Aan of je kan?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
misschien dat ik kom... ligt eraan...
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:51 schreef Flammie het volgende:
Ik kan pas na 2012... Geen probleem toch?
Nouuuu, dat zou best eens een probleem kunnen worden als ik sommigen hier op Fok moet geloven.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:51 schreef Flammie het volgende:
Ik kan pas na 2012... Geen probleem toch?
ligt eraan wie er komen wanneer het is waar het is enz enz enzquote:Op donderdag 24 september 2009 18:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aan of je kan?
Beetje slim plannen in de toekomst en dan kan iedereen wel zo'n beetje denk ik.
probleem is dat "sceptici" iets beters te doen hebben.quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef ToT het volgende:
OMGWTFBBQwollah!Count me SO in!
(Als het een beetje centraal gehouden wordt!
)
Misschien is het een leuk idee om aan de meet meteen een spiritueel tintje te geven? (Wicca ritueeltje / Reiki behandelingetjes / whatever).
Wie weet kunnen we dan nog wat sceptici bekeren!![]()
wie zegt dat ik überhaupt komquote:Op maandag 28 september 2009 08:10 schreef Dragorius het volgende:
En als je het alsnog niks vindt, ga je gewoon rellen in het cafe ernaast Michielos
quote:
Wat doe je dan in mijn topic? Hup! Eruit! Je reageert gewoon voor het reageren.quote:
Ja.quote:Op maandag 28 september 2009 09:54 schreef _Led_ het volgende:
(Wordt mijn veiligheid wel gegarandeerd ?)
Ik stuur je wel inschrijfformulier 175c van de Statuten van de NWO der Rechtgeaarde Zuurpruimen des Landsquote:Op maandag 28 september 2009 09:54 schreef _Led_ het volgende:
(Wordt mijn veiligheid wel gegarandeerd ?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |