16quote:Op zondag 13 september 2009 20:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jeeeej 18 weken alweer Leonieke, das al op naar de 20 weken echo man!![]()
![]()
Zover ik weet alleen onderzoek naar waarom de bloeddruk hoog is en waar die eiwitjes vandaan komen... ze wilde in elk geval zeker weten dat het geen zw-vergiftiging is... en ze had het over bloedafnemen en zo... we zien het wel.quote:Op maandag 14 september 2009 09:21 schreef Stiemie het volgende:
Oei Lijnloos dat is schrikken! Krijg je dan een onderzoek of moet je ook meteen blijven?
Als er een vermoeden is wordt dat aangegeven. In sommige gevallen kun je zelf ook meenemen als je denkt dat je een ontsteking ofzo hebt, maar dat is helemaal afhankelijk van de praktijk (en vaak is huisarts net zo snel of sneller)quote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef sindell het volgende:
Vraagje daarover he?
Moet je op een gegeven moment standaard urine inleveren bij de vk ofzo? Of is dat alleen als ze vermoeden dat er iets aan de hand is?...
nou normaal doen ze bij ons niks met urine maar omdat mijn bloeddruk hoog was ging ze dat ook voor de zekerheid checken... Wel prima hoor die controle!quote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef sindell het volgende:
Vraagje daarover he?
Moet je op een gegeven moment standaard urine inleveren bij de vk ofzo? Of is dat alleen als ze vermoeden dat er iets aan de hand is?...
Oeps!quote:Op maandag 14 september 2009 08:17 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Niet als het de 2e van een tweeling is...
Je mag de mijne wel effe voelenquote:Op maandag 14 september 2009 10:07 schreef octopussy het volgende:
De dames die hun beebje voelen![]()
![]()
Ik wil OOOOOK
hoeveel weken ben je inmiddels octo??quote:Op maandag 14 september 2009 10:07 schreef octopussy het volgende:
Lijnloos, hopen dat het meevalt allemaal.![]()
Karin, bedankt voor je veter-uitleg. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het werkte bij jou kennelijk heel goed
De dames die hun beebje voelen![]()
![]()
Ik wil OOOOOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |