Goede info!quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ingetje, alleen de katten met aids en leucose zijn te adopteren dus niet alle katten. Als je een kat wilt adopteren kun je er dus een 'uitzoeken' binnen deze groep. Je kunt ook via mail overleggen met dierenthuis ( ddegene die de adoptie doet) welke 'geschikt' is. Sommige katten zijn wat schuwer en als je het bv leuk vindt om 'je eigen' kat een keer te bezoeken kun je beter een sociale kat adopteren.
Oke!quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ingetje, alleen de katten met aids en leucose zijn te adopteren dus niet alle katten. Als je een kat wilt adopteren kun je er dus een 'uitzoeken' binnen deze groep. Je kunt ook via mail overleggen met dierenthuis ( ddegene die de adoptie doet) welke 'geschikt' is. Sommige katten zijn wat schuwer en als je het bv leuk vindt om 'je eigen' kat een keer te bezoeken kun je beter een sociale kat adopteren.
Of er tegen kunnen dat je:quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ik wil ook een F&F adoptiepoes! (of twee)quote:Op zondag 13 september 2009 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of er tegen kunnen dat je:
a) meewarig aangekeken wordt
b) straal genegeerd wordt
c) verwond wordt
d) een combi van bovenstaande
e) besproeid wordt als een snotterneusje gaat niezen van het spinnen
Ik wil een F&F-adoptiepoes
Ja, maar ik wil ook een eigen kindje, van mij alleen en niet van julliequote:Op zondag 13 september 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
Hihihi, die foto!
En we hebben eigenlijk met die cheque Piet Pootje toch wel een beetje 'geadopteerd'?
Ow, ik vond jou ook zo lievquote:Op zondag 13 september 2009 13:02 schreef Ynske het volgende:
en de honden? kun je die ook adopteren?
En OF jij gegeven hebt!quote:Op zondag 13 september 2009 12:57 schreef CartWOman het volgende:
Zo, bijgelezen, foto's en filmpjes gezien en uitgesnotterd. Wat een prachtige dag hebben jullie gehad... al die lieve dieren, daar heb je het voor gedaan. Mijn respect voor jullie is bijna net zo groot als de liefde voor de dieren, geweldig!!!
Het verslag![]()
De foto's en filmpjes![]()
De dieren![]()
De vrijwilligers![]()
Jullie allemaal![]()
![]()
Beetje raar zo met een zwarte naam maar ik heb echt wel gegeven![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
of ben ik dat nou al die tijd vergeten?![]()
![]()
)
Op dit moment nog niet. Maar er wordt wel hard aan gewerkt. Om de adoptanten regelmatig op de hoogte te houden van het wel en wee van hun dier moet er natuurlijk een verhaal geschreven worden. Een van de vrijwilligers gaat dit waarschijnlijk op zit nemen. Dus hou de site maar in de gaten !quote:Op zondag 13 september 2009 13:02 schreef Ynske het volgende:
en de honden? kun je die ook adopteren?
doe ik zeer zeker!!!quote:Op zondag 13 september 2009 13:12 schreef MoSiGo het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet. Maar er wordt wel hard aan gewerkt. Om de adoptanten regelmatig op de hoogte te houden van het wel en wee van hun dier moet er natuurlijk een verhaal geschreven worden. Een van de vrijwilligers gaat dit waarschijnlijk op zit nemen. Dus hou de site maar in de gaten !
quote:
Ik denk ook echt dat dit doel er voor gezorgd heeft dat de opbrengst dit jaar zo enorm is geworden!quote:Op zondag 13 september 2009 13:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jullie zijn ALLEMAAL lief!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb net alles bijgelezen, en alle foto's bekeken, maar wat een tof doel is er dit jaar gekozen voor de actie!
Dank jequote:
Ja leuk he, het was eigenlijk helemaal niet eng!quote:Op zondag 13 september 2009 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dank je
vond t best eng, zo'n grote groep die ik niet kende, maar mensen wat zijn jullie allemaal lief en aardig en gewoon
Hier niet.quote:Op zondag 13 september 2009 13:20 schreef Re het volgende:
tvp
en wat hadden we mazzel met het weer, 't is nu gewoon koud
Ik wíst dat je zo zou reageren, wilde eerst nog editten daardoor.quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En OF jij gegeven hebt!
(Je had toch gezegd dat je niet groen hoefde, of ben ik dat nou al die tijd vergeten?![]()
![]()
)
Ohhh ik weet al hoe het komt. Je stond niet op het donateurslijstje omdat je via de Vlooienmarkt had gekocht (en toen veel meer overmaakte dan het daadwerkelijke bedrag). En daarom heb ik er niet aan gedacht om je daarna alsnog groen te laten maken. Ik voel me een enorme sukkel, ik had zo attent moeten zijn om daar aan te denkenquote:Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik wíst dat je zo zou reageren, wilde eerst nog editten daardoor.![]()
We hebben het er niet over gehad, en het geeft verder ook niet, maar de topics zijn allemaal zo groen dat het nu nogal opviel. Don't worry beeb, het contact was echt![]()
De hondjes, ook al zulke mooie foto's![]()
Nu al?quote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef Ynske het volgende:
overigens ben ik nu door mijn foto's heen
Ik ook!quote:Op zondag 13 september 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
Alsnog groen aangevraagd voor CartWoman!
We mogen tot eind september de kleurtjes houden, dus dan kan je er nog even van genieten CartWoman
En nogmaals sorry.
Ik ga ook donateur worden van Dierenthuis, die paar euro per maand kan ik wel missen!
Heb nu gezien wat er van gedaan wordt!
Die ene fotoquote:Op zondag 13 september 2009 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Q en het hondje![]()
Ik vond haar gewoon schattig daar...weer een reputatie naar de haaien![]()
Van die foto heb ik een filmpje, gemaakt terwijl we moesten wachten na het handen desinfecteren.
Komt er zo aan
ing! cute! hoe sla ik die op???quote:Op zondag 13 september 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Q en de hondjes![]()
[ link | afbeelding ]
welke? en moet ik m offline halen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene fotoik lijk godverdomme wel een compleet debiel iemand die zo uit de josti band gestapt is
![]()
Ik stuur em je vanaaf wel ff...moet nu echt weg!quote:
jij was tof !quote:Op zondag 13 september 2009 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dank je
vond t best eng, zo'n grote groep die ik niet kende, maar mensen wat zijn jullie allemaal lief en aardig en gewoon
Het viel me op dat alle katten zo vredig samenleefden. Heel bijzonder vond ik dat! Normaal zijn het solitaire dieren maar hier hebben ze zoveel ruimte dat er geen noodzaak tot ruzie is. Als het ene plekje bezet is, dan ga je gewoon op een ander plekje liggen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Fuzzy4 het volgende:
De aidskatten zitten in het huis tussen andere katten. Dit kan geen kwaad. Aids wordt bij katten op dezelfde manier overgedragen als bij mensen. Dus via paren en vechten ( bloed). Alle katten bij Dierenthuis zijn geacstreerd dus paren niet en gevochten wordt er ook niet. mensen met aids kunnen tenslotte ook gewoon tussen anderen leven en elkaar aanraken zonder gevaar. Zo is het bij de katten ook. Leucose is besmettelijker dus ook via speeksel ( elkaar wassen, drinkbakjes e.d.). Daarom hebben de leucosekatten wel een eigen afdeling.
Uhuh!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet zo weg, maar als ik terug kom heb ik de foto's van MB nog tegoed begrijp ik? [afbeelding]
Oh, Re gaat eerst zie ik, handig dat we maar 1 fotobewerk-pc hebbenquote:Op zondag 13 september 2009 @ 13:46 schreef Re het volgende:
zo even de rest van de foto's bewerken en dan kom ik o.a. met de grote Greys' show![]()
die in dezelfde reeks staat als die met bomba. Staat mn naam er eigk bij?quote:
Ik heb alleen die foto gemerkt door dat hokje, die je van mij gemaakt hebt.quote:Op zondag 13 september 2009 13:46 schreef Re het volgende:
zo even de rest van de foto's bewerken en dan kom ik o.a. met de grote Greys' show![]()
Je bent een schat!quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef CartWOman het volgende:
Ach lieve Greys![]()
Maar geloof me als ik benadruk dat het absoluut geen kritiek op jou is, dat kan niet eens, ben je veel te cute voor.
Ik ga me ook aanmelden.
Wat een wonder he? Maar dat komt inderdaad door al die ruimte, dat kan niet anders. En de katten die in het bos zaten en die we niet gezien hebben waren vast met de pony aan het spelen, want die liep ook ergens in het bos!quote:Op zondag 13 september 2009 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het viel me op dat alle katten zo vredig samenleefden. Heel bijzonder vond ik dat! Normaal zijn het solitaire dieren maar hier hebben ze zoveel ruimte dat er geen noodzaak tot ruzie is. Als het ene plekje bezet is, dan ga je gewoon op een ander plekje liggen.![]()
En dan hebben we heel veel schuwe katten nog niet gezien, die zaten lekker in het bos.
jaquote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Oh trouwens, muis je was zo grappig met je: [insert user]? Die is [ afbeelding ]
Jaaaaaa!quote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Oh trouwens, muis je was zo grappig met je: [insert user]? Die is [ afbeelding ]
nee, geen namen genoemd ook niet in de bestandsnaamquote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
die in dezelfde reeks staat als die met bomba. Staat mn naam er eigk bij?
mooiquote:Op zondag 13 september 2009 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, geen namen genoemd ook niet in de bestandsnaam
je bedoelt Ymme?quote:Op zondag 13 september 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
We hadden het over de gebarentaal, ik zag dat Mister Muis bepaalde users met twee gebaren kon zeggen tegen Muis dus ik vroeg hoe dat kon, maar hij zei dat het gewoon beginletters waren en dan wist ze het wel. Maar voor jeweetwel (niet iemand van hier, maar iets met goudhamsters...) had ze maar 1 gebaar nodig.
Hihihiiiiiiiiiiihihi
Jah! Dat was pas toewijding voor the good cause!quote:Op zondag 13 september 2009 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaof toen ze dr gehoorapp uithaalde en trots zei "ZIE IK HEB OOK GROEN!"
![]()
Preciesquote:Op zondag 13 september 2009 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah! Dat was pas toewijding voor the good cause!
Oh ja, want die had ik tenslotte beloofd op FOK! en daar hebben de mensen 7000 euro voor betaald.quote:Op zondag 13 september 2009 14:13 schreef Re het volgende:
whehehe
oh ja ik we moesten nog naaktfoto's maken van greys geloof ik
quote:Op zondag 13 september 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Q!
Ik ga niet op de kalender, maar ik wil wel komen kijkenquote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat FOK!-ers eerder 7000 euro betalen als ik beloof dat ik het NIET ga doen![]()
Overigens vind ik het wel een idee om volgend jaar misschien iets te doen met een kalender die bij inschrijving gekocht kan worden door donateurs. Een verjaardagskalender met op elke maand één of meer F&F-ers (M/V) quasi-sexy met daarbij een inzetje van de foto van hun huisdier. Om te laten zien welk dier er bij welke F&F-er hoort. En dan een leuke dag bij MB en Re organiseren die dan de foto's maken!
*afhaakt*quote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat FOK!-ers eerder 7000 euro betalen als ik beloof dat ik het NIET ga doen![]()
Overigens vind ik het wel een idee om volgend jaar misschien iets te doen met een kalender die bij inschrijving gekocht kan worden door donateurs. Een verjaardagskalender met op elke maand één of meer F&F-ers (M/V) quasi-sexy met daarbij een inzetje van de foto van hun huisdier. Om te laten zien welk dier er bij welke F&F-er hoort. En dan een leuke dag bij MB en Re organiseren die dan de foto's maken!
Same!quote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga niet op de kalender, maar ik wil wel komen kijkengluurder die ik ben.
quote:Op zondag 13 september 2009 @ 14:18 schreef Greys het volgende:
Die was aan een boom gebonden in het bos!quote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG Ik heb echt de tranen in mn ogen van dat filmpje met al die honden (blijkbaar met kwee)... het lijkt net of ze al in geen weken major cuddles gehad hebben![]()
Wat is het verhaal van die pitbulachtige hond? Die in het vorige topic zo zielig onder een dekentje ligt?
eigenaar was al bekend bj dierthus maar besloot omdat ze niet meer voor hem kon zorgen (teveel kosten) om het beeste maar aan een boom vast te binden met een gebruiksaanwijzingquote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG Ik heb echt de tranen in mn ogen van dat filmpje met al die honden (blijkbaar met kwee)... het lijkt net of ze al in geen weken major cuddles gehad hebben![]()
Wat is het verhaal van die pitbulachtige hond? Die in het vorige topic zo zielig onder een dekentje ligt?
quote:
Maar het lag aan ons allemaal hoor. Ymme kan er toch niks aan doen dat zij niet al die namen kon onthouden. We zijn gewoon met veel te veel. Bad us.quote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, want die had ik tenslotte beloofd op FOK! en daar hebben de mensen 7000 euro voor betaald.
Volgens Ymme dan. *koekoek!*
Als ik erbij moet haak ik ook af. Maar een foto van één of meer van mijn beestjes, die wil ik graag etaleren voor het goede doel.quote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie de opmerkingen al:
Goh Greys, wat is je poes harig
Jeetje [insert random mannelijke user], nooit geweten dat jij zo'n langharige teckel had
Nee joh, leuk juistquote:Op zondag 13 september 2009 @ 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry dat ik zomaar jullie claim om mee te werken![]()
Maar ik ging alweer in de adhd-modus omdat het me NU al leuk lijkt!
Ik durf wel!quote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
Er zijn er vast wel twaalf of meer te vinden die het wel willen.
Gewoon voor de lol. Niet naakt, maar lollig en quasi-sekkkksie. Dat je duidelijk kunt zien dat het grappig bedoeld is. En dan een klein inzetje met het huisdier er bij, zodat die dieren niet allemaal bij Ziggy op visite hoeven
*ziet het voor zich*
Ja! Ik ga het NU overmaken!quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Cat22 het volgende:
Greys: heb je nu al een rekeningnummer om het geld naar over te maken?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*belbelbelbel*
Satsu molesteert de knisperrrrrrrrtunnel.![]()
Leg het moment fotografisch vast he? Screenshots mag ook.quote:
Ik heb er al jaren zin inquote:Op zondag 13 september 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
Cat, niemand moet hoor, op die kalender!
Maar ik weet zeker dat er minstens 12 te vinden zijn die het wel willen!
En de sponsorloop inderdaad ook, die kunnen we dan mooi uitwerken onder aanvoering van Eliesje!
quote:Op zondag 13 september 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
En de Asielactie rekening staat weer op nul! ¤ 5.565,-- overgemaakt, want er stond nog een tientje extra op. Op hun giro, dus ze zullen het snel (of meteen al) binnen hebben!
En de Asielactie rekening staat weer op nul! ¤ 5.565,-- overgemaakt, want er stond nog een tientje extra op. Op hun giro, dus ze zullen het snel (of meteen al) binnen hebben!
quote:
Ja leuk!quote:Op zondag 13 september 2009 14:40 schreef Qwea het volgende:
kunnen we niet over een half jaar een meet bij DTH doen ofzo ?
doe toch normaal. We geloven je echt wel heurquote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Ingetje79 mag uiteraard nog even inloggen om te kijken of het er echt af is en naar Dierenthuis is gestort.
En of alles is gestort. Nou ja, ze mag controleren wat ze wil
En misschien is het goed als ElisaB ook nog even controleert? Ik wil dat iedereen zeker weet dat alles er echt af is en naar Dierenthuis. Nou zullen ze zelf ook wel aan de bel trekken als er ineens 14 euro overgemaakt wordt ipv ¤ 5.555,-- maar toch, je weet maar nooit
mijn zege heb jequote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En misschien zelfs gewoon volgend jaar de actie weer voor Dierenthuis doen?
Als het je een rustig gevoel geeft, wil ik het met veel plezier doen. Maar nog beter is: vraag of Alice je even bevestigt dat het binnen is (jij en ik kunnen nog onder één hoedje spelen, maar Alice gaat dat nooit doen natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Ingetje79 mag uiteraard nog even inloggen om te kijken of het er echt af is en naar Dierenthuis is gestort.
En of alles is gestort. Nou ja, ze mag controleren wat ze wil
En misschien is het goed als ElisaB ook nog even controleert? Ik wil dat iedereen zeker weet dat alles er echt af is en naar Dierenthuis. Nou zullen ze zelf ook wel aan de bel trekken als er ineens 14 euro overgemaakt wordt ipv ¤ 5.555,-- maar toch, je weet maar nooit
Sowieso behoud ik deze rekening gewoon hoor, dit is nog steeds dezelfde rekening als die ook door actie 1 en 2 werden gebruikt! Dus alles blijft bewaardquote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Greyz, schatje... bewaar even een kopie van alle overboekingen van de afgelopen weken. Mochten er eventueel toch belasting betaald moeten worden door DTH, dan kunnen ze de fiscus waarschijnlijk wel op andere gedachten brengen als te zien is dat het niet één donatie is van jou, maar een heleboel kleintjes.
Werd mij destijds met de sokken-actie aangeraden
My two cents: Zou het voor 'het publiek' niet leuker zijn om elk jaar een ander goed doel uit te kiezen? DT krijgt nu vast een hoop vaste donateurs erbij, zo blijven we helpen! En kunnen onze krachten volgend jaar aanwenden voor een ander doel dat het net zo hard nodig heeft.quote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk!
En misschien zelfs gewoon volgend jaar de actie weer voor Dierenthuis doen?
Dat we die stichting een beetje adopteren in zijn geheel, als F&F zijnde?
Oh da's een goed idee! Ik ga haar mailen of ze dat even wil bevestigen!quote:Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het je een rustig gevoel geeft, wil ik het met veel plezier doen. Maar nog beter is: vraag of Alice je even bevestigt dat het binnen is (jij en ik kunnen nog onder één hoedje spelen, maar Alice gaat dat nooit doen natuurlijk)
quote:Op zondag 13 september 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
Oh da's een goed idee! Ik ga haar mailen of ze dat even wil bevestigen!
Wanneer gaan we shoppen? Geld zat!![]()
Mag ik meequote:Op zondag 13 september 2009 14:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kopen een Honda CRX voor mij en dan ga ik jou rondjes rijden
Ik heb van de sokken en van de laptops een briefje op hun briefpapier waarin de schenking wordt bevestigd en de gulle gevers worden bedankt. Een mooie afsluiter
No probquote:Op zondag 13 september 2009 14:48 schreef Anne het volgende:
Mag ik mee? Op 't achterbankje pas ik net.
Die blikquote:Op zondag 13 september 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Kyler, een oude kat die helaas bij 'Ter nagedachtenis' staat op de site. Hij had 'gedragsproblemen' maar is bij Dierenthuis altijd de hoffeljikheid zelf geweest en is ondanks zijn ziekte een gezellige oude dikkerd geworden en aan ouderdom gestorven
da gaat niequote:
Ja, dat wist ikquote:Op zondag 13 september 2009 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt
Ik lees net zijn AT door. En ik lag ontzettend in een deuk omdat hij eergister een topic opende in KLB voor kutuser uitgemaakt worden.
Isdatzo zat in ons rondleidingsgroepje
Isdatzo... ik ben dus zijn moederrrrrr![]()
Whaaaa, dat hoofdquote:Op zondag 13 september 2009 @ 14:49 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
Kyler, een oude kat die helaas bij 'Ter nagedachtenis' staat op de site. Hij had 'gedragsproblemen' maar is bij Dierenthuis altijd de hoffeljikheid zelf geweest en is ondanks zijn ziekte een gezellige oude dikkerd geworden en aan ouderdom gestorven
Wat een apart koppie, je zou bijna denken dat het gephotoshopped is.quote:Op zondag 13 september 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaah. Caption: Boob heaven. I has it *drool*quote:Op zondag 13 september 2009 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
leeft die nog of heeft Greys 'm doodgeknuffeld?
leuke foto's Re!
ik ben gister om 8 mn bed ingegaan en net ook nog maar even gaan liggenquote:Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef Qwea het volgende:
ik ben moe, niet normaal. Gisteren ook al. We waren thuis om 20u zijn om 21u naar dat feestje gegaan en waren om 22:45 al weer weg, zo moe was ik
die van mij staan al op asielactie.nlquote:Op zondag 13 september 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh, die foto's met Jantje met het tongetje!![]()
En de poes met de pootjes over de rand.
Ik heb dat hele rijtje foto's nu al zes keer op en neer gescrolld, ze zijn allemaal zo leuk!
Doen we nog één centrale map met alle foto's van iedereen, ja he?
Dan hebben we ze mooi bij elkaar.
ja, in fotoboek.asielactie.nlquote:Op zondag 13 september 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh, die foto's met Jantje met het tongetje!![]()
En de poes met de pootjes over de rand.
Ik heb dat hele rijtje foto's nu al zes keer op en neer gescrolld, ze zijn allemaal zo leuk!
Doen we nog één centrale map met alle foto's van iedereen, ja he?
Dan hebben we ze mooi bij elkaar.
wij gingen om 12u nog maar even slapen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben gister om 8 mn bed ingegaan en net ook nog maar even gaan liggen
Die foto die ik van jou gemaakt heb, het lijkt net of je daar marionetje aan het spelen bent met de poezen!quote:Op zondag 13 september 2009 16:55 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens spierpijn in mijn linkerbovenbeen
ohh en bedankt iedereen voor de complimenten, het was mij iig een waar genoegen daar rond te lopen en af en toe een plaatje te schieten
volgens mij is t gewoon publiekelijk, hoef nl niet in te loggen om ze te zien,. alleen om te uploaden heb je inlog nodigquote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
Weet ik niet eigenlijk of dat publiek toegankelijk is. Het lijkt me handig dat iedereen daar zijn/haar foto's upload en dat iedereen dan een PMetje krijgt met de inlog om te kijken. Dan kunnen we voor volgend jaar wel de foto's weghalen die iedereen niet online wil en dan posten we het volgend jaar pas als 'archief'.
Bij jouw foto's zaten geen foto's met mensen die er niet op wilden toch?quote:Op zondag 13 september 2009 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij is t gewoon publiekelijk, hoef nl niet in te loggen om ze te zien,. alleen om te uploaden heb je inlog nodig
k zie wel dat er bij mijn fotos iets raars is, kan ze niet allemaal zien, maar zijn wel te downloaden en die wat bij mij online staan doen t wel gewoon, maar heb daba al gepmd
ja, alleen om te uppen moet je inloggen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:01 schreef Re het volgende:
is dat fotoboek.asielactie.nl publiekelijk toegangkelijk?
en ja leuke foto heb je gemaakt greys
Ik ben niet de enige met spierpijnquote:Op zondag 13 september 2009 16:55 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens spierpijn in mijn linkerbovenbeen
ohh en bedankt iedereen voor de complimenten, het was mij iig een waar genoegen daar rond te lopen en af en toe een plaatje te schieten
Geweldig Ynske, wat een schitterende foto's.quote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef Ynske het volgende:
overigens ben ik nu door mijn foto's heen
dank jequote:Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geweldig Ynske, wat een schitterende foto's.
Als ze slim zijn bij het dierentehuis, vragen ze je een paar ter promotie! Strega
Je, die kan dus echt niet op het net he? Dat zijn namelijk mijn knieën en ik kan uiteraerd niet met een hond op schoot gezien worden in het openbaar.quote:Op zondag 13 september 2009 16:34 schreef Re het volgende:
zo nog een paar
[ afbeelding ]
ik heb er nog meer maar die staan in de folder, linkje stuur ik wel via PM want ik weet niet wie er wel en niet mijn zijn/haar hoofd op de foto wil op tha interwebzzz
Volgende keer willen wij ook mee,quote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Hopelijk kan ik dan over een half jaar auto rijden,
Dat gaat vast sneller,
Hihihiiiiiiiiiiihihihiquote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef MissBliss het volgende:
Speciaal voor DABAmaster:
[ afbeelding ]
There's still a feeling of rejection when someone says she preferres the company of others
to your exclusive company.![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
There's still a feeling of rejection when someone says she preferres the company of others
ja dat klopt, en nee ik snap er geen zout vanquote:Op zondag 13 september 2009 17:54 schreef JJH het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn niet alle foto's op asielactie.nl/fotoboek zichtbaar?
Plaag die jongen niet zoquote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wou alle foto's zien!quote:
We zullen zien.quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat klopt, en nee ik snap er geen zout van
maar daba is al gepmd, en hoop dat hij een oplossing heeft
quote:Op zondag 13 september 2009 @ 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Of deze:
Look! I have a special friend!
*strokes invisible cat*
Even gequote.quote:Op zondag 13 september 2009 17:01 schreef Re het volgende:
is dat fotoboek.asielactie.nl publiekelijk toegangkelijk?
en ja leuke foto heb je gemaakt greys
Best wel ja!quote:Op zondag 13 september 2009 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Wat een gave foto's en wat een superleuk verslag op de FP Greys
![]()
Ik geloof dat de actie best een succes was he
Ik las: daba is al gepawnd.quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat klopt, en nee ik snap er geen zout van
maar daba is al gepmd, en hoop dat hij een oplossing heeft
Ja dat was dan wel weer een domper van mn zuurvlees, sneaky Cat wilde het gewoon niet afstaan.quote:Op zondag 13 september 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Best wel ja!![]()
Krijg je al jeuk als je al die katten op de foto ziet?
Het was een topdag! Behalve dan dat zuurvlees-feitjeDus ik kom het bij je eten!
![]()
quote:
Nee, slippers.quote:Op zondag 13 september 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze had geen hakken aan! WIe belt ff de krant?
en dan ook nog in de stront trappenquote:
mehn die stonk echtquote:
Jaquote:
Ik zat al helemaal te kijken of het niet aan/tussen je tenen zatquote:Op zondag 13 september 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Thank god for dat desinfecterende matje waar we daarna overheen mochten lopen!
En het feit dat het niet aan mijn voet zelf kwam
Nu ik geen hakken aan had was jij groter dan ik volgens mij!quote:Op zondag 13 september 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze had geen hakken aan! WIe belt ff de krant?
Dan had ik stiekem toch wel ff gelachen hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Thank god for dat desinfecterende matje waar we daarna overheen mochten lopen!
En het feit dat het niet aan mijn voet zelf kwam
Stimmt. Pas nog gemeten. 1.85 ben ikquote:Op zondag 13 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu ik geen hakken aan had was jij groter dan ik volgens mij!
En Chipsie ook!
Nee, gelukkig echt alleen aan de zool van de slipper.quote:Op zondag 13 september 2009 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal te kijken of het niet aan/tussen je tenen zat
Gelachen? Man, je had me dan kunnen opvegenquote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan had ik stiekem toch wel ff gelachen hoor.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gelachen? Man, je had me dan kunnen opvegen afvegen
Dat idee had ElisaB.quote:
mij ookquote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gelachen? Man, je had me dan kunnen opvegen
Van katwijk naar de Hondsrug? Kan Q ons opvangen aan de finish.quote:Op zondag 13 september 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat idee had ElisaB.
Dat gaan we voor volgend jaar uitwerken! Om van... eh... iets met Kat en iets met Hond te lopen!
Ik zag je ook echt kijken met ene gezicht van "quote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gelukkig echt alleen aan de zool van de slipper.
Pfieuw!
Gewoon lopen of hardlopen?quote:Op zondag 13 september 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat idee had ElisaB.
Dat gaan we voor volgend jaar uitwerken! Om van... eh... iets met Kat en iets met Hond te lopen!
Hoelang? Want een hond met artrose mag niet zoverquote:Op zondag 13 september 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat idee had ElisaB.
waar de neuk ligt hondseindquote:Op zondag 13 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Van Katwijk naar Hondseind was het volgens mij!
En dan die lager gelegen Katwijk, niet die in ZH
Gewoon wandelen!quote:
quote:
aan dat gedeelte wil ik wel bijdragenquote:Op zondag 13 september 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon wandelen!
Een estafette, ieder die dat wil neemt een stuk(je) tussen die twee plaatsen op zich en laat zich sponsoren daarvoor! Compleet met koek en zopie en meerijders en aanmoedigers en foto's enzo onderweg!
Het hoeft ook niet persé met je huisdier, het gaat om ons zelf. Wij moeten lopen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoelang? Want een hond met artrose mag niet zover![]()
Maar het huisdiertje mag wel mee, toch? Baloe vindt dat wel tof, en MM ook wel. Dan rij ik wel mee, en als dikdik niet meer kan, pleuren we hem in de autoquote:Op zondag 13 september 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet persé met je huisdier, het gaat om ons zelf. Wij moeten lopen.
En allemaal een stukje, een estafette. Dus de één loopt 1 kilometer, de ander 5. Net wat je wilt. Als we samen het hele stuk maar volmaken!
Ohh leuk! Daar wil ik wel aan meedoenquote:Op zondag 13 september 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon wandelen!
Een estafette, ieder die dat wil neemt een stuk(je) tussen die twee plaatsen op zich en laat zich sponsoren daarvoor! Compleet met koek en zopie en meerijders en aanmoedigers en foto's enzo onderweg!
Samen wandelenquote:Op zondag 13 september 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh leuk! Daar wil ik wel aan meedoen
je hebt er iig al 2 ( MM en mij )quote:Op zondag 13 september 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Elisa had al bekeken dat het ongeveer 115 km. in totaal is.
Dus als we bv 30 mensen kunnen vinden die een stukje willen lopen, dan is dat gemiddeld bijna 4 km. per persoon. Is best te doen!
Ja! Een rhodesian ridgeback, Sam. Ik vergeet steeds hoe oud ze is (quote:Op zondag 13 september 2009 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Samen wandelenHeb jij eigk een hond? Vroeg ik me zo opeens af
quote:Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
je hebt er iig al 23 ( MM en Q en Muis )
quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! Een rhodesian ridgeback, Sam. Ik vergeet steeds hoe oud ze is () maar volgens mij 10. Ze heeft alleen al een jaar een gezwel in haar buik waarvan de DA niet weet wat het is. Operatie om te kijken wat het is, is te gevaarlijk dus we laten het zo. Ze heeft er geen last van en ook geen pijn, dus zolang het goed gaat
Ik wil volgend jaar geen gemekker horen van je! Je zit er gewoon weer in.quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Mooi he, we zouden zo naadloos weer overgaan in de organisatie voor volgend jaar![]()
Maar daar moeten we nog even een paar maanden mee wachten
*burp*quote:Op zondag 13 september 2009 18:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat was dan wel weer een domper van mn zuurvlees, sneaky Cat wilde het gewoon niet afstaan.
En ja ik kreeg spontaan een niesbui en jeuk van al die foto's![]()
Ach, ik had hier mijn eigen asiel, 9 honden in huis het hele weekend, ik ga weer ff puinruimen
quote:
quote:
quote:
En ik blijf het er ranzig uit vinden zien.quote:Op zondag 13 september 2009 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*burp*
Speciaal voor jou en Greys:
[ afbeelding ]
Ik heb bij elke hap aan jullie gedacht.![]()
Mooi beest!quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier werd ze gewassen. Dat moet altijd aan de riem anders bonjourt mevrouw weer naar binnen, alle water en zeep van zich af schuddend![]()
In de winter wordt ze trouwens niet in de tuin gewassen hoor. Dan mag de 40 kilo paniek de trap op en af, iets wat ze niet durft.
Maar het is zo lekkah!quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik blijf het er ranzig uit vinden zien.
die kuikentjes vond ik ergerquote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik blijf het er ranzig uit vinden zien.
Nodig jezelf uit bij oh-oh.quote:
Daar is de laminaatheld!quote:
kijk je ook nog even naar mijn fotoprobleem?quote:Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef DABAMaster het volgende:
hallowwww!
Bedankt voor de foto MB, zijn lieve beesten (ook als ze weglopen)
Er moet dus een wachtwoord op?
[update] Iedereen kan zijn/haar foto's uploaden, pm even als je een login wilt
quote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
Een kenner!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
En ik vind Daba net een soort indische/aziatische Harry Potter op die ene foto![]()
Maar erg toffe gast.
Oh en;
Ik heb 'm ergens op CD in de auto, doet het altijd goed in de file, wanneer ik me op zit te vreten omdat het zo langzaam gaat.quote:
die doen het inmiddels allemaal hoorquote:Op zondag 13 september 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk je ook nog even naar mijn fotoprobleem?
tof!quote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
die doen het inmiddels allemaal hoor
Heerlijk nummer ja!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ergens op CD in de auto, doet het altijd goed in de file, wanneer ik me op zit te vreten omdat het zo langzaam gaat.![]()
Wmb trouwens over niet al te lange tijd gewoon ff tussen de acties door hapje eten of iets, het was reuze-gezellig groepje, en om nou weer een jaar te wachten...
Bovendien spreek je altijd dan wat meer dan nu.
Laat me raden: je gaat helemaal naakt?quote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik ga uiteraard niet half naakt op de kalender, dat snappen jullie zelf ook wel.
Kan je beter claimen dat ik erop ga en laten bieden om het NIET te doen, dan word het een veelvoud van die 7k
die login heb ik nu, maar nu staan alleen de foto's van 2007 en 2008 online, en zie ik die wat ik vanmiddag erop gezet heb niet meerquote:Op zondag 13 september 2009 19:39 schreef DABAMaster het volgende:
maar, dan moet ik een lijstje maken met wie allemaal moet krijgen... anders kan ik replyen
voor uploaden moet je login A hebben
voor bekijken login B
Ik lees het net Frontpage bericht en krijg bij het zien van de foto's gewoon kleine traantjes in m'n ogenquote:Op zondag 13 september 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Het linkje naar het verslag nog even voor de mensen die net wakker worden:
Opbrengst FOK!asielactie overhandigd!
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 september 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Als dr een fok naakkalender komt geef ik met liefde mijn honden op
Sorry, enter vergeten. Nu staan ze er!quote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
die login heb ik nu, maar nu staan alleen de foto's van 2007 en 2008 online, en zie ik die wat ik vanmiddag erop gezet heb niet meer
Het is wel de bedoeling dat die kalender verkocht gaat worden hèquote:Op zondag 13 september 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Als dr een fok naaktkalender komt geef ik met liefde mijn honden op
En al helemaal als jij de foto's maakt, wat heb je mooie plaatjes geschoten zegquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Sorry, enter vergeten. Nu staan ze er!
Jij ontkleed je helemaal?quote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik ga uiteraard niet half naakt op de kalender, dat snappen jullie zelf ook wel.
Kan je beter claimen dat ik erop ga en laten bieden om het NIET te doen, dan word het een veelvoud van die 7k
dank je welquote:Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En al helemaal als jij de foto's maakt, wat heb je mooie plaatjes geschoten zeg
Er staan al héél veel foto's in de topics voor de donateurs, toch?quote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso draven we enigszins door denk ik met logins om te bekijken. Er zijn ook nog tig donateurs die graag de foto's willen zien en imho daar ook best recht op hebben...
Snap dat sommige mensen liever niet met dr harses op FOK willen, maar als het op een aparte site staat dan is het toch sowieso al prima. En de mensen die dan echt dusdanig schuw zijn die moeten d'r foto's maar geheel offline laten halen ofzo?
Dr zijn Fokkers zat die wel smaak hebben hoorquote:Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat die kalender verkocht gaat worden hè.
dan moet jij maar naakt gaanquote:Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat die kalender verkocht gaat worden hè.
'Fok!'ers' en 'smaak' in één zin. Die durft!quote:Op zondag 13 september 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zijn Fokkers zat die wel smaak hebben hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |