quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:13 schreef Dragorius het volgende:
Even als mensen onder mekaar... is mijn avatar te?
Niet?quote:
Ik zie van iedereen behalve die van jouquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef Oversight het volgende:maar ik zie helemaal geen atavars momenteel.....
da's niet zo heel erg, want sommige zijn niet om aan te zien.. maar waar het aan ligt?
Maak er toch niet zo'n probleem van!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:13 schreef Dragorius het volgende:
Even als mensen onder mekaar... is mijn avatar te?
Ik ben onzeker over mijn avatarquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak er toch niet zo'n probleem van!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fobo toch maar weer aangepast..... pffff
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
en een nieuwe sig, wat een mooie dag....
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
en een nieuwe sig, wat een mooie dag....
Een waarschuwing vooraf?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
welnee, ik kan in de toekomst kijken.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef nokwanda het volgende:
Well, het is niet aan mij gericht, maar het laat mijn alarmbelletjes keihard rinkelen.
Rechters in Nederland zijn toch easy pickingsquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
en dan lees jij nog de gekuiste versie, de vorige was wettelijk strafbaar.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Rechters in Nederland zijn toch easy pickings![]()
groet Saban B.![]()
Kun je nagaan hoe goed mijn belletjes dan werken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
en dan lees jij nog de gekuiste versie, de vorige was wettelijk strafbaar.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef nokwanda het volgende:
Kun je nagaan hoe goed mijn belletjes dan werken.
OMG is dat een hart in je fobo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fobo toch maar weer aangepast..... pffff
Vriend... als ik aan jou denk... altijdquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
komt er een vriendelijk geklingel in je oor, net alsof het bijna kerst is ?
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben er nog niet uit of het menselijk is, of een varkenshart
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vriend... als ik aan jou denk... altijd
Ja... logisch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
het klopte nog toen ik het eruit rukte,.. een paar keer,.. in mijn hand... en toen stopte het.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
het klopte nog toen ik het eruit rukte,.. een paar keer,.. in mijn hand... en toen stopte het.
Naschokken, net een aardbevingquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:
Dat pannetje is trouwens niet lekker. Leversmaak overheerst, zo heb je niks aan de spieren + milt en andere ondefinieerbare delen (gok op stukje darm, hart (ingezakt?)
Die neutraliseren nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
maar ,... ik heb toch champignons toegevoegd ?
Die haan laast... 18 maandenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Naschokken, net een aardbeving
Overigens, bij een (snel uitgevoerde) volledige onthoofding "leef" je ook nog even door...tenzij de hersenstam volledig doorgesnede wordt.
Leuk onderwerp trouwens
Ja, nu helemaal misselijk, hartelijk dankquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die neutraliseren niet
Tip: zorg wel dat je de darm goed uitgespoeld hebt
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu helemaal misselijk, hartelijk dank
je hoeft het niet op te eten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu helemaal? was je het dan eerder ook al een beetje dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hoeft het niet op te eten.![]()
![]()
Ja, van dat plaatje, en toen las ik dat van het uitspoelen van de darm en toen was de complete misselijkheid een feitquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu helemaal? was je het dan eerder ook al een beetje dan?
Patty Brard zweert er anders bijquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, van dat plaatje, en toen las ik dat van het uitspoelen van de darm en toen was de complete misselijkheid een feit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |