zetten ze ook op usb-stick dat zou nog makkelijk zijn.
Maar moet ik straks even navragen.
pi_72810206
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik ga zeker met de camera foto's van de foto's maken
En volgens mij zetten ze ook op usb-stick dat zou nog makkelijk zijn.
Maar moet ik straks even navragen.
Jeutje wat een hippe vk's heb jij zeg.. hier hebben ze niet eens een echo-apparaat Maar veel plezier meid!
pi_72810349
@ twinkly, ik heb ook het advies gekregen om op cicli te kijken. Weet alleen niet wat te doen. Ik hoef nie zo nodig een heel dagboek. Ik kan namelijk in 1 regel wel samenvatten wat ik graag wil.
Pijnbestrijding, en snel een beetje!
  woensdag 16 september 2009 @ 17:41:56 #146
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72810528
Evi wat ben jij mooi!! Prachtig kindje
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72810829
Evi nog even dan zie ik je in het echt!!
Weet je al welk kdoooootje je wil?
  woensdag 16 september 2009 @ 18:10:45 #148
95408 Incantrix
pi_72811824
Wupwup! Wat goed, gefeliciteerd zeg! Jij roels! Was het je eerste keer examen? (En kun je dat mijn man ook even voordoen misschien? Die doet nu een spoed-rijopleiding omdat hij te lang is bezig geweest met het uitzoeken van een rijschool en nu krijgt hij, als het tegenzit, maar één kans om het goed te doen voordat ik beval* )

Ymme, jeumig, dat is chill zeg! Voor ¤ 20,= zou ik ook wel eventjes een spiekje laten doen. Wij zouden daarvoor naar een speciaal echo-centrum moeten en zijn dan een boel meer kwijt (zelfs voor een kwartiertje 2D zo'n ¤ 75,= ) en dat heb ik er eigenlijk niet voor over. Ik zou best graag nog eens kijken, maar voor dát geld koop ik liever een berg kleertjes ofzo

Mefke, ik heb zo'n twee weken geleden inderdaad een voedingskussen aangeschaft, omdat slapen niet meer zo handig ging. Uiteindelijk lig ik er een stuk fijner mee (als ik 'm tenminste niet kwijt ben aan mijn lief ) maar als ik een slechte dag heb gehad maakt het helaas niet meer zo veel uit wat ik waar ondersteun, zeer doet het dan toch wel.. En jemig, vervelend dat die nare gevoelens toch weer de kop opsteken wat je vk's betreft. Lijkt me heel lastig en ik zou in die situatie denk ik ook wel zeggen dat je het zo ervaart. Hè, wat rot zeg.. !

Martine, echt, viel het zo mee? Mooi! En het lijkt me echt zo leuk en echt als je dan inderdaad dingetjes als de box e.d. klaar aan het zetten bent Leuk joh! Ik heb die van mij overigens vrijdag, en de kamer is echt nog een zooitje, zaterdag en zondag gaat lief weer opruimen tottie leeg is (wáár heb ik dat eerder gehoord? ) en dan komt maandag het zeil erin en gaan we het weekend daarna de commode en de voedingsstoel halen Ze is dus eigenlijk te vroeg, als ze echt zou willen checken. De wieg staat nog bij mijn schoonouders om een nieuw kleedje te krijgen en het hele hydrofielspul heb ik ook nog steeds niet binnen enzo..

Rocka, hulp vragen blijft moeilijk, maar op een gegeven moment houdt het gewoon op. Goed dat je die grens over bent En fijn dat je geboorteplan klaarligt, dank voor het helpen herinneren! Zodra het salaris er is maar eens dat boekje bestellen..

In dat kader: Amaranta, je bent een vrouw naar mijn hart Ik heb al tegen meerdere mensen gezegd dat ik ga vragen wat alle opties zijn qua pijnbestrijding, en dat als ze dan de 'menukaart' voorlezen, ik dan ga roepen dat ik ze graag allemaal wil (Vinden een boel mensen trouwens maar raar hoor..) Jij bent er dus ook zo eentje

Oh Dutchess, woah! Wat doe je me aan! Ik vind babyfoto's altijd heel erg lief, maar het is tot nu toe altijd nog een beetje de ver van mijn bed-show geweest voor me, maar van deze foto's deed er echt iets een soort van sprongetje maken in mij! Ik moet er gewoon van huilen, nou moe? Wat is ze mooi Wát een meiske..

*: Ik zei de woorden 'ik' en 'beval' in één zin!
3!
pi_72811962
Ymme ik hoop voor je dat de vk de echo wil maken en dat je niet van een koude kermis thuis komt.
Hou je ook ergens in je achterhoofd rekening met dat het niet kan gebeuren? Zou zo zonde zijn.
pi_72813066
ik denk trouwens een boyke voor ymme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')