abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72797175
* duim *
Vlindur 25 weken en met een blij beebje!!
Jaa eindelijk goed geslapen Icantrix
Xenia gefeliciteerd met je 37 weken!! En heel veel succes bij de gyneacoloog!!
Awh Mefke, ik snap heel goed dat je graag wilt weten of dat rommelen ook nut heeft Maar verweken is het halve werk he!!!
Happyme dat gevoel heb ik ook wel een beetje, ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik echt mama word, dat kan toch niet?!
Oh wat leuk dat je foto's hebt laten maken Rocka, ik ben heel benieuwd! Nu lekker rustig aan doen he!

Ik was vanmorgen bij de verloskundige en ik heb een dikke vette sticker want:
Hij is gedraaid!!!!!!!
Ik ben zooo opgelucht, ik moest er bijna van huilen (suffe hormonen)
Dat gevoel, alsof ik vanbinnen een schaafwond heb, wat ik al een week heb, komt dus doordat hij gedraaid is!!! (Ik vond zijn "hoofd" al zo gek voelen )
Hij is goed gegroeid, ze schatte hem echt wel op 7 pond bij 40 weken en hij is ook al ingedaald maar ligt nog niet vast.
Ze vroeg nog hoe zwaar ik was bij de geboorte omdat het gewicht van het eerste kind van je moeder een goede indicatie geeft. Ik ben met 34 weken geboren maar was toch wel al wel 5 pond.
Lief daarentegen was enormous (minstens 9 pond) maar hij was het tweede kind en het gewicht van de vader schijnt niet zo van belang te zijn.
Over 2 weken weer een afspraak en dan gaan we het hebben over het geboorteplan, ze raadde ons toch wel sterk aan een plan te maken. Ze gaf nog de tip om te kijken op de volgende website: www.cicli.nl

ikke:

Lief:

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 16-09-2009 11:50:00 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72797304
Nou meiden, jullie duimen moeten wel helemaal kapot zijn van het draaien want het is gelukt! Woei, ben nu een echte nerd geworden!

Vlindur wat goed dat het zo goed gaat nog steeds met jullie kleine ventje! Helemaal top meid

mefke, een voor jou!
En ook een voor Linda kan me het gevoel goed voorstellen maar denk dat de impact bij mij nog even duurt maar ben nog steeds wel wat in ongeloof over de zwangerschap.

En nog een algemene jompel voor alle mijlpalen en meldplichtigen!

Zo nu weer aan den arbeid!
pi_72797548
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Lijnloos het volgende:
Nou meiden, jullie duimen moeten wel helemaal kapot zijn van het draaien want het is gelukt! Woei, ben nu een echte nerd geworden!
Wouw Lijnloos, super, we wisten allemaal dat je het kon. Gefeliciteerd!
pi_72797627
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Lijnloos het volgende:
Een echte!!! Gefeliciteerd!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72797801
Lijnloos, gefeliciteerd! En vlindur goed nieuws en Twinkly (en dat van die schaafwond komt me bekend voor, dat draaien heeft hier ook echt pijn opgelevert destijds).

Nou, actief worden (ahum, opstaan, eten en wat rondlopen) heeft me goed gedaan. Geen spoortje meer van krampen en de spierpijn valt nu ook mee. Zo maar weer eens douchen en aankleden en dan op de bank met een boekje. Ben gisteren nog effe snel naar de bieb geweest voor een nieuwe voorraad. Was wel 100 meter lopen totaal, ging net...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72798199
Lijnnerd, gefeli!
pi_72798359
Gefeli Lijnloos!

*duimen van elkaar afhaalt..*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72798398
ah Twinkly wat een poppetje was jij zeg en wat een beer was je lief!

dat wist ik niet dat het gewicht van de eerstgeborene van je moeder zoveel zegt. Ikzelf (ben de oudste) was 4100 gram bij 41+3 en A. was 3765 bij 41 weken. Dus voor ons zit er in ieder geval een kern van waarheid in.

Rocks ik ben benieuwd naar je foto's!

*terug in lurkstand kruipt*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72798716
Gefeliciteerd Lijnloos!

Linda, ik had dat ook heel erg hoor. Ik geloofde gewoon niet dat zoiets moois mij (al zo snel) gegund was. Toen ik een positieve zwangerschapstest had, was ik ervan overtuigd dat hij vals positief was. Voor de eerste echo dacht ik echt dat er een leeg vruchtzakje te zien zou zijn of dat er uberhaupt niks te zien zou zijn, en dat ze me zou vragen waarom ik in godsnaam dacht dat ik zwanger was (ja wat zegt niets ongesteld worden en een positieve test nou he ). En na die eerste echo dacht ik dat het alsnog wel mis zou gaan. Ja op het moment van de echo klopte het hartje, maar wie zegt dat dat nu nog steeds zo is? Bij de 20 weken echo dacht ik ook dat het niet goed zou zijn, en daarna dacht ik ook weer dat het nog wel mis zou gaan. Zelfs bij het bevallen had ik nooit verwacht dat er écht een levend baby'tje uit mij zou komen. Ik was echt oprecht verbaast. En de eerste week had ik ook nog wel steeds dat gevoel. Wanneer zou het klaar zijn, wanneer zou het nu toch echt mis gaan? Maar gelukkig verdween dat al best snel. Komt dus helemaal goed, uiteindelijk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 16 september 2009 @ 12:28:41 #85
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72798728
Aaaah Twinkly, die foto's

Mefke... helaas weet ik wat je doorgemaakt hebt vannacht. Als je even in de FoKarchieven duikt (bij wijze dan) heb ik zulke verhalen nog wel van Junah's bevalling en die van Ayden Ik weet nog wel dat bij Junah het voorwerk zo echt leek dat ik heel wat pagina's vol bemoedigende en over me heen kreeg, maar steeds weer vals alarm Durfde op het laatst niks meer te melden.
Maar waarom bel je voor de zekerheid de VK niet? Bij mij deed dat voorwerk echt wel wat, zo'n 3 cm kreeg ik er mee. En als de VK even toucheert wil het soms wel doorzetten.

@Linda, die angsten zijn heel normaal, ik heb ze ook - iedere zwangerschap weer.
pi_72798850
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Lijnloos!

Linda, ik had dat ook heel erg hoor. Ik geloofde gewoon niet dat zoiets moois mij (al zo snel) gegund was. Toen ik een positieve zwangerschapstest had, was ik ervan overtuigd dat hij vals positief was. Voor de eerste echo dacht ik echt dat er een leeg vruchtzakje te zien zou zijn of dat er uberhaupt niks te zien zou zijn, en dat ze me zou vragen waarom ik in godsnaam dacht dat ik zwanger was (ja wat zegt niets ongesteld worden en een positieve test nou he ). En na die eerste echo dacht ik dat het alsnog wel mis zou gaan. Ja op het moment van de echo klopte het hartje, maar wie zegt dat dat nu nog steeds zo is? Bij de 20 weken echo dacht ik ook dat het niet goed zou zijn, en daarna dacht ik ook weer dat het nog wel mis zou gaan. Zelfs bij het bevallen had ik nooit verwacht dat er écht een levend baby'tje uit mij zou komen. Ik was echt oprecht verbaast. En de eerste week had ik ook nog wel steeds dat gevoel. Wanneer zou het klaar zijn, wanneer zou het nu toch echt mis gaan? Maar gelukkig verdween dat al best snel. Komt dus helemaal goed, uiteindelijk.
Bekend
Whehe

Ook bij de moeders voor moeders mevrouw, dat die test niet positief zou zijn
En bij de tweede nu is het iets minder, maar nog steeds wel aanwezig
  woensdag 16 september 2009 @ 12:38:52 #87
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72799048
Onzekerheid hoort idd echt bij de zwangerschap Linda... Ik heb er ook gewoon last van. Ik wil gewoon dat het nu begint en dat ik dalijk een gezond kind in mijn armen heb Zoiets zeg maar... wat er allemaal fout kan gaan daar wil ik me helemaal niet mee bezig houden!

Lijnloos en Twinkly allebei van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72799462
Onzekerheid is heel herkenbaar. Ik had het bij beide zwangerschappen en bij de 2e nog een beetje erger omdat ik wat bloedverlies had.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72799544
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Lijnloos!

Allemaal heel herkenbaar, Voor Lief niet zo, die vond me een neurootje, ben ik ook wel
pi_72800173
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Bekend
Whehe

Ook bij de moeders voor moeders mevrouw, dat die test niet positief zou zijn
En bij de tweede nu is het iets minder, maar nog steeds wel aanwezig
Ik durfde niet eens mee te doen met MvM omdat ik dus bang was dat de test negatief zou zijn
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72800275
Grappig dat iedereen dat hetzelfde heeft, ik herken het ook wel.
Maar ik heb wel dat ik me er verder ook niet druk om maak eigenlijk. Ik heb wel de gedachten...maar niet echt een raar gevoel erbij. Is dat dan weer vreemd?

Ik vind mezelf sowieso veel te relaxed de laatste 4 maanden (beetje dat ach boeiuhhhh idee, maar dan net niet onverschillig)
Hormonen ook denk ik.
pi_72800301
Huh Davinia ik had helemaal geen gemiste oproepen gisteren Snap er niks van...

Xenia 37 weken

Vlindur wat fijn dat alles goed is

Pff het is net 13 uur en ik ben al doodop voor vandaag. Vanmorgen kwart voor 7 op. Linde om 8 uur naar de opvang gebracht. Door naar de notaris om de volmacht ook namens mijn te regelen. Die werd gebeld dat ie vandaag een vrije dag van zijn baas kreeg! Daarna dus samen door naar de verloskundige. Alles oke met beeb. En toen nog boodschappen gaan doen. Ik zat bij thuiskomst echt nog geen 2 seconden op de bank en toen belde de notaris weer. Of we nog langs konden komen om een restbedrag te pinnen (moeten ze morgen hebben ivm hypotheekoverdracht) . Gewoon meer dan 1600 euro Nou dat trek ik nu gewoon niet meer Dat moet mijn vriend dan maar gaan doen straks. Maar nu eerst maar uitzoeken hoe ze aand at bedrag komen...

Oh en vanmiddag ineens een beetje bloedverlis dus er is wel iets aan de gang...
pi_72800542
Spannend Stiemie!
pi_72800693
Pff ook steeds van die ongesteldheidspijn in mijn rug. Kan dat hypotheekgedoe er nu echt niet bijhebben, maar het moet gewoon nu opgelost worden anders gaat het morgen weeeeer niet door...

O ja de verloskundige schat ons meisje op zo'n 7 pond. Dus wel wat meer babyspek dan Linde.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:36:57 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72800905
Lijnloos gefeliciteerd!
Twinkly, fijn dat je beebje gedraaid is
En Vlindurtje met goed nieuws zowel verbouwingstechnisch als met Tinus
Rocks, ga jij 's nachts eens slapen
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:11 schreef freecell het volgende:
En succes met rustiger aan doen
Dank je. Jij ook ik zag al dat jij ook geen idee had hoe je nog rustiger aan moet doen)
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:14 schreef Incantrix het volgende:
Dat was ik Het merk ervan is Natracare (net even gespiekt) en je kunt (bij ons in elk geval) kopen bij de natuurwinkel cq de bio-supermarkt
Aah oke. Was je ze dan ook uit? Of is dat dan ook wegwerp? eens kijken of ze hier in de buurt zo'n soort winkel hebben

Ow, en over onrealistisch gesproken:
ik was gisteren bij de VK en ik dacht dus dat mijn baarmoeder nog maar net boven mijn schaambeen uitpiepte. VK gisteren: baarmoeder op navelhoogte en koppie is boven. Ik: gloep
Ik heb een heuse baby in mijn buik die ze gewoon van buitenaf al kunnen voelen en en en... Het is echt gewoon heus waar
Nou wil ik hem ook voelen
ik heel droog tegen VK: ik voel nog niks en jij voelt wel al een koppie, waarop zij heel droog zegt: ja maar daarom ben ik ook de VK

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 16-09-2009 13:38:43 (heel stomme typo schaam schaam) ]
  woensdag 16 september 2009 @ 13:38:08 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72800940
Stiemie, je maakt het wel spannend hoor!
pi_72801102
Tan, ze doen hier niet aan inwendig onderzoek zolang je geen weeen hebt of geen 41 weken bent. Stom he.
Stiemie, ja er is iets bezig! Zo moet ie. Als je em nou nog een uurtje of 11 binnenhoudt hoor je bij de 4% die op de uitgerekende datum bevalt (al kan ik me zo voorstellen dat je dat nu geen klap meer uitmaakt.).
En ongesteldheidspijn, check. It's back again. Voor de afwisseling nu echt onder in mijn buik, terwijl het vanacht eerder vanuit zijkant en rug kwam. Ik verwacht er gewoon helemaal niks meer van...dat lijkt me het verstandigste...

Oja en onzekerheid... de vorige keer (toen het dus mis was) was ik zo onzeker over echt alles dat het gewoon vervelend was. En deze keer is het echt zoveel minder dat het tegen onverschillig aan zit ja. ik ben gewoon te nuchter ofzo. Iemand had mijn moeder gevraagd of ik bang was voor de bevalling. Waarop mijn moeder antwoorde: nuh, ze weet niet wat er te wachten staat, dus ze kan er niet bang voor zijn. En dat is inderdaad precies hoe het voelt. Ik ben super nieuwsgierig, maar echt onzeker, nuh. Komt vast nog wel.
pi_72801115
Stiemie wat spannend. Nu wel proberen echt lekker rustig aan te doen vandaag.

Vlindur wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd

Faja, wat klinkt dat mooi

Rocka, ben benieuwd naar de foto's, leuk. Ik heb zelf geen foto's laten maken, maar wel zelf af en toe het toestel richting mijn buik gemikt. Voor in het plakboek later

Twinkly wat fijn dat hij gedraaid is! Ik kan me je opluchting enorm goed voorstellen. Echt goed nieuws. En wat een schattig popje was je als baby

Lijnloos gefeliciteerd, goed gedaan

Mefke lekker de rest van de dag met een boek en een konijn op de bank?

Ik kom net terug van de gyn. Een hele aardig man. Het ziekenhuis heeft zelf ook een voorkeur voor KS boven stuitbevalling, dus die beslissing was er heel snel door. Toen kwam de keuze voor ruggeprik of narcose. Narcose doen ze eigenlijk alleen als het echt niet anders kan, want het is toch minder goed voor zowel de baby als de moeder, dus het wordt een ruggeprik. Vind het wel een heel eng idee, maar toen ik hoorde dat narcose ook voor de baby extra risico met zich meebrengt, was de knoop heel snel doorgehakt. En bij narcose mag de papa er niet bij zijn, die moet dan door een raampje kijken.
De datum is ook meteen geprikt. Vrijdag 2 oktober word ik mama
pi_72801374
Pff Stiemie kan me voorstellen dat je nu geen zin hebt in hypotheekgedoe, alles tegelijk. Fijn dat er wat aan het gebeuren is!!

Nou Xenia, ondanks de opluchting voelde me wel direct schuldig tegenover jou Ik vind het echt helemaal niet leuk voor jou Heel erg fijn dat ze niet een stuitbevalling proberen door te drukken en zelf de KS ook als beste optie zien. Een ruggeprik is niet eng hoor, dat heb ik ook wel eens gehad toen ik geopereerd werd aan een beklemde liesbreuk, ik was alleen heel melig en naderhand had ik het ijskoud.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72801561
Xenia, hier ook goede ervaringen met een ruggenprik. Dat melige herken ik wel ja, je ligt op een uitslaapkamer maar bent al wakker. En ik mocht daar pas weg als ik mijn heupen kon bewegen. In mijn beleving deed ik dat al na 10 minuten, maar in werkelijkheid bewoon er toen nog helemaal niets...Lijkt me wel raar om nu al te weten dat je dan mama wordt.
En inderdaad, ik ga even richting bank met boek. Konijnen lopen vooral rond, ze komen af en toe wel even kijken maar echt bij me liggen doet er maar 1 en dan moet ik echt wat te snoepen voor em hebben, dus een bordje met een boterham met hagelslag bijvoorbeeld....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')