Whehequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
oplettende notaris. WIj met zn allen waren er ook niet opgekomen dat je vriend natuurlijk ook bij de bevalling is
Jaquote:
Dan begrijpt je kind dat je hem/haar bedoelt als je roeptquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Joshua. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarvoor die namen zijn
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dan begrijpt je kind dat je hem/haar bedoelt als je roept
Dat zijn alle namen van de personen die meeposten in dit topic met hun vermoedelijke bevallings datum. tenminste, ik denk dat je dat met je vraag bedoelt....quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Joshua. het volgende:
Dat gebruik ik wel als excuus.quote:
Welke namen? Het is echt geen cryptogram, toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Joshua. het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef ymme het volgende:
Ik ben gewoon het dansen vergeten
Ik geef al 7 jaar les elke dinsdagavond. En had om 19.00 uur daar moeten zijn.
Dat klinkt als een harde buik. Ik heb het tijdens het fietsen vooral en en moet daar dan heel nodig van plassen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef octopussy het volgende:
Heb de laatste paar dagen op momenten dat mijn onderbuik helemaal lijkt te verkrampen (net boven het schaambeen). Vervelend gevoel, vooral tijdens het autorijden![]()
Herkent iemand dit?
TNX, het is een microsoft certificerings examen, (webbased applicaties en dat soort geneuzel, voor de geinteresseerden 70-547), de laatste die ik nog moest doen uit een reeks. En gezien alle omstandigheden en werk en zo, is het wel handig om het nu te halen... dus wie morgen tussen 10 en 12 duimpjes over heeft, draai gerust meequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:40 schreef Twinkly het volgende:
Succes morgen Lijnloos, hopelijk slaap je ondanks de zenuwen wel goed! Waar gaat je examen over?
Jaaaaquote:Op woensdag 16 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Happy, fijn dat ze soepel omgaan met die pauzeregeling...is je hoofdpijn nu weg???
Nou, dit is voor mijn werk, studie is al een hele tijd geleden klaar... maar voorlopig is dit wel even het laatste wat ik doe aan opleiding voor het werk.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:02 schreef Twinkly het volgende:
Ik ga zeker duimen Lijnloos!Ben je daarna ook klaar met je studie?
Nu snel douchen ik heb om half 9 een afspraak met de verloskundige
Kotex heeft volgens mij een katoenen toplaagquote:Op woensdag 16 september 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Wie had er hier ook alweer katoenen inlegkruisjes? Waar kun je die krijgen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dan begrijpt je kind dat je hem/haar bedoelt als je roept
Dat was ikquote:Op woensdag 16 september 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Wie had er hier ook alweer katoenen inlegkruisjes? Waar kun je die krijgen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, 37 weken da's wel een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waard... op zijn minst!
Overmorgen...toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:39 schreef Linda2205 het volgende:
Sorbo morgen alweer meldplicht![]()
Zo, nu ga ik me klaarmaken voor mn yogaklasje en aansluitend physiotherapie. Morgen due-dateIn januari leek het allemaal nog zo ver weg en nu is er binnen 2 weken een baby in ons huis. Een BABY
in ONS huis
Dat kan toch helemaal niet?
Owjaquote:Op woensdag 16 september 2009 09:41 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Overmorgen...toch?![]()
Een baby in jullie huis? Nee hoor, dat kan inderdaad niet. Wie heeft je dat wijsgemaakt?![]()
(spannend he??)
Ik had dat ná de bevalling heel erg.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:50 schreef Linda2205 het volgende:
Zal ik even de depri-stemming er in gooien? Ik ben gewoon echtechtecht heel bang dat er iets gebeurd tijdens de bevalling. Ik kan me er zo niks van voorstellen dat ik straks een mama ben, van een heus echt babytje. Er moet haast wel iets gebeuren waardoor ze niet bij ons kan blijven. Ik bedoel, ik weet hoe je voor een baby zorgt en ik weet dat ze in mn buik zit en ergens in mn achterhoofd weet ik ook dat ze er ooit uit komt, maar dat ze echt bij ons blijft wil er nog niet helemaal in geloof ik. Is dat normaal
Mama voelde ik me wel meteen al en het gevoel dat we hem mochten houden werd steeds sterker. Ik weet niet precies wanneer dat compleet wasquote:Op woensdag 16 september 2009 09:53 schreef Linda2205 het volgende:
Ok, 1 down, nog een heleboel to goZeg me dat dit gezond is, plies
Ow, enne, Free...vanaf wanneer mag je ze echt houden zeg maar, voor je gevoel? En ben je een echte mama geworden? VanJOUW
babytje?
Hier ook nog steeds het gevoel dat er wel iets fout moet gaan, want ik kan me niet voorstellen dat ik volgend jaar moeder wordt.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:50 schreef Linda2205 het volgende:
Zal ik even de depri-stemming er in gooien? Ik ben gewoon echtechtecht heel bang dat er iets gebeurd tijdens de bevalling. Ik kan me er zo niks van voorstellen dat ik straks een mama ben, van een heus echt babytje. Er moet haast wel iets gebeuren waardoor ze niet bij ons kan blijven. Ik bedoel, ik weet hoe je voor een baby zorgt en ik weet dat ze in mn buik zit en ergens in mn achterhoofd weet ik ook dat ze er ooit uit komt, maar dat ze echt bij ons blijft wil er nog niet helemaal in geloof ik. Is dat normaal
Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb het absoluut ook. Het is zoiets moois en zoiets onvoorstelbaars, kan dat wel echt zijn en goed gaan? Is dit mij echt gegund? Vanmorgen werd ik wakker met de gedachte dat het vast al helemaal mis is, dat het nooit goed kan gaan. Dat soort gedachtes schieten regelmatig door mijn hoofd. En bij mijn vriend hoef ik daar niet mee aan te kloppen, want voor hem is het allemaal nog onwerkelijker dan voor mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:50 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik me dan ook nog even tussen mengen.Ik heb het nog steeds dagelijks dat gevoel van "goh dat mij dit gegunt is" en de oudste is 5, de jongste wordt in december 2 en de volgende komt in januari. En vooral 's avonds wanneer ze zo zoet liggen te slapen, als ze lief aan het spelen zijn, tegen je aan hangen op de bank of gewoon je hand vast pakken buiten. Van de week was de jongste weer eens ziek en dan ligt hij bij mij in bed en dan slaat hij zijn armpjes om mijn nek tijdens het slapen, met zijn neusje in mijn nek en dan sta ik toch echt nog altijd versteld dat dit kleine ventje uit mijn buik is gekomen, al bijna 2 wordt en mij dagelijks laat zien hoeveel geluk ik heb dat hij deel uit maakt van mijn leven. Of wanneer mijn meisje van 5 thuis komt na een dag school en dan zegt dat ik de allerliefste mama van de hele wereld ben, mijn buik aait want daar zit haar kleinste broertje. Zo een wijs en lief grietje en dat is helemaal van mij (en der vader). Dat gevoel gaat nooit meer weg. Dat is onvoorwaardelijke liefde dames.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:35 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb het absoluut ook. Het is zoiets moois en zoiets onvoorstelbaars, kan dat wel echt zijn en goed gaan? Is dit mij echt gegund? Vanmorgen werd ik wakker met de gedachte dat het vast al helemaal mis is, dat het nooit goed kan gaan. Dat soort gedachtes schieten regelmatig door mijn hoofd. En bij mijn vriend hoef ik daar niet mee aan te kloppen, want voor hem is het allemaal nog onwerkelijker dan voor mij.
Ik denk wel dat veel meer het hebben. MissSly schreef ook regelmatig hoe onvoorstelbaar ze het vond om straks een baby te hebben. En ik herinner me nog dat iemand (volgens mij Rocka) ooit schreef dat het zo gek is dat je je baby meekrijgt uit het ziekenhuis en dat de enige voorwaarde is dat je een maxicosi bij je hebt. Het is al wel een half jaar geleden dat ze dat schreef, maar het is blijven hangen omdat ik het zelf ook zo moeilijk vind om voor te stellen. Het is gewoon te mooi om waar te zijn, lijkt het.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:40 schreef Vlindur het volgende:
Jaaaaaa!!!![]()
![]()
![]()
Alles was helemaal perfect! Hij heeft nog helemaal nergens last van!![]()
![]()
120/60 en hb was 7.4. Ook al helemaal perfect!![]()
![]()
We zijn zo blij en opgelucht!!![]()
![]()
Over 2 weken weer een ADCC test en over 3 weken weer terug komen.
Had ik al gezegd dat ik zo opgelucht ben?
Klinkt als een geslaagde shoot. Is wel mooi zo een aandenken. Ik ga 5 december naar de fotograaf voor een dikke buik reportage.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Xenia, dat was ik inderdaad die dat schreef. En nog steeds ben ik er beduusd onder. Het is echt echt echt waar! Je gaat naar het ziekenhuis met een maxi cosi en je mag zo je kindje mee nemen. Heel raar!
Hier ook buik- en rugpijn trouwens. En ik kan weer es bijna niet lopen vandaag...
Ben vanochtend al op een fotoshoot bij de fotograaf geweest. 'Nee zulke grote buiken zie ik niet vaak!' Nee ik ben nog een paar weken verder dan de gemiddelde zwangere die er op bezoek komtMaar damn, hij had nog gelijk ook! Dikke witte bol (en dan zo'n heel klein blond hoofd erboven met een lachje ha ha ha)
Maar er zat ook heel wat moois tussen. Als het goed is kan ik vrijdag showen
Ja, dat is normaal.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:50 schreef Linda2205 het volgende:
Wouw Lijnloos, super, we wisten allemaal dat je het kon. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Lijnloos het volgende:
Nou meiden, jullie duimen moeten wel helemaal kapot zijn van het draaien want het is gelukt! Woei, ben nu een echte nerd geworden!![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Lijnloos het volgende:
Nou meiden, jullie duimen moeten wel helemaal kapot zijn van het draaien want het is gelukt! Woei, ben nu een echte nerd geworden!![]()
Bekendquote:Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Lijnloos!![]()
Linda, ik had dat ook heel erg hoor. Ik geloofde gewoon niet dat zoiets moois mij (al zo snel) gegund was. Toen ik een positieve zwangerschapstest had, was ik ervan overtuigd dat hij vals positief was. Voor de eerste echo dacht ik echt dat er een leeg vruchtzakje te zien zou zijn of dat er uberhaupt niks te zien zou zijn, en dat ze me zou vragen waarom ik in godsnaam dacht dat ik zwanger was (ja wat zegt niets ongesteld worden en een positieve test nou he). En na die eerste echo dacht ik dat het alsnog wel mis zou gaan. Ja op het moment van de echo klopte het hartje, maar wie zegt dat dat nu nog steeds zo is? Bij de 20 weken echo dacht ik ook dat het niet goed zou zijn, en daarna dacht ik ook weer dat het nog wel mis zou gaan. Zelfs bij het bevallen had ik nooit verwacht dat er écht een levend baby'tje uit mij zou komen. Ik was echt oprecht verbaast. En de eerste week had ik ook nog wel steeds dat gevoel. Wanneer zou het klaar zijn, wanneer zou het nu toch echt mis gaan? Maar gelukkig verdween dat al best snel. Komt dus helemaal goed, uiteindelijk.
Allemaal heel herkenbaar,quote:Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Lijnloos!![]()
Linda, ik had dat ook heel erg hoor. Ik geloofde gewoon niet dat zoiets moois mij (al zo snel) gegund was. Toen ik een positieve zwangerschapstest had, was ik ervan overtuigd dat hij vals positief was. Voor de eerste echo dacht ik echt dat er een leeg vruchtzakje te zien zou zijn of dat er uberhaupt niks te zien zou zijn, en dat ze me zou vragen waarom ik in godsnaam dacht dat ik zwanger was (ja wat zegt niets ongesteld worden en een positieve test nou he). En na die eerste echo dacht ik dat het alsnog wel mis zou gaan. Ja op het moment van de echo klopte het hartje, maar wie zegt dat dat nu nog steeds zo is? Bij de 20 weken echo dacht ik ook dat het niet goed zou zijn, en daarna dacht ik ook weer dat het nog wel mis zou gaan. Zelfs bij het bevallen had ik nooit verwacht dat er écht een levend baby'tje uit mij zou komen. Ik was echt oprecht verbaast. En de eerste week had ik ook nog wel steeds dat gevoel. Wanneer zou het klaar zijn, wanneer zou het nu toch echt mis gaan? Maar gelukkig verdween dat al best snel. Komt dus helemaal goed, uiteindelijk.
Ik durfde niet eens mee te doen met MvM omdat ik dus bang was dat de test negatief zou zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Bekend![]()
Whehe
Ook bij de moeders voor moeders mevrouw, dat die test niet positief zou zijn
En bij de tweede nu is het iets minder, maar nog steeds wel aanwezig
Dank je. Jij ookquote:
Aah oke. Was je ze dan ook uit? Of is dat dan ook wegwerp? eens kijken of ze hier in de buurt zo'n soort winkel hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:14 schreef Incantrix het volgende:
Dat was ikHet merk ervan is Natracare (net even gespiekt) en je kunt (bij ons in elk geval) kopen bij de natuurwinkel cq de bio-supermarkt
Dat dus inderdaad ook...heel herkenbaar!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef mefke79 het volgende:
ik ben gewoon te nuchter ofzo. Iemand had mijn moeder gevraagd of ik bang was voor de bevalling. Waarop mijn moeder antwoorde: nuh, ze weet niet wat er te wachten staat, dus ze kan er niet bang voor zijn. En dat is inderdaad precies hoe het voelt. Ik ben super nieuwsgierig, maar echt onzeker, nuh. Komt vast nog wel.
Dat wist ik niet, ik ga even zoeken. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Xenia, er is trouwens een keizersnede-topic. Mss is het handig als je die even doorkijkt.
ik vind het anders niet zo stom dat ze je niet onnodig aan infectiegevaar blootstellen. het is gewoon een medische handeling die zonder goede reden ook z'n risico's, hoe klein dan ook, kent.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef mefke79 het volgende:
Tan, ze doen hier niet aan inwendig onderzoek zolang je geen weeen hebt of geen 41 weken bent. Stom he.
Stiemie, ja er is iets bezig! Zo moet ie. Als je em nou nog een uurtje of 11 binnenhoudt hoor je bij de 4% die op de uitgerekende datum bevalt (al kan ik me zo voorstellen dat je dat nu geen klap meer uitmaakt.).
En ongesteldheidspijn, check. It's back again. Voor de afwisseling nu echt onder in mijn buik, terwijl het vanacht eerder vanuit zijkant en rug kwam. Ik verwacht er gewoon helemaal niks meer van...dat lijkt me het verstandigste...
Oja en onzekerheid... de vorige keer (toen het dus mis was) was ik zo onzeker over echt alles dat het gewoon vervelend was. En deze keer is het echt zoveel minder dat het tegen onverschillig aan zit ja. ik ben gewoon te nuchter ofzo. Iemand had mijn moeder gevraagd of ik bang was voor de bevalling. Waarop mijn moeder antwoorde: nuh, ze weet niet wat er te wachten staat, dus ze kan er niet bang voor zijn. En dat is inderdaad precies hoe het voelt. Ik ben super nieuwsgierig, maar echt onzeker, nuh. Komt vast nog wel.
maar waarom een extra echo, als de 20wk echo al gepland is? duurt nog maar een weekje toch?? snap het niet zo goed denk ik???quote:Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef happyme28 het volgende:
Wat een goed nieuws lees ik allemaal!! Positieve dag (overwegend) vandaag dus dat is erg fijn om te lezen.
Ymme had vanavond bezoek aan de VK en ging vragen of ze een echo kon krijgen om het gelacht te weten. De 20 weken echo was pas volgende week ergens geloof ik.
Hier zo lekker afsluiten. Werkdagje zit er al weer bijna op. Tot laterzzzz
Ik ben gewoon heel nieuwschierig.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, goed zo! Je kan jezelf wel gaan dwingen om B. toch te gaan halen, maar ja, daar heb je alleen jezelf mee. Tis ook niet leuk om hulp te moeten vragen (daar ben ik inmiddels ook achter).
Ymme, jij hebt echt geluk met je VK. Hier krijg je niet zomaar een extra echo, ook niet als je er voor betaald. Maar eerlijk gezegd zie ik het nut er ook niet echt van in, die twee weken. Ik had tussen week 13 (nekplooi) en de 20 weken echo ook geen echo's.
Ik heb nog even zitten nadenken...ik merk dat ik me gewoon begin te ergeren aan mijn eigen vk's. Ergens hangt er gewoon irritatie. Ik heb gewoon niet het gevoel dat ik serieus genomen wordt. Ik ben geen zeur, heb tijdens die hele periode maar 3 keer gebeld, waarvan 1 keer naar de spoedlijn (want weekend en gemerkt dat je kunt wachten tot je een ons weegt als je inspreekt op het antwoordapparaat) en toch schepen ze je elke keer af met: hoort erbij, maakt niet uit. Joh, al zouden ze maar een keer zeggen: kom maar effe langs of we komen effe langs, kijken we even. Dat zou al veel verschil maken. Ik moet dit effe goed onthouden voor mezelf voor een eventuele volgende keer, lijkt me wel verstandig.
Dank je, en dat plezier zal wel lukkenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef DuchessX het volgende:
Xenia-beeb wordt op 2 oktober gehaald!Wow dat is al zó snel!
Spannend Xenia!
Ymme veel plezier vanaaf
Stiemie aan het rommelen...oeh spannend!!!
Ik ben niet veel op internet, vandaar dat ik ook maar heel weinig hier ben. Maar ik probeer wel een beetje te volgen hoe het met jullie gaat hoor![]()
Ter aanmoediging:
Evispam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaah hier doen jullie het voor ladies!
Zet 'm op dames!
Evi, ze kijkt zo gelukkig <3quote:Ymme, misschien eens de search gebruiken of google voor geboorteplan? Vandaag is al eerder een link langsgekomen waar veel info op staat. Misschien heb je er overheen gelezen?
Heb em al gevonden: http://www.cicli.nl/
Ik had ook zo'n plan, ook wel bevallingsplan genoemd. Daar kan je inzetten wat je wel en niet wilt, wat je wensen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef ymme het volgende:
Geboorteplan. Wat is dit eigenlijk?
Je kunt zoiets toch niet 'plannen'
Ik ben erg benieuwd, je gaat toch wel pics plaatsen hé?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef ymme het volgende:
[..]
Dank je, en dat plezier zal wel lukken![]()
Wat een mooi meisje is Evi tochl.
Gelukkig maar dat ie weer aan het bubbelen isquote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Nah, denk je net dat je er goed aan hebt gedaan te bellen omdat je em al de hele dag bijna niet voelt blubberen en bubbelen begint ie weer![]()
Eigenzinnig pruttelke
Ymme voor je er weer overheen leest
[..]
Ik ga zeker met de camera foto's van de foto's makenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, je gaat toch wel pics plaatsen hé?
Jeutje wat een hippe vk's heb jij zeg.. hier hebben ze niet eens een echo-apparaatquote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ga zeker met de camera foto's van de foto's maken
En volgens mij zetten ze ook op usb-stick dat zou nog makkelijk zijn.
Maar moet ik straks even navragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |