abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72723555
Zwangerschap en geboorte deel 560

17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 14-09-2009 11:03:05 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72723575
Oe, dat had ik dan nog nooit gedaan...een topic van Z&G openen. Klopt ie zo?

En mijn laatste post was:
Karin, dat was wel heul snel! En wat een mooi mannetje en een mooie naam. Geniet er van met z'n viertjes!
Lijnloos, hopelijk valt het mee.
En over die urinecontrole, hier is ie nog nooit nagekeken en is zelfs de afspraak dat je zelf urine laat nakijken bij de huisarts als je bijvoorbeeld een blaasontsteking vermoed.

Rocka, leuk he, zo'n uk die te veel beweegt. Die van mij is vanacht anders gaan liggen, dus de pijn in mijn bekken is terug. Nou ja, toch een paar dagen kunnen genieten van veel bewegingsvrijheid. En buik is nu ook bijna constant hard, vooral aan de bovenkant.
pi_72723626
ik zei dus nog:
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:07 schreef octopussy het volgende:

De dames die hun beebje voelen
Ik wil OOOOOK
Ik geef je nog 3 weken, dan voel je hem wel

Ik heb trouwens sindseen paar dagen weer echt een idee van het geslacht
Bij L. had ik vanaf het begin tot 12 weken het idee dat het een meisje was en daarna dacht ik dat het een jongen was. Dat idee is nooit meer weggegaan

En nu met 17 weken heb ik dus weer een idee, ik ben benieuwd
  maandag 14 september 2009 @ 10:29:50 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72723633
Nee, ik heb de link bovenin nog even aangepast en de quotes weggehaald. Verder was ie helemaal perfect hoor!

Maar je beeb gaat toch nog steeds anders liggen, ondanks beperkte ruimte? Heb je misschien niet zelf iets anders gedaan wat je niet meer zo veel doet? Stofzuigen oid?
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 14 september 2009 @ 10:33:22 #6
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72723712
Karin een dikke proficiat met de geboorte van Lars... en wat een turbo-bevalling...

Hier draait baby ook nog lustig rond... met idd soms harde buiken als gevolg.. maar savonds heb ik hier ongi-achtige krampen en eigenlijk een irritant stekerige pijn aan navel... morgen naar gyn... toch even vermelden...

nog 6 dames voor september en dan is het al oktober... wat gaat het vlug... en ik maar panikeren... kamer geraakt niet af... geen naam, nog geen doopmeter en peter... pffff ik heb tijd te kort gelukkig blijft ventje lekker nuchter
pi_72723718
Rocka, volgens de vk gaat ie draaien met zijn rug. En als zijn rug extreem naar links ligt (dus echt aan de zijkant, bijna achterkant zeg maar) dan duwt ie op iets (vraag me niet wat) en wil mijn been dus niet meer. Van de fysio weet ik ook dat ik links meer last had van mijn bekken dan rechts, dus dan zal het wel een optelsommetje worden. Vooral stom dat het verschil zo groot is, want als ie daar dus niet ligt kan ik redelijk wat. Ja, dan voel ik wel iets zeuren, maar kan ik bijvoorbeeld mijn been gewoon op de bank leggen en gewoon mijn been zelf uit de auto zetten. Nu ie weer links ligt heb ik bij beide handelingen mijn armen nodig om dat been ergens te krijgen.
  maandag 14 september 2009 @ 10:36:42 #8
242879 Onnoman
The On And Only
pi_72723777
Ik ken een antiliaans gezinnetje die zo rond november gaat bevallen van een 4e..
ze hebben al een naam in geddachte: PRECIOUS

[ Bericht 0% gewijzigd door Onnoman op 14-09-2009 10:45:26 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_72723819
Wat Rocka dus zegt, ligt je beeb niet al helemaal vast? Of draait hij met zn onderlichaam?

Freecell, leuk dat je je de baby voelt trouwens. En ben benieuwd. Wisten jullie het bij L. wel of pas met de geboorte?
En wat ga je dit keer doen? Willen jullie het weten?
pi_72723850
Ohja peetouders
Ik weet het ook nog niet
  maandag 14 september 2009 @ 10:41:32 #11
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72723882
moet ik aan lord of the ring denken...

"my presious"
  maandag 14 september 2009 @ 10:42:40 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_72723901
O wat ben ik blij dat we niet aan peetouders doen

Wat we nog wel steeds moeten doen is een testament maken Dat is iets wat je dus echt maar vooruit blijft schuiven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72723918
Nouhou, ik vind het anders een hele mooie naam die erg hoog op ons lijstje staat.
Samen met Chardella, Chantilly, Shenailalay en Cinderella.
  maandag 14 september 2009 @ 10:44:49 #14
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72723947
Vreselijk vind ik het.. we hadden er in onze gedachte voor te vragen.. maar sinds schoonmoeder overleden is horen we niks meer van hun... zelfs meter en peter van Jade hebben niks laten horen op haar verjaardag(en dat is toch een kleine moeite) De jongste zus van mijn schoonmoeder had véél meegenomen en ook zo'n 7000 euro in haar zakken gestoken... Gelukkig wisten we dit en hebben we dit tactvol laten weten aan haar en nu denken we dat ze dus de rest van de familie is gaan opstoken.. maar ik vind nog altijd dat wat van schoonmoeder was dat de zoon en echtgenoot er toch meer recht op hebben... en begraffenis is ook niet gratis...
maar vind het zo erg voor ventje en voor Jade... gelukkig zoals ik al meldde blijft ventje er héél nuchter onder..
pi_72723960
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:42 schreef Troel het volgende:
O wat ben ik blij dat we niet aan peetouders doen

Wat we nog wel steeds moeten doen is een testament maken Dat is iets wat je dus echt maar vooruit blijft schuiven.
Ik moet die van ons dus wijzigen. Wij hebben als voogd mijn schoonbroer en zijn vriendin.
Alleen zijn ze nu uit elkaar en staat haar naam nog in ons testament. En tja, ik wil niet dat mijn kindjes naar haar gaan.
Mijn schoonbroer alleen kan door een hersenafwijking niet alleen voor de kindjes zorgen (hij heeft er 2 van zichzelf en daar zouden er nog 2 bij komen, en hij kan zn eigen 2 kinderen niet fulltime aan). En we hebben in overleg met hem besloten om een andere voogd (mijn ouders) te benoemen. Alleen tja, ze zijn al sinds december vorig jaar uit elkaar en nog steeds is het niet gewijzigd.
pi_72723995
BJ, ik ben nu 18 (+1) weken. Mijn verloskundige zei dat de meeste dames hun kindje rond de 19/20 weken wel gaan voelen dus ik ben ook niet ongerust ofzo. Alleen een beetje jaloers omdat de dames hier die tegelijk of na mij zijn uitgerekend wel kwastjes en schopjes voelen

Rocka, het is ook nooit goed he Nog even volhouden meid
  maandag 14 september 2009 @ 10:47:03 #17
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72723996
Gelukkig maar dat we allemaal andere keuzes en smaken hebben...
ik vind ze persoonlijk niet mooi.... maar als jij ze mooi vind moet je je gevoel volgen...

Troel als we er uit zijn of we bij 3 wondertjes blijven gaan we ook stappen nemen om een testament op te maken.. zeker na alles wat we hebben meegemaakt na overlijden van schoonmoeder zijn we er helemaal voor te vinden...
  maandag 14 september 2009 @ 10:48:55 #18
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72724043
octopussy ik voelde dit baby'tje pas bij 26 weken... en als je weet dat ik de 1e bij 18 weken voelde en de 2de bij 14 weken... kun je wel begrijpen hoe ongerust ik was...

maar zoals je zelf zegt... beetje jaloers;. is begrijpelijk.. binnenkort kun je lekker meepraten over de stampjes... enzo
pi_72724057
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:47 schreef octopussy het volgende:
BJ, ik ben nu 18 (+1) weken. Mijn verloskundige zei dat de meeste dames hun kindje rond de 19/20 weken wel gaan voelen dus ik ben ook niet ongerust ofzo. Alleen een beetje jaloers omdat de dames hier die tegelijk of na mij zijn uitgerekend wel kwastjes en schopjes voelen

Rocka, het is ook nooit goed he Nog even volhouden meid
owww nou dat komt helemaal goed idd zal vast niet lang meer duren

ik ga me maar eens ff douchen, wel ff fris op controle
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72724075
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:47 schreef lunastar het volgende:
Gelukkig maar dat we allemaal andere keuzes en smaken hebben...
ik vind ze persoonlijk niet mooi.... maar als jij ze mooi vind moet je je gevoel volgen...

Troel als we er uit zijn of we bij 3 wondertjes blijven gaan we ook stappen nemen om een testament op te maken.. zeker na alles wat we hebben meegemaakt na overlijden van schoonmoeder zijn we er helemaal voor te vinden...
Ik dacht dat het cynisme wel duidelijk was in mijn post maar schijnbaar niet.
Ik vind het werkelijk een schande als je je kind zo noemt en de ambtenaar van de burgelijke stand zou ter plekke aangifte moeten doen bij bureau jeugdzorg.
  maandag 14 september 2009 @ 10:50:28 #21
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72724078
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:33 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, volgens de vk gaat ie draaien met zijn rug. En als zijn rug extreem naar links ligt (dus echt aan de zijkant, bijna achterkant zeg maar) dan duwt ie op iets (vraag me niet wat) en wil mijn been dus niet meer. Van de fysio weet ik ook dat ik links meer last had van mijn bekken dan rechts, dus dan zal het wel een optelsommetje worden. Vooral stom dat het verschil zo groot is, want als ie daar dus niet ligt kan ik redelijk wat. Ja, dan voel ik wel iets zeuren, maar kan ik bijvoorbeeld mijn been gewoon op de bank leggen en gewoon mijn been zelf uit de auto zetten. Nu ie weer links ligt heb ik bij beide handelingen mijn armen nodig om dat been ergens te krijgen.
Wellicht een stom idee, maar kan je mss met haptonomielessen proberen zodanig contact te maken met beebje, dat je hem/haar naar een andere kant kan sturen/masseren?

en ik ben de tel kwijt wanneer de babykamer komt ahum...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72724088
Lunastar, wij hadden het testament al voordat we uberhaubt kinderen hadden. We hebben ze toen al wel laten opnemen.

Octo, je zult je kindje snel voelen, let maar op.

Luna, ik geloof wel dat je bang was dat je je beebje niet voelde!
  maandag 14 september 2009 @ 10:51:27 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_72724090
luna, het schijnt zo te zijn dat het niet uitmaakt hoeveel kindertjes je hebt. Je kan vast alten leggen dat het ook voor nog niet geboren kindertjes enzo ook zo is. Maar goed, ik weet er ook het fijne nog niet van.

Punt is dat Bert en ik een tijd geleden al wel hebben gesproken hierover en dat we ook weten wat we willen, maar dat het toch moeilijk is om het vast te leggen, vooral hoe je het vast legt. Leg je voogden vast of pleegouders, noem maar op Gelukkig zijn we het eens over wie we vast willen leggen en zijn die mensen ook bereid onze kinderen op te voeden mocht het nodig zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72724160
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vind het werkelijk een schande als je je kind zo noemt en de ambtenaar van de burgelijke stand zou ter plekke aangifte moeten doen bij bureau jeugdzorg.
Helemaal mee eens!

Wij doen gelukkig ook niet aan peters en meters en suikeroom bullshit.
Maar in het zuiden komt het al voor en in Belgie is het redelijk standaard volgens mij.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72724168
quote:

Ik weet precies hoe je je voelt, soms heb ik echt wel het idee dat ik wat voel, maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik wil idd ook....

En bedankt voor de info over de urine, ik hoef zelf niks in te leveren geloof ik. Hangt dus echt van de VK af. Ik mag pas in oktober weer voor controle, ik vind het echt veel te lang duren
  maandag 14 september 2009 @ 10:55:03 #26
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72724173
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik geef eerlijk toe... snap het meestal niet vlug.. ventje zegt regelmatig dat hij niet snapt dat ik niet blond ben...
  maandag 14 september 2009 @ 10:56:05 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_72724206
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Wij doen gelukkig ook niet aan peters en meters en suikeroom bullshit.
Maar in het zuiden komt het al voor en in Belgie is het redelijk standaard volgens mij.
Peters en Meters is ook een Rooms gebruik dacht ik. Heel Berts familie doet eraan tenminste. O nee, wij niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72724212
Sja.. Ik wil onze kinderen dus echt niet bij mn schoonouders hebben als wij overlijden. Ik denk dat ze naar mn ouders gaan, of misschien wel mijn zus. (Goiie, ik wil er eigenlijk helemaal niet over nadenken! )
  maandag 14 september 2009 @ 10:57:25 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_72724233
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Sja.. Ik wil onze kinderen dus echt niet bij mn schoonouders hebben als wij overlijden. Ik denk dat ze naar mn ouders gaan, of misschien wel mijn zus. (Goiie, ik wil er eigenlijk helemaal niet over nadenken! )
Tja, dat is niet meer dan logisch, maar wellicht toch het nadenken waard
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72724237
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef sindell het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe je je voelt, soms heb ik echt wel het idee dat ik wat voel, maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik wil idd ook....

En bedankt voor de info over de urine, ik hoef zelf niks in te leveren geloof ik. Hangt dus echt van de VK af. Ik mag pas in oktober weer voor controle, ik vind het echt veel te lang duren
Ik voelde onze knul op een dag ineens heel duidelijk, dat waren 3 stoten. Dat gefriemel ofzo heb ik nooit gevoeld hoor.. En hier was het bij 19 weken
  maandag 14 september 2009 @ 10:58:03 #31
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72724243
idd in belgië is het een gewoonte.. ook al worden ze niet gedoopt.. toch nemen ze nog de meter en peter..

Ik zou niet weten of het kan... maar ventje wilt liever wachten tot we er uit zijn... en denk ook omdat het zo raar aanvoelt.. nog jong en al over testament spreken... en vastleggen.. maar liever op tijd dan te laat zou ik dan zeggen...
pi_72724255
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, dat is niet meer dan logisch, maar wellicht toch het nadenken waard
Dan moet ik ze eerst es vragen of ze überhaupt wel willen.. Ik wil ze er ook niet echt 'mee op zadelen'..
Hoe hebben jullie dat dan allemaal gedaan? In overleg? of gewoon zo geregeld?
pi_72724291
Karin, wat een haast
Maar wat een lieffie zeg Ik hoop dat de naweeen lekker weg blijven zodat je met volle teugen kan genieten.

Een voogd voor als er met ons wat mis gaat, daar hebben wij nog helemaal niets voor geregeld. Erg fout, moet het maar weer eens aankaarten.
En een naam zijn we ook nog niet over uit, we hebben wel beiden onze favorieten maar worden het niet eens. Maar met 34 weken hoop ik er toch wel over uit te zijn zeg, ik zou er ook zenuwachtig van worden!
pi_72724322
Mogge ladies,

Wow Karin, wat onwijs goed gedaan! Wat een mooie naam en wat een prachtig ventje is Lars! Heel erg gefeliciteerd! Geniet van elkaar!

Mama_papa, fijn hè, dat geschop?!

Balen Lijnloos, sterkte vandaag!
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:47 schreef Lijnloos het volgende:Wel grappig was dat mijn lief op weg naar huis een beetje beschaamd vroeg of die eiwitten misschien niet van hem nog konden komen

Octo, je geduld wordt straks rijkelijk beloond!

Ik ben net pas wakker. Heb echt héérlijk geslapen (en de kattenbrokjes staan er nog)!

Beetje jammer is alleen dat m'n vader gister aankondigde dat ie vanmiddag langskomt... Ik heb 'm al anderhalf jaar niet gezien en nu wil ie me ineens op stel en sprong op de valreep nog even zwanger zien. En hij overdonderde me er zo mee, dat ik niet eens een smoesje kom bedenken.

Nou ja, het moet er toch en keer van komen: ik ben 'm al twee weken aan het afbellen. 't Was alleen mijn bedoeling om 'm in ieder geval niet alléén te ontmoeten. En dat gaat nu dus wel gebeuren...

Krijg behoorlijk de zenuwen als ik eraan denk, maar heb besloten dat ie me niet gaat breken! We zullen zien...
  maandag 14 september 2009 @ 11:01:42 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_72724323
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:58 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan moet ik ze eerst es vragen of ze überhaupt wel willen.. Ik wil ze er ook niet echt 'mee op zadelen'..
Hoe hebben jullie dat dan allemaal gedaan? In overleg? of gewoon zo geregeld?
In overleg (sterker nog, juist de mensen die wij benaderd hebben drukken ons regelmatig op het hart om er nu eens vaart achter te zetten). Uiteraard wel eerst overleg "intern" en gekeken wat de mogelijkheden waren. Op basis daarvan gekeken of we allebei achter bepaalde mensen stonden. Vervolgens gekeken of het eventueel een mogelijkheid zou zijn om die mensen te vragen (mensen vragen die fulltime werken en op een 1 kamerflatje wonen is natuurlijk een beetje raar ). Toen uiteindelijk die mensen benaderd. En dan moet je dus inderdaad nog gaan kijken of je ze vast wil leggen als pleegouders of als voogd.

overigens is hier ook een topic over, ik ga even zoeken
Stel jij en je partner overlijden wie zorgt er voor je kind
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72724387
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:38 schreef amaranta het volgende:

Freecell, leuk dat je je de baby voelt trouwens. En ben benieuwd. Wisten jullie het bij L. wel of pas met de geboorte?
En wat ga je dit keer doen? Willen jullie het weten?
Bij Leander wilden we het wel weten bij de 20 weken echo, maar de mevrouw kon het niet goed zien, haha
We kwamen er zo'n 25 minuten na de geboorte achter dat hij een jongetje was

We willen het nu ook weer weten
pi_72724401
Voogd, oja. Als we dat niet hebben wordt het hier dik drama
We weten wel iemand, nog even vragen
pi_72724492
Peetouders (bij ons peetoom en peettante genoemd) zijn volgens mij inderdaad officieel een onderdeel van het roomskatholieke geloof. Zelf ben ik wel gedoopt en heb ik een peetoom en peettante, maar mijn man dus niet. En we zijn ook niet voor de kerk getrouwd en we gaan ons kindje niet dopen. Maar toch krijgt het wel een peetoom en peettante. Ik vind het zelf heel leuk om met 1 oom en tante meer binding te hebben dan met de rest en die oom en tante spreek ik nu ook nog heel veel. Over voogden aanwijzen hebben we hier nog niet nagedacht eerlijk gezegd, misschien ook maar eens doen. Al wordt de keuze dan vrij makkelijk denk ik...
En dames die hun ukken nog niet voelen, als je placenta aan de voorkant ligt duurt het ook langer. Hier was het ook pas week 22 ofzo. En voordat de buitenwereld het kon voelen waren we weer twee weken verder.
pi_72724514
Ssserpente, succes vanmiddag! En lekker he, zo lang slapen...dat ga ik nog wel missen straks denk ik...
  maandag 14 september 2009 @ 11:11:10 #40
190853 RockabeIIa
pi_72724525
Succes dan vandaag Ssserpente!

Ik krijg vandaag een vriend op bezoek die ik al een aantal jaren niet gezien heb. We hebben destijds afgesproken dat als ik voor mijn 35e nog niet getrouwd had we zouden trouwen (hahahaha!!!)
Over 4 weken is het zo ver *proest*

Hij weet inmiddels wel dat ik hoogzwanger ben dus komt ie hier naar toe ipv koffie & eten in de stad.
Ziet mijn vriend ook es over wie ik het nou al die tijd had. *enthousiast is*
  maandag 14 september 2009 @ 11:12:56 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_72724561
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Succes dan vandaag Ssserpente!

Ik krijg vandaag een vriend op bezoek die ik al een aantal jaren niet gezien heb. We hebben destijds afgesproken dat als ik voor mijn 35e nog niet getrouwd had we zouden trouwen (hahahaha!!!)
Over 4 weken is het zo ver *proest*

Hij weet inmiddels wel dat ik hoogzwanger ben dus komt ie hier naar toe ipv koffie & eten in de stad.
Ziet mijn vriend ook es over wie ik het nou al die tijd had. *enthousiast is*
Ik ken dat soort afspraken Alleen ging het hier om voor je 30e Hij is al jaren gelukkig met een superleuke meid, maar trouwen voor zijn 30e is niet gelukt, ondanks aandringen van zijn vriendin en van mij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72724564
quote:

@ Octopussy: Ik ben vandaag 18 weken ( ) en heb de baby ook nog niet gevoeld. Maar ik weet helemaal wat je bedoelt......IK WIL OOK!!! Geduld is een schone zaak, ook jij mag binnenkort van je kindje genieten....
pi_72724786
Pas maar op Rocka, alles kan kapot
pi_72724851
Deze hele zwangerschap lijkt langer te duren dan de vorige tot nu toe, maar ik heb het gevoel dat ik de vorige keer véél langer moest wachten op het 'baby voelen schoppen'
Even nagekeken: precies net zo lang.
Maf geheugen.

Alleen de vorige keer had ik rond deze tijd al echt een voetballeke voor mijn buik hangen en vroeg dus iedereen of ik het al voelde, misschien was dat het
pi_72725332
Karin, wat een stortbevalling joh! Nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje, prachtige foto!

Voogd e.d heb ik eigenlijk nog niet eerder over nagedacht, maar denk dat ik dat wel weet.
Zou graag willen dat mocht ons beiden wat overkomen, dat het kind/kinderen dan naar mijn zusje gaan, moet ze dat zelf uiteraard ook wel helemaal willen natuurlijk.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 september 2009 @ 11:48:22 #46
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72725512
Karin, wat een ontzettend mooi mannetje zeg!! En die bevalling pff... wel heel apart, al ken ik iemand die al haar kinderen zo snel heeft gekregen. Bij eentje had ze net het laatste kindje van een verjaardagsfeestje de deur uit gewerkt en een kwartier later had ze haar baby in haar armen. Zonder VK erbij

Vraagje...
Hoe doen jullie de autogordel bij een dikkere buik?
pi_72725553
Davina, thanks voor de tip! Zou dat ook nog werken met bijna 40 weken? Ik zal het eens aan de vk vragen, moet ik toch heen morgen.
  maandag 14 september 2009 @ 11:50:40 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_72725574
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef Tan het volgende:
Karin, wat een ontzettend mooi mannetje zeg!! En die bevalling pff... wel heel apart, al ken ik iemand die al haar kinderen zo snel heeft gekregen. Bij eentje had ze net het laatste kindje van een verjaardagsfeestje de deur uit gewerkt en een kwartier later had ze haar baby in haar armen. Zonder VK erbij

Vraagje...
Hoe doen jullie de autogordel bij een dikkere buik?
Bij mij loopt de autogordel gewoon over mijn buik. Door mijn overhangende vetflap kan ik de gordel toch al nooit op mijn heupbeen krijgen zonder in mijn nakie te gaan zitten. Ik probeer hem zo laag mogelijk te prutsen, maar erg prettig voel ik me er niet bij (maarja, het is niet anders).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72725926
Tan, officieel moet je het onderste deel zo laag mogelijk doen en dan het schuine deel over je buik laten lopen. Schijnt het veiligste te zijn. En zo zit ie bij mij trouwens ook, zou niet weten hoe ik het anders voor elkaar moet krijgen...
pi_72725976
Ik doe hem óf onder mijn oksel door ipv over mijn schouder óf het schuine stuk achter mijn rug
En de lage band gewoon zo laag mogelijk, maar dat heb ik altijd
Ik weet dat het niet mag, maar ik krijg echt pijn als ik hem gewoon laat lopen
pi_72726073
Freecell, het doet bij mij geen pijn, wel is het hier de sport van de dag om er dan lekker tegenaan te gaan liggen meppen of schoppen. Vooral heerlijk bij lange autoritten. Toen ik nog elke dag moest werken (en dus rijden) vond ik het wel gezellig, zo'n schopmomentje in de auto...
pi_72726132
Postbus 51 en autogordels:
Ook voor zwangere vrouwen en hun ongeboren kind is het veiliger de gordel op de juiste manier te dragen. De juiste manier is het heupgedeelte onder de buik, zo laag mogelijk over het bekken en het diagonale deel over de borst, boven de buik.

Maar goed, iets verder op dezelfde pagina staat ook dat je geen gordelverlengers mag gebruiken bij een kinderzitje en dat moet bij een heleboel automerken wel als je een maxicosi wilt gebruiken. Dus tja...
  maandag 14 september 2009 @ 12:15:27 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_72726188
Bij sommige auto's kun je de bovenkant van de gordel verstellen, maar dan nog snijdt de gordel soms echt gewoon in mijn nek. Dan gaat ie echt niet voor mijn borst langs hoor

Vind het allemaal best lastig en ben blij dat in onze eigen auto alles wel goed op hoogte zit voor mij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 september 2009 @ 12:16:21 #54
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72726213
@mefke, dank voor de info... zo doe ik het nu ook, maar fijn is anders
pi_72726223
Karin, gefeliciteerd.
En wel heftig z'n tubro bevalling.

Voor de rest bijgelezen, maar weer vergeten

Hier is de schoonmaakster zojuist weg, en het is weer heerlijk schoon
pi_72726403
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:15 schreef Troel het volgende:
Bij sommige auto's kun je de bovenkant van de gordel verstellen, maar dan nog snijdt de gordel soms echt gewoon in mijn nek. Dan gaat ie echt niet voor mijn borst langs hoor

Vind het allemaal best lastig en ben blij dat in onze eigen auto alles wel goed op hoogte zit voor mij
Dat is bij onze auto dus standaard zo en ik snap dat niet? Ik ben 1.75, zo kort is dat toch niet?
pi_72726419
Over voogdij enzo gesproken.... Ik wil ook nog even een ander topic aanhalen, wat destijds door mezelf is gestart
Verzekering... voor als het toch nog mis gaat
pi_72726440
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:23 schreef freecell het volgende:
Deze hele zwangerschap lijkt langer te duren dan de vorige tot nu toe, maar ik heb het gevoel dat ik de vorige keer véél langer moest wachten op het 'baby voelen schoppen'
Even nagekeken: precies net zo lang.
Maf geheugen.

Alleen de vorige keer had ik rond deze tijd al echt een voetballeke voor mijn buik hangen en vroeg dus iedereen of ik het al voelde, misschien was dat het
Ik heb juist het idee dat mijn 3e zwangerschap veel sneller gaat dan de 1e en de 2e. Maar dat komt misschien wel omdat je minder tijd hebt met 2 rond rennende kinderen om er echt stil bij te staan.
pi_72726442
sommige autogordels kun je in hoogte verstellen. In mijn eigen auto gaat het niet maar in die van mijn man weer wel.
pi_72726463
Oh spuit elf, troel zei gewoon hetzelfde.
pi_72726641
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef amaranta het volgende:
sommige autogordels kun je in hoogte verstellen. In mijn eigen auto gaat het niet maar in die van mijn man weer wel.
Jup en die van ons dus niet
Waardoor mijn auto mij af en toe probeert te vermoorden
  maandag 14 september 2009 @ 12:42:41 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_72726935
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Jup en die van ons dus niet
Waardoor mijn auto mij af en toe probeert te vermoorden
Je hebt ook van die gordelbeschermers om dat te voorkomen Ga eens bij een Halfords ofzo langs, daar zullen ze ze ook wel hebben Had ik in mijn oude auto ook, hielp prima
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72727046
Las laatst ergens de tip om op het onderste gedeelte van je gordel te gaan zitten en je verder zo te wurmen dat het bovenste gedeel gewoon voor je borst langsloopt.

Kan me er niet echt een voorstelling van maken en heb het ook nog niet geprobeerd.
pi_72727393
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:47 schreef Ssserpente het volgende:
Las laatst ergens de tip om op het onderste gedeelte van je gordel te gaan zitten en je verder zo te wurmen dat het bovenste gedeel gewoon voor je borst langsloopt.

Kan me er niet echt een voorstelling van maken en heb het ook nog niet geprobeerd.
Lijkt me niet zo'n goede tip eigenlijk... Volgens mij is juist de riem die je heupen tegenhoudt zo belangrijk...
  maandag 14 september 2009 @ 13:03:37 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72727436
Jeumig Karin! Wat een bevalling zeg!
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
pi_72727495
Karin nogmaals gefeliciteerd. Wat is dat snel gegaan! En wat een schatje is Lars En de naam vind ik ook superleuk!

Ssserpente succes met je vader vandaag. Ik snap heel goed dat het moeilijk moet zijn. Ik had mijn vader ook al een hele tijd niet gezien tot ik zwanger werd. Nu loopt dat gelukkig helemaal goed. Ik hoop dat het voor jou ook zo goed uitpakt

Ik kom net uit het ziekenhuis terug van een draaipoging. Ze probeerden het eerst linksom, dat mislukte. Toen rechtsom. Ze kwamen tot halverwege maar mijn meisje wilde echt niet en floepte meteen weer terug zodra ze de kans kreeg.
Ik vond het een pijnlijke, nare ervaring. Een verpleegster noemde het een marteling en ik denk dat dat het wel omschrijft inderdaad.
Woensdag heb ik een afspraak bij de gyn om door te spreken hoe nu verder.
pi_72727517
Ik kan mijn gordel nog wel goed om. Het onderste deel onder de buik en boven de benen en die schuine gewoon zoals ie valt. De onderste wil nog wel eens trekken, maar die trek ik dan even los en dan gaat het wel weer goed.

En verder bedankt voor de url's! Ik zal ze es even goed doorpluizen!
pi_72727600
Dat snijden in je nek heeft volgens mij niet alles met lengte te maken. Mijn twingogordel (niet verstelbaar) doet al 5 jaar pogingen om mij (184) te snijden. Daar zit dus zo'n gordelbeschermer omheen, dat werkt goed. Vooral in de zomer, in de winter heb ik toch een jas aan of een sjaal om en dan is het minder erg.
Ssserptente, dat lijkt me vooral gevaarlijk. Net als die tip die ik ergens anders las voor de maxicosi: gewoon de gordel lossnijden, extra stukje gordel halen op de sloop en dat er weer tussen zetten Sorry hoor, maar dan heb je het echt niet begrepen.
Ik heb hier trouwens nog een reden gevonden waarom Driekus moet opschieten: heb een leuke winterjas gezien, maar kan em nu niet passen...vond het best een goede reden, jullie ook?
pi_72728133
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:24 schreef amaranta het volgende:
Over voogdij enzo gesproken.... Ik wil ook nog even een ander topic aanhalen, wat destijds door mezelf is gestart
Verzekering... voor als het toch nog mis gaat
Hier heb ik gisteren toevallig dingen over opgezocht, maar ik kon niet de info die ik zocht vinden bij mijn uitvaartverzekering (dela).
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:10 schreef mefke79 het volgende:
Dat snijden in je nek heeft volgens mij niet alles met lengte te maken.
Ik maak ook vaak ruzie met gordels, in onze auto gelukkig verstelbaar en staat bij mij lekker laag. En zo klein vind ik mezelf ook niet met 171 cm ofzo. Het maakt natuurlijk ook uit wat je verhoudingen zijn (lang/kort lijf tov lange/korte benen), mijn lijf is duidelijk korter dan dat van m'n zus.
quote:
Ik heb hier trouwens nog een reden gevonden waarom Driekus moet opschieten: heb een leuke winterjas gezien, maar kan em nu niet passen...vond het best een goede reden, jullie ook?
Mee eens
(ik heb speciaal de jas van m'n vorige zwangerschap bewaard. Maar aan het einde gaat ie de kledingbak in!)
pi_72728561
Hè meiden, ben der ook weer... Flinke tijd in ziekenhuis gezeten maar uiteindelijk met een gerust(er) hart naar werk. Bloeddruk bleek daar alweer naar normaal te zijn gezakt en bloed en urine waren prima. Wel nog een 2e keer hartje geluisterd en ook weer goedgekeurd op dat gebied. toch volgende week nog effe terugkomen voor een 2e check en meteen groeiecho om en uitgangsPositie te hebben geloof ik. Dan bekijken ze of ze me zelf willen houden of dat we terug mogen onder behandeling bij de vk.

Kleine positief puntje voor mezelf is dat ik op de weegschaal moest, waar ik best tegenop zag, maar bleek in totaal pas 3 kilo te zijn aangekomen... Klonk mij best netjes in de oren.
  maandag 14 september 2009 @ 13:51:48 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_72728633
Fijn dat je er weer bent Lijnloos!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 september 2009 @ 13:54:25 #72
190853 RockabeIIa
pi_72728702
Xenia, jee da's echt niet leuk zeg. Ik hoop dat ze zich nog spontaan gaat draaien maar wellicht is er gewoon een goeie reden waarom ze dat nu juist niet doet. Laat je nog effe weten hoe en wat a.s. woensdag? Ben benieuwd wat ze nog meer voor je in petto hebben
Wat wil je zelf eigenlijk het liefst? Een stuitbevalling of KS?
pi_72729020
Fijn dat je weer terug bent uit het ziekenhuis, Lijnloos.
pi_72729044
Lijnloos 3 KG is echt weinig voor je termijn, prettig, hoeft het er straks ook niet weer af
Fijn dat je verder wat gerustgesteld bent
  maandag 14 september 2009 @ 14:08:32 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_72729066
Hier geen stickertje op mijn eigen weegschaal trouwens, ben dus wel degelijk weer afgevallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72729412
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:07 schreef freecell het volgende:
Lijnloos 3 KG is echt weinig voor je termijn, prettig, hoeft het er straks ook niet weer af
Fijn dat je verder wat gerustgesteld bent
Ik zit nu op +2 kilo.
pi_72729509
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:23 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik zit nu op +2 kilo.
Nu ga ik me bijna zorgen maken, ik zit nu op 4,5 kilo..... is dit zo abnormaal veel?
pi_72729562
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:28 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Nu ga ik me bijna zorgen maken, ik zit nu op 4,5 kilo..... is dit zo abnormaal veel?
Nuh.. ik zit nu met ongeveer dezelfde termijn als jij op 4 kilo en de VK zei dat dat prima is.
pi_72729568
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:28 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Ik was 88 kilo toen ik zwanger werd, toen 2 afgevallen en nu inmiddels op 90 kilo. Dus ik begin nu pas te groeien, maar heb dus ruimte zat en eetwaren genoeg in mijn lijf Ben woensdag 25 weken zwanger.
pi_72729604
Ik heb zojuist een kleine ronde gelopen met mijn honden.
Even naar de brievenbus en weer terug. Dit is bij elkaar ongeveer 10 min.

Halverwege kreeg ik een pijntje aan de linkerkant van mijn buik, bij de baarmoeder leek net.
Een soort steek, die met rustiger lopen weer weg is gegaan.

Moet ik mij nu zorgen maken.
pi_72729643
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:30 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nuh.. ik zit nu met ongeveer dezelfde termijn als jij op 4 kilo en de VK zei dat dat prima is.
Haha, gelukkig. Ik merk aan mezelf dat ik er al moeite mee heb dat ik aan moet komen. Ik ben ooit 32 kilo afgevallen en moet nu dus toestaan dat ik weer dikker word. Vind elke kilo dus eigenlijk al teveel en voelde me ineens een dikke troela..... Maar ben nu wel gerustgesteld. Lekker zo doorgaan dus, hahahaha.
pi_72729678
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef ymme het volgende:

Halverwege kreeg ik een pijntje aan de linkerkant van mijn buik, bij de baarmoeder leek net.

Die komt mij ook wel bekend voor, maar van soms... andere keren kan ik hele stukken lopen zonder last. Ik heb het maar op zwanger-zijn-verschijnselen gegooid.

Oh Vlindur, netjes ook hoor!

Oh en kleine mijlpaal voor mezelf Nog 99 dagen te gaan
pi_72729864
Karin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon wat een turbobevalling!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72729869
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:35 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Die komt mij ook wel bekend voor, maar van soms... andere keren kan ik hele stukken lopen zonder last. Ik heb het maar op zwanger-zijn-verschijnselen gegooid.

Oh Vlindur, netjes ook hoor!

Oh en kleine mijlpaal voor mezelf Nog 99 dagen te gaan
Mijlpalen zijn tof!

Ik moet nog 107, dus niks te vieren vandaag
pi_72729888
karin heftig... van harte met jullie zoon en broertje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72729956
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:10 schreef mefke79 het volgende:
Net als die tip die ik ergens anders las voor de maxicosi: gewoon de gordel lossnijden, extra stukje gordel halen op de sloop en dat er weer tussen zetten Sorry hoor, maar dan heb je het echt niet begrepen.
Idd..
Koop dan gewoon zo'n easyfixsysteem, heb je helemaal geen gedoe met gordels...
pi_72730026
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:34 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Haha, gelukkig. Ik merk aan mezelf dat ik er al moeite mee heb dat ik aan moet komen. Ik ben ooit 32 kilo afgevallen en moet nu dus toestaan dat ik weer dikker word. Vind elke kilo dus eigenlijk al teveel en voelde me ineens een dikke troela..... Maar ben nu wel gerustgesteld. Lekker zo doorgaan dus, hahahaha.
Ik heb hetzelfde. Ben 35 kilo afgevallen voor ik zwanger werd, dus aankomen is niet echt een fijn gevoel. Probeer het aankomen te beperken, maar eet wel gewoon 'normaal' ondanks dat ik daar wel meer van aankom dan een doorsnee persoon. De VK zei dat als je niet ineens overmatig gaat snoepen, patat eten etc. maar er een gewoon gezond eetpatroon op na houdt, het in orde is. De een komt nu eenmaal meer aan dan een ander.
pi_72730075
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef ymme het volgende:

je hoeft je in principe geen zorgen te maken maar ik heb de indruk dat jij je wel snel zorgen maakt dus bij twijfel gewoon bellen met je VK. Je kunt beter te vaak bellen dat dat je jezelf achteraf moet verwijten.

Ik heb ook weleens steken alsof er iets scheurt en dan is er ook niks aan de hand.
pi_72730083
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Idd..
Koop dan gewoon zo'n easyfixsysteem, heb je helemaal geen gedoe met gordels...
Nee, maar das niet zo handig als je bijvoorbeeld zelf geen auto hebt. Of als je een maxi-cosi krijgt in plaats van zelf koopt. Of als je hem heel vaak in een andere auto moet zetten. Enz.
pi_72730122
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, maar das niet zo handig als je bijvoorbeeld zelf geen auto hebt. Of als je een maxi-cosi krijgt in plaats van zelf koopt. Of als je hem heel vaak in een andere auto moet zetten. Enz.
Zo'n easyfixsysteem kan je gewoon overzetten in een andere auto?
pi_72730129
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja maar de maxicosi kun je ook zonder isofix gebruiken. In principe kan de maxicosi in elke auto met gordels.
En de ene auto heeft ze wat langer dan de andere ja.
pi_72730253
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Ben 35 kilo afgevallen voor ik zwanger werd, dus aankomen is niet echt een fijn gevoel. Probeer het aankomen te beperken, maar eet wel gewoon 'normaal' ondanks dat ik daar wel meer van aankom dan een doorsnee persoon. De VK zei dat als je niet ineens overmatig gaat snoepen, patat eten etc. maar er een gewoon gezond eetpatroon op na houdt, het in orde is. De een komt nu eenmaal meer aan dan een ander.
Dan gaat het helemaal goed komen! Heb als doel onder de 20 kilo te blijven, moet wel lukken. Ik geloof dat je vooral in je laatste trimester het meeste aankomt toch?
pi_72730377
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:58 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Dan gaat het helemaal goed komen! Heb als doel onder de 20 kilo te blijven, moet wel lukken. Ik geloof dat je vooral in je laatste trimester het meeste aankomt toch?
Ik de vorige keer in het laatste trimester het minst? Maar normaal inderdaad in het eerste trimester een beetje en in het 2e en 3e ongeveer evenveel.
pi_72730517
Dank voor de sterktewensen. Verwacht dat m'n vader er over een half uurtje is. Heb me zo voorgenomen om me niet door 'm te laten beinvloeden, maar merk toch wel dat ik al erg gespannen ben. We zullen zien.

Ymme, die steken heb ik eigenlijk altijd als ik een stuk wandel. En ik heb me er nog nooit druk om gemaakt. Ga dan idd ff wat langzamer lopen of stop even, dan is het zo weer over.
pi_72730532
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

je hoeft je in principe geen zorgen te maken maar ik heb de indruk dat jij je wel snel zorgen maakt dus bij twijfel gewoon bellen met je VK. Je kunt beter te vaak bellen dat dat je jezelf achteraf moet verwijten.

Ik heb ook weleens steken alsof er iets scheurt en dan is er ook niks aan de hand.
Ja ik maak me snel zorgen. Het is allemaal voor het eerst hè

Maar als ik dan lees dat dit bij meerdere voorkomt, ben ik ook weer snel gerustgesteld.
Het was ook maar heel even. Dus stelde ook niet zo heel veel voor, zeg maar
pi_72730573
En ik lees hier dus net, dat maxicose ook in de auto kan zonder de isofix.
Dat is fijn Dan gaat de isofix in onze eigen auto (ik heb zelf geen rijbewijs) en als ik dan met mijn moeder naar de stad ga straks, kan die dus gewoon in de gordels.
pi_72730655
De stand staat hier op -2 kilo

Ik was m.b.v. een gastric bypass 48 kilo afgevallen en het aankomen is ook hier best nog een schrikbeeld. Het lijkt er op dat de beeb zoveel van mijn energie verbruikt dat ik er maar net tegenop kan eten zeg maar. Ik kan het me nu dus nog veroorloven om lekkernijen te eten, maar moet echt oppassen dat het geen gewoonte wordt.
pi_72730656
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:12 schreef ymme het volgende:
Dat is fijn Dan gaat de isofix in onze eigen auto (ik heb zelf geen rijbewijs) en als ik dan met mijn moeder naar de stad ga straks, kan die dus gewoon in de gordels.
quote:
ja elke maxicosi is uitgerust om in de gordels te kunnen. Isofix is gewoon een extratje. Waar je dan wel die base voor nodig hebt.
pi_72730674
quote:
Je moeder kan sowieso in de gordels
Of past ze ook op isofix?

Hier is aankomen ook een schrikbeeld. Met heel hard werken heb ik er bijna 30 afgekregen en er is van de vorige zwangerschap al 3 blijven hangen
pi_72730773
quote:
Ja dat is heel makkelijk ook hoor hoe het werkt.. en bij echt bijna alle auto's past het als je het goed doet wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')