gooi ff t linkje naar de fp erin, en de 2 topics van hiervoor waar al foto's in staanquote:Op zondag 13 september 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
En verder!
Hebben we nog een napraat OP Tante Greys?
pm mij, er komt een pm met inlogjes voor terugquote:Op zondag 13 september 2009 19:53 schreef nokwanda het volgende:
Als er een aparte plek is om de rest van de foto's te bekijken, dan hoop ik een linkje te krijgen.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Mijn foto's zijn af!
DABA en poes
Er zijn er nog meer! Alle foto's van mij en Re staan hier: klik
Ik zal later ook nog even kijken naar dat asieldingesalbum dan, maar nu even niet!
Als je m hebt geopend en geen firefox hebt, kan je daar gewoon je fototjes in slepen / plakken!quote:Op zondag 13 september 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Ja hoi.
Ik heb net een PM gehad met inlog om te uploaden.
Gegevens ingevuld en dan kom ik op een pagina met allemaal mapjes en foto's.
En dan?![]()
Ik zie geen uploadknop ofzo. N00b snapt het niet
Oh, knuffelmomenten, prachtige foto's!quote:
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar opquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Oh, wat een geweldige foto's weer!
Loveless heb je al in dat linkje van MB gekeken, staan nog twee leuke van jou in. Eentje alleen van jou en eentje van een poessie op een bed!
Ik heb wel firefox. En dan?quote:Op zondag 13 september 2009 20:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Als je m hebt geopend en geen firefox hebt, kan je daar gewoon je fototjes in slepen / plakken!
Nee, ze zijn heel leuk. Geen zorgen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar op
Nee, sta je hartstikke leuk op!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar op
Ach ja, de Yoko act-a-like.quote:Op zondag 13 september 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ghehe, me + de aandachtsgeile krulstaart
Kopieer de link wáár je moet uploaden (dus wat in je adresbalk staat bij FF, en plak die even in adresbalk als je 'Deze Computer' opent. Dan werkt het wellicht beterquote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Cat, alleen de foto's van Ynske staan er pas in hoor.
Die van mij lukken voor geen meter, want ik snap er geen ruk van.
Wáár moet ik ze nou in kopiëren? Ik zie meerdere mapjes?
En die van Re & MB staan in dat linkje onder de foto's van MB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |