Whehequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
oplettende notaris. WIj met zn allen waren er ook niet opgekomen dat je vriend natuurlijk ook bij de bevalling is
Jaquote:
Dan begrijpt je kind dat je hem/haar bedoelt als je roeptquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Joshua. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarvoor die namen zijn
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dan begrijpt je kind dat je hem/haar bedoelt als je roept
Dat zijn alle namen van de personen die meeposten in dit topic met hun vermoedelijke bevallings datum. tenminste, ik denk dat je dat met je vraag bedoelt....quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Joshua. het volgende:
Dat gebruik ik wel als excuus.quote:
Welke namen? Het is echt geen cryptogram, toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Joshua. het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef ymme het volgende:
Ik ben gewoon het dansen vergeten
Ik geef al 7 jaar les elke dinsdagavond. En had om 19.00 uur daar moeten zijn.
Dat klinkt als een harde buik. Ik heb het tijdens het fietsen vooral en en moet daar dan heel nodig van plassen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef octopussy het volgende:
Heb de laatste paar dagen op momenten dat mijn onderbuik helemaal lijkt te verkrampen (net boven het schaambeen). Vervelend gevoel, vooral tijdens het autorijden![]()
Herkent iemand dit?
TNX, het is een microsoft certificerings examen, (webbased applicaties en dat soort geneuzel, voor de geinteresseerden 70-547), de laatste die ik nog moest doen uit een reeks. En gezien alle omstandigheden en werk en zo, is het wel handig om het nu te halen... dus wie morgen tussen 10 en 12 duimpjes over heeft, draai gerust meequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:40 schreef Twinkly het volgende:
Succes morgen Lijnloos, hopelijk slaap je ondanks de zenuwen wel goed! Waar gaat je examen over?
Jaaaaquote:Op woensdag 16 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Happy, fijn dat ze soepel omgaan met die pauzeregeling...is je hoofdpijn nu weg???
Nou, dit is voor mijn werk, studie is al een hele tijd geleden klaar... maar voorlopig is dit wel even het laatste wat ik doe aan opleiding voor het werk.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:02 schreef Twinkly het volgende:
Ik ga zeker duimen Lijnloos!Ben je daarna ook klaar met je studie?
Nu snel douchen ik heb om half 9 een afspraak met de verloskundige
Kotex heeft volgens mij een katoenen toplaagquote:Op woensdag 16 september 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Wie had er hier ook alweer katoenen inlegkruisjes? Waar kun je die krijgen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dan begrijpt je kind dat je hem/haar bedoelt als je roept
Dat was ikquote:Op woensdag 16 september 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Wie had er hier ook alweer katoenen inlegkruisjes? Waar kun je die krijgen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, 37 weken da's wel een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waard... op zijn minst!
Overmorgen...toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:39 schreef Linda2205 het volgende:
Sorbo morgen alweer meldplicht![]()
Zo, nu ga ik me klaarmaken voor mn yogaklasje en aansluitend physiotherapie. Morgen due-dateIn januari leek het allemaal nog zo ver weg en nu is er binnen 2 weken een baby in ons huis. Een BABY
in ONS huis
Dat kan toch helemaal niet?
Owjaquote:Op woensdag 16 september 2009 09:41 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Overmorgen...toch?![]()
Een baby in jullie huis? Nee hoor, dat kan inderdaad niet. Wie heeft je dat wijsgemaakt?![]()
(spannend he??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |