Ik wist wel dat je me ging aanvullenquote:
Ik moest meteen aan jou denken toen ik het las.quote:
Als je Alice hoort of ziet denk je aan mijn, voor altijd...quote:Op zondag 13 september 2009 19:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken toen ik het las.
Clearwaterquote:Op zondag 13 september 2009 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, of mensen die de creedence niet kennen.
Phil Collins, Deep Purple, Iron Maiden, etc.quote:Op zondag 13 september 2009 19:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me ging aanvullen![]()
Maak je zin af.quote:Op zondag 13 september 2009 19:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je Alice hoort of ziet denk je aan mijn, voor altijd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zou ik zonder je zijnquote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Phil Collins, Deep Purple, Iron Maiden, etc.
...toch?quote:Op zondag 13 september 2009 19:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je Alice hoort of ziet denk je aan mijn, voor altijd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt, sorryquote:
Jawel hoor, maar ongemerkt zul je Aida kennen (dat gelalalala in een voetbalstadion), of Thick-When I get you alone met een sample van Beethovens Fifth.quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef Buschetta het volgende:
vraag is natuurlijk hoeveel van jullie echt klassieke werken kennen van vivaldi, back beethoven etc.
Ik niet veel namelijk
quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
dít zijn inderdaad echte bazen!quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
Doe dan ook gelijk eventjes:quote:
Er zit ook een enorme taalfout in uw email. Maar toch bedankt.quote:
5de wat? Piano concert of zijn welbekende symfonie?quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef IJsblock het volgende:
Eensch met de klacht, paupers die niet eens Beethovens 5de kennen.....
Beethoven.quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef IJsblock het volgende:
Eensch met de klacht, paupers die niet eens Beethovens 5de kennen.....
Dit is ook allemaal niet aan mij besteed, maar wel 20198x beter dan wat in de OP staatquote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
Kijk! Eindelijk een kenner aan boord!quote:Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
En dan Dire Straits vergeten.
Dat is Kiss.quote:Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef Quir het volgende:
Op zondag 13 september 2009 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
En dan Dire Straits vergeten.
TUU
TUUDUUDUUDUUDUU
De sympho.quote:Op zondag 13 september 2009 19:34 schreef Meddo het volgende:
[..]
5de wat? Piano concert of zijn welbekende symfonie?
Eurodance was altijd gaaf.quote:Op zondag 13 september 2009 19:37 schreef IJsblock het volgende:
[..]
De sympho.
Wanneer komt het eerste kaalkopje trouwens hier langs met zijn DJ Paul Elstak!!1111Einzweidrei!!!!![]()
![]()
ABBA!? GA NOU HEEEL GAUW!quote:
Whehehe, net weer wat cd's gescoord met jaren 90 zooi. * Double Vision-Knocking opzet*quote:
RunDMCquote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
Jij bent een top40 typje?quote:Op zondag 13 september 2009 19:40 schreef FL_Freak het volgende:
Dus als mensen geen classics kennen luisteren ze gelijk naar bagger![]()
Echt een rare conclusie..
FUCK ts heeft gelijk met zijn goede muzieksmaakquote:Op zondag 13 september 2009 19:16 schreef 3keernix het volgende:
Stond vanmiddag in de winkel te praten met een collega, bleek dat die alleen maar luisterde naar Frans Duitjts en Albert West. Ik echt. ' Luister je dan geen andere muziek'?
Bleek dus niet zo te zijn
Klacht: Mensen die alleen maar bagger luisteren en geen classics meer luisteren van o.a
Meat Loaf
Bruce Spingsteen
Whitesnake
AC/DC
Alice Cooper
The Police
Billy Joel
etc.:
*begeeft zich op heul glad ijs*quote:
Creedence clearwater revivalquote:Op zondag 13 september 2009 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, of mensen die de creedence niet kennen.
En Joy Division/New Order uiteraard ook niet!quote:Op zondag 13 september 2009 19:49 schreef beverton het volgende:
Grand Funk Railroad mag uiteraard ook niet ontbreken samen met The Stones
quote:Op zondag 13 september 2009 19:46 schreef ouderejongere het volgende:
Je vergeet Britney Spears, die al twee decennia de hitlijsten regeert.
snoop dog?quote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef Merkie het volgende:
Er is nog niets in dit topic genoemd waar ik naar luister.
quote:Op zondag 13 september 2009 20:59 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Omdat Pink Floyd niet zo toegankelijk is?
Bruce wie?quote:
Neee echt niet, trust mequote:
Even naar de soulhoek:quote:Op zondag 13 september 2009 21:27 schreef Os__ het volgende:
Tegenwoordig kent niemand meer de echte klassiekers.
John Coltrane
Miles Davis
Thelonious Monk
Sonny Rollins
De echte bazen!
Dan haal ik nog wat blues klassiekers aan:quote:Op zondag 13 september 2009 21:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Even naar de soulhoek:
Otis Redding
The Four Tops
Smokie Robinson & The Miracles
Marvin Gaye
The Supremes
Jackie Wilson
Die poster heb ikquote:
Ieder zijn muziek smaak toch?quote:Op zondag 13 september 2009 21:41 schreef n0ir het volgende:
Mensen die de Hollandse volkszangers luisteren:. Dries Roelvink voor nieuwe topper, yeuhh
.
Maar mensen die alleen muziek van 20 of 30 jaar geleden goed vinden, het classics noemen en alle nieuwere muziek minderwaardig vinden:
Tuurlijk, daarom hoeft TS ook niet te klagen over mensen die Bruce Springsteen of AC/DC niet leuk vinden.quote:
A love supremequote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Os__ het volgende:
Blues en Soul kan ik ook wel waarderen. Thing is, iedereen kent wel een nummer van BB King en Marvin Gaye. Weinig mensen zullen ooit A Love Supreme van Coltrane gehoord hebben.
quote:
JE VERGEET PUBLIC ENEMY, SCHOREM!1!111!!1quote:Op zondag 13 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Kool Herc
Grandmaster Flash
Sugarhill gang
Run DMC
Cypress hill
NWA
KRS-One
Rakim
Daar noem je dan ook wel meteen het minst toegankelijke nummer van Pink Floydquote:Op zondag 13 september 2009 20:59 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Omdat Pink Floyd niet zo toegankelijk is?
Best of CD's zijn altijd kut.quote:Op zondag 13 september 2009 19:46 schreef Meddo het volgende:
Gelijk alle Best Of CD's van genoemde artiesten kuiken
Jij bent stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 14 september 2009 02:10 schreef Levolution het volgende:
Haha ik lach me rot
Al die semi-rockers hier die denken dat ze naar classics luisteren omdat hun vader kankermuziek in de kast heeft staan.
De echte classics zullen jullie nooit begrijpen. Stakkers.
Ja. Waar?quote:Op maandag 14 september 2009 02:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij bent stoer. Mag ik je aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |