Ik geef je nog 3 weken, dan voel je hem welquote:foto Op maandag 14 september 2009 10:07 schreef octopussy het volgende:
De dames die hun beebje voelen![]()
![]()
Ik wil OOOOOK
Ik moet die van ons dus wijzigen. Wij hebben als voogd mijn schoonbroer en zijn vriendin.quote:foto Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef Troel het volgende:
O wat ben ik blij dat we niet aan peetouders doen
Wat we nog wel steeds moeten doen is een testament makenDat is iets wat je dus echt maar vooruit blijft schuiven.
owww nou dat komt helemaal goed iddquote:Op maandag 14 september 2009 10:47 schreef octopussy het volgende:
BJ, ik ben nu 18 (+1) weken. Mijn verloskundige zei dat de meeste dames hun kindje rond de 19/20 weken wel gaan voelen dus ik ben ook niet ongerust ofzo. Alleen een beetje jaloers omdat de dames hier die tegelijk of na mij zijn uitgerekend wel kwastjes en schopjes voelen![]()
Rocka, het is ook nooit goed heNog even volhouden meid
Ik dacht dat het cynisme wel duidelijk was in mijn post maar schijnbaar niet.quote:foto Op maandag 14 september 2009 10:47 schreef lunastar het volgende:
Gelukkig maar dat we allemaal andere keuzes en smaken hebben...
ik vind ze persoonlijk niet mooi.... maar als jij ze mooi vind moet je je gevoel volgen...
Troel als we er uit zijn of we bij 3 wondertjes blijven gaan we ook stappen nemen om een testament op te maken.. zeker na alles wat we hebben meegemaakt na overlijden van schoonmoeder zijn we er helemaal voor te vinden...
Wellicht een stom idee, maar kan je mss met haptonomielessen proberen zodanig contact te maken met beebje, dat je hem/haar naar een andere kant kan sturen/masseren?quote:Op maandag 14 september 2009 10:33 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, volgens de vk gaat ie draaien met zijn rug. En als zijn rug extreem naar links ligt (dus echt aan de zijkant, bijna achterkant zeg maar) dan duwt ie op iets (vraag me niet wat) en wil mijn been dus niet meer. Van de fysio weet ik ook dat ik links meer last had van mijn bekken dan rechts, dus dan zal het wel een optelsommetje worden. Vooral stom dat het verschil zo groot is, want als ie daar dus niet ligt kan ik redelijk wat. Ja, dan voel ik wel iets zeuren, maar kan ik bijvoorbeeld mijn been gewoon op de bank leggen en gewoon mijn been zelf uit de auto zetten. Nu ie weer links ligt heb ik bij beide handelingen mijn armen nodig om dat been ergens te krijgen.
Helemaal mee eens!quote:foto Op maandag 14 september 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht dat het cynisme wel duidelijk was in mijn post maar schijnbaar niet.
Ik vind het werkelijk een schande als je je kind zo noemt en de ambtenaar van de burgelijke stand zou ter plekke aangifte moeten doen bij bureau jeugdzorg.
Ik weet precies hoe je je voelt, soms heb ik echt wel het idee dat ik wat voel, maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik wil idd ook....quote:Op maandag 14 september 2009 10:47 schreef octopussy het volgende:
BJ, ik ben nu 18 (+1) weken. Mijn verloskundige zei dat de meeste dames hun kindje rond de 19/20 weken wel gaan voelen dus ik ben ook niet ongerust ofzo. Alleen een beetje jaloers omdat de dames hier die tegelijk of na mij zijn uitgerekend wel kwastjes en schopjes voelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop