OMG, Amaranta, jij ook al? Ik heb 'm meteen begraven diep in de kast, wat nou kraampakket?

Lijnloos, héél erg veel succes met je examen, ik zal zéker voor je duimen!! Zou toch mooi zijn als je die ook nog even binnensleept he?
quote:
Dat was ik

Het merk ervan is Natracare (net even gespiekt) en je kunt (bij ons in elk geval) kopen bij de natuurwinkel cq de bio-supermarkt

Vlindur 25 weken!!

Ennehm, fijn dat jullie huis in gereedheid begint te raken, dat lijkt me echt een ongelooflijk fijn gevoel geven

Succes strakjes!
Twinkly, als het goed is heb jij ondertussen je keuring gehad? Ik hoop op een mooi stickertje voor je

Rocka, vannacht was je echt alleen.. Zou toch wel eens mooi zijn als er wat nachtjes waren dat we allemáál doorslapen he?
En BJ

Niet óók beginnen met spoken hoor, doe maar niet!
Randall, hoe voel jij je vandaag trouwens, gaat het al beter? En Happy, jij geen hoofdpijn meer?

En Ssserpente, jouw bloeddruk was wederom in orde he? Jeuj, da's toch wel fijn denk ik zo

(En een drópje mag toch wel? Of heb je in één keer de zak leeggestofzuigerd?

)
Nou mensen, zoals u ziet aan mijn eerste post-tijd: ik heb nogal een fijn nachtje slapen gedraaid

De yoga was gisteren wel ok, ik ben blij dat ik ben gegaan zodat ik volgende week bij de partnerles alle ademhalingstechnieken al eens gehad heb. Heb een paar oefeningen op een stoel gedaan i.p.v. zittend op kussentjes en dan ging het nog wel. Daarna doodmoe mijn bedje ingeklapt, om 6 uur wakkergeworden en om een uur of 7 nog even in slaap gestort tot de wekker ging om negen

Next stop: zwembad en daarna meteen door naar de bedrijfsarts..
[edit]Sorbootje, fijn dat jij ook zo lekker hebt geslapen.. En whoooeee, official business hoor, vluchttas en klossen enzo!

En je vraag: compléét mee eens! Het gaat echt belachelijk hard ja..[/edit]
En hey, trouwens, geen nieuwe beebjes vannacht! Maar wie weet wat de dag ons brengt..