Kun je nagaan hoe goed mijn belletjes dan werken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
en dan lees jij nog de gekuiste versie, de vorige was wettelijk strafbaar.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef nokwanda het volgende:
Kun je nagaan hoe goed mijn belletjes dan werken.
OMG is dat een hart in je fobo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fobo toch maar weer aangepast..... pffff
Vriend... als ik aan jou denk... altijdquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
komt er een vriendelijk geklingel in je oor, net alsof het bijna kerst is ?
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben er nog niet uit of het menselijk is, of een varkenshart
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vriend... als ik aan jou denk... altijd
Ja... logisch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
het klopte nog toen ik het eruit rukte,.. een paar keer,.. in mijn hand... en toen stopte het.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
het klopte nog toen ik het eruit rukte,.. een paar keer,.. in mijn hand... en toen stopte het.
Naschokken, net een aardbevingquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:
Dat pannetje is trouwens niet lekker. Leversmaak overheerst, zo heb je niks aan de spieren + milt en andere ondefinieerbare delen (gok op stukje darm, hart (ingezakt?)
Die neutraliseren nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
maar ,... ik heb toch champignons toegevoegd ?
Die haan laast... 18 maandenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Naschokken, net een aardbeving
Overigens, bij een (snel uitgevoerde) volledige onthoofding "leef" je ook nog even door...tenzij de hersenstam volledig doorgesnede wordt.
Leuk onderwerp trouwens
Ja, nu helemaal misselijk, hartelijk dankquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die neutraliseren niet
Tip: zorg wel dat je de darm goed uitgespoeld hebt
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nu helemaal misselijk, hartelijk dank
je hoeft het niet op te eten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu helemaal? was je het dan eerder ook al een beetje dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hoeft het niet op te eten.![]()
![]()
Ja, van dat plaatje, en toen las ik dat van het uitspoelen van de darm en toen was de complete misselijkheid een feitquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu helemaal? was je het dan eerder ook al een beetje dan?
Patty Brard zweert er anders bijquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, van dat plaatje, en toen las ik dat van het uitspoelen van de darm en toen was de complete misselijkheid een feit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |