Zeg je nu dat alle jochies stoute dingen doen?quote:
IK BEN NIET STOUT!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zeg je nu dat alle jochies stoute dingen doen?![]()
Naakt, met vleugeltjes en androgyn?quote:
Op je fiets?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook niet lief, ik rij zonder rijbewijs rond.
quote:
Naaaa.. ben jij paranormaal ofzo????quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]En laat me raden, daarom ga je nu naar het gemeentehuis?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naaaa.. ben jij paranormaal ofzo????
Een beetje te intimiderend voor sommige usersquote:
Ik sta open voor kritiek van anderen en merk dat er toch wel enige aanstoot aan werd gegven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:je bent wie je bent... moeten andere users zich niet aan storen
ik ben ook nog tevreden met mijn avatar
aan een plaatje van een skull?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik sta open voor kritiek van anderen en merk dat er toch wel enige aanstoot aan werd gegven.
Dat in combinatie met het blauw + mijn *ahum* reputatie onder de BNW'ers gaf een verkeerd signaal blijkbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aan een plaatje van een skull?
Nee die Fokawards over 2008 is nog steeds fapmateriaal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda is nu bang dat mensen zijn ava niet mooi vinden
Alweer?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat in combinatie met het blauw + mijn *ahum* reputatie onder de BNW'ers gaf een verkeerd signaal blijkbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |