abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 10:55:03 #26
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72724173
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik dacht dat het cynisme wel duidelijk was in mijn post maar schijnbaar niet.
Ik vind het werkelijk een schande als je je kind zo noemt en de ambtenaar van de burgelijke stand zou ter plekke aangifte moeten doen bij bureau jeugdzorg.
ik geef eerlijk toe... snap het meestal niet vlug.. ventje zegt regelmatig dat hij niet snapt dat ik niet blond ben...
  maandag 14 september 2009 @ 10:56:05 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_72724206
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Wij doen gelukkig ook niet aan peters en meters en suikeroom bullshit.
Maar in het zuiden komt het al voor en in Belgie is het redelijk standaard volgens mij.
Peters en Meters is ook een Rooms gebruik dacht ik. Heel Berts familie doet eraan tenminste. O nee, wij niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72724212
Sja.. Ik wil onze kinderen dus echt niet bij mn schoonouders hebben als wij overlijden. Ik denk dat ze naar mn ouders gaan, of misschien wel mijn zus. (Goiie, ik wil er eigenlijk helemaal niet over nadenken! )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 14 september 2009 @ 10:57:25 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_72724233
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Sja.. Ik wil onze kinderen dus echt niet bij mn schoonouders hebben als wij overlijden. Ik denk dat ze naar mn ouders gaan, of misschien wel mijn zus. (Goiie, ik wil er eigenlijk helemaal niet over nadenken! )
Tja, dat is niet meer dan logisch, maar wellicht toch het nadenken waard
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72724237
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef sindell het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe je je voelt, soms heb ik echt wel het idee dat ik wat voel, maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik wil idd ook....

En bedankt voor de info over de urine, ik hoef zelf niks in te leveren geloof ik. Hangt dus echt van de VK af. Ik mag pas in oktober weer voor controle, ik vind het echt veel te lang duren
Ik voelde onze knul op een dag ineens heel duidelijk, dat waren 3 stoten. Dat gefriemel ofzo heb ik nooit gevoeld hoor.. En hier was het bij 19 weken
  maandag 14 september 2009 @ 10:58:03 #31
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72724243
idd in belgië is het een gewoonte.. ook al worden ze niet gedoopt.. toch nemen ze nog de meter en peter..

Ik zou niet weten of het kan... maar ventje wilt liever wachten tot we er uit zijn... en denk ook omdat het zo raar aanvoelt.. nog jong en al over testament spreken... en vastleggen.. maar liever op tijd dan te laat zou ik dan zeggen...
pi_72724255
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, dat is niet meer dan logisch, maar wellicht toch het nadenken waard
Dan moet ik ze eerst es vragen of ze überhaupt wel willen.. Ik wil ze er ook niet echt 'mee op zadelen'..
Hoe hebben jullie dat dan allemaal gedaan? In overleg? of gewoon zo geregeld?
pi_72724291
Karin, wat een haast
Maar wat een lieffie zeg Ik hoop dat de naweeen lekker weg blijven zodat je met volle teugen kan genieten.

Een voogd voor als er met ons wat mis gaat, daar hebben wij nog helemaal niets voor geregeld. Erg fout, moet het maar weer eens aankaarten.
En een naam zijn we ook nog niet over uit, we hebben wel beiden onze favorieten maar worden het niet eens. Maar met 34 weken hoop ik er toch wel over uit te zijn zeg, ik zou er ook zenuwachtig van worden!
pi_72724322
Mogge ladies,

Wow Karin, wat onwijs goed gedaan! Wat een mooie naam en wat een prachtig ventje is Lars! Heel erg gefeliciteerd! Geniet van elkaar!

Mama_papa, fijn hè, dat geschop?!

Balen Lijnloos, sterkte vandaag!
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:47 schreef Lijnloos het volgende:Wel grappig was dat mijn lief op weg naar huis een beetje beschaamd vroeg of die eiwitten misschien niet van hem nog konden komen

Octo, je geduld wordt straks rijkelijk beloond!

Ik ben net pas wakker. Heb echt héérlijk geslapen (en de kattenbrokjes staan er nog)!

Beetje jammer is alleen dat m'n vader gister aankondigde dat ie vanmiddag langskomt... Ik heb 'm al anderhalf jaar niet gezien en nu wil ie me ineens op stel en sprong op de valreep nog even zwanger zien. En hij overdonderde me er zo mee, dat ik niet eens een smoesje kom bedenken.

Nou ja, het moet er toch en keer van komen: ik ben 'm al twee weken aan het afbellen. 't Was alleen mijn bedoeling om 'm in ieder geval niet alléén te ontmoeten. En dat gaat nu dus wel gebeuren...

Krijg behoorlijk de zenuwen als ik eraan denk, maar heb besloten dat ie me niet gaat breken! We zullen zien...
  maandag 14 september 2009 @ 11:01:42 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_72724323
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:58 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan moet ik ze eerst es vragen of ze überhaupt wel willen.. Ik wil ze er ook niet echt 'mee op zadelen'..
Hoe hebben jullie dat dan allemaal gedaan? In overleg? of gewoon zo geregeld?
In overleg (sterker nog, juist de mensen die wij benaderd hebben drukken ons regelmatig op het hart om er nu eens vaart achter te zetten). Uiteraard wel eerst overleg "intern" en gekeken wat de mogelijkheden waren. Op basis daarvan gekeken of we allebei achter bepaalde mensen stonden. Vervolgens gekeken of het eventueel een mogelijkheid zou zijn om die mensen te vragen (mensen vragen die fulltime werken en op een 1 kamerflatje wonen is natuurlijk een beetje raar ). Toen uiteindelijk die mensen benaderd. En dan moet je dus inderdaad nog gaan kijken of je ze vast wil leggen als pleegouders of als voogd.

overigens is hier ook een topic over, ik ga even zoeken
Stel jij en je partner overlijden wie zorgt er voor je kind
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72724387
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:38 schreef amaranta het volgende:

Freecell, leuk dat je je de baby voelt trouwens. En ben benieuwd. Wisten jullie het bij L. wel of pas met de geboorte?
En wat ga je dit keer doen? Willen jullie het weten?
Bij Leander wilden we het wel weten bij de 20 weken echo, maar de mevrouw kon het niet goed zien, haha
We kwamen er zo'n 25 minuten na de geboorte achter dat hij een jongetje was

We willen het nu ook weer weten
pi_72724401
Voogd, oja. Als we dat niet hebben wordt het hier dik drama
We weten wel iemand, nog even vragen
pi_72724492
Peetouders (bij ons peetoom en peettante genoemd) zijn volgens mij inderdaad officieel een onderdeel van het roomskatholieke geloof. Zelf ben ik wel gedoopt en heb ik een peetoom en peettante, maar mijn man dus niet. En we zijn ook niet voor de kerk getrouwd en we gaan ons kindje niet dopen. Maar toch krijgt het wel een peetoom en peettante. Ik vind het zelf heel leuk om met 1 oom en tante meer binding te hebben dan met de rest en die oom en tante spreek ik nu ook nog heel veel. Over voogden aanwijzen hebben we hier nog niet nagedacht eerlijk gezegd, misschien ook maar eens doen. Al wordt de keuze dan vrij makkelijk denk ik...
En dames die hun ukken nog niet voelen, als je placenta aan de voorkant ligt duurt het ook langer. Hier was het ook pas week 22 ofzo. En voordat de buitenwereld het kon voelen waren we weer twee weken verder.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72724514
Ssserpente, succes vanmiddag! En lekker he, zo lang slapen...dat ga ik nog wel missen straks denk ik...
  maandag 14 september 2009 @ 11:11:10 #40
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72724525
Succes dan vandaag Ssserpente!

Ik krijg vandaag een vriend op bezoek die ik al een aantal jaren niet gezien heb. We hebben destijds afgesproken dat als ik voor mijn 35e nog niet getrouwd had we zouden trouwen (hahahaha!!!)
Over 4 weken is het zo ver *proest*

Hij weet inmiddels wel dat ik hoogzwanger ben dus komt ie hier naar toe ipv koffie & eten in de stad.
Ziet mijn vriend ook es over wie ik het nou al die tijd had. *enthousiast is*
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 14 september 2009 @ 11:12:56 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_72724561
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Succes dan vandaag Ssserpente!

Ik krijg vandaag een vriend op bezoek die ik al een aantal jaren niet gezien heb. We hebben destijds afgesproken dat als ik voor mijn 35e nog niet getrouwd had we zouden trouwen (hahahaha!!!)
Over 4 weken is het zo ver *proest*

Hij weet inmiddels wel dat ik hoogzwanger ben dus komt ie hier naar toe ipv koffie & eten in de stad.
Ziet mijn vriend ook es over wie ik het nou al die tijd had. *enthousiast is*
Ik ken dat soort afspraken Alleen ging het hier om voor je 30e Hij is al jaren gelukkig met een superleuke meid, maar trouwen voor zijn 30e is niet gelukt, ondanks aandringen van zijn vriendin en van mij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72724564
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:47 schreef octopussy het volgende:
BJ, ik ben nu 18 (+1) weken. Mijn verloskundige zei dat de meeste dames hun kindje rond de 19/20 weken wel gaan voelen dus ik ben ook niet ongerust ofzo. Alleen een beetje jaloers omdat de dames hier die tegelijk of na mij zijn uitgerekend wel kwastjes en schopjes voelen

@ Octopussy: Ik ben vandaag 18 weken ( ) en heb de baby ook nog niet gevoeld. Maar ik weet helemaal wat je bedoelt......IK WIL OOK!!! Geduld is een schone zaak, ook jij mag binnenkort van je kindje genieten....
pi_72724786
Pas maar op Rocka, alles kan kapot
pi_72724851
Deze hele zwangerschap lijkt langer te duren dan de vorige tot nu toe, maar ik heb het gevoel dat ik de vorige keer véél langer moest wachten op het 'baby voelen schoppen'
Even nagekeken: precies net zo lang.
Maf geheugen.

Alleen de vorige keer had ik rond deze tijd al echt een voetballeke voor mijn buik hangen en vroeg dus iedereen of ik het al voelde, misschien was dat het
pi_72725332
Karin, wat een stortbevalling joh! Nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje, prachtige foto!

Voogd e.d heb ik eigenlijk nog niet eerder over nagedacht, maar denk dat ik dat wel weet.
Zou graag willen dat mocht ons beiden wat overkomen, dat het kind/kinderen dan naar mijn zusje gaan, moet ze dat zelf uiteraard ook wel helemaal willen natuurlijk.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 september 2009 @ 11:48:22 #46
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72725512
Karin, wat een ontzettend mooi mannetje zeg!! En die bevalling pff... wel heel apart, al ken ik iemand die al haar kinderen zo snel heeft gekregen. Bij eentje had ze net het laatste kindje van een verjaardagsfeestje de deur uit gewerkt en een kwartier later had ze haar baby in haar armen. Zonder VK erbij

Vraagje...
Hoe doen jullie de autogordel bij een dikkere buik?
pi_72725553
Davina, thanks voor de tip! Zou dat ook nog werken met bijna 40 weken? Ik zal het eens aan de vk vragen, moet ik toch heen morgen.
  maandag 14 september 2009 @ 11:50:40 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_72725574
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef Tan het volgende:
Karin, wat een ontzettend mooi mannetje zeg!! En die bevalling pff... wel heel apart, al ken ik iemand die al haar kinderen zo snel heeft gekregen. Bij eentje had ze net het laatste kindje van een verjaardagsfeestje de deur uit gewerkt en een kwartier later had ze haar baby in haar armen. Zonder VK erbij

Vraagje...
Hoe doen jullie de autogordel bij een dikkere buik?
Bij mij loopt de autogordel gewoon over mijn buik. Door mijn overhangende vetflap kan ik de gordel toch al nooit op mijn heupbeen krijgen zonder in mijn nakie te gaan zitten. Ik probeer hem zo laag mogelijk te prutsen, maar erg prettig voel ik me er niet bij (maarja, het is niet anders).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72725926
Tan, officieel moet je het onderste deel zo laag mogelijk doen en dan het schuine deel over je buik laten lopen. Schijnt het veiligste te zijn. En zo zit ie bij mij trouwens ook, zou niet weten hoe ik het anders voor elkaar moet krijgen...
pi_72725976
Ik doe hem óf onder mijn oksel door ipv over mijn schouder óf het schuine stuk achter mijn rug
En de lage band gewoon zo laag mogelijk, maar dat heb ik altijd
Ik weet dat het niet mag, maar ik krijg echt pijn als ik hem gewoon laat lopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')