nee das nie waar!!!quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, mensen die zo in een bed liggen te woelen zijn irritant. Dat zijn dezelfde mensen die je dekens jatten [ afbeelding ] .
Da's dan dubbele sponsoring, just for effort!quote:Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef Re het volgende:
ik zie al voor me dat we met ziggy gaan lopen, 100 meter in 24 uur
Jaja, mijn ervaring is andersquote:Op maandag 14 september 2009 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee das nie waar!!!
hoe vaak ik dat ding altijd kwijt was aan die wat naast me lag
dan heb jij nog nooit in mijn bed gelegenquote:
Met een beetje fantasie kan je zeggen dat je nek + hoofd de 5e arm symboliseertquote:Op maandag 14 september 2009 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Verder met de 5 armen van de Zeester; waaaar heeft Muis haar vijfde arm verstopt?
Isdatzo mag door voor de wasmachinequote:Op maandag 14 september 2009 12:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie kan je zeggen dat je nek + hoofd de 5e arm symboliseert.
Verborgen talenten ....bipsenfoto's maken en gisteren kreeg ik ook al commentaar dat ik er 1 gefilmd hadquote:
Ja, ik dus ookquote:Op maandag 14 september 2009 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind dit een rare conversatie, vrouwen met een 5e armpje.
Je vroeg er zelf om hèquote:Op maandag 14 september 2009 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind dit een rare conversatie, vrouwen met een 5e armpje.
Ik begon niet over de zeester, en ik wil al helemaal niet weten wat de dames hier hebben wat voor een extra armpje door kanquote:
Ze verwijzen toch alleen naar de vorige topics? Misschien wel leuk om linkjes te maken idd met: de foto's van Loontjah.. etc.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 12:39 schreef Greys het volgende:
Misschien handig om in de OP er bij te zetten dat die linkjes verwijzen naar foto's en verslagen?
En staan de foto's van Loontjah er ook al bij?
/bemoei
Ach heeft Greys weer wat te knutselen vanavondquote:Op maandag 14 september 2009 12:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze verwijzen toch alleen naar de vorige topics? Misschien wel leuk om linkjes te maken idd met: de foto's van Loontjah.. etc.
Ah, je voelt je beconcurreerd?quote:Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik begon niet over de zeester, en ik wil al helemaal niet weten wat de dames hier hebben wat voor een extra armpje door kan![]()
de eerste link is naar de eerste foto'squote:Op maandag 14 september 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
Misschien handig om in de OP er bij te zetten dat die linkjes verwijzen naar foto's en verslagen?
En staan de foto's van Loontjah er ook al bij?
/bemoei
Je snapt 'm nietquote:Op maandag 14 september 2009 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Door vrouwen met arm-vormige aanhangsels?
Niet echt eigenlijk
quote:Op maandag 14 september 2009 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach heeft Greys weer wat te knutselen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |