abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 03:09:38 #26
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72791712
*checked*

succes straks Lijnloos!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72791886
Ik zal duimen lijnloos!!
Wat is de lijst met zwangeren lang zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72791898
*duimen draait voor lijnloos*
en ik zit ook aan de brandnetelthee; en heb gister 2 voor de prijs van 1 gehaald bij trekpleister (zonnatura)
vind het ook best te drinken eigenlijk en bij mij helpt het wel tegen de dikke enkels....

@Ymme; typisch geval van zwangerschapsdementie denk ik haha ik moest er wel om lachen

@Happy, fijn dat ze soepel omgaan met die pauzeregeling...is je hoofdpijn nu weg???
.
@Octopussy,harde buik denk ik ook.... net of je ineens een bal onderin je buik hebt???

@Ssserpente; jeuj weer goedgekeurd!!

hoop dat de rest van de dames goed heeft geslapen??? ik heb weer een vroege dienst en ben al vanaf 3 uuur wakker en aan het draaien geweest.... beetje jammer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72791999
quote:
Op woensdag 16 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Happy, fijn dat ze soepel omgaan met die pauzeregeling...is je hoofdpijn nu weg???
Jaaaa hoofdpijn weg. Hopenlijk blijft het weg. Goede nachtrust gehad

Ssserpente en Asy weer goedgekeurd. Lekker hoor

BJ, werke, voordeel van een vroege dienst is dat je ook vroeg weer klaar bent hopenlijk was het niet té druk.

Hoe gaat het met Stiemie? Al vorderingen?

En Luna, 37 weken toch vandaag? Moeilijk hè tellen Gaat ie verder nog? Doe je rustig aan! Probeer het kleintje nog maar eventjes binnen te houden.

Sproet-je, have fun in Prenatal. Go get it all!

Natuurlijk gaan de duimen in de duimstand voor Lijnloos. Succes met je examen!

Ik ga me klaarmaken voor werk. Eens kijken wat de dag brengt vandaag.
  woensdag 16 september 2009 @ 07:25:07 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72792011
Oe, even duimen voor lijnloos strakjes...
pi_72792050
goedemorgen dames.

Rocka, weer aan het nachtbraken geweest meid tocch.

Ben benieuwd of er vandaag nog wat cm's bij gaan komen.

Ymme toch, dansles vergeten, achja, kan gebeuren. Wat voor dansles geef je?

Lijnloos, succes met je examen. Dat gaat je vast lukken!

Had ik al gezegd dat er hier een witte doos staat? Kraampakket, maar ik laat hem nog even dichtzitten. Volgens mij begin ik kei hard te janken als ik hem opendoe. Al die matrassen enzo

Dames, een hele fijne dag vandaag. Geniet van uw buiken en maak ze niet te hard. Ik ga lekker werken.
  woensdag 16 september 2009 @ 07:48:52 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72792108
Wie had er hier ook alweer katoenen inlegkruisjes? Waar kun je die krijgen?
pi_72792186
Ik ga zeker duimen Lijnloos! Ben je daarna ook klaar met je studie?

Nu snel douchen ik heb om half 9 een afspraak met de verloskundige
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72792189
Jullie zijn te gek meiden! Met jullie duimpjes moet het helemaal goed komen straks!
Werkze allemaal voor degene die dat nog doen en een voor de LLM's!
quote:
Op woensdag 16 september 2009 08:02 schreef Twinkly het volgende:
Ik ga zeker duimen Lijnloos! Ben je daarna ook klaar met je studie?

Nu snel douchen ik heb om half 9 een afspraak met de verloskundige
Nou, dit is voor mijn werk, studie is al een hele tijd geleden klaar... maar voorlopig is dit wel even het laatste wat ik doe aan opleiding voor het werk.

Jij succes bij de vk!
pi_72792839
Goeiemorgen!

Ymme, je dansles vergeten vind ik in jou geval dan wel een toppunt hoor! 7 jaar!
Lijnloos, succes met je examen! Komt goed!

Ik ben vandaag 25 weken zwanger! Het gaat zo snel!
Gister zijn we voor het eerst in ons nieuwe bad geweest. Heerlijk gebubbeld en gemasseerd Hij stond nog niet vastgekit en de bak zat er nog niet omheen, maar we konden nu eindelijk weer normaal haren wassen en zelf wassen, wat een ellende als je 3 weken met je kop in een teil moet
Nu installeren ze de douche en als het goed is is eind van de week de badkamer helemaal te gebruiken!

En dan is Tinus zn kamer ook bijna klaar (Die is ook verbouwd, dakkapel) en dan kunnen we daar ook eindelijk mee beginnen

Zometeen voor controle en uitslag van de ADCC test naar het ziekenhuis. Dus dat is wel weer een beetje spannend. Maar het zal wel allemaal goed zijn, want anders hadden ze me vast niet 3 weken in spanning laten zitten toch?

Fijne dag allemaal meiden!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72792932
Vindur! Succes in het ziekenhuis! En je bad klinkt heerlijk! Daar kun je mooi de tweede helft van de zwangerschap voor een groot deel in doorbrengen!

Ymme, handige Harry! Hebben ze wel zonder je gedanst?

BJ, Komende nacht maar even wat beter slapen? Werken is een stuk beter uit te houden na een fatsoenlijke nachtrust is mijn ervaring. En met jouw werk zal dat helemaal gelden..

Lijnloos ik zal ook nog even voor je duimen!

De rest krijgt zoals gebruikelijk een dikke vette van me!

Ik heb heerlijk geslapen en heb ongeveer tien keer meer energie dan gisteren. Heerlijk gevoel. Net gezegd dat hij nu toch eindelijk maar eens klossen voor ons bed moet gaan halen en een ondersteek. Dan zal ik ook braaf mijn vluchttas in orde maken enzo... allemaal an die dingen die nog veel te echt zijn, maar toch odnerhand eens moeten gebeuren. 36 weken en 5 dagen... hoe kan het toch dat die tweede helft van je zwangerschap ongeveer 100 keer zo snel gaat als de eerste helft?
pi_72793000
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Kotex heeft volgens mij een katoenen toplaag

En succes met rustiger aan doen
  woensdag 16 september 2009 @ 09:12:10 #38
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72793023
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Dan begrijpt je kind dat je hem/haar bedoelt als je roept

Ik had je nog gebeld gister. had je gezien?

Lijnloos succes met je tentamen!

Vlindur, jij ook succes met de uitslag van de test. Hopeljik is het goed (zo goed mogelijk)!
En uiteraard gefeli met je mijlpaal! Over een paar dagen hebben we nog maar 100 dagen te gaan!

Asy, kotex kan je gewoon bij de drogist kopen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 16 september 2009 @ 09:14:50 #39
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72793067
OMG, Amaranta, jij ook al? Ik heb 'm meteen begraven diep in de kast, wat nou kraampakket?

Lijnloos, héél erg veel succes met je examen, ik zal zéker voor je duimen!! Zou toch mooi zijn als je die ook nog even binnensleept he?
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Dat was ik Het merk ervan is Natracare (net even gespiekt) en je kunt (bij ons in elk geval) kopen bij de natuurwinkel cq de bio-supermarkt

Vlindur 25 weken!! Ennehm, fijn dat jullie huis in gereedheid begint te raken, dat lijkt me echt een ongelooflijk fijn gevoel geven Succes strakjes!

Twinkly, als het goed is heb jij ondertussen je keuring gehad? Ik hoop op een mooi stickertje voor je

Rocka, vannacht was je echt alleen.. Zou toch wel eens mooi zijn als er wat nachtjes waren dat we allemáál doorslapen he?

En BJ Niet óók beginnen met spoken hoor, doe maar niet!

Randall, hoe voel jij je vandaag trouwens, gaat het al beter? En Happy, jij geen hoofdpijn meer?

En Ssserpente, jouw bloeddruk was wederom in orde he? Jeuj, da's toch wel fijn denk ik zo (En een drópje mag toch wel? Of heb je in één keer de zak leeggestofzuigerd? )

Nou mensen, zoals u ziet aan mijn eerste post-tijd: ik heb nogal een fijn nachtje slapen gedraaid De yoga was gisteren wel ok, ik ben blij dat ik ben gegaan zodat ik volgende week bij de partnerles alle ademhalingstechnieken al eens gehad heb. Heb een paar oefeningen op een stoel gedaan i.p.v. zittend op kussentjes en dan ging het nog wel. Daarna doodmoe mijn bedje ingeklapt, om 6 uur wakkergeworden en om een uur of 7 nog even in slaap gestort tot de wekker ging om negen

Next stop: zwembad en daarna meteen door naar de bedrijfsarts..

[edit]Sorbootje, fijn dat jij ook zo lekker hebt geslapen.. En whoooeee, official business hoor, vluchttas en klossen enzo! En je vraag: compléét mee eens! Het gaat echt belachelijk hard ja..[/edit]

En hey, trouwens, geen nieuwe beebjes vannacht! Maar wie weet wat de dag ons brengt..
3!
pi_72793155
Heerlijk Incantrix, het is je gegund een goede nacht
  woensdag 16 september 2009 @ 09:23:55 #41
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72793279
Thnx Freecell Ik voel me ook echt zó energiek ineens
3!
pi_72793308
Ff een paar ertussen uit pikken;

@ Vlindur, succes in het ziekenhuis.

@ Lijnloos, jij succes met je examen.

@ Djrandall, klote zeg van je werk.
Wat ga je nu doen? Nu alvast solliciteren of straks?

@ TAkkembah, gelukkig niets ernstigs.

@ Xenia, jammer en klote van die draaipoging.
Succes met bespreken over verdere plan de campagne.
Ik ben zelf "vroeger" in stuit geboren, gewoon thuis en ging nog wel redelijk makkelijk volgens mij maar kan me ook voorstellen dat je een beetje zekerheid wil en op safe wil spelen.

@ De rest, jullie ook succes, sterkte etc. met alles

Hier rommel ik gewoon lekker beetje aan in en om het huis, niet veel zin om mega veel te ondernemen.
Vluchttas klaar, bedje enz. moet nog ff op worden gemaakt dan is dat ook klaar.
Buik/rugpijn blijft, vooral 's nachts.
Slapen is nog steeds klote en ik krijg last van mn gewrichten zo tegen de ochtend, vooral van mn heupen enzo, of dat de combi is van hypermobiliteit en verweking.....
Morgen weer controle bij de gyn, kijken of de frummel nog in kruinligging ligt.
Verder voel ik me btw wel gewoon oke hoor, had van de week heel veel energie en ik ben heel nieuwsgierig naar wat er in mijn buik zit.
pi_72793407
Niet bijgelezen, sorry, maar wil jullie wel succes en sterkte wensen

En morgen zijn er weer 3 LLM's uitgerekend!
#geen
pi_72793439
Vlindur 25 weken, gefeliciteerd! Gaat inderdaad heel snel Lekker dat jullie badkamer nu bijna helemaal klaar is. En succes zo in het ziekenhuis. Het is vast inderdaad goed.

voor Lijnloos. Succes!

Hoe was het bij de vk Twinkly? Hartje geluisterd?

HappyMe, fijn dat de hoofdpijn weg is. Ik vind hoofdpijn altijd zo'n zinloze pijn.

Amarante, heb je ook niet even gespiekt in je kraampakket of er nog een leuk hebbedingetje tussen zit? Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar de inhoud van dichte dozen

Takkembah, fijn dat het toch goed lijkt te zijn. Mijn vriend en ik zijn allebei niet heel groot en onze baby zal naar verwachting van de vk ook niet zo heel groot zijn. Misschien geldt dat voor jullie ook?

Aoraki, ik dacht zelf dat in het begin dat ik makkelijk door kon werken tot week 36, maar wat was ik blij dat ik toch in week 34 al met verlof kon. Petje af voor de meiden die dat wel kunnen (sorbootje ), maar luister wel goed naar je lichaam hoor. Zeker als het ook nog eens keidruk is op je werk. Bij mij op mijn werk was het zelfs nog heel rustig die laatste weken en toch viel het erg zwaar.

Ymme, wat voor dansles geef je? En ga je die verkeerd geleverde kinderwagen echt al die tijd laten staan? Ik zou hem zelf meteen retourneren, staat zo in de weg. En je gaat hem toch voorlopig nog niet gebruiken. Hoewel mijn katten al wel driftig gebruik proberen te maken van de wandelwagen (en de wieg en het ledikant en de maxicosi... heb alles nu achter een gesloten deur gezet). Maar in jouw geval zou dat helemaal onhandig zijn, want dan komt die vol met haren en hij moet nog terug en iemand anders moet zijn kindje daar ook ooit in gaan leggen.

Hier is alles gelukkig rustig gebleven. Het verliezen van die slijmprop kwam wellicht inderdaad wel door die draaipoging, weet niet of dat mogelijk is eigenlijk. Ik moet zo naar de gyn, zal het even vragen. Wel spannend, ben benieuwd of hij al meteen een datum gaat afspreken voor de KS.

Vandaag 37 weken
pi_72793555
Xenia, 37 weken da's wel een waard... op zijn minst!
pi_72793566
DuchessX Ik mis je wel een klein beetje in deze topicreeks hoor

het-is-mij, wat is kruinligging precies?

Incantrix, hopelijk is het zwemmen vandaag wel weer leuk. Veel plezier! En succes bij de bedrijfsarts.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, 37 weken da's wel een waard... op zijn minst!

En jij overmorgen ook!
pi_72793580
Goedemorgen allemaal! Zeekoe met baby in buik meldt zich Buik die trouwens sinds ik gister zei dat ik spierpijn had, niet helemaal normaal meer is geworden. Geen krampen ofzo, maar meer een constante zeurderige buikpijn, maar anders als normale buikpijn... naja, we zien wel! Gisteren onverwacht naar een babyverzorgingscursus geweest, maar men wat was ik daarna blij met mn eigen pufclub zeg. Wat een rare lui! Mensen uitlachen als ze iets vragen enzo en een leidster die alles als vraag deed. "Wat zijn de voordelen van borstvoeding?" En dan ook wachten op een antwoord, een minuut of 5. Als ze dat al zouden weten, dan waren ze toch niet naar die cursus gegaan? [/frustratie]

Trixie, wat fijn dat je zo goed hebt geslapen en dat de yoga toch meeviel! En veel plezier met je leuke zwemklasje.

Het-is-mij ook al helemaal voorbereid met klossen en tassen. Echt word het dan hè? En is het erg als je beebje in kruinligging ligt? (Dat is toch met het achterhoofd voor de uitgang?)

Vlindur 25 weken en Sorbo morgen alweer meldplicht

Xenia vandaag meldplicht Wanneer is de afspraak in het ziekenhuis met de gyn? Lezen Linda, lezen. Succes zo Xenia

Lijnloos, tussen 10 en 12 heb ik geen duimen over, dus dan nu alvast maar een voor je!

Zo, nu ga ik me klaarmaken voor mn yogaklasje en aansluitend physiotherapie. Morgen due-date In januari leek het allemaal nog zo ver weg en nu is er binnen 2 weken een baby in ons huis. Een BABY in ONS huis Dat kan toch helemaal niet?
Lotte!
Noah!
pi_72793624
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:39 schreef Linda2205 het volgende:
Sorbo morgen alweer meldplicht

Zo, nu ga ik me klaarmaken voor mn yogaklasje en aansluitend physiotherapie. Morgen due-date In januari leek het allemaal nog zo ver weg en nu is er binnen 2 weken een baby in ons huis. Een BABY in ONS huis Dat kan toch helemaal niet?
Overmorgen...toch?

Een baby in jullie huis? Nee hoor, dat kan inderdaad niet. Wie heeft je dat wijsgemaakt?

(spannend he??)
pi_72793655
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:41 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Overmorgen...toch?

Een baby in jullie huis? Nee hoor, dat kan inderdaad niet. Wie heeft je dat wijsgemaakt?

(spannend he??)
Owja Overmorgen. Naja, das ook goed

Enne...mja, kweet ook niet. Ik hou niet van practical jokes
Lotte!
Noah!
pi_72793687
Gek he Linda, binnen nu en 2 weken een baby in jullie huis. En niet eens een baby, maar JULLIE baby
Ik kan het me zelf ook nog heel moeilijk voorstellen.

Afspraak met de gyn is om 11.10 uur. Ik moet zo maar eens gaan douchen enzo. Tijd vliegt altijd achter de computer

Veel plezier met yoga!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')