Liever je eigenbloed dan wie dan ook..quote:Op maandag 28 november 2005 19:48 schreef Jelief het volgende:
MikeAir en ik zijn erg blij dat wij de ouders van Emma zijn en hopen uiteraard dat ons niets overkomt zodat we er nog heel lang voor haar zullen zijn. Helaas hebben we daar geen garantie voor daarom hebben we gisteren de broer van MIkeAir en zijn vriendin (smurfinnetje) gevraagd of zij voor Emma willen zorgen mocht ons iets overkomen.
Dat willen ze gelukkig graag doen.
Heb jij zoiets geregeld? En heb je dat dan ook nog op de een of andere manier vastgelegd, in een testament ofzo? Is dat sowieso nodig? (bij overlijden van beide ouders wijst de kantonrechter een voogd aan voor de kinderen, mag ik aannemen dat dat dan mijn zwager en as schoonzusje zijn?)
Als er familie voor ze wil zorgenquote:Op maandag 28 november 2005 20:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Als jij inderdaad wil dat je kind opgevoed wordt door je zwager en vriendin,zou ik dat maar vast laten leggen want anders heb je geen poot om op te staan en is er een kans dat je kinderen naar een tehuis gaan.....
Dat is natuurlijk pure nonsens!quote:Op maandag 28 november 2005 20:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Als jij inderdaad wil dat je kind opgevoed wordt door je zwager en vriendin,zou ik dat maar vast laten leggen want anders heb je geen poot om op te staan en is er een kans dat je kinderen naar een tehuis gaan.....
Bij peetouders gaat het voornamelijk om de geloofsopvoeding.quote:Op maandag 28 november 2005 20:20 schreef releaze het volgende:
ik geloof dat die taak is vastgelegd zeg maar, toen ik gedoopt werd ofzo. dat waren mn peetouders dan.
Nee, waarom zou hij? Dat is toch helemaal niet in Emma's belang? Dat gebeurt hooguit als er niemand is in je familiekring die voogd wil zijn (of geschikt is).quote:Op maandag 28 november 2005 20:30 schreef Jelief het volgende:
ik kan mij niet voorstellen dat zo'n rechter Emma aan vreemden toewijst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |