Dat dus inderdaad ook...heel herkenbaar!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef mefke79 het volgende:
ik ben gewoon te nuchter ofzo. Iemand had mijn moeder gevraagd of ik bang was voor de bevalling. Waarop mijn moeder antwoorde: nuh, ze weet niet wat er te wachten staat, dus ze kan er niet bang voor zijn. En dat is inderdaad precies hoe het voelt. Ik ben super nieuwsgierig, maar echt onzeker, nuh. Komt vast nog wel.
Dat wist ik niet, ik ga even zoeken. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Xenia, er is trouwens een keizersnede-topic. Mss is het handig als je die even doorkijkt.
ik vind het anders niet zo stom dat ze je niet onnodig aan infectiegevaar blootstellen. het is gewoon een medische handeling die zonder goede reden ook z'n risico's, hoe klein dan ook, kent.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef mefke79 het volgende:
Tan, ze doen hier niet aan inwendig onderzoek zolang je geen weeen hebt of geen 41 weken bent. Stom he.
Stiemie, ja er is iets bezig! Zo moet ie. Als je em nou nog een uurtje of 11 binnenhoudt hoor je bij de 4% die op de uitgerekende datum bevalt (al kan ik me zo voorstellen dat je dat nu geen klap meer uitmaakt.).
En ongesteldheidspijn, check. It's back again. Voor de afwisseling nu echt onder in mijn buik, terwijl het vanacht eerder vanuit zijkant en rug kwam. Ik verwacht er gewoon helemaal niks meer van...dat lijkt me het verstandigste...
Oja en onzekerheid... de vorige keer (toen het dus mis was) was ik zo onzeker over echt alles dat het gewoon vervelend was. En deze keer is het echt zoveel minder dat het tegen onverschillig aan zit ja. ik ben gewoon te nuchter ofzo. Iemand had mijn moeder gevraagd of ik bang was voor de bevalling. Waarop mijn moeder antwoorde: nuh, ze weet niet wat er te wachten staat, dus ze kan er niet bang voor zijn. En dat is inderdaad precies hoe het voelt. Ik ben super nieuwsgierig, maar echt onzeker, nuh. Komt vast nog wel.
maar waarom een extra echo, als de 20wk echo al gepland is? duurt nog maar een weekje toch?? snap het niet zo goed denk ik???quote:Op woensdag 16 september 2009 16:15 schreef happyme28 het volgende:
Wat een goed nieuws lees ik allemaal!! Positieve dag (overwegend) vandaag dus dat is erg fijn om te lezen.
Ymme had vanavond bezoek aan de VK en ging vragen of ze een echo kon krijgen om het gelacht te weten. De 20 weken echo was pas volgende week ergens geloof ik.
Hier zo lekker afsluiten. Werkdagje zit er al weer bijna op. Tot laterzzzz
Ik ben gewoon heel nieuwschierig.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:43 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, goed zo! Je kan jezelf wel gaan dwingen om B. toch te gaan halen, maar ja, daar heb je alleen jezelf mee. Tis ook niet leuk om hulp te moeten vragen (daar ben ik inmiddels ook achter).
Ymme, jij hebt echt geluk met je VK. Hier krijg je niet zomaar een extra echo, ook niet als je er voor betaald. Maar eerlijk gezegd zie ik het nut er ook niet echt van in, die twee weken. Ik had tussen week 13 (nekplooi) en de 20 weken echo ook geen echo's.
Ik heb nog even zitten nadenken...ik merk dat ik me gewoon begin te ergeren aan mijn eigen vk's. Ergens hangt er gewoon irritatie. Ik heb gewoon niet het gevoel dat ik serieus genomen wordt. Ik ben geen zeur, heb tijdens die hele periode maar 3 keer gebeld, waarvan 1 keer naar de spoedlijn (want weekend en gemerkt dat je kunt wachten tot je een ons weegt als je inspreekt op het antwoordapparaat) en toch schepen ze je elke keer af met: hoort erbij, maakt niet uit. Joh, al zouden ze maar een keer zeggen: kom maar effe langs of we komen effe langs, kijken we even. Dat zou al veel verschil maken. Ik moet dit effe goed onthouden voor mezelf voor een eventuele volgende keer, lijkt me wel verstandig.
Dank je, en dat plezier zal wel lukkenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:48 schreef DuchessX het volgende:
Xenia-beeb wordt op 2 oktober gehaald!Wow dat is al zó snel!
Spannend Xenia!
Ymme veel plezier vanaaf
Stiemie aan het rommelen...oeh spannend!!!
Ik ben niet veel op internet, vandaar dat ik ook maar heel weinig hier ben. Maar ik probeer wel een beetje te volgen hoe het met jullie gaat hoor![]()
Ter aanmoediging:
Evispam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaah hier doen jullie het voor ladies!
Zet 'm op dames!
Evi, ze kijkt zo gelukkig <3quote:Ymme, misschien eens de search gebruiken of google voor geboorteplan? Vandaag is al eerder een link langsgekomen waar veel info op staat. Misschien heb je er overheen gelezen?
Heb em al gevonden: http://www.cicli.nl/
Ik had ook zo'n plan, ook wel bevallingsplan genoemd. Daar kan je inzetten wat je wel en niet wilt, wat je wensen zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:38 schreef ymme het volgende:
Geboorteplan. Wat is dit eigenlijk?
Je kunt zoiets toch niet 'plannen'
Ik ben erg benieuwd, je gaat toch wel pics plaatsen hé?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef ymme het volgende:
[..]
Dank je, en dat plezier zal wel lukken![]()
Wat een mooi meisje is Evi tochl.
Gelukkig maar dat ie weer aan het bubbelen isquote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Nah, denk je net dat je er goed aan hebt gedaan te bellen omdat je em al de hele dag bijna niet voelt blubberen en bubbelen begint ie weer![]()
Eigenzinnig pruttelke
Ymme voor je er weer overheen leest
[..]
Ik ga zeker met de camera foto's van de foto's makenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, je gaat toch wel pics plaatsen hé?
Jeutje wat een hippe vk's heb jij zeg.. hier hebben ze niet eens een echo-apparaatquote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ga zeker met de camera foto's van de foto's maken
En volgens mij zetten ze ook op usb-stick dat zou nog makkelijk zijn.
Maar moet ik straks even navragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |