Je bent goed bezig vandaag!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jazeker!Maar pas toen ik weer uit het topic was
Maaaarrre .. begrijp ik het goed dat er bij jou een spruit zit aan te komen?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maaaarrre .. begrijp ik het goed dat er bij jou een spruit zit aan te komen?Laatste loodjes nu dan?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maaaarrre .. begrijp ik het goed dat er bij jou een spruit zit aan te komen?Laatste loodjes nu dan?
Daar zat een gezichtje in hequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben wel van plan om binnenkort spruitjes te éten, op dat plaatje van Nokwanda zagen ze er heel smakelijk uit
owquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Wacht nog wel een poosje, voorlopig heb ik genoeg aan mijn neefjes![]()
Ben wel van plan om binnenkort spruitjes te éten, op dat plaatje van Nokwanda zagen ze er heel smakelijk uit
En uitgebakken spekjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
ow
Spruitjes zijn lekker, beetje nootmuskaat er over of een beetje pepersaus
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat een lief smoeltje, die spaar ik dan
Dammit, nu wil ik ook spruitjes vanavondquote:
Wat zat er in? He je dat wel even allemaal gechecked? Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Voor hetzelfde geld heb je nu een chip in je maag die álles maar dan ook álles wat je doet registreertquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had mac en nu voel ik me niet lekker
Doe er ook altijd een beetje nootmuskaat overheen, heerlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dammit, nu wil ik ook spruitjes vanavond
Maar dat hebben we niet.. vlgs mij alleen kriel en klein stukje vlees.. even snel hap hap en dan moet ik naar het gemeentehuis.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zat er in? He je dat wel even allemaal gechecked? Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Voor hetzelfde geld heb je nu een chip in je maag die álles maar dan ook álles wat je doet registreert. ( Vraag maar aan Lambiekje)
Maar met een beetje geduld raak je hem op natuurlijke wijze weer kwijt. Dus even een dagje geen stoute dingen doen![]()
Die hebben we al binnen bij ons, maar de week er op ook doen danquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe er ook altijd een beetje nootmuskaat overheen, heerlijk.
*spruitjes noteert bij de weekendboodschappen
Daarom juistquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik doe noooooit stoute dingen... ik ben een heus jochie!
Zuurkool, boerekool, hutspot, allemaalquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hebben we al binnen bij ons, maar de week er op ook doen dan
Trouwens van de week wel al heerlijk zuurkool met spekjes gegeten
Zeg je nu dat alle jochies stoute dingen doen?quote:
IK BEN NIET STOUT!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zeg je nu dat alle jochies stoute dingen doen?![]()
Naakt, met vleugeltjes en androgyn?quote:
Op je fiets?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook niet lief, ik rij zonder rijbewijs rond.
quote:
Naaaa.. ben jij paranormaal ofzo????quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]En laat me raden, daarom ga je nu naar het gemeentehuis?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naaaa.. ben jij paranormaal ofzo????
Een beetje te intimiderend voor sommige usersquote:
Ik sta open voor kritiek van anderen en merk dat er toch wel enige aanstoot aan werd gegven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:je bent wie je bent... moeten andere users zich niet aan storen
ik ben ook nog tevreden met mijn avatar
aan een plaatje van een skull?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik sta open voor kritiek van anderen en merk dat er toch wel enige aanstoot aan werd gegven.
Dat in combinatie met het blauw + mijn *ahum* reputatie onder de BNW'ers gaf een verkeerd signaal blijkbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aan een plaatje van een skull?
Nee die Fokawards over 2008 is nog steeds fapmateriaal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda is nu bang dat mensen zijn ava niet mooi vinden
Alweer?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat in combinatie met het blauw + mijn *ahum* reputatie onder de BNW'ers gaf een verkeerd signaal blijkbaar![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee die Fokawards over 2008 is nog steeds fapmateriaal.
Oh? Wat was dat met die awards? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee die Fokawards over 2008 is nog steeds fapmateriaal.
MR wattes?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat er geen MR airsoft award is!
Een of ander corrupte poll over verschillende categorieenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Wat was dat met die awards? Nu ben ik nieuwsgierig
Kijk de avatar van Barra maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Wat was dat met die awards? Nu ben ik nieuwsgierig
jij deed toch airsoft?quote:
ikke welquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kijk de avatar van Barra maar
Ben je echt "trots" op het slet zijn?
ze hebben wat veel klonen op fok... denk dat ze zelf denken dat ze een userbase van 5000 mensen hebben terwijl het er net 500 zullen zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
Nou, flinke awards zijn dat dan geweest zeg
Een slet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ikke welik kreeg wel 3 stemmen
en die van SHE natuurlijkmaar die is er niet meer
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een slet?![]()
Maar je was toch helemaal niet stout?
Als jullie maar niet op mij gaan stemmen voor een Slet-award ofzo he??quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een slet?![]()
Maar je was toch helemaal niet stout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |