Ow, ik dacht even dat ik je moest feliciteren met een:quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, van dat plaatje, en toen las ik dat van het uitspoelen van de darm en toen was de complete misselijkheid een feit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ik dacht even dat ik je moest feliciteren met een:
[ afbeelding ]
ik haatquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ik dacht even dat ik je moest feliciteren met een:
[ afbeelding ]
Je kunt ze allebei invriezenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik haat [ afbeelding ] en kinderen
hehe nog een jaartje of 5 minimaalquote:
Ik ben er niet meer aan toe, en nu komen er aan alle kanten kleintjes bij. Jan hier die een kleindochter van 4 maanden heeft, mijn vriendinnen die of zwanger zijn, of net kleintjes hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe nog een jaartje of 5 minimaaleerder ben ik echt niet toe aan die blagen!
![]()
groente ookquote:
oeps. Darn.... wat is er gebeurd met al die jaren van voorlichting? Ontzettende LUL die je er bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:mam ik moet je wat vertellen
Och, als je eens wist hoeveel slagvelden er dagelijks plaats vinden IN je lichaam!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oeps. Darn.... wat is er gebeurd met al die jaren van voorlichting? Ontzettende LUL die je er bent
Lief?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Lief toch, zo'n klein spruitje
Ja... maar ik wil nog geen eigen kleinkind van mijn 16-jarige zoonquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Lief toch, zo'n klein spruitje
Lucht en licht. Dan wordt jij een kasplant en eten we jou op.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
Vlees is moord..
Goente is moord..
Wat moet ik nu eten vanavond
Neeeeeequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lucht en licht. Dan wordt jij een kasplant en eten we jou op.
Weet je zeker dat dat pubers zijn en geen kraaien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lief?
Ik heb al moeite met die twee krassende klauwende pubers die er nu rondwiebelen
Oh en vlees is geen moord...vlees =
Ken jij de kwaliteit dan van die billen? Lavenderr heeft geen fobo.quote:
Billen zijn billen. Biefstukquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ken jij de kwaliteit dan van die billen? Lavenderr heeft geen fobo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |