Dankjewel Nokwandaquote:Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef nokwanda het volgende:
Lavender... iedereen is hier welkom![]()
Goeiemiddag allemaal
lang wederom, maar zooooo leuk!!quote:Op maandag 14 september 2009 20:24 schreef nokwanda het volgende:
Ghello dear, how was your day, working girl?
Dat is dus tamelijk stom he?quote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik solliciteerde vandaag en kreeg een berichtje terug dat ze iemand zochten met secretariele ervaring en dat ik dus niet in aanmerking kwam
Die had duidelijk niet goed gekeken naar mijn Cv of ziet secretariele ervaring niet als de functienaam niet het woord secretaresse bevat
Ok.quote:
Ik denk dat je eerder antwoord krijgt in het FB topic in TRU, dit is gewoon het slap ouwehoer topicquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Ok.
Waarom heb je wederom een draad gebanned zonder reden ?
Waarom ga je wederom je mening spuien zonder je eerst in te lezen ?
Lijkt me voldoende voor je natuurlijke reactie van ban.
En dan is daar de eigenlijke vraag :
Waar ben je nu helemaal bang voor ?
Is een rpg toch?quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Michielos het volgende:
morrowind is zo een kicke spel![]()
level 15 nu
was zeker een vette game!quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef Michielos het volgende:
morrowind is zo een kicke spel![]()
level 15 nu
ja , ik had alleen beter eigen class kunnen maken. Nu heb ik 1 major skill waar ik geen biet mee doe. Als ik daar athletics neerplantte, had ik zo hogere levels gehad (sowieso acrobatics en heletijd jumpenquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was zeker een vette game!
hehe ik heb dat ooit eens irl gespeeld, beetje ala ad&d...quote:
kan niks zeggen:(quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef Dragorius het volgende:
Michielos, zeg eens wat op MSN...ik word schijtziek van dat falen van dat k*tprogramma vanavondzit net middenin een goed gesprek
like... larp?quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
hehe ik heb dat ooit eens irl gespeeld, beetje ala ad&d...!!!!
quote:
Dat doet mercurius al een tijdje toch. En wanneer was die onzin ook alweer afgelopen? dat duurt niet lang meer, toch?quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder antwoord krijgt in het FB topic in TRU, dit is gewoon het slap ouwehoer topic
Ik kwam er trouwens vandaag achter dat mercurius retrograde loopt, dat verklaard een hoop miscommunicatie![]()
En ik heb op marktplaats 17 astrologieboeken op de kop getikt voor 20 euro inclusief verzendkosten![]()
Waaronder Book of horoscopes daarin staan de datums die je kunt gebuiken om de horoscopen van landen te trekken, tof![]()
Hey, ik zie Metro ook weer hier, hoi
Vlgs mij staat de rede er bij, en anders geef de link eens naar dat specifieke topic?quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Ok.
Waarom heb je wederom een draad gebanned zonder reden ?
Hey hier moeten we slap ouwehoeren..oh wacht..dan zit ie inderdaad in 't juiste topicquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij staat de rede er bij, en anders geef de link eens naar dat specifieke topic?
Hier kan ik makkelijk zeggen dat ik m een huillie vindquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hey hier moeten we slap ouwehoeren..oh wacht..dan zit ie inderdaad in 't juiste topic
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier kan ik makkelijk zeggen dat ik m een huillie vind
Oh pleasequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:57 schreef Flammie het volgende:
TRU heeft duidelijk nog niet genoeg bassos dus laten we in deze thread het ook maar over bassos hebben!![]()
He ja, laten we het over 'verlichting' hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:57 schreef Flammie het volgende:
TRU heeft duidelijk nog niet genoeg bassos dus laten we in deze thread het ook maar over bassos hebben!![]()
er is maar 1 persoon in TRU die naamtopics waard is en dat ben ik!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:57 schreef Flammie het volgende:
Ben jij de nieuwe extra TRU mod hier ofzo dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:10 schreef Dragorius het volgende:
Nou was het maar zo'n feest hoor...zit hier moederziel alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |