Dankjewel Nokwandaquote:Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef nokwanda het volgende:
Lavender... iedereen is hier welkom![]()
Goeiemiddag allemaal
lang wederom, maar zooooo leuk!!quote:Op maandag 14 september 2009 20:24 schreef nokwanda het volgende:
Ghello dear, how was your day, working girl?
Dat is dus tamelijk stom he?quote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik solliciteerde vandaag en kreeg een berichtje terug dat ze iemand zochten met secretariele ervaring en dat ik dus niet in aanmerking kwam
Die had duidelijk niet goed gekeken naar mijn Cv of ziet secretariele ervaring niet als de functienaam niet het woord secretaresse bevat
Ok.quote:
Ik denk dat je eerder antwoord krijgt in het FB topic in TRU, dit is gewoon het slap ouwehoer topicquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Ok.
Waarom heb je wederom een draad gebanned zonder reden ?
Waarom ga je wederom je mening spuien zonder je eerst in te lezen ?
Lijkt me voldoende voor je natuurlijke reactie van ban.
En dan is daar de eigenlijke vraag :
Waar ben je nu helemaal bang voor ?
Is een rpg toch?quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Michielos het volgende:
morrowind is zo een kicke spel![]()
level 15 nu
was zeker een vette game!quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Michielos het volgende:
morrowind is zo een kicke spel![]()
level 15 nu
ja , ik had alleen beter eigen class kunnen maken. Nu heb ik 1 major skill waar ik geen biet mee doe. Als ik daar athletics neerplantte, had ik zo hogere levels gehad (sowieso acrobatics en heletijd jumpenquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was zeker een vette game!
hehe ik heb dat ooit eens irl gespeeld, beetje ala ad&d...quote:
kan niks zeggen:(quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef Dragorius het volgende:
Michielos, zeg eens wat op MSN...ik word schijtziek van dat falen van dat k*tprogramma vanavondzit net middenin een goed gesprek
like... larp?quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
hehe ik heb dat ooit eens irl gespeeld, beetje ala ad&d...!!!!
quote:
Dat doet mercurius al een tijdje toch. En wanneer was die onzin ook alweer afgelopen? dat duurt niet lang meer, toch?quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder antwoord krijgt in het FB topic in TRU, dit is gewoon het slap ouwehoer topic
Ik kwam er trouwens vandaag achter dat mercurius retrograde loopt, dat verklaard een hoop miscommunicatie![]()
En ik heb op marktplaats 17 astrologieboeken op de kop getikt voor 20 euro inclusief verzendkosten![]()
Waaronder Book of horoscopes daarin staan de datums die je kunt gebuiken om de horoscopen van landen te trekken, tof![]()
Hey, ik zie Metro ook weer hier, hoi
Vlgs mij staat de rede er bij, en anders geef de link eens naar dat specifieke topic?quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Ok.
Waarom heb je wederom een draad gebanned zonder reden ?
Hey hier moeten we slap ouwehoeren..oh wacht..dan zit ie inderdaad in 't juiste topicquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij staat de rede er bij, en anders geef de link eens naar dat specifieke topic?
Hier kan ik makkelijk zeggen dat ik m een huillie vindquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hey hier moeten we slap ouwehoeren..oh wacht..dan zit ie inderdaad in 't juiste topic
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier kan ik makkelijk zeggen dat ik m een huillie vind
Oh pleasequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:57 schreef Flammie het volgende:
TRU heeft duidelijk nog niet genoeg bassos dus laten we in deze thread het ook maar over bassos hebben!![]()
He ja, laten we het over 'verlichting' hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:57 schreef Flammie het volgende:
TRU heeft duidelijk nog niet genoeg bassos dus laten we in deze thread het ook maar over bassos hebben!![]()
er is maar 1 persoon in TRU die naamtopics waard is en dat ben ik!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:57 schreef Flammie het volgende:
Ben jij de nieuwe extra TRU mod hier ofzo dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:10 schreef Dragorius het volgende:
Nou was het maar zo'n feest hoor...zit hier moederziel alleen
Nope, maar de laatste tijd durf ik meer in TRU te posten, ben altijd een lurker geweest.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe extra TRU mod hier ofzo dan?
Je hangt hier wel erg veel rond opeens. Wel gezelig hoor, daar niet van. Vroeg het mij enkel af!
ik heb nachtmerries van jouw avatar.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nope, maar de laatste tijd durf ik meer in TRU te posten, ben altijd een lurker geweest.
Oh en ik kan het blauwe kleurtje niet afzetten dus dan lijkt het alsof er een mod post, maar beschouw me in TRU aub gewoon als user
Als dat alles isquote:Op woensdag 16 september 2009 10:22 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ik heb nachtmerries van jouw avatar.
Iets met draken?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als dat alles is
Heb je suggesties voor een andere dan?
quote:
Ik zou hem lekker zo latenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:10 schreef Dragorius het volgende:
50 cent?
[ afbeelding ]
Kijk dan! En Flammie, post dan eens ideeën, heb geen inspiratie meer
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef Exoteria het volgende:
alhoewel..... volgens mjn verberg je wel iets.... waar is het?
Naar achteren getrokken?
Ah snoezepoesquote:Op woensdag 16 september 2009 15:06 schreef Dragorius het volgende:
http://i26.tinypic.com/17x26s.jpg
http://i29.tinypic.com/m9ah49.jpg
Plaatjesspam (te lui om tagjes te zetten)
Wat staat er nou voor tekst in je avatar?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]Hopla bedankt, weer een toetsenbord naar de mallemoeren omdat er thee overheen gaat
Nouja, daar hebben we IT voor
Geen? Nu staat Peter Griffin erquote:Op donderdag 17 september 2009 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat staat er nou voor tekst in je avatar?
Kittens en puppies ook! Wacht maar tot ze ouder worden!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Exoteria het volgende:![]()
Drago's kindjes
![]()
![]()
wat zijn ze cute!!
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:06 schreef Dragorius het volgende:
http://i26.tinypic.com/17x26s.jpg
http://i29.tinypic.com/m9ah49.jpg
Plaatjesspam (te lui om tagjes te zetten)
Ken je de kanalen om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Kittens en puppies ook! Wacht maar tot ze ouder worden!![]()
Speaking of kittens: http://darkwolf.vox.com/library/post/irc-kitten-oo.html
(Nu nog de oorspronkelijke eigenaar zien op de sporen...)
Je kunt toch vragen bij wie ie hoortquote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Kittens en puppies ook! Wacht maar tot ze ouder worden!![]()
Speaking of kittens: http://darkwolf.vox.com/library/post/irc-kitten-oo.html
(Nu nog de oorspronkelijke eigenaar zien op de sporen...)
Katten kunnen anders prima de weg naar hun oude huis weer terug vinden ook al zit deze 300 kilometer verderop.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:44 schreef Dragorius het volgende:
Je kunt toch vragen bij wie ie hoortOf hebben katten geen topografisch besef
Dat ze mij niet zo plagenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je nu van zo'n kleine kitten?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:13 schreef Dragorius het volgende:
Even als mensen onder mekaar... is mijn avatar te?
Niet?quote:
Ik zie van iedereen behalve die van jouquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef Oversight het volgende:maar ik zie helemaal geen atavars momenteel.....
da's niet zo heel erg, want sommige zijn niet om aan te zien.. maar waar het aan ligt?
Maak er toch niet zo'n probleem van!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:13 schreef Dragorius het volgende:
Even als mensen onder mekaar... is mijn avatar te?
Ik ben onzeker over mijn avatarquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak er toch niet zo'n probleem van!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fobo toch maar weer aangepast..... pffff
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
en een nieuwe sig, wat een mooie dag....
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
en een nieuwe sig, wat een mooie dag....
Een waarschuwing vooraf?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
welnee, ik kan in de toekomst kijken.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef nokwanda het volgende:
Well, het is niet aan mij gericht, maar het laat mijn alarmbelletjes keihard rinkelen.
Rechters in Nederland zijn toch easy pickingsquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
en dan lees jij nog de gekuiste versie, de vorige was wettelijk strafbaar.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Rechters in Nederland zijn toch easy pickings![]()
groet Saban B.![]()
Kun je nagaan hoe goed mijn belletjes dan werken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
en dan lees jij nog de gekuiste versie, de vorige was wettelijk strafbaar.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef nokwanda het volgende:
Kun je nagaan hoe goed mijn belletjes dan werken.
OMG is dat een hart in je fobo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fobo toch maar weer aangepast..... pffff
Vriend... als ik aan jou denk... altijdquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
komt er een vriendelijk geklingel in je oor, net alsof het bijna kerst is ?
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben er nog niet uit of het menselijk is, of een varkenshart
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vriend... als ik aan jou denk... altijd
Ja... logisch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
het klopte nog toen ik het eruit rukte,.. een paar keer,.. in mijn hand... en toen stopte het.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
het klopte nog toen ik het eruit rukte,.. een paar keer,.. in mijn hand... en toen stopte het.
Naschokken, net een aardbevingquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:
Dat pannetje is trouwens niet lekker. Leversmaak overheerst, zo heb je niks aan de spieren + milt en andere ondefinieerbare delen (gok op stukje darm, hart (ingezakt?)
Die neutraliseren nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
maar ,... ik heb toch champignons toegevoegd ?
Die haan laast... 18 maandenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Naschokken, net een aardbeving
Overigens, bij een (snel uitgevoerde) volledige onthoofding "leef" je ook nog even door...tenzij de hersenstam volledig doorgesnede wordt.
Leuk onderwerp trouwens
Ja, nu helemaal misselijk, hartelijk dankquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die neutraliseren niet
Tip: zorg wel dat je de darm goed uitgespoeld hebt
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu helemaal misselijk, hartelijk dank
je hoeft het niet op te eten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu helemaal? was je het dan eerder ook al een beetje dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hoeft het niet op te eten.![]()
![]()
Ja, van dat plaatje, en toen las ik dat van het uitspoelen van de darm en toen was de complete misselijkheid een feitquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu helemaal? was je het dan eerder ook al een beetje dan?
Patty Brard zweert er anders bijquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, van dat plaatje, en toen las ik dat van het uitspoelen van de darm en toen was de complete misselijkheid een feit
Ow, ik dacht even dat ik je moest feliciteren met een:quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, van dat plaatje, en toen las ik dat van het uitspoelen van de darm en toen was de complete misselijkheid een feit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ik dacht even dat ik je moest feliciteren met een:
[ afbeelding ]
ik haatquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ik dacht even dat ik je moest feliciteren met een:
[ afbeelding ]
Je kunt ze allebei invriezenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik haat [ afbeelding ] en kinderen
hehe nog een jaartje of 5 minimaalquote:
Ik ben er niet meer aan toe, en nu komen er aan alle kanten kleintjes bij. Jan hier die een kleindochter van 4 maanden heeft, mijn vriendinnen die of zwanger zijn, of net kleintjes hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe nog een jaartje of 5 minimaaleerder ben ik echt niet toe aan die blagen!
![]()
groente ookquote:
oeps. Darn.... wat is er gebeurd met al die jaren van voorlichting? Ontzettende LUL die je er bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:mam ik moet je wat vertellen
Och, als je eens wist hoeveel slagvelden er dagelijks plaats vinden IN je lichaam!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oeps. Darn.... wat is er gebeurd met al die jaren van voorlichting? Ontzettende LUL die je er bent
Lief?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Lief toch, zo'n klein spruitje
Ja... maar ik wil nog geen eigen kleinkind van mijn 16-jarige zoonquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Lief toch, zo'n klein spruitje
Lucht en licht. Dan wordt jij een kasplant en eten we jou op.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
Vlees is moord..
Goente is moord..
Wat moet ik nu eten vanavond
Neeeeeequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lucht en licht. Dan wordt jij een kasplant en eten we jou op.
Weet je zeker dat dat pubers zijn en geen kraaien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lief?
Ik heb al moeite met die twee krassende klauwende pubers die er nu rondwiebelen
Oh en vlees is geen moord...vlees =
Ken jij de kwaliteit dan van die billen? Lavenderr heeft geen fobo.quote:
Billen zijn billen. Biefstukquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken jij de kwaliteit dan van die billen? Lavenderr heeft geen fobo.
Wat had je er óp? Orgaanvlees?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef Bastard het volgende:
Zit ik mn bammetje achter TRU... smaakt het toch inene een stuk minder!
Dat vraagt om een plaatje van bejaardenseksquote:
Je bent goed bezig vandaag!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jazeker!Maar pas toen ik weer uit het topic was
Maaaarrre .. begrijp ik het goed dat er bij jou een spruit zit aan te komen?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maaaarrre .. begrijp ik het goed dat er bij jou een spruit zit aan te komen?Laatste loodjes nu dan?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maaaarrre .. begrijp ik het goed dat er bij jou een spruit zit aan te komen?Laatste loodjes nu dan?
Daar zat een gezichtje in hequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben wel van plan om binnenkort spruitjes te éten, op dat plaatje van Nokwanda zagen ze er heel smakelijk uit
owquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Wacht nog wel een poosje, voorlopig heb ik genoeg aan mijn neefjes![]()
Ben wel van plan om binnenkort spruitjes te éten, op dat plaatje van Nokwanda zagen ze er heel smakelijk uit
En uitgebakken spekjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
ow
Spruitjes zijn lekker, beetje nootmuskaat er over of een beetje pepersaus
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat een lief smoeltje, die spaar ik dan
Dammit, nu wil ik ook spruitjes vanavondquote:
Wat zat er in? He je dat wel even allemaal gechecked? Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Voor hetzelfde geld heb je nu een chip in je maag die álles maar dan ook álles wat je doet registreertquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had mac en nu voel ik me niet lekker
Doe er ook altijd een beetje nootmuskaat overheen, heerlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dammit, nu wil ik ook spruitjes vanavond
Maar dat hebben we niet.. vlgs mij alleen kriel en klein stukje vlees.. even snel hap hap en dan moet ik naar het gemeentehuis.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zat er in? He je dat wel even allemaal gechecked? Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Voor hetzelfde geld heb je nu een chip in je maag die álles maar dan ook álles wat je doet registreert. ( Vraag maar aan Lambiekje)
Maar met een beetje geduld raak je hem op natuurlijke wijze weer kwijt. Dus even een dagje geen stoute dingen doen![]()
Die hebben we al binnen bij ons, maar de week er op ook doen danquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe er ook altijd een beetje nootmuskaat overheen, heerlijk.
*spruitjes noteert bij de weekendboodschappen
Daarom juistquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik doe noooooit stoute dingen... ik ben een heus jochie!
Zuurkool, boerekool, hutspot, allemaalquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hebben we al binnen bij ons, maar de week er op ook doen dan
Trouwens van de week wel al heerlijk zuurkool met spekjes gegeten
Zeg je nu dat alle jochies stoute dingen doen?quote:
IK BEN NIET STOUT!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zeg je nu dat alle jochies stoute dingen doen?![]()
Naakt, met vleugeltjes en androgyn?quote:
Op je fiets?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook niet lief, ik rij zonder rijbewijs rond.
quote:
Naaaa.. ben jij paranormaal ofzo????quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]En laat me raden, daarom ga je nu naar het gemeentehuis?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naaaa.. ben jij paranormaal ofzo????
Een beetje te intimiderend voor sommige usersquote:
Ik sta open voor kritiek van anderen en merk dat er toch wel enige aanstoot aan werd gegven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:je bent wie je bent... moeten andere users zich niet aan storen
ik ben ook nog tevreden met mijn avatar
aan een plaatje van een skull?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik sta open voor kritiek van anderen en merk dat er toch wel enige aanstoot aan werd gegven.
Dat in combinatie met het blauw + mijn *ahum* reputatie onder de BNW'ers gaf een verkeerd signaal blijkbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aan een plaatje van een skull?
Nee die Fokawards over 2008 is nog steeds fapmateriaal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda is nu bang dat mensen zijn ava niet mooi vinden
Alweer?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat in combinatie met het blauw + mijn *ahum* reputatie onder de BNW'ers gaf een verkeerd signaal blijkbaar![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee die Fokawards over 2008 is nog steeds fapmateriaal.
Oh? Wat was dat met die awards? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee die Fokawards over 2008 is nog steeds fapmateriaal.
MR wattes?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat er geen MR airsoft award is!
Een of ander corrupte poll over verschillende categorieenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Wat was dat met die awards? Nu ben ik nieuwsgierig
Kijk de avatar van Barra maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Wat was dat met die awards? Nu ben ik nieuwsgierig
jij deed toch airsoft?quote:
ikke welquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kijk de avatar van Barra maar
Ben je echt "trots" op het slet zijn?
ze hebben wat veel klonen op fok... denk dat ze zelf denken dat ze een userbase van 5000 mensen hebben terwijl het er net 500 zullen zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
Nou, flinke awards zijn dat dan geweest zeg
Een slet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ikke welik kreeg wel 3 stemmen
en die van SHE natuurlijkmaar die is er niet meer
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een slet?![]()
Maar je was toch helemaal niet stout?
Als jullie maar niet op mij gaan stemmen voor een Slet-award ofzo he??quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een slet?![]()
Maar je was toch helemaal niet stout?
haha ik hoor ambitie!!!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als jullie maar niet op mij gaan stemmen voor een Slet-award ofzo he??
Eigenlijk wil hij het wel he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha ik hoor ambitie!!!!!!![]()
![]()
![]()
Maar ik ben heul geen sletquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk wil hij het wel he?![]()
Dus we moeten maar aan zijn wens gehoor geven he Barra?
Nee dat is Jogy.. ik ben bad cop, hij is good copquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef Dragorius het volgende:
Neuj...maar wel voor liefste-mod-2009
Dan ga ik wel voor een andere award...quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat is Jogy.. ik ben bad cop, hij is good cop
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk wil hij het wel he?![]()
Dus we moeten maar aan zijn wens gehoor geven he Barra?
ehhh woef?!?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:26 schreef Dragorius het volgende:
Maak dan eerst maar een adoratie-topic voor me aan
Ja, het is schitterend weer, een echte Indian Summer, en strandweer is het eigenlijk altijd toch?quote:Op zondag 20 september 2009 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hier ook
gister lekker naar Scheveningen geweest!
was er mooi weer voor!
quote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef Dragorius het volgende:
Wie gaat er mee op het strand liggen?
quote:Op maandag 21 september 2009 06:22 schreef Exoteria het volgende:
[..]
![]()
zodra mijn koffie op is ga ik mij douchen en aankleden, om op de bus te stappen
Oi! Ben in een pestbui vandaag...doe eens een leuk plaatje posten in het BNW bagger topic? Of hier?quote:Op maandag 21 september 2009 10:11 schreef Oversight het volgende:
[..]
hoop dat je op tijd was, ...
...de koffie was inderdaad op.... grumble.......
Maar nu niet meer,....
werkze.... tot straksjes.
Daar hoorde ik dus ook iedereen over.quote:
Van mij mag het ook wel weer wat kouder worden hoor, vindt het heerlijk de stilte 's ochtends op straat, De kaler wordende bomen, de frisse ochtendbries als je naar je werk fietst etc. en 's avonds lekker de kaarsjes aanquote:Op maandag 21 september 2009 08:21 schreef Bastard het volgende:
Ik ben zeker de enige die klaar is met de zomer?
Heb de truien al klaar gelegd, weg blijven nu zon.. het is vandaag herfst geworden
NOOIT!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Dragorius het volgende:
Hey, wanneer gaan we nou eens meeten?
Kom op, wie gaat/durft er (desnoods met mijquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
NOOIT!
Niemand wil en vind elkaar eng en weet ik wat nog meer.
Dat was al uit een eerdere discussie duidelijk.
Nou ja goed. Er waren een of twee mensen die er ook wel animo voor hadden.
Mij lijkt het ook wel leuk, een TRU meetje.
Op planeet Nibiru even afspreken dan maar? Ik telepatheer wel even wat aliens voor een pick up & return!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
Wat zou een goede locatie zijn? Ik woon zelf in Nijmegen dus niet bepaald centraal
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Op planeet Nibiru even afspreken dan maar? Ik telepatheer wel even wat aliens voor een pick up & return!![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:46 schreef Exoteria het volgende:
in een uithoek ;') ,
dus ik zal zowieso moeten reizen.
of spreken we samen in mijn boomhut af?
boomhutwarming party
Tussen A'dam en R'dam inquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:45 schreef Dragorius het volgende:
Waar woont iedereen ongeveer? Voor een TRU meet locatie
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:57 schreef Flammie het volgende:
Ben te druk bezig met nieuwe hobby:
Thaise Karaoke.. Het is geweldig![]()
Ik kan voor de tering niet zingen maar ik ga thaise mensen zoeken in de omgeving snel met wie ik karaoke kan bedrijven
Word gezellig.. misschien idee voor een meet?![]()
![]()
Geoefend en het gaat nog steeds knudde.quote:
Waar ben je zo verdrietig over? Hazes of iets anders?quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar ben je zo verdrietig over? Hazes of iets anders?
Ik zag straks ergens een getekend portret van Hazes. Ik had opeens zin om er een paar hazenoortjes op te tekenen. Dan was ie PaasHazes geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |