Jij gaat de groene ogen van mijn Yoko prachtig vastleggen. Weet ik nu al!quote:
That would be mequote:Op zondag 13 september 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar er was iemand die zei 'Ik mis defoto' dus ik dacht ik gooi hem er even in
Of vind je het niet kunnen, dan haal ik hem weer weg.
quote:Op zondag 13 september 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat de groene ogen van mijn Yoko prachtig vastleggen. Weet ik nu al!
Ik was de "lange" dame etcquote:
We zijn nog lang niet klaar met nagenieten!quote:Op zondag 13 september 2009 12:13 schreef MoSiGo het volgende:
[..]
Ik was de "lange" dame etc
Ik vind het geweldig wat jullie allemaal gedaan hebben voor de diertje van dierenthuis!![]()
Gisteravond hebben we nog nagenoten van de fijne dag, met zicht op de cheque die boven op de open haard was uitgestald. Fantastisch mooi bedrag en zoveel spullen !
Die borrel heb ik niet genomen, moest nog naar huis rijden. Maar nagenieten is ook een heel goed gevoel, en dat doen jullie ook zie ik.
Ja he? Die katten vonden het echt heel fijn om zoveel aandacht te krijgen, dat merkte je echt.quote:Op zondag 13 september 2009 12:16 schreef Muis006 het volgende:
Die kat bij Ing op schoot ligt echt zo erg te genieten!
en dan juist als er werd geroepen: kom je! De rondleiding gaat verderquote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Die katten vonden het echt heel fijn om zoveel aandacht te krijgen, dat merkte je echt.
Ik vond die ene die steeds op je tenen kwam staan expres het allerleukst geloof ik!
Dat was geen toeval, die ging bij iedereen met alle vier de pootjes op de voeten staan
zoonlief heeft zich niet echt gedragen vannacht huhquote:Op zondag 13 september 2009 12:16 schreef nokwanda het volgende:
Superveel gave foto's.
Ik sla er een boel op als toekomstig tekenmateriaal
Ik vroeg aan onze mevrouw of wij de lastigste groep waren ooit. Ze stond gewoon elke keer 5 minuten te roepen en te verzamelen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en dan juist als er werd geroepen: kom je! De rondleiding gaat verder
En dan zit er zo'n kat op je voeten
het waren gewoon erg mooie bakselsquote:Op zondag 13 september 2009 12:26 schreef Muis006 het volgende:
Wat gaaf Ynske! Tevens de eerste keer dat een baksel van mij door een ander is gefotografeerd
quote:Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
zoonlief heeft zich niet echt gedragen vannacht huh
Had ze die benches ook wel ff mee kunnen nemenquote:Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat Anneke (die ons dus op de parkeerplaats als eerste opving) helemaal uit Katwijk komt rijden als vrijwilligster, een rit van twee uur!En ze komt elke maand een zaterdag
quote:Op zondag 13 september 2009 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt
Ik lees net zijn AT door. En ik lag ontzettend in een deuk omdat hij eergister een topic opende in KLB voor kutuser uitgemaakt worden.
Isdatzo zat in ons rondleidingsgroepje
Isdatzo... ik ben dus zijn moederrrrrr![]()
Dan weet ik wie ik voortaan moet PMen als hij weer eens loopt te baggeren.quote:Op zondag 13 september 2009 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
klopt
Ik lees net zijn AT door. En ik lag ontzettend in een deuk omdat hij eergister een topic opende in KLB voor kutuser uitgemaakt worden.
Isdatzo zat in ons rondleidingsgroepje
Isdatzo... ik ben dus zijn moederrrrrr![]()
quote:Stichting Dierenthuis is door de Belastingdienst aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat Dierenthuis geen schenkings- en/of successierecht hoeft te betalen over ontvangen schenkingen en nalatenschappen. Daarmee komt het volledig geschonken bedrag ten goede van de dieren.
Klopt! We zaten na afloop met z'n drietjes bij de Mek en concludeerden dat we over niemand konden roddelen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Da's ook nog zo leuk he, dat je sommige gezichten die je nog niet kende ineens bij de namen op FOK! hebt!
Isdatzo is zo leuk in het echt (oh god, daar gaat zijn rep...) en MM en Qwea, die niet bepaald bekend staan als softies op FOK!, waren zo lekker heel de tijd met die dieren aan het slepen en knuffelen.
Loveless heeft ook altijd zo'n grote waffel op FOK! en die zat ineens met twee ouwe wijven in de auto en bleek hartstikke tof te zijn (net nog gesmst, het laminaat leggen gaat voorspoedig) en... en... iedereen was gewoon heel erg leuk in het echt! Zonder uitzondering!
Hara!quote:Op zondag 13 september 2009 12:37 schreef Muis006 het volgende:
Wie o wie heeft mij gisteren trouwens een smsje met "trut" gestuurd?
Hij is echt zelf verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Dat wij er hier af en toe over kunnen discussieren is wat anders. Het scheelt ook een hoop dat ik zijn motivaties meestal ken, ook als ik het niet met hem eens ben, en weet dat hij gewoon een lekker jong is en een goede zoon.quote:Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan weet ik wie ik voortaan moet PMen als hij weer eens loopt te baggeren.
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hara!![]()
Stuurde jij "Trol" terug?
quote:Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 12:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan bij de Mac dan? Er is me niets opgevallen?quote:Op zondag 13 september 2009 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Loveless heeft nu anders bij de Mac in Helmond wel een heul andere reputatie bij de Mac-medewerkers![]()
Nee, iedereen was leuk en aardig.
En menselijk
quote:Op zondag 13 september 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
Jaen ook dat mijn taart zeer respectloos vol bewondering de tietentaart werd genoemd
Weet ikquote:Op zondag 13 september 2009 12:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is echt zelf verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Dat wij er hier af en toe over kunnen discussieren is wat anders. Het scheelt ook een hoop dat ik zijn motivaties meestal ken, ook als ik het niet met hem eens ben, en weet dat hij gewoon een lekker jong is en een goede zoon.
Dus... PM mag gewoon naar hem. Communiceren kan ie zelf
Nou "zijn moeder" zou jouw kont schoppen dus ik zou maar oppassenquote:Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet ik
Dreigen kan ook nog altijd.'Als je nu niet stopt PM ik je moeder' Dat wil je echt niet horen als FOK!er in KLB
Stiekem ben ik gewoon een internetheld van 21 jaquote:Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou "zijn moeder" zou jouw kont schoppen dus ik zou maar oppassen
Die foto is van Re!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]Nou Nok, daar ben je lekker klaar mee dan!
Kijk Fiets, Nokwanda met EW!(En EW is een schat in het echt!
Hup, weer een rep naar de haaien!
).
Foto van MissBliss:
[afbeelding]
Er werd door een niet nader te noemen dame tegen hem gezegd " dus jij wilt me niet meer neuken?"quote:Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan bij de Mac dan? Er is me niets opgevallen?
Ik ook!!!quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een internetheld van 21 ja
Oh. Hoi Hara!quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er werd door een niet nader te noemen dame tegen hem gezegd " dus jij wilt me niet meer neuken?"
En toen keek de rij + medewerkers nog al raar naar hem
Als we volgend jaar een doel uitkiezen waar ze ook geiten hebben, ga je dan ook mee?quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een internetheld van 21 ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |