Ik wist wel dat je me ging aanvullenquote:
Ik moest meteen aan jou denken toen ik het las.quote:
Als je Alice hoort of ziet denk je aan mijn, voor altijd...quote:Op zondag 13 september 2009 19:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken toen ik het las.
Clearwaterquote:Op zondag 13 september 2009 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, of mensen die de creedence niet kennen.
Phil Collins, Deep Purple, Iron Maiden, etc.quote:Op zondag 13 september 2009 19:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me ging aanvullen![]()
Maak je zin af.quote:Op zondag 13 september 2009 19:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je Alice hoort of ziet denk je aan mijn, voor altijd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zou ik zonder je zijnquote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Phil Collins, Deep Purple, Iron Maiden, etc.
...toch?quote:Op zondag 13 september 2009 19:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je Alice hoort of ziet denk je aan mijn, voor altijd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt, sorryquote:
Jawel hoor, maar ongemerkt zul je Aida kennen (dat gelalalala in een voetbalstadion), of Thick-When I get you alone met een sample van Beethovens Fifth.quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef Buschetta het volgende:
vraag is natuurlijk hoeveel van jullie echt klassieke werken kennen van vivaldi, back beethoven etc.
Ik niet veel namelijk
quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
dít zijn inderdaad echte bazen!quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
Doe dan ook gelijk eventjes:quote:
Er zit ook een enorme taalfout in uw email. Maar toch bedankt.quote:
5de wat? Piano concert of zijn welbekende symfonie?quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef IJsblock het volgende:
Eensch met de klacht, paupers die niet eens Beethovens 5de kennen.....
Beethoven.quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef IJsblock het volgende:
Eensch met de klacht, paupers die niet eens Beethovens 5de kennen.....
Dit is ook allemaal niet aan mij besteed, maar wel 20198x beter dan wat in de OP staatquote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
Kijk! Eindelijk een kenner aan boord!quote:Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
En dan Dire Straits vergeten.
Dat is Kiss.quote:Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef Quir het volgende:
Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
TUU
TUUDUUDUUDUUDUU
De sympho.quote:Op zondag 13 september 2009 19:34 schreef Meddo het volgende:
[..]
5de wat? Piano concert of zijn welbekende symfonie?
Eurodance was altijd gaaf.quote:Op zondag 13 september 2009 19:37 schreef IJsblock het volgende:
[..]
De sympho.
Wanneer komt het eerste kaalkopje trouwens hier langs met zijn DJ Paul Elstak!!1111Einzweidrei!!!!![]()
![]()
ABBA!? GA NOU HEEEL GAUW!quote:
Whehehe, net weer wat cd's gescoord met jaren 90 zooi. * Double Vision-Knocking opzet*quote:
RunDMCquote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
Jij bent een top40 typje?quote:Op zondag 13 september 2009 19:40 schreef FL_Freak het volgende:
Dus als mensen geen classics kennen luisteren ze gelijk naar bagger![]()
Echt een rare conclusie..
FUCK ts heeft gelijk met zijn goede muzieksmaakquote:Op zondag 13 september 2009 19:16 schreef 3keernix het volgende:
Stond vanmiddag in de winkel te praten met een collega, bleek dat die alleen maar luisterde naar Frans Duitjts en Albert West. Ik echt. ' Luister je dan geen andere muziek'?
Bleek dus niet zo te zijn
Klacht: Mensen die alleen maar bagger luisteren en geen classics meer luisteren van o.a
Meat Loaf
Bruce Spingsteen
Whitesnake
AC/DC
Alice Cooper
The Police
Billy Joel
etc.:
*begeeft zich op heul glad ijs*quote:
Creedence clearwater revivalquote:Op zondag 13 september 2009 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, of mensen die de creedence niet kennen.
En Joy Division/New Order uiteraard ook niet!quote:Op zondag 13 september 2009 19:49 schreef beverton het volgende:
Grand Funk Railroad mag uiteraard ook niet ontbreken samen met The Stones
quote:Op zondag 13 september 2009 19:46 schreef ouderejongere het volgende:
Je vergeet Britney Spears, die al twee decennia de hitlijsten regeert.
snoop dog?quote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef Merkie het volgende:
Er is nog niets in dit topic genoemd waar ik naar luister.
quote:Op zondag 13 september 2009 20:59 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Omdat Pink Floyd niet zo toegankelijk is?
Bruce wie?quote:
Neee echt niet, trust mequote:
Even naar de soulhoek:quote:Op zondag 13 september 2009 21:27 schreef Os__ het volgende:
Tegenwoordig kent niemand meer de echte klassiekers.
John Coltrane
Miles Davis
Thelonious Monk
Sonny Rollins
De echte bazen!
Dan haal ik nog wat blues klassiekers aan:quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Even naar de soulhoek:
Otis Redding
The Four Tops
Smokie Robinson & The Miracles
Marvin Gaye
The Supremes
Jackie Wilson
Die poster heb ikquote:
Ieder zijn muziek smaak toch?quote:Op zondag 13 september 2009 21:41 schreef n0ir het volgende:
Mensen die de Hollandse volkszangers luisteren:. Dries Roelvink voor nieuwe topper, yeuhh
.
Maar mensen die alleen muziek van 20 of 30 jaar geleden goed vinden, het classics noemen en alle nieuwere muziek minderwaardig vinden:
Tuurlijk, daarom hoeft TS ook niet te klagen over mensen die Bruce Springsteen of AC/DC niet leuk vinden.quote:
A love supremequote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Os__ het volgende:
Blues en Soul kan ik ook wel waarderen. Thing is, iedereen kent wel een nummer van BB King en Marvin Gaye. Weinig mensen zullen ooit A Love Supreme van Coltrane gehoord hebben.
quote:
JE VERGEET PUBLIC ENEMY, SCHOREM!1!111!!1quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
Daar noem je dan ook wel meteen het minst toegankelijke nummer van Pink Floydquote:Op zondag 13 september 2009 20:59 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Omdat Pink Floyd niet zo toegankelijk is?
Best of CD's zijn altijd kut.quote:Op zondag 13 september 2009 19:46 schreef Meddo het volgende:
Gelijk alle Best Of CD's van genoemde artiesten kuiken
Jij bent stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 14 september 2009 02:10 schreef Levolution het volgende:
Haha ik lach me rot
Al die semi-rockers hier die denken dat ze naar classics luisteren omdat hun vader kankermuziek in de kast heeft staan.
De echte classics zullen jullie nooit begrijpen. Stakkers.
Ja. Waar?quote:Op maandag 14 september 2009 02:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij bent stoer. Mag ik je aanraken?
En nog eens voor page 3.quote:
Ja maar dan moet je het tegen niemand zeggen hequote:Op maandag 14 september 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou ik zou je wel heel graag op je piemel willen aanraken.
Ik beloof eerlijk waar dat ik dat niet zal doen!quote:Op maandag 14 september 2009 02:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je het tegen niemand zeggen he
Oké dan!quote:Op maandag 14 september 2009 02:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik beloof eerlijk waar dat ik dat niet zal doen!
En Anoynymous Two, een van de beste jams ooitquote:Op maandag 14 september 2009 02:18 schreef cerror het volgende:
Is Focus al eens genoemd met nummers als Hocus Pocus en sylvia?
LedZep!quote:Op maandag 14 september 2009 04:31 schreef Triptamine2 het volgende:
Mensen die net doen alsof zijn veel erger vind ik.
Wel Whitesnake noemen maar Led Zeppelin/Queen en dergelijke er buiten laten
Wat is voor jou een top40 typje? Een hele poos geleden hebben alle klassiekers ook in de top40 gestaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Jonquote:Op maandag 14 september 2009 09:29 schreef zovty het volgende:
Kan een mod even de OP aanpassen, Ace of Base en John Bon Jovi zijn vergeten. Dank.
Niet alles wat oud is is automatisch een Classicquote:Op zondag 13 september 2009 19:16 schreef 3keernix het volgende:
Stond vanmiddag in de winkel te praten met een collega, bleek dat die alleen maar luisterde naar Frans Duitjts en Albert West. Ik echt. ' Luister je dan geen andere muziek'?
Bleek dus niet zo te zijn
Klacht: Mensen die alleen maar bagger luisteren en geen classics meer luisteren van o.a
Meat Loaf
Bruce Spingsteen
Whitesnake
AC/DC
Alice Cooper
The Police
Billy Joel
etc.:
Kijk, DAT zijn Classicsquote:Op maandag 14 september 2009 09:28 schreef StarGazer het volgende:
Led Zeppelin
Jimi Hendrix
Bob Dylan
The Doors
Pink Floyd
Deep Purple
Dire Straits
Nee hoor, ik ook.quote:Op maandag 14 september 2009 02:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die hierom moest lachen?
Iedereen gaat een keer dood, dat staat verder buiten het Classic-schapquote:Op maandag 14 september 2009 09:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Lijkt me meer een stel al-dan-niet-dode lijken.
Waar zie jij obscure bandjes? Tot zover is het allemaal Veronica Top 2000 materiaal.quote:Op maandag 14 september 2009 08:46 schreef Trannellius het volgende:
Typisch. Krijgen we weer lijsten van meest obscure bandjes gevolgd dooren
. Zijn we nog niet klaar met het kijk-mij-een-eigen-muzieksmaak-hebben?
Ik vind het persoonlijk eerder een lijstje met de eeuwig uitgekauwde muziek die een puber luistert op het moment dat hij zich qua muziek van anderen wilt afzonderen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen gaat een keer dood, dat staat verder buiten het Classic-schap
That reminds me, zijn The Doors al genoemd?quote:Op maandag 14 september 2009 09:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk eerder een lijstje met de eeuwig uitgekauwde muziek die een puber luistert op het moment dat hij zich qua muziek van anderen wilt afzonderen.
Hoezo kut muziekquote:Meat Loaf
Bruce Spingsteen
Whitesnake
AC/DC
Alice Cooper
The Police
Billy Joel
etc.:
Dat mag jij vooral vindenquote:Op maandag 14 september 2009 09:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk eerder een lijstje met de eeuwig uitgekauwde muziek die een puber luistert op het moment dat hij zich qua muziek van anderen wilt afzonderen.
Wel verdomme!quote:Op maandag 14 september 2009 09:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
That reminds me, zijn The Doors al genoemd?
Obscuur als in kijk-mij-verstand-hebben-van-muziek-en-dus-weer-naar-het-eeuwige-Pink_floyd-terug-grijpen, niet als in een Japanse plattelandsband helemaal het einde vindenquote:Op maandag 14 september 2009 09:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waar zie jij obscure bandjes? Tot zover is het allemaal Veronica Top 2000 materiaal.
Strak tegenargument.quote:
Ik heb MIJN lijstje helemaal niet gepostquote:Op maandag 14 september 2009 09:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Strak tegenargument.
Jouw lijstje getuigd van een vrij nauwe muzieksmaak. Immers vallen al die bands onder de grote noemer rock. En daarmee sluit jijzelf dus de ogen voor meerdere andere genres, wat je lijst met klassiekers onnauwkeurig maakt.
Je snapt best wat ik bedoel. Als er een lijstje artiesten staat, en jij reageert met "DAT zijn klassiekersquote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb MIJN lijstje helemaal niet gepost
Maar da's zo te zien ook niet nodig, want jij trek je foute conclusies toch wel
Je hebt een lijstje onderschreven, en dat is voor tralalallannaius voldoende om een foute conclusie te trekken.quote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb MIJN lijstje helemaal niet gepost
Maar da's zo te zien ook niet nodig, want jij trekt je foute conclusies toch wel
Blablabla lalalaquote:Op maandag 14 september 2009 09:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goede muziek is goede muziekquote:Op maandag 14 september 2009 09:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Obscuur als in kijk-mij-verstand-hebben-van-muziek-en-dus-weer-naar-het-eeuwige-Pink_floyd-terug-grijpen, niet als in een Japanse plattelandsband helemaal het einde vinden
Maar dit soort topics eindigen altijd in geposte lijstjes met dezelfde artiesten, aangemaakt door mensen die blind blijven voor muziek die daarbuiten valt. En dat is best saai en zonde.
quote:Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kom op, niveau houden hierin en niet zulke kinderachtige replieken plaatsen.
Het probleem van deze lijst is dat de meeste mensen erin blijven hangen. Er is zo veel goede muziek in andere genres, maar vaak zijn mensen bang buiten deze lijst van 'klassiekers' te kijken.quote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Blablabla lalala
Mensen die beginnen over eeuwig uitgekauwde muziek zijn vaak mensen die al in vergevorderd stadium van denken dat ze zichzelf afzonderen en ánders zijn
Waarom vind je dat een probleem.quote:Op maandag 14 september 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het probleem van deze lijst is dat de meeste mensen erin blijven hangen.
Ok, dat discussieert beterquote:Op maandag 14 september 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het probleem van deze lijst is dat de meeste mensen erin blijven hangen. Er is zo veel goede muziek in andere genres, maar vaak zijn mensen bang buiten deze lijst van 'klassiekers' te kijken.
Ik vind de meeste artiesten van die lijstjes die hier gepost worden ook goed hoor. Maar er word imo veel te hautain over gedaan. En dat is jammer.
Dat lijstje wat je goedkeuring kreeg viel allemaal onder rock. Dat wil niet zeggen dat je alle rock klassiekers vind, maar het geeft wel de indruk dat al je (of vooruit, de meeste) klassiekers onder de noemer rock valt.quote:Op maandag 14 september 2009 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Van het lijstje van TS vond ik dat dat geen klassiekers waren, maar die vallen ook onder Rock.
Zoals ik al zei, je trekt concusies, ze slaan alleen nergens op
Mensen willen toch discussieren? Het lijkt mij iig dat je anders niet in een topic post.quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom vind je dat een probleem.
Jij hebt een brede muzieksmaak, fijn voor je.
Anderen hebben dat niet. Fijn voor hen.
Discussieren?quote:Op maandag 14 september 2009 09:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mensen willen toch discussieren?
Kijk, dat klinkt imo al veel beterquote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ok, dat discussieert beter.
Ik leef in de veronderstelling dat bands die als 'klassiek' doorgaan vaak in hun minder bekende deel van het oeuvre óok hele goede muziek hebben.
Snap je?
Wederom, conclusies.quote:Op maandag 14 september 2009 09:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat lijstje wat je goedkeuring kreeg viel allemaal onder rock. Dat wil niet zeggen dat je alle rock klassiekers vind, maar het geeft wel de indruk dat al je (of vooruit, de meeste) klassiekers onder de noemer rock valt.
Eens in de zoveel KLBtopics ben ik serieus. Dan wil ik dat er ook serieus op mij gereageerd wordtquote:Op maandag 14 september 2009 10:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Discussieren?. In KLB?
.
Eh...
Wacht.
Wat?
Misschien serieus-tags gebruiken danquote:Op maandag 14 september 2009 10:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Eens in de zoveel KLBtopics ben ik serieus. Dan wil ik dat er ook serieus op mij gereageerd wordt
Carlos Santanaquote:Op zondag 13 september 2009 19:44 schreef beverton het volgende:
[..]
Creedence clearwater revival![]()
guns 'n roses![]()
Jimi hendrix experience![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Ach, een top40 typjequote:Op maandag 14 september 2009 16:29 schreef leetzors het volgende:
Die muziek in je OP is het zelfde als je username, 3keernix.
Nee, ook dat moet ik niet.quote:Op maandag 14 september 2009 16:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ach, een top40 typjeBok lekker op naar de Hitkrant ofzo
Als jij met het merendeel van je lijstje richting Arrow gaat.quote:Op maandag 14 september 2009 16:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ach, een top40 typjeBok lekker op naar de Hitkrant ofzo
Goede zender, beter dan Radio Veronika.quote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als jij met het merendeel van je lijstje richting Arrow gaat.
En het stereotype luisteraar die enkel de muziek binnen zijn straatje beluistert, en de rest sowieso als slecht bestempeld.quote:Op maandag 14 september 2009 16:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Goede zender, beter dan Radio Veronika.
Merendeel is ook slecht van wat nu gemaakt wordtquote:Op maandag 14 september 2009 16:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En het stereotype luisteraar die enkel de muziek binnen zijn straatje beluistert, en de rest sowieso als slecht bestempeld.
Omdat er geen gitaren in zitten?quote:Op maandag 14 september 2009 16:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Merendeel is ook slecht van wat nu gemaakt wordt
[zo'n stem stem]Ar-row clas-sic rock... dat is kicken zonder pilletje[/]quote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als jij met het merendeel van je lijstje richting Arrow gaat.
Ik ken zat spul zonder gitaren wat gruwelijk goed is, maar dat komt nooit de top40 in. Geen makkelijk luistervoer voor de Breezah-generatie, jeweettoch...quote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat er geen gitaren in zitten?
De muziek die je zelf omschrijft vind ik best goed hoor, het is alleen de mensen die het ook luisteren die me tegen staan. Het lef hebben alle andere muziek slecht te noemen, zonder ook maar eens een compleet album te hebben geluisterd. Te sneu voor woorden
Waarom worden altijd de top 40, TMF en MTV als ijkpunten genomenquote:Op maandag 14 september 2009 16:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik ken zat spul zonder gitaren wat gruwelijk goed is, maar dat komt nooit de top40 in. Geen makkelijk luistervoer voor de Breezah-generatie, jeweettoch...
Bij deze: The Doorsquote:Op maandag 14 september 2009 09:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
That reminds me, zijn The Doors al genoemd?
Lees de OP en bedenk dan nog eens een keer waarom die niet genoemd wordenquote:Op maandag 14 september 2009 16:54 schreef DiRadical het volgende:
En niemand noemt:
Robert Johnson
R.L. Burnside
Sly and the Family Stone
Funkadelic / Parliament
of
Faith No More
Fear Factory
Machine Head
P.S. Classic Rock is overigens ene vage term.
Is dat alleen maar een paar jaar rond 1970?
Worden er dan geen rock klassiekers meer gemaakt?
Is over 10 jaara Nirvana ook Classic Rock omdat die oude fans dan ook naar Classic Rock zenders luisteren?
Mag ik de beatles ruk vinden? Ik heb het hele witte album een keer uitgezeten.quote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat er geen gitaren in zitten?
De muziek die je zelf omschrijft vind ik best goed hoor, het is alleen de mensen die het ook luisteren die me tegen staan. Het lef hebben alle andere muziek slecht te noemen, zonder ook maar eens een compleet album te hebben geluisterd. Te sneu voor woorden
Nirvana is ook grunge, dus word nooit classic rockquote:Op maandag 14 september 2009 16:54 schreef DiRadical het volgende:
P.S. Classic Rock is overigens ene vage term.
Is dat alleen maar een paar jaar rond 1970?
Worden er dan geen rock klassiekers meer gemaakt?
Is over 10 jaara Nirvana ook Classic Rock omdat die oude fans dan ook naar Classic Rock zenders luisteren?
RickoKun was het met je eens voel je je nu goed?quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
Eensch, Nirvana is meer dan herrie Nirvana isquote:Op maandag 14 september 2009 17:58 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nirvana is ook grunge, dus word nooit classic rock![]()
maar effe serieus, Nirvana mag idd op de lijst. En iedereen die zegt dat het simpele schreeuwherrie is, moet eens naar unplugged luisteren
Nee, heiligschennis.quote:Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mag ik de beatles ruk vinden? Ik heb het hele witte album een keer uitgezeten.
Bij deze staat ie erbijquote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
+1
Maar ik zie nergens Queen staan....
quote:Op zondag 13 september 2009 19:16 schreef 3keernix het volgende:
Bruce Spingsteen
quote:Op maandag 14 september 2009 18:57 schreef Desunoto het volgende:
Zet Golden Earring Neil Young ook in de lijst.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn quote.![]()
Golden Earring. Neil Young
Bij Heart of Gold hield het wel op namelijkquote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef doubleyouteaare het volgende:
Waarom wel Bruce () en geen Neil (
)?
Verneuk je je lijst effe op het allerlaatste momentquote:Op maandag 14 september 2009 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
Phil Collins
quote:Op maandag 14 september 2009 19:23 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Bij Heart of Gold hield het wel op namelijk
In het vroege Genesis wassie nog een heldquote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Verneuk je je lijst effe op het allerlaatste momentPhil Collins is wel zo'n baggerzooi
Neil Young is legendarischer dan de meeste artiesten op dat lijstje.quote:Op maandag 14 september 2009 19:23 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Bij Heart of Gold hield het wel op namelijk
Ook eentonigerquote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Neil Young is legendarischer dan de meeste artiesten op dat lijstje.
Genesis was ook kutquote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
In het vroege Genesis wassie nog een held
Serieus? In the Air Tonight is volgens jou door Gene Simmons dan gedaan?quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Verneuk je je lijst effe op het allerlaatste momentPhil Collins is wel zo'n baggerzooi
Jij bent dus zo iemand die begint te roepen voor dat ie t heeft gehoord waarschijnlijk. Ken je Genesis? Behalve de homoPhil periodequote:
quote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Serieus? In the Air Tonight is volgens jou door Gene Simmons dan gedaan?
Mijn pa is verstokt fan. Ik ken hun oeuvre dus redelijk goed, en jij trekt te snel conclusiesquote:Op maandag 14 september 2009 19:30 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Jij bent dus zo iemand die begint te roepen voor dat ie t heeft gehoord waarschijnlijk. Ken je Genesis? Behalve de homoPhil periode
quote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
80's Genesis - ok
70's Genesis was grotendeels gewoon goed.
Ho ff.quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat vind je van de Peter Gabriel periode?quote:Op maandag 14 september 2009 19:31 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Mijn pa is verstokt fan. Ik ken hun oeuvre dus redelijk goed, en jij trekt te snel conclusies
quote:
Jammer dat je het tot een kutnummer rekent. Die drumsolo is legendarischquote:Op maandag 14 september 2009 19:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
In
The
Air
Tonight
![]()
Wat een kutnummer
quote:Op maandag 14 september 2009 19:33 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wat vind je van de Peter Gabriel periode?
quote:
Vernieuwend, niet mijn stijl, maar wel beter dan de Collins periodequote:Op maandag 14 september 2009 19:33 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wat vind je van de Peter Gabriel periode?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:
eenschquote:
ohquote:Op maandag 14 september 2009 19:36 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Vernieuwend, niet mijn stijl, maar wel beter dan de Collins periode
Ik geef slechts antwoord op WallofDolls vraag of je peter gabriel wel goed vondquote:
Ik snap het, begrijpend lezen is moeilijk voor sommigequote:Op maandag 14 september 2009 19:37 schreef wallofdolls het volgende:
Als je het kwaliteitsverschil niet hoort tussen de Phil Collins-periode en de Peter Gabriel-periode (al vind je ze allebei slecht) dan kan je net zo goed stoppen met muziek luisteren dacht ik zo
[..]
oh![]()
![]()
Wat praat je nou bullshit... jij postte dat toen ik dat bovenste aan het typen wasquote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik snap het, begrijpend lezen is moeilijk voor sommige
Dat kwam dan niet echt goed doorquote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik geef slechts antwoord op WallofDolls vraag of je peter gabriel wel goed vond![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat kwam dan niet echt goed door
quote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik snap het, begrijpend lezen is moeilijk voor sommige
Ah, ja, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wat praat je nou bullshit... jij postte dat toen ik dat bovenste aan het typen was
PG is bagger, komt ook zeker niet in de lijst.quote:Op maandag 14 september 2009 19:36 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Vernieuwend, niet mijn stijl, maar wel beter dan de Collins periode
Goede!quote:
Jimi zou ik er bij zettenquote:Op maandag 14 september 2009 19:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Goede!zet ik erbij evenals Jimmy
Conclusie: Goede lijst, alleen paar users met een erbarmelijk slechte smaakquote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef doubleyouteaare het volgende:
Conclusie: terechte klacht, slechte lijst.
Dat hou je altijd, fans van Armin Van Buuren en Tiesto....quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Conclusie: Goede lijst, alleen paar users met een erbarmelijk slechte smaak
Klopt, heerlijk nummertjequote:Op maandag 14 september 2009 19:52 schreef wallofdolls het volgende:
De meest onderschatte doors-single van de meest onderschatte doorsplaat
Dat zijn geen classics, maar paupersquote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef IJsblock het volgende:
Waar blijven Modern Talking, Boney M, Abel en Wham!![]()
Nobody fucks with Bobby Farrell!quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat zijn geen classics, maar paupers
Club Tropicana drinks are freeeeeeee!!!quote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef 3keernix het volgende:
Abel? dat is geen classic, Modern Talking en Wham komen echt in de buurt dat we;
Careless Whisper![]()
En:quote:Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
Omdat er in de jaren '70 en '80 wel goede muziek in de top40 stond?quote:Op maandag 14 september 2009 16:53 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Waarom worden altijd de top 40, TMF en MTV als ijkpunten genomen![]()
![]()
Geef eens een definitie van alternatieve muziek.quote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Mirel het volgende:
OP noemt ook de standaard 'oude-lullen rock 'n roll'. Geweldige muziek verder, maar ik vind dat OP zich ook niet interesseert in alternatieve en hedendaagse muziek.
Redelijke lijst inderdaad, je mist alleen een paar toppers en je zet er wat mindere (extreem overschatte) bazen in. Met die conclusie kan ik het dus wel eens zijn. Alleen jammer dat die lijst niet bij je topic past.quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Conclusie: Goede lijst, alleen paar users met een erbarmelijk slechte smaak
Miste ik ook inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
En:
The Eagles
Rolling Stones
Deep Purple
Alsof jij nu helemaal radeloos bent met mijn opmerking. Je snapt best wat ik kán bedoelen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Siniti het volgende:
Als je er geen definitie van kan geven, waarom gebruik je de term dan.
Niet radeloos, maar ik snap niet wat je bedoelt met alternatief, nee.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
Alsof jij nu helemaal radeloos bent met mijn opmerking. Je snapt best wat ik kán bedoelen.
Gaan we doen, Derek & The Dominous komen daar ook nog bijquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:01 schreef Prosac het volgende:
Doe Fleetwood Mac nog even in die OP.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef wallofdolls het volgende:
Indie muziek
Alles is tegenwoordig indie. Omdat mensen het gevoel willen hebben dat ze 'ánders' zijn. Dan zoek je naar muziek en dan ga je kijken wat voor genre het is. Dan staat er INDIE. Fucking.... Independent zijn is een irrelevant kenmerk van een band, geen genre
Heb nog ergens op mij HDD 192 uitvoeringen van Last Christmas staanquote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef 3keernix het volgende:
Abel? dat is geen classic, Modern Talking en Wham komen echt in de buurt dat we;
Careless Whisper![]()
Dan maak je maar een Nederpop topic. Thin Lizzy helemaal vergetenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef IJsblock het volgende:
TS: Doe Maar mag er ook wel bij vind ik.
quote:
Omdat iedere sneue faalhaas die wel kent. En het ging om klassiekers die pauper hollandse hitsmensen niet kennenquote:
Heb ze er liever niet in, dan nog liever de Rolling Stonesquote:
Hij heeft gelijkquote:
Jij vindt ze misschien kut, maar ze waren desondanks nog wel enorm invloedrijk.quote:
Dat ontken ik ook niet. Maar het enige wat ze konden was melodietjes verzinnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij vindt ze misschien kut, maar ze waren desondanks nog wel enorm invloedrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |